یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۱۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 16 دی 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 2 دی 1396 هم اندیشی 3 دی 1396 هم اندیشی 4 دی 1396 هم اندیشی 5 دی 1396 هم اندیشی 6 دی 1396 هم اندیشی 7 دی 1396 هم اندیشی 8 دی 1396 هم اندیشی 9 دی 1396 هم اندیشی 10 دی 1396 هم اندیشی 11 دی 1396 هم اندیشی 12 دی 1396 هم اندیشی 13 دی 1396 هم اندیشی 14 دی 1396 هم اندیشی 15 دی 1396 هم اندیشی 16 دی 1396 هم اندیشی 17 دی 1396 هم اندیشی 18 دی 1396 هم اندیشی 19 دی 1396 هم اندیشی 20 دی 1396 هم اندیشی 21 دی 1396 هم اندیشی 22 دی 1396 هم اندیشی 23 دی 1396 هم اندیشی 24 دی 1396 هم اندیشی 25 دی 1396 هم اندیشی 26 دی 1396 هم اندیشی 27 دی 1396 هم اندیشی 28 دی 1396 هم اندیشی 29 دی 1396 هم اندیشی 30 دی 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۰    
سیمور هِرش ، خبرنگار آمریکایی، از حضور صدها مامور موساد در اقلیم کردستان خبر داد که چشم و گوش ها ی اسراییل را در ایران و سوریه به استخدام درمی آورند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۳    
بررسی گزارش های مربوط به شلیک های مرگبار افسران پلیس آمریکا نشان می دهد که طی سال گذشته میلادی 987 شهروند این کشور در این تیراندازی های کشته شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۳    
معاون حمل ونقل شهرداری مسکو از کشف و ضبط بیش از 17 هزار سلاح در سال 2017 میلادی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه عراق روز شنبه اعلام کرد سایت رسمی وزارت خارجه عراق در معرض حملات سایبری قرار گرفته و تنها در یک روز بیش از 20 هزار بار به این سایت حمله سایبری شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۳    
دولت ترامپ اعلام کرد: از هفته آینده کارکنان و مهمانان کاخ سفید نمی توانند از تلفن همراه شخصی خود در محل کار و این ساختمان استفاده کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۳    
وزارت دفاع روسیه به دو مورد رهگیری جنگنده های این کشور توسط هواپیماهای شکاری ناتو و انتشار فیلمی در این مورد از سوی نیروی هوایی آمریکا، واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۸    
خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی ضمن ارائه آمار تلفات در پی خشونت پلیس آمریکا به دلایل پشت پرده این خشونت ها پرداخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۸    
سئول پیشنهاد کرده است یک هیئت پنج نفره را به سرپرستی یک وزیر برای مذاکره هفته آینده با کره شمالی به این کشور بفرستد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۸    
رییس دستگاه دیپلماسی ترکیه اعلام کرد که روابط این کشور با رژیم صهیونیستی به دلیل منافع مشترک و به رغم تنش ها پیرامون پرونده فلسطینی ادامه خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۸    
وزارت کار عراق تحقیقاتی را در پرونده فروش کودکان ساکن پناهگاه ها در دوره کنترل داعش بر استان نینوا آغاز و تاکید کرد، در اجرای مجازات های تعیین شده بر هر فردی که دست داشتنش در این جرم ثابت شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۳    
5 فلسطینی در قدس اشغالی بر اثر پرتاب نارنجک صوتی از سوی نظامیان اشغالگر مصدوم شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۳    
یکی از ژنرال های نیروی هوایی آمریکا گفت که روسیه توانسته اطلاعات گرانبهایی درباره توانایی جنگنده های آمریکایی از جمله اف-22 بدست آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۸    
منابع آگاه یمن در ریاض از کشته شدن طاهر العقیلی رئیس ستاد مشترک ارتش دولت مستعفی یمن در یکی از بیمارستان های سعودی خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۸    
شبکه ماهواره ای الجسر گزارش داد که درگیری شدیدی میان گروه تروریستی داعش با نیروهای دمکراتیک سوریه در شهر غرانیج استان دیرالزور در جریان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: شانزدهمین رییس جمهور ایالات متحده با نام آبراهام لینکلن به تاریخ 26 فروردین 1244 شمسی، در سالن تئاتر فورد واقع در واشنگتن دی.سی ترور شد و به قتل رسید. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۴    
رسانه های آمریکایی و صهیونیستی فاش کردند که عربستان و مصر بعد از تصمیم ترامپ در مورد قدس، پیشنهاد داده اند که به جای شهر قدس شهری دیگر به عنوان پایتخت فلسطین انتخاب شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: آخرین بخش از فایل های مرتبط با جان.اف.کندی که 15 دسامبر منتشر شدند حکایت از داستانی دارد که سی. آی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۹    
یک روزنامه دولتی عربستان اطلاعات جدیدی درباره گردان موسوم به نیروهای السیف الاجرب یکی از گردان های گارد سلطنتی این کشور اسرا منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: فرانتس کلینتسویچ معاون کمیته امنیتی و دفاعی شورای روسیه اظهار داشت که آمریکا در حال تلاش برای حمله به ایران در همه جبهه ها است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۹    
سخنگوی ناجا گفت: اغلب دستگیرشدگان فریب خورده در اغتشاشات اخیر با قید ضمانت آزاد شدند و عاملان اصلی و لیدرهای آشوبگر نزد سیستم قضائی و در بازداشت به سر می برند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۴    
وزارت خارجه آمریکا در پیامی از اغتشاشات روزهای گذشته در ایران حمایت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر اساس گزارش اکونومیک تایمز ، با تشدید تنش ها میان اسلام آباد و واشنگتن به دنبال متهم کردن پاکستان به حمایت از تروریسم و قطع کمک های مالی این کشور توسط دولت دونالد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۹    
قائم مقام کمیته بین الملل شورای فدراسیون روسیه هشدار داد که آمریکا سعی دارد تمامی طرف های برجام را مجاب کند تا این توافق هسته ای را از بین ببرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۹    
نماینده مجلس گفت: این فتنه هم با حضور ملت جمع شد؛ اطلاع، اسناد و مدارکی داریم و آدم های آن را می شناسیم که چه کسانی بودند و چه کردند و طراحی و برنامه آنها چه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۴    
وزیر اطلاعات در مراسم ترحیم سه شهید سرباز گمنام امام زمان (عج) گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) به زودی پاسخ کوبنده ای به این جنایت خواهند داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۴    
همزمان با چهلمین سالگرد قیام تاریخ ساز یوم الله 19 دی هزاران نفر از مردم قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۴    
پرونده دری اصفهانی جهت دادرسی در دیوان عالی کشور به ثبت رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۹    
این هفته شش وزیر به کمیسیونهای تخصصی مجلس می روند که وزیر خارجه باید به 14 سوال 14 نماینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پاسخ دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۹    
وزیر خارجه عربستان سعودی در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه اردن، از همکاری قوی ریاض با امان برای مقابله با آنچه که دخالت های ایران در منطقه می نامد، خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۹    
روزنامه ینی مساوات چاپ باکو همزمان با سفر وزیر خارجه ایران به باکو، مطلبی تحت عنوان ایران از (جمهوری) آذربایجان چه می خواهد ، منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تقدیر از هوشیاری و آگاهی مردم در برابر آتش فتنه دشمنان گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۴    
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: همه هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای طرح گشت های محله محور بسیج صورت گرفته است و این طرح بزودی در تهران آغاز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۴    
وزیر خارجه ترکیه گفت: امنیت و ثبات ایران برای ما بسیار مهم است و مخالف دخالت عوامل خارجی در امور داخلی ایران هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۴    
مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه ای، از حضور مردم در صحنه دفاع از نظام و انقلاب قدردانی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در جریان اعتراضات اخیر برخی سیاسیون تلاش کردند تا از این مسیر منویات سیاسی خود را تحقق بخشند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۹    
گزارش سالیانه کمیته اطلاعات و امنیت مجلس انگلیس از تداوم تمرکز بر ایران به ویژه در زمینه فعالیت های هسته ای اشاره دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۹    
ارزیابی های جدید مقام های صهیونیستی تاکید دارند که با وجود پاره ای ناآرامی ها، ثبات نظام ایران در خطر نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۹    
حسب اطلاعات موجود، برنامه ایجاد آشوب در ایران، از مدت ها قبل توسط دولت آمریکا با همکاری و مشارکت رژیم صهیونیستی و پادشاهی عربستان طراحی شده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۹    
دنیا پوتین را به عنوان بزرگ ترین فرد پیروز سال 2017 می شناسد، اما از نظر اسرائیلی ها با تثبیت موجودیت نظامی ایران در مرزهای اسرائیل، پیروز بزرگ این سال جمهوری اسلامی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به جزئیاتی از نشست خرابکارانه دشمنان ایران در اربیل کشور عراق اشاره کرد و گفت: آنها بنا داشتند با استفاده از فضای مجازی عملیات خود را از اواخر آذرماه شروع کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۴    
در حالیکه بخش مهمی از صنایع ایالات متحده بر پایه مهاجران می چرخند اما دولت این کشور مهاجران را که حتی مالیات نیز پرداخت می نمایند از حداقل امکانات رفاهی محروم می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۴    
در یک هفته اخیر اعتراض ها و اغتشاشات، روی شاخص های اقتصادی کشور تاثیر زیادی گذاشتند و بازارهای مختلف را ملتهب ساختند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۴    
پسری با ظاهری ژیگول، فانوس طلایی عمار را در دست دارد، یک نفر دیگر با مشخصات مشابه او،فانوس طلایی دیگری در دست دارد.در مورد برگزیدگان عمار در عین خاص بودن هیچ محدودیتی در سن و ظاهر آنها دیده نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۹    
یک روزنامه اصلاح طلب لایحه بودجه تقدیمی دولت را لایحه ای بد و تورم زا توصیف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۹    
مسئولین دولتی و نمایندگان عضو فراکسیون امید که این روزها سیاست دوگانه ای را در برابر آشوب های اخیر در پیش گرفته اند بایستی به جای سیاست بازی پاسخگوی عملکرد خود در قبال وظایف قانونی که برای حل مشکلات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۹    
نوع مواجهه روزنامه های اصلاح طلب با راهپیمایی های ملت ایران علیه فتنه و آشوب همواره قابل توجه بوده است تا جایی که به حضور مردمی در خیابان ها علیه اغتشاش، اعتراض می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۴    
مقامات ارشد آمریکا و رژیم صهیونیستی چند روز پیش از آغاز اغتشاشات در ایران در کاخ سفید با یک دیگر دیدار و درباره مبارزه عملی با جمهوری اسلامی به توافق رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: وحید یامین پور، استاد دانشگاه و مجری برنامه چالشی جهان آرا ، پست جدیدی در توییتر خود منتشر کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یکی از علما و مراجع عالی قدر عراق در واکنش به اعتراضات اخیر ایران گفت که این اعتراضات فتنه بود و برخی آرزوی گسترش آن را داشتند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۹    
مرجع تقلید شیعیان گفت: خواسته مردم بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی بوده و مردم خواهان عملی شدن خواسته های رهبری نسبت به اشتغال و تولید ملی هستند و اجازه موج سواری به دشمن نمی دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به جزئیاتی از نشست خرابکارانه و آشوب دشمنان ایران در اربیل کشور عراق اشاره کرد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام آقای حاج علی اکبری را به ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منصوب کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رییس دفتر رییس جمهور در حکمی علی جنتی را به عنوان مشاور رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد منصوب کرد. متن حکم محمود واعظی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سجاد شاهسنایی در هفته ای که گذشت در جریان اتفاقات اخیر کشور به مقام شهادت نائل آمد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۴    
نماینده کویت در سازمان ملل با اشاره به اهمیت امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه گفت: ایران همسایه ما است و امنیت این کشور به امنیت و ثبات در منطقه ارتباط مستقیم دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شناسایی هویت پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سید خلیل الله انوری مشاور ارشد شورای امنیت جمهوری اسلامی افغانستان و رهبر حزب اسلامی مردم افغانستان ضمن حضور در بیت تاریخی امام خمینی(س) در قم و تجدید میثاق با آرمان های ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حجت الاسلام رمضانی مدیر مرکز اسلامی هامبورگ با حضور از آیت الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام عیادت کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حجت الاسلام محسن قرائتی با اشاره به حدیثی از امیر المومنین در خصوص فتنه در تویتر خود نوشت: اگر فاسقی خبر آورد تحقیق کنید. د
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پرویز اسماعیلی در توییتر خود نوشت: تقریبا همه رسانه های جهان جلسه دیشب شورای امنیت درباره ایران را همزمان پوشش دادند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سناریویی که سلطنت طلبان، منافقین و آمریکا طی روزهای اخیر در ایران دنبال می کردند چند ماه پیش در اربیل عراق طراحی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۴    
علی رغم تلاش زیادی که رژیم اسرائیل به طور کلی برای کسب اطلاعات از ایران و به طور ویژه برای کسب اطلاع از ثبات نظام سیاسی ایران به خرج می دهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از نشست مشورتی نمایندگان با تعدادی از مسئولان اجرایی در خصوص ناآرامی های روزهای اخیر در کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۴    
یک پایگاه تحلیلی به نقل از برخی منابع آگاه گزارش کرد که مقامات امنیت ملی کاخ سفید هم اکنون در حال تدوین راهبردهایی برای حمایت و دامن زدن بر آشوب ها در شهرهای ایران هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا، در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت تحریم های بیشتری علیه ایران در راه است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۹    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه های صیادی چابهار و کنارک گفت: ساخت و پاخت دزدان و گارد رسمی سومالی و اخاذی هایی که از صیادان ما می کنند به امری عادی در صیادی تبدیل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۹    
آمریکا کمک 125 میلیون دلاری خود به به آژانس امداد و اقدام سازمان ملل متحد به آوارگان فلسطینی(آنروا) را قطع کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۹    
خواجه آصف با تاکید بر اشتباه پاکستان در همراهی با آمریکا در جنگ جعلی با تروریسم اعلام کرد: هرگاه مشکلی پیش آمد، کاخ سفید ما را فریب داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۴    
همزمان با تشدید تنش های ژئوپلتیکی در آسیا، رئیس جمهور چین صراحتا از ارتش کشورش خواست "برای جنگ آماده باشند و از مرگ در حین دفاع از کشورشان نترسند."
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۹    
پایگاه دیلی میل گزارش داد که تصاویر ماهواره ای نشان می دهند که کره شمالی خود را برای انجام آزمایش موشکی جدید آماده می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۹    
طبق اسنادی جدید مشخص شده است که رئیس جمهور آمریکا از کنگره 18 میلیارد دلار برای ساخت دیوار مرزی در امتداد مرز مکزیک-آمریکا درخواست کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۹    
رئیس جمهوری آمریکا مردی را که زمانی از وی به عنوان پدر معنوی ترامپ یاد می شد، به باد انتقاد گرفت و وی را سگی خطاب کرد که از سوی همه طرد شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۹    
پس از حمله موشکی روز جمعه انصار الله یمن به منطقه نجران عربستان، نشست اضطراری شورای امور سیاسی و امنیتی این کشور جمعه شب به ریاست محمد بن سلمان ولیعهد و وزیر دفاع عربستان در ریاض برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۴    
پادشاه عربستان از ترس شورش های مردمی و برای جبران افزایش دو برابری قیمت بنزین و وضع مالیات ارزش افزوده امتیازات مالی جدیدی به شهروندان عربستانی اختصاص داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۴    
معاون وزیر خارجه روسیه از اقدامات آمریکا در برابر ایران با توجه به تحولات اخیر در این کشور انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۴    
نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره ناآرامی های ایران به پایان رسید.این نشست فوق العاده برای بررسی شرایط ایران بود و شامل صدور قطعنامه یا بیانیه نبود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۴    
محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران بامداد شنبه، بعد از اتمام نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آشوب های اخیر ایران درباره آن اظهار نظر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۹    
رهبر اکثریت جمهوری خواهان و رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از آشوب ها در شهرهای ایران از رأی گیری در خصوص قطعنامه ای در حمایت از اعتراضات ایران خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: خالد بن سلمان ، پسر پادشاه عربستان و سفیر این کشور در آمریکا اولین مقام رسمی سعودی ها است که درباره آشوب های اخیر در ایران اظهارنظر کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۹    
اگرچه چندی پیش چین، حساب دانشجویان ایرانی را مسدود کرده بود؛ اکنون بانک های این کشور، در تازه ترین اقدام حساب شرکتهای فعال ایرانی با سابقه بالا در شهرهای مختلف این کشور را بسته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: ادعاهایی مبنی بر دست داشتن آمریکا در اغتشاشات اخیر ایران بی اساس نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: خوشرو با بیان اینکه باعث بی اعتباری شورای امنیت است که موضوعی را که ماهیتی کاملاً داخلی دارد در دستورکار قرار می دهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: طی روزهای اخیر، رسانه های خبری از تعویق سفر وزیر امو خارجه فرانسه به ایران خبر دادند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۹    
رکس تیلرسون ، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای بامداد شنبه گفته دولت کشورش در حال همکاری با قانونگذاران آمریکایی برای ایجاد تغییرات در قوانین داخلی این کشور پیرامون برجام است تا بتوان واشنگتن را در این ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۴    
نیروهای عراقی پس از ساعت ها درگیری سنگین و نفس گیر در نهایت توانستند حملات را برای اشغال گذرگاه تل صفوک ناکام بگذارند و تمامی انتحاری های گروه تروریستی داعش را منهدم کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۹    
مواضع نیروهای مقاومت در مزارغ تثبیت شده و فاصله با شهر خان شیخون یکی از پایگاه های اصلی تروریست ها به 12 کیلومتر کاهش پیدا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۹    
شورای امنیت سازمان ملل متحد به درخواست آمریکا برای بررسی آشوب های اخیر در ایران تشکیل جلسه داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۴    
با بررسی مواضع دولتی ها به خصوص شخص رئیس جمهور در هفته گذشته و در اوج آشوب های خیابانی، متوجه می شویم که از نگاه دولتی ها، همه نهادها و قوای دیگر مقصر مشکلات هستند به غیر از دولت یازدهم و دوازدهم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۴    
طبق اظهارنظر یکی از محکومان امنیتی، خداجویان فتنه 88 به جوانان تحصیلکرده فتنه 96 تبدیل شدند...