پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۶:۰۶May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 9 دی 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 2 دی 1396 هم اندیشی 3 دی 1396 هم اندیشی 4 دی 1396 هم اندیشی 5 دی 1396 هم اندیشی 6 دی 1396 هم اندیشی 7 دی 1396 هم اندیشی 8 دی 1396 هم اندیشی 9 دی 1396 هم اندیشی 10 دی 1396 هم اندیشی 11 دی 1396 هم اندیشی 12 دی 1396 هم اندیشی 13 دی 1396 هم اندیشی 14 دی 1396 هم اندیشی 15 دی 1396 هم اندیشی 16 دی 1396 هم اندیشی 17 دی 1396 هم اندیشی 18 دی 1396 هم اندیشی 19 دی 1396 هم اندیشی 20 دی 1396 هم اندیشی 21 دی 1396 هم اندیشی 22 دی 1396 هم اندیشی 23 دی 1396 هم اندیشی 24 دی 1396 هم اندیشی 25 دی 1396 هم اندیشی 26 دی 1396 هم اندیشی 27 دی 1396 هم اندیشی 28 دی 1396 هم اندیشی 29 دی 1396 هم اندیشی 30 دی 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سی ام تیرماه 1388 کشور همچنان از التهابات پس از انتخابات ریاست جمهوری رنج می برد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۰    
در شرایطی که گلبدین حکمتیار، سیاستمدار افغان منفور مورد حمایت سعودی ها همچنان از محکومیت حمله تروریستی خونین روز پنجشنبه داعش به یک مرکز فرهنگی در کابل یا دست کم تسلیت به خانواده های قربانیان آن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۵    
نواز شریف پنج ماه پس از احراز عدم صلاحیتش بار دیگر چمدان خود را بست و به عربستان رفت. برادرش، شهباز شریف هم آن جاست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۰    
منابع خبری افغانستان از انفجار خودروی بمب گذاری شده در مزار شریف خبر می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۰    
رئیس جمهوری ترکیه ضمن انتقاد از کمک تسلیحاتی آمریکا به شبه نظامیان کُرد گفت که آنکارا همان کاری را که با داعش در سوریه کرد با عناصر وابسته به حزب اتحاد دموکراتیک نیز خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۵    
یک پایگاه اینترنتی آلمانی زبان درباره تحولات یمن و نقش عربستان و فجایعی که در این کشور رخ می دهد نوشت که ریاض مدتهاست که ستون آمریکا در منطقه است و ایالات متحده عملا در این جنایات دست دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۵    
وب سایت ایندیپندنت در مطلبی به نُه نمونه از عادت های عجیب و روزمره رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۵    
پلیس امنیت فدرال روسیه از دستگیری عامل انفجار تروریستی هفته گذشته شهر سن پترزبورگ خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۵    
الشرق قطر نوشت پس از ناکامی های مکرر عربستان، ابوظبی و ریاض تلاش می کنند، آمریکا را وارد طرحی موسوم به دام عقرب کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۰    
همزمان با برگزاری جشن های سال نوی میلادی در اروپا تدابیر امنیتی در کشور های مختلف این قاره تشدید شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۵    
یک گروه تحقیقاتی در مالزی موفق به کشف یک پناهگاه جنگی متعلق به ارتش بریتانیا در دوران جنگ جهانی دوم، در زیر زمین فرودگاه شهر ایپوه واقع در شمال کوالالامپور شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۰    
معاون وزیر خارجه روسیه در سخنانی ایالات متحده را متهم کرد که با فروش سامانه های دفاع موشکی به ژاپن، پیمان نیروهای هسته ای را نقض کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۰    
دادگاه عالی روسیه امروز شنبه با رد درخواست رقیب سیاسی ولادیمیر پوتین ، حکم ممنوعیت شرکت وی در انتخابات ریاست جمهوری 2018 را تائید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۰    
وزارت خارجه مسکو در بیانیه ای ادعای نقض تحریم های کره شمالی را رد کرده و می گوید که روسیه به تحریم های کره شمالی به طور کامل پایبند است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۰    
تارنمای لوبلاگ در مطلبی نوشت: راهبرد امنیت ملی آمریکا بدون توجه به مسائل منطقه خاورمیانه و تلاش برای برقراری صلح و امنیت در آن راه به جایی نمی برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نماینده سابق تهران گفت: ببینید در مشهد اصلا شکل کار متفاوت بود و معلوم بود اعتراض عادی است. البته من همان را هم تائید نمی کنم و حمایت نمی کنم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۵    
تجمع معدودی عصر امروز در مقابل دانشگاه تهران برپا شد که برخلاف دیگر تجمعات در شهرهای مختلف که بیشتر در اعتراض به وضعیت معیشتی و در اعتراض به گرانی بود، تجمع امروز بیشتر رنگ و بوی سیاسی داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۵    
حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی پیام های جداگانه ای میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)و آغاز سال نو میلادی را به همتایان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۵    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور از اعزام 2 گروه به دوره آموزشی با هدف آشنایی با آخرین روش های مقابله با جعل اسناد هویتی و مبارزه با تروریسم در چین خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: معاون رییس جمهور در یادداشتی نوشت:معترضان باید بدانند از کجا هدایت میشوند و رهبرشان کیست؟! ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۰    
وزیر سابق اطلاعات با تأکید بر ضرورت حفظ هوشیاری و بصیرت ملت گفت: دشمنان برای مقابله با انقلاب و نظام اسلامی ایران، طراحی های جدیدی کرده که لازم است بیشتر از گذشته، هوشیار باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مردم ایران هیچ ارزش و اعتباری برای ادعاهای فرصت طلبانه مقامات آمریکایی و شخص آقای ترامپ و حمایت آنها از برخی تجمعات در روزهای اخیر قائل نیستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۵    
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تجلیل از حضور حماسی مردم سمنان در راهپیمایی 9دی، به نقشه های شوم دشمن برای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دولت باید موضوع اشتغال و بیکاری بخش عمده ای از جوانان در کنار تامین معیشت مردم را جدی بگیرد و با تعریف یک اولویت برای رفع مشکلات این بخش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۰    
احمد توکلی گفت: بی اعتنائی برخی از دستگاه های دولتی به مطالبات معیشتی مردم، کار را به اعتراضات خیابانی کشانده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۵    
یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به خواسته مردم در زمینه برطرف شدن گرانی و بیکاری گفت: این اعتقاد وجود دارد که مردم خواسته حقی دارند و پشتیبان آنها هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۰    
ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا در خصوص تجمعات صورت گرفته اخیر در برخی شهرهای کشور گفت: نمی دانم چرا عده ای از تظاهراتی که در برخی از شهرها انجام شده، به هراس افتاده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۰    
ترکیه از تکمیل نیمی از دیوار 114 کیلومتری بین مرزهای این کشور با ایران خبر داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سید مصطفی آقا میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار توییتی به اعتراضات اخیر واکنش نشان داد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۰    
رسانه های عربی با پوشش حضور پرشکوه مردم ایران در پاسداشت حماسه 9 دی، نوشتند: هزاران شهروند ایرانی امروز (شنبه) در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک منبع آگاه در صداوسیما گفت: نپرداختن رسانه ملی به تجمعات دو روز گذشته در برخی شهرها به علت ابلاغ دستگاه های ذیربط مبنی بر منعکس نشدن موضوع در صداوسیما صورت گرفته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله(ع) با اشاره به وضعیت امنیتی شهر تهران در پی ایجاد تجمعاتی در سطح شهر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۰    
رییس جمهور آمریکا بار دیگر با انتشار پیامی در صفحه ی توییتر خود، حمایت خود را از راهپیمایان و تجمع کنندگان غیرقانونی در ایران، اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۰    
محمدرضا عارف به بروز اغتشاشات در برخی از نقاط کشور واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مدیر تلگرام در پاسخ به درخواست آذری جهرمی نوشت: دعوت به خشونت براساس قوانین تلگرام ممنوع است؛ در صورت تایید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۵    
یک عضو مجمع تشیخص مصلحت نظام با تاکید بر این که حماسه ی 9 دی نقطه ی عطف انقلاب و نظام اسلامی است، از این رخداد به عنوان انقلاب سوم یاد کرد که عقلانیت مردم زمینه ساز آن شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۵    
مقامات آمریکایی، ضمن حملات شدیداللحن به جمهوری اسلامی، خواستار پیوستن دیگر کشورها به آمریکا برای حمایت از مردم ایران شدند!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۵    
اینکه همراهان آقای روحانی متناسب با نیازهای دولت کاری نمی کنند، یک واقعیت است. آقایان اگر بلد نیستند، کنار بکشند؛ اگر هم بلد هستند که کارها را راه بیندازند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۰    
بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان قم که در تاریخ 22 آبان 96 برگزار شده بود، امشب در محل این همایش در قم منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۴۵    
سرلشکر سلیمانی -فرمانده سپاه قدس- در هدایت نیروهای شیعی و مردمی در عراق و سوریه و در همکاری با حزب الله لبنان، بزرگ ترین ضربات را بر پیکره داعش وارد ساخت و پس از نزدیک به 4 سال، به سیطره آن پایان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۵    
طبق هشدارهای قبلی، تجمعات غیرقانونی و بدون مجوز فضا را برای گروههای ضدانقلاب بدون هرگونه دغدغه معیشتی فراهم کرد تا اغتشاشگران بار دیگر مردم را به زحمت بیاندازند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۰    
نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان امروز راهی عربستان می شود و قرار است درباره مسائل داخلی کشور و منطقه با مقامات این کشور تبادل نظر کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۰    
حزب حاکم کره شمالی در واکنش به تحریم های جدید شورای امنیت علیه پیونگ یانگ، بر تداوم برنامه های هسته ای و تسلیحاتی این کشور تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۵    
رئیس یونسکو از دریافت نامه ای رسمی از سوی رژیم صهیونیستی مبنی بر خروج آنها از این نهاد فرهنگی سازمان ملل متحد خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۵    
یک زوج روهینگیایی که پس از فرار از میانمار مدتی از هم خبر نداشتند، مراسم ازدواجشان را در اردوگاه پناهجویان در بنگلادش جشن گرفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۵    
یک منبع نظامی از شلیک موشک های کاتوشا از سوی جنبش انصارالله به پایگاه "الحاجر" عربستان در منطقه عسیر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه گفت: هر کاری که نیاز باشد برای جلوگیری از ایجاد گذرگاهی تروریستی در شمال سوریه توسط آمریکا و برخی از کشورهای غربی انجام خواهیم داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: آرشیو اسناد ملی انگلیس روز جمعه 29 دسامبر (8دی) اسنادی مربوط به دهه 1990 از حالت محرمانه خارج کرد که طرح حمله نظامی آمریکا و انگلیس به عراق حتی پس از خروج از خاک کویت و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۵    
ترکیه قرارداد 634 میلیارد دلاری برای خریداری موشکهای هوا به هوای میانبُرد پیشرفته از شرکت تسلیحاتی ریتون آمریکا را امضا کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۵    
همزمان با مواجهه روسیه با بازگشت تروریست هایی که از سوریه به روسیه آمده اند، ولادیمیر پوتین لایحه ای را برای شدیدتر کردن مجازات استخدام تروریست ها تصویب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۵    
عباس عبدی نوشت: اتفاقاتی که در برخی شهرهای استان خراسان و نیز شهر مشهد در اعتراض به وضع زندگی روی داد در نوع خود بی نظیر بود.چرا؟ بهتر است ابتدا یک مقایسه ساده کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۵    
پایگاه خبری بازفید با استناد به یک یادداشت وزارت دادگستری آمریکا می گوید که طرح تصویب شده در کنگره آمریکا مبنی بر بررسی دارایی مقامات ایرانی با قانون اساسی آمریکا مغایرت دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر اساس ابلاغیه جدید یک مقام مسئول به همه سازمان ها و ادارات دولتی، تاکید شده است به منظور پرهیز از بروز مشکل در نحوه تطبیق و هم ترازی در پست های سازمانی دستگاه های ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی درباره دستاوردها و اقدامات مهم این نهاد در سال دو هزار و هفده نوشت آژانس بین المللی انرژی اتمی اجرای تعهدات هسته ای ایران را بر اساس برنامه جامع اقدام مشترک ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۵    
مراسم حماسه نهم دی ماه با حضور پرشور و منسجم اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۰    
بعد از آنکه وزارت خارجه و رئیس مجلس نمایندگان و کاخ سفید بیانیه هایی را در حمایت از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران منتشر کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۰    
جیمز متیس ، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه بعد از آنکه در جمع خبرنگاران درباره میزان تلفات غیرنظامیان در حملات ائتلاف متجاوز عربستان به یمن و حمایت های واشنگتن از آن تحت فشار قرار گرفت گفت آمریکا با آموزش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۰    
آیت الله سیداحمد خاتمی با اشاره به اینکه اهمیت و ارزش حماسه 9 دی همسنگ حماسه انقلاب اسلامی است اظهار داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه جام جم با آیت الله دری نجف آبادی دادستان کل کشور در سال88 و امام جمعه کنونی اراک مصاحبه کرده است. بخشی از این مصاحبه را می خوانید: ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۰    
اسماعیل کوثری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مورد یوم الله نهم دی ماه گفت: بیان تمام حوادث سال 88 زمان می برد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری اسپوتنیک نوشت؛ یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا روز جمعه در گفت وگو با این رسانه، خبر توافق مخفیانه واشنگتن با رژیم صهیونیستی برای اتخاذ راهبرد مشترک علیه ایران را تایید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۵    
بعد از بیانیه مداخله جویانه وزارت خارجه آمریکا در حمایت از اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای ایران، کاخ سفید هم بیانیه ای در این مورد صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۵    
رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه بودجه سال 97 دارای 11 مساله اساسی است، از احتمال 1200 تومانی شدن قیمت بنزین خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۰    
یک روز بعد از عاشورا 88 جمعی از افراد ذی نفوذ تبریز را به منزل دعوت کردم. سران هیات های مذهبی و افراد موثر و برخی از بزرگان و علما را دعوت کردم. گفتم بناست هشتم یا نهم دی راهپیمایی کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۰    
مرعشی گفت درباره لیست فروشی در جریان اصلاحات گفت: حالا یک کسی رفته به یک خانم محترمی گفته می توانید کمک کنید به ستادها که این هم یکی از وظایف اداره کنندگان امر انتخابات است.