چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۵:۳۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 8 اسفند 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 1 اسفند 1398 دیار میرزا 2 اسفند 1398 دیار میرزا 3 اسفند 1398 دیار میرزا 4 اسفند 1398 دیار میرزا 5 اسفند 1398 دیار میرزا 6 اسفند 1398 دیار میرزا 7 اسفند 1398 دیار میرزا 8 اسفند 1398 دیار میرزا 9 اسفند 1398 دیار میرزا 10 اسفند 1398 دیار میرزا 11 اسفند 1398 دیار میرزا 12 اسفند 1398 دیار میرزا 13 اسفند 1398 دیار میرزا 14 اسفند 1398 دیار میرزا 15 اسفند 1398 دیار میرزا 16 اسفند 1398 دیار میرزا 17 اسفند 1398 دیار میرزا 18 اسفند 1398 دیار میرزا 19 اسفند 1398 دیار میرزا 20 اسفند 1398 دیار میرزا 21 اسفند 1398 دیار میرزا 22 اسفند 1398 دیار میرزا 23 اسفند 1398 دیار میرزا 24 اسفند 1398 دیار میرزا 25 اسفند 1398 دیار میرزا 26 اسفند 1398 دیار میرزا 27 اسفند 1398 دیار میرزا 28 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۸    
بیانیه منسوب به شکارچیان منطقه شرق مازندران که در آن به طور ضمنی کشتن پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله را ناشی از تزریق عمدی سم به این تالاب اعلام کردند، باعث شکایت محیط زیست از این شکارچیان شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۳    
نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با اشاره به تاکنون 1260 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان، گفت: از این تعداد 400 نفر بهبود یافته اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۸    
از همه مؤمنین و مومنات تقاضا دارم برای سلامتی و عافیت برادران و خواهران با دعا و راز و نیاز و تضرع به پیشگاه حق تعالی و توسل به حضرات معصومین همت نمایند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۸    
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از ابتلای دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دو معاون وی و 10 نفر از پزشکان و پرستاران قم به کرونا خبرداد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۳    
مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: 37 بیمار مشکوک به بیماری کرونا و آنفلوانزا در چند روز گذشته در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان بستری شدند و از این تعداد 12 بیمار بهبود یافتند و 25 بیمار نیز تحت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از استقرار تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر سه شهرستان رودسر، رودبار و آستارا در راستای طرح هشدار و اطلاع رسانی پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۸    
با توجه به لزوم تعطیلی مدارس جهت مقابله با همه گیری ویروس کرونا؛ آموزش و پرورش با همکاری شبکه آموزش اقدام به پخش برنامه های تلویزیونی ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۸    
با توجه به شیوع ویروس کرونا بلافاصله تمهیداتی از سوی شهرداری اندیشیده شده تا نسبت به ضد عفونی کردن اماکن عمومی، ایستگاهای تاکسی وناوگان مسافربری و اماکن پرتردد اقدام گردد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه گفت که اولین محموله کمک داوطلبانه از سوی دولت و صلیب سرخ چین شامل حدود 20 هزار کیت تشخیص کرونا و برخی لوازم دیگر فردا با یک پرواز ویژه هواپیمایی ماهان وارد کشور می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۸    
حجت الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان از برگزار نشدن نماز جمعه در 25 شهر استان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۳    
سرهنگ پاسدار بهروز دولتی، فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با بیان اینکه 150 نفر از نیروهای این لشکر به صورت شیفتی در بیمارستان رازی مستقر هستند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۸    
نشان شوالیه در مراسمی رسمی، پنجشنبه (8 اسفند) در سفارت فرانسه در تهران به شهاب حسینی اهدا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۳    
روابط عمومی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده اعلام کرد: با توجه به وجود برخی از علائم آلودگی خانم ابتکار به ویروس کرونا در روز گذشته آزمایش تست این ویروس از ایشان به انجام رسید که صبح امروز ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۸    
معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا خبر مربوط به صدور اطلاعیه از سوی این پلیس مبنی بر بازداشت عامل جعل صدای معاون وزیر بهداشت را تکذیب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۳    
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از درگذشت ملکه رنجبر، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم رعایت کامل توصیه های بهداشتی از سوی مردم و ممانعت از سفرها و رفت و آمد غیر ضروری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۳    
رئیس جمهور بار دیگر یگانه مرجع تصمیم گیری در خصوص مدیریت بیماری کرونا را ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا معرفی کرد و دستگاه ها و ارکان کشور را به اجرای تمامی مصوبات این ستاد موظف و مکلف کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۸    
اقدامات پیشگیرانه سازمان منطقه آزاد انزلی برای مقابله با ویروس کرونا؛ ضدعفونی اماکن عمومی و مراکز تجاری، تست با دستگاه تب سنج، نظارت و بازدید میدانی از هتل ها و اقامتگاه ها،تبلیغات و اطلاع رسانی.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۳    
با توجه به اینکه استان گیلان در ماههای اخیر دچار خسارتهای ناشی از سیل، برف و... شده است و این ویروس خطرناک نیز باعث شده، زندگی مردم مختل گردد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۳    
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از تمامی پرستاران بازنشسته جهت همکاری در مراکز آموزشی درمانی رشت و بیمارستانهای تابعه شهرستانها دعوت بعمل می آورد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۳    
روزبهان برندسازی را از مهمترین اولویت های کاری سازمان متبوع خود برای منطقه آزاد انزلی عنوان کرد و افزود: این منطقه در حوزه های مختلف گردشگری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۳    
رئیس هیئت وزنه برداری گیلان با اشاره به برگزاری باشکوه جام بین المللی فجر گفت: دو مدرس چینی حاضر در جام فجر به ویروس کرونا مبتلا نبوده و به دعوت فدراسیون وزنه برداری برای برگزاری یک دوره مربیگری وزنه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی از وزیر بهداشت و همکاران، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی در مواجهه و مبارزه با بیماری کرونا تشکر کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۸    
جهانپور درباره آخرین آمار ابتلای قطعی و فوت ناشی از کرونا گفت: از روز گذشته تاکنون با توجه به افزایش آزمایشگاه های تشخیص ویروس کرونا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۳    
سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: فردی که اقدام به گرانفروشی ماسک در شهرستان رشت می کرد، دستگیر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۸    
نماینده عالی دولت در گیلان صبح امروز (پنجشنبه) از انبار محموله بهداشتی ارسال شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان بازدید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل جدید محیط زیست استان گیلان اظهار داشت: من از سرزمین فرهنگ کهن ایران شیراز به سرزمین اسطوره های کشور و نگین سرسبز ایران آمده ام و تمام تلاش خود را برای خدمت به این مردم خواهم کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۳    
لاهیجان زاده با بیان اینکه روز 21 اسفند ماه را در نظر داریم به عنوان روز ساحل پاک در تقویم ثبت کنیم، افزود: 35 درصد عوارض آلایندگی صنایع به صندوق ملی محیط زیست بر می گردد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۸    
اوسط اکبری مقدم یادآور شد: آقای محمدپور یکی از مدیران جوان و پویا استان محسوب می شدند و از مدیرانی بود که بیشترین تعامل را با دستگاه های اجرایی داشتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۳    
تکنسین های اورژانس 115 شهر رشت با حضور بر بالین مادر بارداری در حال زایمان، به تولد نوزاد وی کمک کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۸    
محمدپور گفت: همیشه سعی کردیم که در همه امور برنامه داشته باشم و به عنوان یک سرباز و یک بومی تمام تجربه خود را برای حفظ و احیای محیط زیست استان به کار گرفتم.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۳    
قربانعلی محمدپور، مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان گیلان در پیامی از دست اندرکاران حوزه رسانه و خبرنگاران تقدیر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۸    
استاندار گیلان به بارگیری و ارسال تجهیزات موردنیاز توسط وزارت بهداشت به استان گیلان اشاره کرد و گفت: با پیگیری صورت گرفته از وزارت بهداشت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۳    
هزار متقاضی واجد شرایط در فراخوان جذب هیأت علمی رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی جذب می شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۳    
مدیرعامل باشگاه سپیدرود می گوید چهار نفر از اعضای تیم فوتبال سپیدرود در وضعیت حادی قرار دارند و خودش نیز به علت آنفولانزا چند روز است از خانه بیرون نیامده است.