چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۳:۳۵Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 14 اسفند 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 1 اسفند 1398 دیار میرزا 2 اسفند 1398 دیار میرزا 3 اسفند 1398 دیار میرزا 4 اسفند 1398 دیار میرزا 5 اسفند 1398 دیار میرزا 6 اسفند 1398 دیار میرزا 7 اسفند 1398 دیار میرزا 8 اسفند 1398 دیار میرزا 9 اسفند 1398 دیار میرزا 10 اسفند 1398 دیار میرزا 11 اسفند 1398 دیار میرزا 12 اسفند 1398 دیار میرزا 13 اسفند 1398 دیار میرزا 14 اسفند 1398 دیار میرزا 15 اسفند 1398 دیار میرزا 16 اسفند 1398 دیار میرزا 17 اسفند 1398 دیار میرزا 18 اسفند 1398 دیار میرزا 19 اسفند 1398 دیار میرزا 20 اسفند 1398 دیار میرزا 21 اسفند 1398 دیار میرزا 22 اسفند 1398 دیار میرزا 23 اسفند 1398 دیار میرزا 24 اسفند 1398 دیار میرزا 25 اسفند 1398 دیار میرزا 26 اسفند 1398 دیار میرزا 27 اسفند 1398 دیار میرزا 28 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۷    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به 3 هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن به 107 نفر رسید و همچنین 739 نفر تاکنون بهبود یافته اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۷    
معاون بهداشت وزارت بهداشت در دیدار با جمعی از مدیران سازمان جهانی بهداشت، گفت: امروز دیگر نداشتن کرونا برای کشورها افتخار نیست، بلکه مدیریت کرونا افتخار است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۷    
علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از راه اندازی سامانه خودارزیابی الکترونیکی ویروس کرونا خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۲    
یکی از مدیران سازمان نظام پزشکی کشورمان که این روز ها با کووید 19، بیماری حاصل ابتلای افراد به ویروس کرونای جدید دست به گریبان است و در قرنطینه به سر می برد، طی یادداشتی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۷    
در راستای انتقاد تفاهم نامه ای میان سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طرح ملی کنترل کرونا از امروز در سراسر کشور آغاز می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۵    
تحقیقات جدید نشان می دهد که زمین ابتدایی، خانه برخی از اولین شکل های حیات در یک سیاره کاملا پوشیده از آب بوده است، بدون اینکه قاره ای وجود داشته باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۰    
نماینده وزیر بهداشت در گیلان از طراحی سامانه توزیع دارو در داروخانه های گیلان خبر داد و گفت: افراد نیازمند دارو با نسخه پزشک به این داروخانه ها مراجعه می کنند و با ثبت کد ملی آنها از سوءاستفاده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۰    
محمد تقی فریب گفت: 10 هزار ماسک و10 هزار دستکش توسط اتاق اصناف بین اتحادیه های شهرستان لنگرود توزیع شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۵    
بازار ماهی فروشان بندر انزلی و خیابانهای معروف این شهر نظیر خیابان سپه که روزگاری جمعیت زیادی را به خود می دید امروز به دلیل کرونا تعطیل شده و خالی از مردم است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۵    
شهردار کومله گفت: تعداد سه هزار ماسک بصورت رایگان در سطح شهر کومله توزیع شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۰    
دادگاه متهمان به اخلال کلان در امر توزیع مایحتاج عمومی یه صورت فوق العاده در شعبه چهار دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی شنبه 17 اسفند به صورت علنی برگزار ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۰    
دولت ایتالیا اعلام کرد در 24 ساعت گذشته تعداد افرادی که در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، 28 نفر دیگر افزایش یافته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۵    
بی تردید پرستاران،پزشکان و کادر بیمارستانی که با جان فشانی، التیام بخش آلام بیماران درگیر این بیماری هستند تداعی کننده جهادگران هشت سال دفاع مقدس است؛ دلاورانی که وطن را از گزند دشمن مصون نگاه داشتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۰    
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونای استان گیلان و به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش این بیماری از روز شنبه 17 اسفند ماه ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۰    
امام جمعه رشت با بیان اینکه بعضی بیماران و مخصوصا خانواده هایشان به ما مراجعه می کنند و از کمبود امکانات پزشکی گلایه دارند، خاطرنشان کرد: مردم در تهیه ماسک با مشکلاتی مواجه هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۰    
استاندار گیلان در پیامی، درگذشت خطیب برجسته و واعظ توانمند حجت الاسلام منعم را تسلیت گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۰    
هیات اعزامی سازمان جهانی بهداشت در خصوص مقابله با کروناویروس جدید به پرسش های مدیران شهرداری تهران پاسخ دادند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در خصوص مباحث مطروحه در خصوص تبدیل مراکز آموزشی به مراکز درمانی به خبرنگار دیارمیرزا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۰    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: متأسفانه برخی از کشورهای خبیث اروپایی علی رغم اینکه تفاهم نامه با آنها به امضا رسیده بود و در حال انتقال انتقال مواد به کشور بودیم جلوی آن را گرفتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۵    
فرماندار رشت با تقدیر از نانوایانی که همواره خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار می دهند و نکات بهداشتی را با دقت رعایت می کنند، بر لزوم برخورد جدی با نانوایی هایی که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۰    
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: افزایش مراقبت برای جامعه و افراد با ریسک بالاتر ( سالمندان و افراد دارای بیماری خاص ) بهترین راه پیشگیری از این بیماری است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۰    
فرماندار آستارا گفت: 75 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان بستری بودند که تا امروز 30 نفر از آنها بهبود یافته و دو نفر فوت کرده اند و دیگر بیماران نیز تحت مراقبت پزشکی هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۰    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به دو هزار و 922 نفر و فوت ناشی از کرونا نیز به 92 نفر رسیده است. 552 نفر در مجموع بهبود یافته اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۵    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان در جلسه ای که با حضور معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد از تشکیل کارگروه فکری تخصصی در راستای اجرای طرح خانه به خانه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۰    
یک عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان این که این استان تبدیل به کانون ابتلا به کرونا شده است از مردم خواست که به این استان سفر نکرده و مسافرت خود را لغو کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۵    
سردار عزیزاله ملکی ضمن هشدار و تذکر به کسانی که با احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، امنیت سلامت مردم را هدف قرار داده اند گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برخی کاسبان کرونا برای سودجویی، ماسک را احتکار و پنهان و برخی دیگر با پنهان شدن پشت ماسک دلسوزی، جامعه را با دروغ پراکنی های خود، نگران و ملتهب می کنند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به برنامه ریزی قبلی برای برگزاری 5 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در پنج شهرستان بزرگ استان، گفت: علیرغم آمادگی قبلی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از لغو کلاس های آموزش رانندگی و نیز امکان تعویق تمدید معاینه فنی و گواهینامه های منقضی شده تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۵    
در پی شایعه ابتلای رضا رحمانی وزیر صنعت به کرونا روابط عمومی این وزارتخانه اعلام کرد که سرفه های وزیر صنعت به دلیل کرونا نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۰    
زارع به موضوع مطرح شده مبنی بر تخلیه مدارس برای استقرار بیماران کرونایی بهبودیافته اشاره و بیان کرد: این موضوع در یکی از جلسات کارشناسی مطرح شد اما مورد تایید قرار نگرفت زیرا ظرفیت های بیمارستانی به ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۰    
شهرود امیرانتخابی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از تأسیس موزه ملی خاویار در بندرکیاشهر خبر داد و افزود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۰    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد نماینده وزارت بهداشت در استان گفت: استان گیلان یکی از کانون های اصلی شیوع کرونا است و به بیمارستان صحرایی نیاز فوری دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۵    
سید رضی فلاح چای عضو ادوار سوم و چهارم شورای شهر لاهیجان، کارمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو شورای حل اختلاف لاهیجان درگذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۰    
سازمان غذا و دارو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در اطلاعیه ای شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص کشف داروی کرونا را قویا تکذیب کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۰    
یک متخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه دوره کومون کروناویروس 3 تا 14 روز است، گفت: در این دوره احتمال انتقال بیماری از فرد آلوده به سایرین وجود دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون بیش از 70 درصد حجم کتاب های درسی تدریس شده و با بسته های آموزشی که پیش بینی شده، با هماهنگی استان ها تلاش می کنیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۰    
در نشستی که بین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با رئیس شورای اسلامی شهر رشت و جمعی از مدیران شهری برگزار شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: اقساط تسهیلات افرادی که کسب وکار آن ها براثر شیوع کرونا آسیب دیده و نیز اقساط تسهیلات قرض الحسنه کلیه اشخاص ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه تبادل پول و وجود صف در نانوایی ها می تواند عاملی برای انتقال ویروس کرونا باشد از مسئولان حوزه سلامت و تغذیه خواست تا پروتکلی جهت رفع این مشکل بنویسند.