یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۹:۰۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 6 دی 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 2 دی 1396 هم اندیشی 3 دی 1396 هم اندیشی 4 دی 1396 هم اندیشی 5 دی 1396 هم اندیشی 6 دی 1396 هم اندیشی 7 دی 1396 هم اندیشی 8 دی 1396 هم اندیشی 9 دی 1396 هم اندیشی 10 دی 1396 هم اندیشی 11 دی 1396 هم اندیشی 12 دی 1396 هم اندیشی 13 دی 1396 هم اندیشی 14 دی 1396 هم اندیشی 15 دی 1396 هم اندیشی 16 دی 1396 هم اندیشی 17 دی 1396 هم اندیشی 18 دی 1396 هم اندیشی 19 دی 1396 هم اندیشی 20 دی 1396 هم اندیشی 21 دی 1396 هم اندیشی 22 دی 1396 هم اندیشی 23 دی 1396 هم اندیشی 24 دی 1396 هم اندیشی 25 دی 1396 هم اندیشی 26 دی 1396 هم اندیشی 27 دی 1396 هم اندیشی 28 دی 1396 هم اندیشی 29 دی 1396 هم اندیشی 30 دی 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۵    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه 9 دی یکی از توطئه های جهانی علیه انقلاب اسلامی را خنثی کرد و به عنوان فتح الفتوح ملت مسلمان ایران بشمار می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: اختلاف نظر بین برخی نهادهای تصمیم گیر در مورد سپنتا نیکنام عضو زرتشتی شورا شهر یزد همچنان ادامه دارد و به تصمیم گیری نهایی و واحد نرسیده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سردار قاسم سلیمانی امروز (چهارشنبه) در قم با آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی و سبحانی دیدار کرد. این دیدارها بدون حضور خبرنگاران انجام شد. د
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۵    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری هشدار داد: برخی از مقامات سابق کشور برای راه انداختن فتنه ای دیگر تلاش می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۵    
الاخبار در تحلیلی به تحولات ناشی از رفتار ناشیانه سعودی ها در ارتباط با لبنان پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس قوه قضاییه گفت: جذب و استخدام نیرو براساس ظاهر قانون و مصوبات مجلس و دولت است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۰    
وزارت کشور صربستان با صدور اطلاعیه ای از بازداشت 17 نفر به اتهام کمک به ورود غیرقانونی 82 پناهجوی افغان، ایرانی و عراقی به خاک این کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۵    
شهرام جزایری خاطره دیدارش با محمود خاوری را بازگو کرد .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: متاسفانه برخی خواص در فتنه 88 نگاهی روشن و موضع گیری صریح و زمان شناسانه نداشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۰    
یوشکا فیشر در مقاله ای به بررسی اوضاع اخیر منطقه و اتحاد نوظهور عربستان و اسرائیل در تقابل با ایران پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۰    
دومین کنفرانس امنیتی تهران، 18 دی ماه با سخنرانی رییس جمهور افتتاح و در آن تعدادی از مقامات ارشد لشکری و کشوری در قالب پنل هایی که در این کنفرانس تشکیل می شود، سخنرانی خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۰    
فرمانده کل ارتش گفت: همه یگان های ارتش در تمام نقاط کشور می دانند که در صورت وقوع حادثه هایی، چون سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس با آیت الله مکارم شیرازی در قم دیدار کرد. د
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ایران را به تلاش برای ایجاد پایگاه در سوریه متهم کرد و گفت اسرائیل اکنون از شمال، جنوب و شرق با چالش مواجه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با سلطه نظام های استکباری در منطقه است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۵    
رییس دستگاه قضا با انتقاد از اینکه برخی ها تمام خدمات دستگاه قضایی را نادیده می گیرند و با سیاه نمایی و ناامید کردن مردم، آب به آسیاب دشمن می ریزند، گفت: قوه قضاییه تا ایده آل فاصله دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد ایجاد تغییر در ساختار وزارت امور خارجه در راستای چابکسازی دولت و پیگیری اهداف سازمانی انجام شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۵    
معاون دبیرکل اتحادیه عرب گفت: گفت وگوی عربی ایرانی امر غیرقابل قبولی نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۵    
روابط عمومی وزارت اطلاعات در پاسخ به اظهارات کریمی قدوسی یادآور شد که اعلام نظر این وزارتخانه در خصوص مسائل و موضوعات مرتبط کاملاً تخصصی بوده و مستند به نظرات متقن کارشناسان حوزه های مختلف است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۰    
دبیر جشنواره عمار گفت: عمار پایگاه رسانه ای جدید است و کار تخصصی خوبی انجام می دهد. کاری که اهالی هنر و دغدغه مند انقلاب به تکثیر کردن نیت شهید آوینی می پردازند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۰    
سوال اساسی این است که در مسأله مهم روز یعنی اتفاقات دردناک کشور میانمار، آیا وزارت خارجه هیچ برنامه ای برای همفکری با اندیشمندان ندارد تا چنین مشکلی بر سر یک رأی گیری به بار نیاید؟
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۰    
یک مرد 28 ساله نظامی که به اتهام انتقال اطلاعات حساس نظامی به عوامل ایرانی که ادعا می شود در سفارت ایران در ابوظبی فعال بوده اند، به 15 سال زندان محکوم شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۰    
بعد از اعلام حادثه برای زیردریایی مورد نظر، برخی از خانواده پرسنل حادثه دیده در مصاحبه هایی اعلام کردند که این افراد به خانواده های خود درباره مشکلات موجود در این شناور اشاره کرده بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۰    
اینکه فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب بصورت مستقیم کدام جریانات و مسئولان سیاسی را مورد خطاب قرار داده است، را باید با بررسی مواضع هر یک از این جریانات و گروه ها به تحلیل و تفسیر نشست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۵    
رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: اینکه فردی مکرر دستگاه ها یا قوای مختلف را مورد حمله و تهمت قرار دهد، هنر نیست زیرا هر کودکی می تواند با سنگ، شیشه ای را بشکند، هنر آن است منطقی حرف بزند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۵    
اتفاقات جالبی در مجلس شورای اسلامی در حال وقوع است که باعث تعجب مردم و ناظران سیاسی شده؛ از سلفی حقارت تا دست و پا زدن برای حقوق بیشتر.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۰    
ممانعت امام جمعه مشهد از برگزاری کنسرت باعث کاهش نفوذ روحانیت شد!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۰    
بامداد چهارشنبه بخشهایی از استان تهران و البرز بار دیگر لرزید. شدت این زلزله نسبت به هفته گذشته کمتر بوده و در تهران چندان احساس نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۵    
تظاهرات های خشم آلود مردمی در سلیمانیه تنها یک اعتراض مردمی نبود،بلک عبارت بود از یک انقلاب مردمی تمام عیار .این انقلاب مردمی، نتیجه ی قابل پیش بینی فشارهایی بود که سالها بر مردم اقلیم وارد آمده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۵    
عضو کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی می گوید: از آنجایی که آمریکا در 13 کشور از همسایگان ما پایگاه نظامی دارد باید بنیه پدافند هوایی کشور برای پاسخگویی به شیطنت احتمالی آمریکا تقویت شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۵    
وکیل مدافع یکی از متهمان پرونده دکل نفتی می گوید که در این پرونده علاوه بر دکل گمشده موضوع یک شناور نیز مطرح است و سه متهم آن هم از جمله مدیرعامل شرکت اردنی در خارج به سر می برند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۰    
آیت الله صادق آملی لاریجانی در رأس یک هیئت عالی قضایی مشتکل از معاونین قوه قضاییه و روسای سازمان تابعه دستگاه قضا به ایلام سفر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عضو ناظر مجلس در هیئت نظارت بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت گفت: اخیراً حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور بخشنامه ای به دستگاه های اجرایی مبنی بر کاهش 50 درصدی سفرهای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه حملات دیروز هواپیماهای عربستان سعودی به بازاری در شهر تعز و همچنین حملات مستمر به اهداف غیرنظامی در شهرهای مختلف یمن در چند روز گذشته ...