یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۰:۳۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 4 دی 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 2 دی 1396 هم اندیشی 3 دی 1396 هم اندیشی 4 دی 1396 هم اندیشی 5 دی 1396 هم اندیشی 6 دی 1396 هم اندیشی 7 دی 1396 هم اندیشی 8 دی 1396 هم اندیشی 9 دی 1396 هم اندیشی 10 دی 1396 هم اندیشی 11 دی 1396 هم اندیشی 12 دی 1396 هم اندیشی 13 دی 1396 هم اندیشی 14 دی 1396 هم اندیشی 15 دی 1396 هم اندیشی 16 دی 1396 هم اندیشی 17 دی 1396 هم اندیشی 18 دی 1396 هم اندیشی 19 دی 1396 هم اندیشی 20 دی 1396 هم اندیشی 21 دی 1396 هم اندیشی 22 دی 1396 هم اندیشی 23 دی 1396 هم اندیشی 24 دی 1396 هم اندیشی 25 دی 1396 هم اندیشی 26 دی 1396 هم اندیشی 27 دی 1396 هم اندیشی 28 دی 1396 هم اندیشی 29 دی 1396 هم اندیشی 30 دی 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۶    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در غزه تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ملت فلسطین هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۱    
مرجع تقلید شیعیان گفت: غذای بدون شبهه هیچ کجا پیدا نمی شود، به علت اینکه همه پول ها در بانک می رود و رباخواری بانک هم مسلم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۱    
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه تاکنون توانسته 2 هزار و 700 کانکس برای زلزله زدگان کرمانشاه بسازد و قرار است 45 روزه، کار ساخت کانکس برای زلزله زدگان را به اتمام برساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۶    
رئیس اندیشکده یقین گفت: فتنه گران با بازی های سیاسی پنجه در پنجه نظام انداختند و با تحریم فشار وارد کردند و برخی از وزرای دولت فعلی هم در ستادهای انتخاباتی سران فتنه بودند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۶    
مقام معظم رهبری در پاسخ به جدیدترین استفتاءها مربوط به خرید ساعت و عینک طلا، خرید اینترنتی کالا، معامله با بچه نابالغ، چانه زدن با نامحرم و ... نظرشان را اعلام کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۱    
یک روزنامه حامی دولت از تعبیه رانت های میلیاردی در واگذاری یک روزنامه وابسته وزارت صنعت خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۱    
جعفری دولت آبادی گفت: اهم اطلاعات ارائه شده از سوی احمدرضا جلالی شامل اطلاعات کامل و مستند در خصوص سی نفر از افراد شاخص پروژه های تحقیقاتی، نظامی و هسته ای از جمله شهیدان علی محمدی و شهریاری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۱    
اندیشکده بروکینگز به دولت آمریکا پیشنهاد می کند تا با کمک گرفتن از نفوذ انگلیس در دنیای اسلام و استفاده از جریان صدر ، با نفوذ ایران در عراق مقابله نماید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۱    
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی انتشار تصاویر و اخبار شائبه برانگیز درخصوص خرید خودروهای میلیاردی توسط این وزارتخانه واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۱    
تارنمای اندیشکده آمریکایی 'نشنال اینترست' روز دوشنبه نوشت: راهبرد سراسر ارعاب و تهدید دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در مورد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در نشست رؤسای مجالس ایران، پاکستان، ترکیه، افغانستان، روسیه و چین طی یک سفر سه روزه، در اسلامآباد پاکستان به سر میبرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، یک قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۱    
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: به دلیل سوءمدیریت های موجود در بخش کشاورزی کشور، استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۱    
امام جمعه موقت شیراز گفت: آیت الله حائری شیرازی در نامه ای به سران فتنه گفت اگر شما مدعی هستید که رأیتان از بین رفته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۱    
یک عضو حزب اتحاد ملت درباره حضور مجدد چهره هایی مانند شیخ ناطق نوری در عرصه سیاست می گوید: اگر شخصیت هایی مانند آقای ناطق نوری بار دیگر پا در این عرصه بگذارند و به عنوان یک محور دغدغه حزب را پیدا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۱    
یعنی هم وجود فتنه را پذیرفته است و هم تدبیر رهبری و نقش مردم را بیان نموده است.حالا برخی جوانان حزب الهی از اینکه او حرف ماها را زده است چه می کنند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۱    
یحیی السنوار یکی از رهبران جنبش حماس در غزه به المیادین گفت سردار قاسم سلیمانی تاکید کرده که ایران کنار فلسطین ایستاده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۶    
مقامات نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیت سایبری تل آویو، ایران را تهدید جدی برای اسرائیل دانسته و فضای مجازی را به یک سلاح هسته ای نرم و خاموش توصیف کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۶    
سخنگوی وزارت کشور عربستان با طرح ادعاهای بی اساس، گفت: با تروریست هایی روبه رو هستیم که با ایران ارتباط دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
بخش تشریفات وزارت امور خارجه کشورمان 4 دستگاه مرسدس بنز مدل S400 وارد ناوگان خودرویی خود کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
وزیر کشور به مناسبت پنجم دی روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، تاکید کرد: ضروری است تمامی دستگاهها با هدف تحقق نظارت بهینه نسبت به بازنگری دستورالعمل ها اقدام کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مصطفی میرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم با شکل مقابله نظامی دشمن آشنایی دارند که یکی از جلوه های کار است ولی در سال 1368 جلوه دوم را شاهد هستیم که رهبر معظم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به پاک کردن نقش پرچم رژیم صهیونیستی در زمین یکی از دانشگاه های کشور گفت که پرونده مرتبط با این موضوع در دست بررسی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
عضو کمیسیون دفاعی مجلس از پیشنهاد اعطای یک میلیارد دلار وام به صنایع بالگردسازی وزارت دفاع برای تولید بالگرد نظامی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
بسیاری از تحلیلگران و ناظران احتمال وقوع برخورد نظامی میان ایران و آمریکا را در دوره دونالد ترامپ بالا می دانند و بر این باورند که آمریکا تلاش دارد از افزایش روزافزون قدرت منطقه ای ایران در خاورمیانه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
مجلس سنای آمریکا با ادعای نقض حقوق اقلیت های دینی در ایران قطعنامه ای را در این زمینه تصویب کرد و از دولت کشورش خواست تا مقامات و افراد مسوول نقض حقوق بشر در ایران را تحریم کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که نشست بعدی مبارزه با تروریسم در تهران برگزار می شود، گفت: لازم است همکاری های امنیتی میان کشورها توسعه یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید توطئه های دشمن را خنثی کرد و با رویکردی آفندی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یکی از مجری های شبکه من و تو در برنامه زنده به عملکرد خوب و تحسین برانگیز سپاه پاسداران و سردار سلیمانی برای حفظ مرزها کشور و جنگ با داعش اعتراف کرد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه سفر ماکرون در دستورکار است، گفت: فرانسویها گهگاهی تحت تاثیر القائات معاندان ایران و آنهایی که ایران هراسی را ترویج می کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه یکم دریایی امامت این نیرو، از روند پیشرفت و مراحل تعمیر ناو پشتیبانی خارگ بازدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: اردشیر زاهدی وزیر امور خارجه رژیم پهلوی در مصاحبه ای دیدگاهش را راجع به آینده ایران بیان کرد که مشاهده می کنید: لینک دانلود فیلم http://yon.ir/VYzai ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۴    
دادستان کل کشور گفت: کسانی با بزرگ بینی و دروغ های مخرب قصد دارند به دستگاه قضایی ضربه وارد کنند.عده ای هم ماموریت دارند دستگاه های منصوب رهبری را بکوبند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام نمایندگان مجلس اعم از مخالف و موافق دغدغه مردم فلسطین را دارند و تمامی آنها به دنبال بهترین راه کار برای دفاع از ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۹    
دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه هر اقدامی علیه اسلام و مسلمین محکوم به شکست است، گفت: قدرت پوشالی داعش، با ایثار و فداکاری های نیروهای اسلامی شکست خورد و از عراق و سوریه بیرون رانده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۹    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار توقف توافق نامه های این وزارتخانه با یونسکو ذیل سند 2030 شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۴    
با اقدام دولت روحانی در لایحه بودجه 97مبنی بر افزایش 50 درصدی قیمت سوخت بسیاری از مردم نگران ایجاد موج گرانی در تمامی کالاها و خدمات هستند در حالی که به اعتقاد برخی کارشناسان اگر نظام سهمیه بندی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۸    
رئیس جمهور روسیه در سخنانی از تدوام نبرد با تروریست ها به ویژه در سوریه در صورت لزوم خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۱۱    
تناقض در رفتار، امری طبیعی در جریان اصلاح طلب است؛ اینکه شعارهای زیبا بدهیم ولی در عمل،دقیقا نقطه مقابل آن شعار را انجام دهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۱    
گویا پایانی بر فاجعه زندان ابو غریب نمی توان در نظر گرفت، جدید ترین اسناد به دست آمده از این گورستان تمدن بشری کودکان عراقی را نشان می دهد که توسط نظامیان آمریکایی وادار به تعرض به مادران خود می شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۱    
مراسم تشییع و خاکسپاری 5 شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در قم برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، در توییتر نوشت: حرفهای سخیف وزیر خارجه بحرین در مورد کشور تمدنی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۶    
روزنامه شرق با کاظم جلالی در باره وقایع کهریزک در سال 88 گفت وگو کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۶    
اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا در گزارشی هفت رویداد بین المللی که پیگیری آنها در سال جدید میلادی حائز اهمیت است را برشمرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۶    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل، نظر خود درباره اقدام جدید رئیس جمهور آمریکا را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر اساس ابلاغیه یکی از نهادهای نظارتی به تعدادی از موسسات و ادارات دولتی، از مدیران مربوط خواسته شده است با توجه به ضرورت بررسی دقیق تر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۲    
باوجود گذشت دو سال از اجرای برجام و اعلام لغو همه تحریم ها از سوی مسئولان دولتی، در لایحه بودجه سال آینده اعتبار 4.5 میلیارد تومانی برای پیگیری پرونده های تحریم دستگاه های اجرایی دولتی درنظر گرفته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۲    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس می گوید تیم نوبخت دنبال اقتصاد مقاومتی نیستند و افزایش قیمت ها، نگرانی هایی را ایجاد کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۷    
جواد در فیلمی که بعد از شهادتش منتشر شد گفته بود اگر خدا لطف کرد و شهادت را نصیبم کرد، بنده از آن شهدایی هستم که حتما یقه بی حجابی ها را خواهم گرفت .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۷    
اتوبوس هایی با قابلیت حمل دوچرخه؛ پیشنهاد عجیب برای حل آلودگی هوای تهران!