یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۱:۲۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 27 دی 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 2 دی 1396 هم اندیشی 3 دی 1396 هم اندیشی 4 دی 1396 هم اندیشی 5 دی 1396 هم اندیشی 6 دی 1396 هم اندیشی 7 دی 1396 هم اندیشی 8 دی 1396 هم اندیشی 9 دی 1396 هم اندیشی 10 دی 1396 هم اندیشی 11 دی 1396 هم اندیشی 12 دی 1396 هم اندیشی 13 دی 1396 هم اندیشی 14 دی 1396 هم اندیشی 15 دی 1396 هم اندیشی 16 دی 1396 هم اندیشی 17 دی 1396 هم اندیشی 18 دی 1396 هم اندیشی 19 دی 1396 هم اندیشی 20 دی 1396 هم اندیشی 21 دی 1396 هم اندیشی 22 دی 1396 هم اندیشی 23 دی 1396 هم اندیشی 24 دی 1396 هم اندیشی 25 دی 1396 هم اندیشی 26 دی 1396 هم اندیشی 27 دی 1396 هم اندیشی 28 دی 1396 هم اندیشی 29 دی 1396 هم اندیشی 30 دی 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۷    
تصویربرداری سریال شبکه به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری همچنان ادامه دارد و این مجموعه به زودی از شبکه پنج سیما به روی آنتن می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۳    
حقوق روسای جمهور و رهبران جهان یکی از موضوعاتی است که بیشترین توجه را به خود جلب می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۵    
دبیرکل سازمان ملل گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها اجرای کامل تعهدات ایران را بر اساس این توافقنامه تایید کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۰    
اگر آمریکا تحریمی را با عنوانی جز هسته ای وضع کند، نقض برجامی صورت نگرفته است! حال با چنین برجام امضاشده ای می توان بهتر درباره کنش های ایالات متحده و عکس العمل دولت ایران قضاوت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۰    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: نیروی انتظامی تعداد زیادی از دستگیرشدگان حوادث اخیر را در همان روزهای اول با اخذ تعهد آزاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دادگاه اسرائیلی عصر چهارشنبه مدت بازداشت عهد تمیمی دختر 16 ساله فلسطینی را تا پایان ماه جاری تمدید کرد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۰    
وزارت خارجه لهستان اعلام کرده است دیپلماتهایی که در روسیه تحصیل کرده اند، اخراج می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۰    
انگلیس یک محقق آمریکایی مسائل تاریخی به نام مارک وبر را به دلیل انکار هولوکاست از ورود به این کشور منع کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه، روسیه را به کمک به کره شمالی در دور زدن تحریم های بین المللی متهم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۵    
المیادین از انهدام یک دستگاه خودروی متعلق به نیروهای تحت حمایت آمریکا در حومه استان لاذقیه در سوریه توسط ترکیه خبر داد و اعلام کرد که همه سرنشینان آن نیز کشته شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۵    
شورای امنیت ملی ترکیه اعلام کرد که این کشور اقدامات لازم برای از بین بردن تهدیدات از سمت سوریه را فورا آغاز می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در یادداشتی به انتقادات مطرح شده واکنش نشان داد و به شبهات مطرح شده پاسخ داد. متن یادداشت سیدرضا صالحی امیری، به شرح زیر است: ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: وزیر سابق اطلاعات با اشاره به حوادث اخیر در کشور بیان کرد: جریان نفوذ در کشور جدی است و همه باید برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب تلاش کرده و اجازه ندهیم دشمنان و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سخنگوی دبیر کل سازمان ملل در بیانیه ای به مناسبت دومین سالگرد اجرای توافق هسته ای، برجام را دستاوردی بزرگ توصیف کرد و گفت مسائل غیرمرتبط به برجام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اعضای هیات مدیره و هیات موسس انجمن صنفی روزنامه نگاران بر افزایش مرجعیت رسانه های داخلی برای کاهش تهدید منافع ملی تاکید کرذ.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: خبرگزاری فارس گفت وگویی را با قربانعلی دری نجف آبادی، امام جمعه شهر اراک و نیز وزیر اطلاعات دولت اول خاتمی، انجام داده که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا در نشستی در اندیشکده هوور به تشریح راهبرد کشورش در قبال سوریه پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در بیانیه سیزدهمین کنفرانس اتحادیه پارلمان های کشورهای اسلامی آمده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مقام ارشد وزارت خزانه داری آمریکا در نشستی روز چهارشنبه درباره تجارت شرکت های بین المللی با ایران هشدار داده است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان دو کشور دوست و همسایه با مشترکات تاریخی، فرهنگی، جغرافیایی و دینی هستند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار آمریکایی ها نشان می دهد که نمی خواهند تروریسم در منطقه پایان یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه کانادا مدعی شد هیچ یک از شهروندان این کشور در آشوب های اخیر در برخی از شهرهای ایران دستگیر نشده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مدیر سابق روابط بین الملل شرکت ملی نفت ایران در بخشی از گفتگوی خود با برنا گفت: "احتمال اینکه پیکر این عزیزان (ملوانان کشتی سانچی) پیدا شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هشتمین گزارش سه ماهه اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارایه شد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۰    
امنیت و آرامش در دین جامع و کامل ما جایگاه رفیعی دارد و اگر کسی در جامعه نا امنی ایجاد کند، مجازات سخت گیرانه ای در انتظار اوست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: علمای اهل سنت نور چشم ما هستند، پای حفظ اسلام که برسد شیعه و سنی نداریم مکتب پیامبر اسلام باید بماند که می ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۵    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور درباره جواز انتقاد از معصومین گفت: صرف نظر از اینکه محتوای کلام دقیقاً چه بوده است، معصومین خط قرمز ما هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۰    
در پاییز سال95، ارزش کالای ورودی به کشور 56میلیون دلار بوده که این میزان در پاییز سال96، به بیش از 144میلیون دلار رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۰    
نماینده مردم بروجرد گفت:چه کسی پاسخگوی صدها میلیون دلاری است که در نتیجه بی تدبیری وزارت نفت و شکایت کشور ترکیه به این کشور دارد پرداخت می شود و همین ماجرای تاسف بار با ترکمنستان نیز در حال تکرار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۰    
بر اساس گزارش نیویورک پست، هزاران نفر در سوئیس با اسب ها رابطه جنسی دارند. رابطه با حیوانات در کشورهای مختلف شیوع پیدا کرده است و برخی کشورها آن را قانونی اعلام کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۰    
معافیت های فراوان مناطق آزاد بستر مناسبی را برای سودجویان و فرصت طلبان فراهم کرده تا با واردات کالاهای قاچاق، سودهای نجومی و بادآورده را نصیب خود کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۵    
احمد خرم وزیر راه دولت اصلاحات در مصاحبه با روزنامه آرمان گفته بود: پس از برجام تا به امروز حدود 250 الی 260 میلیارد دلار تفاهمنامه امضا شد اما هنوز یک میلیارد دلار آن هم وارد کشور نشده است .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۰    
شیوه بی بی سی در پرداختن به مرگ سارو قهرمانی، توسل این رسانه به دروغ گویی است. ابتدا مدعی می شود که سارو بعد از اغتشاشات اخیر ایران ناپدید شده و سعی می کند ارتباطی میان حوادث اخیر و مرگ وی ایجاد کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۵    
منابع رسمی اعلام کردند که نقدینگی به رقم بی سابقه 1424 هزار میلیارد تومان رسیده و از این حیث رکورد تازه ای در دولت دوازدهم به جای ماند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۵    
روزگاری رژیم صهیونیستی برای کسب مشروعیت از همه دعوت می کرد به اسرائیل مهاجرت کنند اما حالا مهمان های خود را به دولت های آفریقایی می فروشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۰    
ایران به احتمال از تونل تاریک اعتراضات با کم ترین ضرر خارج شده و اگر کشورهای متعدد عربی در آینده وارد این تونل شوند، شاید در این صورت تونل آنها به علت نبود آزادی و سرکوب، طولانی تر و تاریک تر باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۰    
با پیشروی های صورت گرفته، فاصله نیروهای مقاومت با فرودگاه ابوظهور به 5 کیلومتر کاهش پیدا کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۵    
وضعیت ایران ناپایدار و آفت زده است؛ اصلاح طلبان در یک موقعیت سیاسی تاریخی قرار دارند. آنان باید نقش تاریخی خود را برای عبور از این وضعیت ناپایدار ایفا کنند!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۵    
با اعزام تجهیزات نظامی به مناطق مرزی و اعلام اردوغان مبنی بر آغاز شمارش معکوس برای حمله به مناطق کردنشین در شمال سوریه، نیروهای ارتش ترکیه در حالت آماده باش هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۵    
دولتمردان تمامی امور را به برجام گره زده و تاکید کردند که با امضا و اجرای برجام، تمامی مشکلات حتی مشکل آب خوردن مردم نیز رفع خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۵    
حجت الاسلام سلیمی نماینده مجلس گفت: در خبرها بحث گم شدن 15 میلیون دلار و همچنین 60 میلیارد تومان از حساب های شرکت ملی نفت مطرح شده که مسئولان شرکت نفت این موضوع را تایید کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۰    
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز (سه شنبه) در دیدار میهمانان شرکت کننده در سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی ...