شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۰:۰۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 11 دی 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 2 دی 1396 هم اندیشی 3 دی 1396 هم اندیشی 4 دی 1396 هم اندیشی 5 دی 1396 هم اندیشی 6 دی 1396 هم اندیشی 7 دی 1396 هم اندیشی 8 دی 1396 هم اندیشی 9 دی 1396 هم اندیشی 10 دی 1396 هم اندیشی 11 دی 1396 هم اندیشی 12 دی 1396 هم اندیشی 13 دی 1396 هم اندیشی 14 دی 1396 هم اندیشی 15 دی 1396 هم اندیشی 16 دی 1396 هم اندیشی 17 دی 1396 هم اندیشی 18 دی 1396 هم اندیشی 19 دی 1396 هم اندیشی 20 دی 1396 هم اندیشی 21 دی 1396 هم اندیشی 22 دی 1396 هم اندیشی 23 دی 1396 هم اندیشی 24 دی 1396 هم اندیشی 25 دی 1396 هم اندیشی 26 دی 1396 هم اندیشی 27 دی 1396 هم اندیشی 28 دی 1396 هم اندیشی 29 دی 1396 هم اندیشی 30 دی 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با تحلیل علل و عوامل بروز فتنه و اغتشاش در مناطق معدودی از برخی شهرها گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۰    
رئیس اسبق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی به مقامات فعلی این رژیم توصیه کرده که در امور داخلی ایران بویژه اغتشاشات اخیر دخالت نکنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۰    
در حالی ترامپ و اغلب مقامات آمریکایی با دخالت در امور داخلی کشورمان از ناآرامی ها اخیر حمایت کرده اند وزیر خارجه کشورمان هنوز واکنش درخور توجهی در این زمینه از خود بروز نداده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مطالبات 98 درصد از سپرده گذاران مؤسسات مالی غیرمجاز و مجاز غیرمنضبط پرداخت شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۰    
دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی اعلام کرد که فیلتر و ایجاد محدودیت برای شبکه های اجتماعی موقتی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۵    
اسکات مادل افسر امنیتی آمریکا و از متخصصان حوزه ایران چندی پیش در کنگره آمریکا در نسخه ای 7بندی طرح مهار ایران را اعلام می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۰    
بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما طی بیانیه ای اقدام ساختارشکنانه برخی اساتید این دانشگاه را محکوم و نسبت به این اقدام اعتراض کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۰    
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه اتفاقات اخیر تلنگری برای مسؤولان به شمار می رود، گفت: این اغتشاشات هوشیاری مسؤولان نسبت به مسائل اقتصادی و امنیتی را می طلبد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰    
افزایش 126 درصدی بهای سوخت در عربستان به مثابه ریختن بنزین بر خشم شهروندان این کشور بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۵    
نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی 60 فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رسانه های صهیونیستی می گویند راکت شلیک شده از نوار غزه در جنوب فلسطین اشغالی فرود آمده است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۰    
در حالی که کمیسیون عالی انتخابات و همه پرسی در منطقه کردستان عراق اعلام کرده است برای حذف اسامی تقلبی در انتخابات پیش رو اقدام خواهد کرد سیاسیون منطقه هنوز نسبت به وجود بیش از 900 هزار رای تقلبی در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۵    
اینا گمزتووا همسر مفتی جمهوری داغستان امروز (دوشنبه) مدارک خود را به عنوان نامزد ریاست جمهوری به کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه ارائه و ثبت نام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۰    
بازپس گرفته شدن سرزمین های تحت اشغال گروه تروریستی داعش، تنش اتمی واشنگتن با پیونگ یانگ و به رسمیت شناخته شدن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط آمریکا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۰    
تحلیلگر و مجری شبکه خبری سی ان ان گفت آمریکا با دونالد ترامپ از رهبری جهان استعفا کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۰    
کره جنوبی روز دوشنبه از پیام کیم جونگ اون ، رهبر کره شمالی درباره آمادگی برای برگزاری گفت وگوهای دوجانبه میان دو کشور استقبال کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۰    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن با صدور فرامینی برخی استانداران، وزیران و مسئولان بلندپایه کشوری جدید را معرفی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۰    
هند و پاکستان در اولین روز سال جدید میلادی فهرستی از تاسیسات هسته ای خود را با یکدیگر مبادله کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۵    
رئیس جمهوری سوریه وزیران جدیدی را تعیین نمود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: معاون امنیتی وزیر کشور با تاکید بر اینکه به زودی شاهد پایان یافتن ناآرامی و بازگرداندن اوضاع به شرایط عادی خواهیم بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۰    
در صورتی که هر گونه مشخصاتی از صاحبان عکس های بالا و یا هرگونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، خبر، ایمیل و آدرس اینترنتی و یا شکایتی که درخصوص جریان های اغتشاش طلب دارید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۰    
سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد و از چهره های اصلی حامی منافقین در این کشور در اظهار نظری از مواضع دونالد ترامپ و دولت او بابت حوادث چند روز گذشته در ایران قدردانی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی نیروی انتظامی از شناسایی و دستگیری اهانت کنندگان به پرچم مقدس جمهوری اسلامی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۵    
وزارت خارجه بحرین در بیانیه ای بی پایه و اساس با شتابزدگی از شهروندان خود خواسته تا ایران را ترک نمایند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سخنگوی سپاه گفت: در برخی از شهرستان ها درخواست هایی از بخش هایی از بسیج برای کمک به ناجا صورت گرفته است که از طریق سردار غیب پرور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۰    
وزیر خارجه آلمان اغتشاشگران روزهای اخیر کشور را مردمی خوانده که باید به حق آنها برای برگزاری تجمعات آرام و صلح جویانه، احترام گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی ویدئویی، همزمان با انکار وجود ارتباط میان رژیم متبوعش و اغتشاشگران، از آرزوی موفقیت برای آنها و انتظار برای ایجاد دوستی میان ملت ایران و شهرک نشینان صهیونیست سخن گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
دشمنان ایران قصد دارند تا با بزرگنمایی اقدامات آشوبگران و نسبت دادن اعتراضات به اقدامات منطقه ای ایران، برجام منطقه ای را کلید بزنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
موج سواری معاندین بر تجمعات اقتصادی مردم که با آشوب نیز همراه شد، تحریک منفی بازارهای کشور برای اقتصاد و معیشت مردم را به همراه داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مردم مطالبات برحق خود را باید از طرق قانونی پیگیری کنند، بر لزوم توجه همگان به نظم و انتظام جامعه و جدا بودن مسیر اغتشاش گران و آشوبگران تاکید کرد .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۰    
در جریان پاکسازی شهر الخوخه، 18 خودروی نظامی نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی منهدم و 75 تن از نیروهای متجاوز هم کشته و زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۰    
حجم بالای توییت توسط کاربران سعودی بدون اینکه زبان فارسی هم بلد باشند، شبیه یک اقدام خودجوش نیست و نشانه های یک سازماندهی سایبری را دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۰    
یکی از اعضاء کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حالی که نمی داند با چه رسانه ای گفتگو می کند با شبکه من و تو در باره تجمعات اخیر مصاحبه می کند!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۵    
برنامه پایش شب گذشته حقوق نجومی دو عضو هیئت مدیره یک شرکت پتروشیمی را افشاکرد که مرتضی لطفی مدیر عامل شستا نیز این موضوع را تائید کرد .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۰    
فعالان و کارشناسان سیاسی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم که دولت موظف به رسیدگی به این مشکلات و شنیدن انتقادات آنها است تاکید کردند که فتنه گران به دنبال موج سواری بر روی مشکلات مردم هستند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ایوانکا ترامپ ، دختر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم در حساب کاربری خود در توئیتر از نا آرامی های اخیر در کشور حمایت کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس جمهور در واکنش به حوادث اخیر و آسیب به اموال عمومی مردم در توییتر نوشت: انتقاد و اعتراض حق مردم است، ولی شیوه آن باید به حل مشکلات کشور و بهبود زندگی مردم منجر شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۹    
محمدعلی پور مختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس با اشاره به اعتراضات اخیر مردم در برخی از شهر ها، اظهار داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره برخی ادعاها که اعتراضات اخیر توسط مخالفان دولت سازماندهی شده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا که این روزها فرصت اغتشاشات پراکنده در برخی شهرهای ایران را بهانه مناسبی برای ادامه رویکردهای غیرسازنده خود دیده برای چندمین بار در حمایت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۴    
حجت الاسلام رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری درباره اتفاقات اخیر در برخی نقاط کشور، اظهار داشت: حادثه ای که در چند شهر رخ داده نباید کشوری کرد و همان حدودی که رخ داده بگوییم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۹    
با ایجاد ترافیک در محدوده چهارراه ولیعصر به دلیل برخی تجمعات پراکنده، پلیس راهور درحال تلاش برای باز کردن مسیر عبور و مرور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۹    
دی آندریا در ویرجینیای شمالی بزرگ شده و حدوداً 60 ساله است. وی در سال 1979 (1357 شمسی) به سازمان سیا پیوست و در ابتدا به عنوان نیرویی مبتدی در اردوگاه نظامی پیری در ایالت ویرجینیا مشغول به خدمت شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۴    
روزنامه اصلاح طلب جامعه فردا پس از تجمعات تهران در یادداشتی از این نوشت که اکثریت مردم ناراضی هستند و نظام اسلامی هم در موقعیت آشتی ملی قرار گرفته است!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۴    
با بالا گرفتن اعتراض های مردمی به فشارهای اقتصادی ناشی از تصمیمات دولت، باز هم رد پای سیاست های صندوق بین المللی پول مشاهده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۴    
نامه نگاری وزیر ارتباطات به مدیر تلگرام برای انسداد یک کانال مروج خرابکاری و آشوب افکنی، این سؤال را پیش می کشد که چرا در طول 2 سال اخیر با شبکه رابطین و مرتبطین آن کانال ضدانقلابی برخورد نشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۹    
رسانه های خارجی که منتظر موضع گیری مقامات عالی ایران اند، درخواست های اصلی تظاهرات کنندگان را که حالا جای خود را به آشوب گران داده اند، بررسی کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۵۴    
دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی "خبرسازی غلامحسین کرباسچی" درباره آیت الله علم الهدی را تکذیب کرد.