یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۰:۳۰Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 4 اسفند 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 1 اسفند 1398 دیار میرزا 2 اسفند 1398 دیار میرزا 3 اسفند 1398 دیار میرزا 4 اسفند 1398 دیار میرزا 5 اسفند 1398 دیار میرزا 6 اسفند 1398 دیار میرزا 7 اسفند 1398 دیار میرزا 8 اسفند 1398 دیار میرزا 9 اسفند 1398 دیار میرزا 10 اسفند 1398 دیار میرزا 11 اسفند 1398 دیار میرزا 12 اسفند 1398 دیار میرزا 13 اسفند 1398 دیار میرزا 14 اسفند 1398 دیار میرزا 15 اسفند 1398 دیار میرزا 16 اسفند 1398 دیار میرزا 17 اسفند 1398 دیار میرزا 18 اسفند 1398 دیار میرزا 19 اسفند 1398 دیار میرزا 20 اسفند 1398 دیار میرزا 21 اسفند 1398 دیار میرزا 22 اسفند 1398 دیار میرزا 23 اسفند 1398 دیار میرزا 24 اسفند 1398 دیار میرزا 25 اسفند 1398 دیار میرزا 26 اسفند 1398 دیار میرزا 27 اسفند 1398 دیار میرزا 28 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۹    
هواپیمایی ماهان ضمن تایید انجام 4 پرواز باری به مقصد دو شهر شانگهای و پکن و همچنین پنج پرواز مسافری بعد از دستور توقف پروازها به چین ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا دستورالعمل مقابله با عفونت های حاد تنفسی ناشی از کرونا ویروس به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها و مدارس ابلاغ شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۴    
شمشیرباز گیلانی با کسب مقام پنجم تیمی به همراه تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان جواز حضور در رقابت های المپیک توکیو را کسب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۹    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف یک محموله ماسک احتکار شده در منطقه گلبرگ تهران خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه از تخصیص 530 میلیارد تومان به وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۹    
مقامات ایتالیایی محدودیت های مسافرتی در بیش از 10 شهر را اعمال کرده اند. از این پس ورود و ترک این شهرها به مجوزهای ویژه عبور و مرور نیاز دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۹    
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف 600 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 12 میلیارد ریال در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۴    
مراسم رونمایی از تندیس بلوار شهید سردار سلیمانی در کومله با حضور امام جمعه، بخشدار کومله، شهردار کومله و اعضای شورای اسلامی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۴    
رئیس اداره صمت صومعه سرا از کشف پنج هزار ماسک دپو شده در یکی از داروخانه های این شهرستان خبر داد و گفت: برای این داروخانه متخلف پرونده ای به ارزش اقتصادی 40 میلیون ریال تشکیل شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۴    
ایران خودرو در بهمن ماه سال 98 گذشته خط تولید آزمایشی محصول دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را با حضور وزیر صنعت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه برخی بازیکنان این تیم در ادامه لیگ کنار گذاشته می شوند، گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۹    
سرهنگ حمید محمدی نسب، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه اظهار داشت: 2 کارگر حین کار از بالای یک ساختمان سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۴    
پیرعلایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی روستاییان گیلان در 13 اسفند گفت: تغییر کاربری زراعی و باغی در روستاها خط قرمز استان است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۹    
علی کاشانی، مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار کرد: چیزی که تاکنون به صورت قطعی اعلام شده است، این که ترکیه، گرجستان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۴    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه با همکاری شورای تامین استان قم تمهیداتی اندیشیده شده است که مردم مجبور به سفر به سایر نقاط نباشند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۹    
رئیس جمهور با قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که این مجلس از روز تشکیل در سال آینده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۴    
سالاری با بیان اینکه کرونا ابتدا در قم و بعد در گیلان دیده شد، گفت: در استان های دیگر دیده شده است اما این سر و صداها فقط در استان گیلان زیاد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۴    
از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، سه تیم گیلانی داماش گیلان، ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت به مصاف حریفان خود رفتند که یک تساوی و دو شکست حاصل این بازی ها برای ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۴    
نماینده عالی دولت در آستارا با انتقاد از شایعه سازی های برخی افراد در انتخابات گفت: شایعه از توطئه های دشمن بوده و با عوامل شایعه ساز در شهرستان مرزی بندر آستارا برخورد قاطع خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۹    
فرماندار آستارا گفت: مبتلایان احتمالی کرونا به هیچ عنوان از مناطق دیگر به بیمارستان آستارا منتقل نمی شود و تاکنون موردی از ابتلا به این بیماری در این شهرستان گزارش نشده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۴    
ستاد انتخابات کشور فهرست نهایی منتخبان مردم تهران در مجلس یازدهم را اعلام کرد و درصد مشارکت مردم در استان تهران 2 میلیون 539 هزار و 763 نفر بود که مساوی با 26/2 درصد است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۴    
وزیر کشور آمار مشارکت در انتخابات را 24 میلیون و 512 هزار و 404 نفر اعلام کرد و گفت: میزان حضور و مشارکت مردم کاملا قابل قبول است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۹    
با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مراسم معارفه محسن حسینی به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان انجام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۴    
میرشمس مومنی زاده فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان رشت با ارسال اطلاعیه ای نتایج شمارش آرای 540 شعبه اخذ رای شهرستان رشت در حوزه اصلی شهر رشت و بخش مرکزی 5 حوزه فرعی این شهرستان را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۹    
براساس آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تاکنون ابتلای 28 نفر به ویروس کرونا در کشور تایید شده است. همچنین 8 نفر نیز به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۹    
مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: از امروز یکشنبه چهارم اسفند ماه تا اطلاع ثانوی، همه اماکن ورزشی استان گیلان تعطیل خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۴    
سید عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صداوسیما در توئیتی از عدم اعلام میزان مشارکت در انتخابات مجلس گلایه کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۴    
هواداران نامزد پیروز انتخابات، ماکت غلام محمد زارع نماینده پیشین را به دار کشیدند!
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۴    
گیلان در مجلس شورای اسلامی 13 نماینده از 11 حوزه انتخابیه دارد و در انتخابات دوم اسفند اصولگرایان در حوزه های انتخابیه رشت، آستانه اشرفیه، لنگرود، فومن و شفت به پیروزی دست یافتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل هواشناسی گیلان امروز گفت : با نفوذ سامانه کم فشار از عصر امروز با وزش شدید باد گرم در استان دمای هوا 6 تا 13 درجه سانتی گراد افزایش می یابد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولت، کاظم خاوازی را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای کسب رأی اعتماد به مجلس معرفی کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۹    
شامگاه چهارشنبه هفتم اردیبهشت سال 90 به مأموران کلانتری 138 جنت آباد اعلام شد که بین چند نفر درگیری رخ داده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۹    
سازمان نظام پزشکی در اطلاعیه اعلام کرد که آزمایشگاه های خصوصی مسئول تشخیص کرونا ویروس جدید نیستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۴    
رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت جزییات توزیع رایگان ماسک و ممنوعیت خرید و فروش آن در داروخانه ها را تشریح کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۹    
گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: امروز کمیته کشوری درمانی بیماری کروناویروس تشکیل شد و در آن در مورد مدرن ترین روش های درمانی در این خصوص صحبت و موافقت شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۹    
محمدی با اشاره به هماهنگی بعمل آمده با کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر و نظر شهردار محترم درخصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان، اظهار کرد: تمامی مجموعه های سازمان فرهنگی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۹    
رهبر انقلاب اسلامی با شکر خداوند متعال و قدردانی عمیق از حضور گسترده مردم در انتخابات برغم این تبلیغات مغرضانه، گفتند: خداوند اراده کرده است این ملت را پیروز کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۴    
معاون کل وزارت بهداشت بااشاره به جلسه شورای عالی امنیت ملی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: در این جلسه اختیار ویژه ای به وزارت بهداشت اعطا شد و اگر لازم باشد شهری را به علت شیوع بیماری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۹    
کانال رسمی سردار آقازاده در پی انتشار برخی اخبار نوشت: شایعات منتشره در فضای مجازی کذب بوده و حال عمومی سردار آقازاده رو به بهبود می باشد
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۹    
با اعلام نتایح انتخابات دوم اسفند، منتخبان مردم گیلان در مجلس یازدهم معرفی شدند. دانلود
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۹    
در راستای پیشگیری و جلوگیری از فاجعه انسانی، براساس بند 5 اصل 156 قانون اساسی پیشنهاد می شود با توجه به توصیه و تأکید و خواهش دانشگاه علوم پزشکی استان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۴    
حال عمومی دکتر محمد علی رمضانی منتخب مردم شریف آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر خوب و خبر ابتلای به کرونا صحت ندارد.