یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۷:۳۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 20 دی 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 2 دی 1396 هم اندیشی 3 دی 1396 هم اندیشی 4 دی 1396 هم اندیشی 5 دی 1396 هم اندیشی 6 دی 1396 هم اندیشی 7 دی 1396 هم اندیشی 8 دی 1396 هم اندیشی 9 دی 1396 هم اندیشی 10 دی 1396 هم اندیشی 11 دی 1396 هم اندیشی 12 دی 1396 هم اندیشی 13 دی 1396 هم اندیشی 14 دی 1396 هم اندیشی 15 دی 1396 هم اندیشی 16 دی 1396 هم اندیشی 17 دی 1396 هم اندیشی 18 دی 1396 هم اندیشی 19 دی 1396 هم اندیشی 20 دی 1396 هم اندیشی 21 دی 1396 هم اندیشی 22 دی 1396 هم اندیشی 23 دی 1396 هم اندیشی 24 دی 1396 هم اندیشی 25 دی 1396 هم اندیشی 26 دی 1396 هم اندیشی 27 دی 1396 هم اندیشی 28 دی 1396 هم اندیشی 29 دی 1396 هم اندیشی 30 دی 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۴    
وزیر انرژی پیشین آمریکا گفت که خروج واشنگتن از توافق هسته ای یک هدیه به ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۴    
محمدجواد ظریف گفت: شخصیت ترامپ به ما مربوط نیست و آنچه که به ما مربوط است، رفتار سیاست خارجی دولت آمریکاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۴    
مرجع تقلید شیعیان گفت: برخی از دولت ها در منطقه هستند که انسان ها برایشان مهم نیستند، وجدان و منطق ندارند تنها پول و دلار برای آن ها مهم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۹    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از کسانی که پیش از اغتشاشات به صحنه آمده بودند و اعتراضات خود را مطرح کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۹    
فاجعه در یمن فقط به آمار کشته شدگان و مجروحان ختم نمی شود و تاکنون 415 مرکز درمانی شامل بیمارستان و کلینیک های پزشکی هم در حملات جنگنده های سعودی به طور کامل تخریب شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۹    
وزیر خارجه رژیمی که دو بار در ایران کودتا ترتیب داد، می گوید از اصلاحات و پیشرفت در ایران حمایت می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۴    
سید حسن نصرالله در تبیین معادله خود در برابر ارتش رژیم صهیونیستی به برتری هوایی ارتش اسرائیل اذعان کرد و مشکل اساسی صهیونیست ها را در ضعف نیروی انسانی دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۹    
به گزارش خبرنگار مان ، کار تروریست ها در فرودگاه ابوظهور تمام شده و نیروها تا ساعاتی دیگر وارد فرودگاه می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۴    
اصلاح طلبان تاکید دارند که اروپا، آمریکا نیست و باید درباره حقوق بشر، توان موشکی و قدرت منطقه ای خود با آنها مذاکره کنیم و موانع اقتصادی را برطرف کنیم و به روسیه اعتماد نداشته باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۹    
هدف قرار دادن مواضع نیروهای ارتش روسیه در فرودگاه حمیم در غرب استان لاذقیه بازی خطرناکی بود که عناصر تروریستی و حامیان آنان در سوریه آغاز کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۴    
درددل های مردم را باید شنید و برای درمان آن کاری کرد. این را شاید بتوان خلاصه ای از مهم ترین بخش فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار روز 19 دی دانست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۹    
پادشاه عربستان در تماس تلفنی خود با رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین در خصوص موضوع فلسطین و حمایت از آن تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۴    
رسانه های روسیه می گویند که این کشور قصد دارد در پی اظهارات اخیر مقام های کی یف درباره شبه جزیره کریمه سامانه موشکی اس-400 را در مرزهای اوکراین مستقر کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۴    
مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که اخباری مبنی بر طرح ایالات متحده برای برکناری محمود عباس از پستش، وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۴    
یک مبلغ تونسی مشهور از نقش امارات در اعتراضات این کشور پرده برداشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۴    
یک قاضی فدرال آمریکا حکم به تعلیق موقت تصمیم دولت دونالد ترامپ برای بازگرداندن مهاجران جوان غیرقانونی داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۴    
فرمانده ارتش اردن با اشاره به خنثی سازی عملیات های داعش در خاک این کشور گفت: با ضرباتی که به داعش وارد کردیم انتقام خون معاذ الکساسبه خلبان اردنی را گرفتیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۹    
آمریکا در حال ساخت یک کلاهک هسته ای جدید با قدرت کمتر برای استفاده در موشک های بالستیک زیر دریایی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۹    
کمتر از 10 روز به انتهای مهلت ثبت نام تشکل های سیاسی عراق باقی مانده است و تا این لحظه حیدر العبادی، نخست وزیر هیچ لیستی معرفی نکرده است؛ اقدامی که نشان از دو دستگی در حزب حاکم الدعوه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۹    
موسسه اروپایی حقوق بین الملل فاش کرد که شاه و ولیعهد سعودی بدنبال به قتل رساندن شماری از شاهزادگان برای ایجاد رعب و وحشت در بین خاندان حاکم در عربستان هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۹    
یکی از اصحاب رسانه لبنان فاش کرد که سید حسن نصرالله به وی تأکید کرده که مقاومت بی تردید وارد شهر قدس در فلسطین خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۹    
وزارت خارجه آمریکا از اعلام آمادگی رئیس جمهوری کره جنوبی برای مذاکره با پیونگ یانگ، استقبال کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۹    
مسؤولان استان تعز در جنوب غربی یمن دفتر شبکه ماهواره ای الجزیره متعلق به کشور قطر را در این استان تعطیل کردند. الجزیره ضمن ابراز تاسف از این اقدام غیرقابل توجیه خواستار ادامه فعالیت خبرنگارانش شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۹    
افغان های طبقه متوسط که شبه نظامی شدند، به توسعه گروه داعش از پایگاه آن در مناطق ناآرام شرق افغانستان به سمت کابل یاری رساندند و موجب شدند که این پایتخت به یکی از مرگبارترین نقاط این کشور تبدیل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۴    
"ولادیمیر پوتین" در طول 18 سالی که رهبری روسیه را در دست دارد، با اتخاذ خط مشی صحیح، باعث رشد اقتصادی، توسعه صنعتی، مدرنیزه سازی ارتش، توسعه فناروی ها و حل بحران جمعیتی در کشورش شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دادستانی آلمان اعلام کرد؛ شکایتی علیه آیت الله هاشمی شاهرودی که در هانوفر تحت درمان است با ادعای ضد حقوق بشری دریافت کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۴    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: با توجه به وضعیت فضای مجازی و آلودگی نابکارانه مجازی دشمن درصدد این است که رحمانیت را از نهاد نماز جمعه حذف و آن را یک طرفه جلوه دهد و در این راه از هیچ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۴    
شاه در سال 57 بخشی از زمین ها و دارایی هایی را که در مناطق مختلف ایران داشت به فروش گذاشت بنا به گفته روزنامه نیویورک تایمز مبلغی بین 2 تا 4 میلیارد دلار در طول دوسال آخر از سوی خاندان سلطنتی ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۴    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: امروزه فضای مجازی زندگی افراد مختلف را ویران کرده است و یک طلبه علوم دینی، باید از کاربردهای منفی فضای مجازی که ذهن او را تخریب می کند، دوری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۹    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس آخرین وضعیت عملیات اطفای حریق در نفتکش ایرانی را تشریح کرد و پیشنهاد داد معاون اول رئیس جمهور برای تسریع در این عملیات با نخست وزیر چین تماسی را برقرار کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۹    
دبیر شورای نگهبان، هدایت های روشنگرانه مقام معظم رهبری، حضور غیرتمند، باشکوه و به موقع مردم را عامل شکست توطئه اغتشاشگران دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۹    
وزیر اسبق اطلاعات به سوءاستفاده دشمن از اعتراضات اخیر اشاره و تأکید کرد: در قضایای اخیر گروهک ها و فتنه گران روی امواج اعتراضات سوار شدند لذا وظیفه وزارت اطلاعات و کشور کنترل اعتراضات مسالمت آمیز است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از مذاکره امیر خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و امیر سیاری با نیروی دریایی چین درباره آتش سوزی نفتکش ایرانی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۴    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از قول مساعد مسئولان مربوطه برای رفع فیلتر تلگرام تا فردا (پنج شنبه) در جلسه این کمیسیون خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک مقام کاخ سفید از احتمال به تعویق افتادن تصمیم گیری رئیس جمهوری آمریکا درباره برجام خبر داد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۴    
وزیر دفاع در پاسخ به پرسشی درمورد بودجه وزارت دفاع گفت: بودجه در مجلس مطرح است و باید دید در مجلس چه اتفاقی می افتد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۴    
سفیر انگلیس در ایران، چند روز بعد از پایان اغتشاشات در ایران، آن را مسئله داخلی ایران دانسته و گفته کشورش در آنها دخالت نخواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۹    
کالب ماپین می گوید اعتراضات اخیر در ایران به صحنه تئاتر ترامپ تبدیل شده است و وی ممکن است روز جمعه تحریم های گازی جدیدی علیه تهران اعمال کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۴    
جنگ ادلب همچنان در مراحل مقدماتی خود قرار دارد، این جنگ علاوه بر ابعاد نظامی، در ابعاد سیاسی و دیپلماتیک نیز دارای پیچیدگی های ویژه و بی سابقه ای است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۹    
سپرده گذاران می گویند:بانک مرکزی چرا بانک های تحت نظارتش را به طمعکار بودن متهم نمی کند که از مردم و تولیدکنندگان سودهای تسهیلات 40-30درصدی می گیرند؟و شکایت از سیاست های نادرست بانک مرکزی ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف پایان یافت و اوضاع به حالت عادی برگشت اما کسانی همچون مصطفی میرسلیم نسبت به فتنه گری های آینده هشدار می دهند و معتقدند نباید غافل شد و در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۴    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور روز جمعه آینده تصمیم خود درباره ادامه تعلیق تحریم های هسته ای علیه ایران را اعلام می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۴    
مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا بعد از جلسه سه شنبه شب مجلس نمایندگان آمریکا با الیوت انگل و اد رویس که از بانیان تدوین قطعنامه ضدایرانی بودند دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۴    
عضو شورای شهر تهران در مورد حواشی طرح شورا در خصوص اختصاص مکانی برای تشکیل تجمعات اعتراضی مردم توضیحاتی ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۴    
در روزهای گذشته فیلم دیده نشده از جلسه تاریخی انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری نظام جمهوری اسلامی منتشر شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۹    
وزیر خارجه کشورمان به منظور دیدار با همتای روسی خود، تهران را به مقصد مسکو ترک کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۴    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا نسبت به خروج این کشور از توافق هسته ای ایران هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۴    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: شهرداری تهران محلی برای اعتراضات آماده کرده که خیلی خوب است ولی شرطش این است که مسئولین هم آنجا باشند و اعتراضات را بشنوند و پاسخ دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۴    
معاون دادستان کل کشور با بیان اینکه رفع فیلتر اینستاگرام خلاف موازین قانونی بود،از ارسال اخطاریه دادستانی کل کشور به وزارت ارتباطات خبرداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: قائم مقام جامعه روحانیت مبارز گفت: افتخار ماست که آمریکایی ها و اسراییلی ها دشمن نماز جمعه هستند، وقتی مصلی ها و دفاتر امام جمعه را مورد هدف قرار می دهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۹    
سناتور باب کورکر می گوید که در زمینه اصلاح برجام با دیگر نمایندگان کنگره و مقامات اروپایی پیشرفت هایی حاصل شده است اما تکمیل آن هنوز نیازمند زمان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۴    
کاربران شبکه های اجتماعی با الهام از سخنان رهبر انقلاب، هشتگی را با عنوان #تقاص_می گیریم در فضای مجازی به راه انداختند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۹    
یک جامعه شناس با بیان اینکه انتشار اخبار منفی در جامعه موجب آسیب های روحی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می شود، گفت: انتشار این گونه اخبار موجب تخریب فرهنگ جامعه، ایجاد آشوب و بحران در کشور می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۹    
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با صدور قطعنامه ای از ناآرامی های اخیر در برخی از شهرهای ایران حمایت و جمهوری اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۴    
رئیس مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر گفت: در جنگ نرم دشمن علیه ملی شدن صنعت نفت شاهد اقداماتی نظیر بی اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولین، پراکندن بذر یأس در جامعه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۹    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: مطالبات فرهنگیان نزدیک به 10 هزار میلیارد تومان است که 3500 میلیارد تومان فقط مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۹    
برخلاف تصور رایج، مشکل کمبود بودجه برای پرداخت یارانه نقدی مردم در دولت روحانی به خاطر کمبود منابع حاصل از فروش حامل های انرژی نبوده است بلکه ناشی از عدم تمایل این دولت به تخصیص این درآمدها به سازمان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۹    
آن چیزی که امروز باید شکل گرفته و آغاز شود یک مطالبه جدی از سوی جریان انقلابی از مسئولان کشور برای عمل به تذکرات مقام معظم رهبری برای حل مشکلات مردم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۴    
فرمانده لشکر فجر در سال های دفاع مقدس می گوید: در کربلای 5 دشمن غافلگیر شد و ما توانستیم طی 45 شبانه روز جنگ تمام عیار، با تمامی حملات دشمن که شامل 130 تیپ از ارتش عراق بود، مقابله کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۴    
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران، ری و تجریش تأکید کرد، شهردار تهران باید گزارشی از آنچه در شهرداری تحویل گرفته است و تغییر و تحول ارائه کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۴    
شب شعر شاعران انقلاب با عنوان این سه رنگ سرافراز در تقدس پرچم ایران شب گذشته با حضور جمعی از شاعران جوان و پیشکسوت در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۹    
یکی از استراتژیست های مؤسسه کارنگی می گوید رئیس جمهور جدید آمریکا هیچ راهبرد سیاسی کلی ای در هیچ زمینه ای از جمله نحوه تعامل با ایران ندارد و دستگاه های داخلی و متحدان خارجی آمریکا در نحوه پاسخ به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی: سود کامل سهام عدالت تا پایان سال به دهک های پایین جامعه پرداخت می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۵    
مشاوران دولت و تزِ کارمند آلمانی بهتر از پستچی امانتدار ایرانی
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۵    
پس از برگزاری رفراندوم تغییر قانون اساسی به دستور امام در سال 68 مجددا برای انتخاب رهبری رای گیری شد که این بار خبرگان ملت با درصد بیشتری علم انقلاب را به آیت الله خامنه ای سپردند.