یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۴۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 30 دی 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 2 دی 1396 هم اندیشی 3 دی 1396 هم اندیشی 4 دی 1396 هم اندیشی 5 دی 1396 هم اندیشی 6 دی 1396 هم اندیشی 7 دی 1396 هم اندیشی 8 دی 1396 هم اندیشی 9 دی 1396 هم اندیشی 10 دی 1396 هم اندیشی 11 دی 1396 هم اندیشی 12 دی 1396 هم اندیشی 13 دی 1396 هم اندیشی 14 دی 1396 هم اندیشی 15 دی 1396 هم اندیشی 16 دی 1396 هم اندیشی 17 دی 1396 هم اندیشی 18 دی 1396 هم اندیشی 19 دی 1396 هم اندیشی 20 دی 1396 هم اندیشی 21 دی 1396 هم اندیشی 22 دی 1396 هم اندیشی 23 دی 1396 هم اندیشی 24 دی 1396 هم اندیشی 25 دی 1396 هم اندیشی 26 دی 1396 هم اندیشی 27 دی 1396 هم اندیشی 28 دی 1396 هم اندیشی 29 دی 1396 هم اندیشی 30 دی 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۷    
نوه امام راحل ریشه ناآرامی های اخیر را وجود دشمنان بیرونی و برخی مشکلات داخلی دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۷    
جعفری دولت آبادی پیرامون مسائل مطرح شده در رابطه با فساد در شهرداری تهران گفت: اعلام موارد فساد بدون دلیل واثبات محل اشکال است و طی نامه ای به شهردار تهران از ایشان خواسته ایم مستندات ارائه دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۲    
علی محمد بشارتی وزیر کشور دولت آیت الله هاشمی رفسنجانی مهمان این هفته برنامه دست خط بود و به سؤالات پاسخ داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اطلاع یافتیم دولت و مجلس به این نتیجه رسیدند که قیمت حامل های انرژی افزایش نیابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۲    
رفیقدوست می گوید: اگر آقای هاشمی لیبرال مسلک بود از دهه 60 اینگونه بود و فرقی نکرد، سال 88 دعوای من با آقای هاشمی این بود که موضع گیری شما باید علیه فتنه باشد نه اصلاح طلبان.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۷    
مدیر مسئول کیهان گفت: وقتی آقای روحانی به عنوان رئیس دولت معتقد است که پیامبر خدا (ص) و امامان معصوم (ع) را می توان نقد کرد! تعجب آور است که چرا نقد برجام را برنمی تابند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۷    
روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم عباس عبدی، درباره شخصی که پرچم ایران را آتش زده نوشته است: او را از زندان بیرون آورید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۲    
وزارتخارجه درحالی در بیانیه خود علیه یک منتقد برجام مجموعه ای از اهانت ها و صفات ناروا را به وی نسبت می دهد که در ماجرای آشوب های اخیر و دخالت های کشورهای غربی در امور داخلی ایران واکنشی نشان نداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۲    
گری دو لو پامرای ضمن اعلام تمایل به همکاری با ایران برای حل معضل ریزگردها در اهواز و آلودگی هوا در تهران، دولت کشورمان را فاقد اراده لازم برای حل این مشکلات می داند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۷    
در حالیکه سازمان های بهداشتی اروپایی و جهانی نسبت به افزایش بیماری های ناشی از مصرف الکل هشدار می دهند، اروپا همچنان مست ترین قاره جهان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۷    
نجفی در حالی در کیش به سر می برد که ماموران شهرداری با سهل انگاری با جان شهروندان تهرانی بازی کرده و ساختمانی را بر سر یک نفر تخریب کرده و جنازه اش را از زیر آوار بیرون می کشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۲    
هفته گذشته رسانه ها از کشف فساد مالی 100 میلیاردی در وزارت نفت خبر دادند و نوشتند فرد اختلاس کننده گرین کارت کانادا داشته و پس از لو رفتن ماجرا از کشور فرار کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۲    
معاون وزیر خارجه و عضو تیم مذاکره کننده توافق هسته ای می گوید برجام تمام موانعی را که باید از سر راه اقتصاد برمی داشت، برداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۷    
انتقاد از عروسک زیبای باربی کار متحجران است... فکر می کنند دست زدن به باربی و فکر کردن به باربی و بازی کردن با باربی یعنی تمام اعتقادات ما را نابود می کند!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۳    
مدعیان اصلاحات در طول سالیان متمادی گذشته چه در سال هایی که نقش اصلی را در چیدمان کابینه و قوه مجریه داشته اند و چه روزهایی که دولت اصلاحات بر مصدر امور بودند همواره نقش اپوزیسیون و مطالبه گر را بازی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۳    
یک نوجوان 15 ساله انگلیسی توانست با جا زدن خود به جای مدیر سازمان سیا، وزارتخانه ها و مقامات ارشد آمریکایی و خانواده های آن ها را به بازی بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۸    
سیدیاسر جبرائیلی به اعتراض وزارت امور خارجه به مناظره تلویزیونی صریح درباره برجام واکنش نشان داد و گفت که تردستی ژورنالیستی و صحنه سازی سیاسی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۳    
وزارت دفاع آمریکا در سند جدید راهبرد دفاع ملی خود که منتشر کرده به کاهش برتری نظامی آمریکا در تمامی حوزه ها اعتراف کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۳    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه از آمادگی این نیرو برای کمک به بارور سازی ابرها خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۳    
نویسنده کتاب افشاگر جنجالی علیه دونالد ترامپ، مدعی شد که ترامپ در حال حاضر با یک زن در کاخ سفید "رابطه نامشروع" دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۳    
ارتش ترکیه از آغاز حمله های جدید به اهداف کردی در سوریه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۳    
وزیر دفاع آمریکا با اعلام راهبرد نظامی جدید اعلام کرد که از این پس، اولویت واشنگتن به جای مبارزه با تروریسم، رقابت با قدرت های بزرگ یعنی روسیه و چین خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حسین کمالی رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از بررسی طرح پارلمان اصلاحات در این جبهه سیاسی خبر داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۳    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی مجلس گفت: بهتر بود قاضی پرونده سارق مشهد با بررسی اجمالی زندگی این فرد و گرفتاری ها و مشکلات معیشتی مردم حکم دیگری را انتخاب می کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۳    
رئیس جمهور گفت: توسعه روابط و همکاری ها با کشور های منطقه آمریکای لاتین و از جمله شیلی برای ایران اهمیت دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا به دنبال تصویب تمدید 6 ساله قانون شنود اطلاعات خارجی در مجالس نمایندگان و سنای این کشور، آن را امضا و برای اجرا به دستگاه های دولتی ارجاع داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۳    
منابع امنیتی لبنانی اعلام کردند که تحقیقات ثابت کرده که موساد اسرائیل انفجار صیدا را انجام داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۳    
یک روزنامه عربستانی مدعی شد که تمایلات خارجی برای به تعویق افتادن انتخابات پارلمانی لبنان و اصلاح قانون فعلی انتخابات وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۳    
نیروهای روسیه روز جمعه با آغاز عملیات ارتش ترکیه در شهر کردنشین عفرین واقع در شمال غرب سوریه، از این شهر عقب نشینی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۸    
بر اساس اسنادی که به درخواست قانون آزادی اطلاعات (FOLA) به دست آمده، استفاده رییس جمهور آمریکا از "ایر فورس وان" برای پرواز به املاک مختلف و تجمعات مربوط به کمپینش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۸    
دیوان عالی آمریکا موافقت کرده است که تکلیف دستور مهاجرتی ترامپ درخصوص محدودیت ورود شهروندان شش کشور مسلمان را روشن کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۸    
معاون رئیس جمهور آمریکا به تعطیل شدن دولت آمریکا واکنش نشان داده و می گوید که این امر عواقب خطرناکی برای دفاع ملی در پی خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۸    
مقامات عربستان تلاش می کنند اموال شاهزاده ولید بن طلال را، که در زندان به سر می برد، در مراکش مصادره کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۸    
زارت اتحاد مجدد دو کره در کره جنوبی امروز(شنبه) اعلام کرد: لغو ناگهانی سفر برنامه ریزی شده یکی از هیات های کره شمالی برای آماده کردن گروه اجرای هنری پیونگ یانگ در جریان المپیک زمستانی سئول موقتی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۳    
ایالات متحده آمریکا از پاکستان خواست تا به سازمان های تروریستی پناهگاه ندهد و پاکستان هم از دولت ترامپ خواست تا به مساله پناهگاه های امن در داخل افغانستان و درآمد آن از تجارت مواد مخدر رسیدگی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۳    
پایگاه خبری احوال ترکیه نوشت از آنجایی که مقامات آمریکا می خواهند بانک دولتی هالک بانک را برای نقض تحریم های ایران جریمه کنند، تقاضای (پرداخت جریمه) 37 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۳    
وزارت امور خارجه به یکی از برنامه های صداوسیما علیه توافق هسته ای واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمدعلی نجفی شهردار تهران در حاشیه جلسه اتاق اصناف در جمع خبرنگاران درباره وضعیت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۳    
بشارتی گفت: در جریان فتنه 88 آقای هاشمی بد عمل کرد، پیش او رفتم و گفتم آقای هاشمی بس است، گریه کردم . آقای هاشمی هم زل زده بود و به ما نگاه می کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: انتخابات های فرمایشی دوران پهلوی به حدی از فضاحت رسیده است که در انتخابات مجلس بیست و یکم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره ابهامات مطرح شده با فرض کوتاهی دولت چین در حادثه سانچی تاکید دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۸    
یک روزنامه نگار اسرائیلی در کتاب خود فاش کرده که سازمان جاسوسی این رژیم تاکنون دست کم سه هزار شخص را ترور کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۸    
وزیر کشور لبنان از حضور سرکردگان داعش در این کشور و احتمال انجام عملیات تروریستی از سوی آنها در لبنان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۸    
یک نوجوان که پیشتر موفق شده بود حساب کاربری چند مسئول اطلاعاتی بلندپایه آمریکایی از جمله رئیس سابق سیا را هک کند، در انگلیس بازداشت شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۳    
صندوق کودکان سازمان ملل یونیسف اعلام کرد که جنگ سه ساله علیه تروریست های داعش باعث آواره شدن 1.3 میلیون کودک عراقی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: وزیر خارجه روسیه اظهار داشت، آمریکا باید بداند که ثبات استراتژیک تنها به واسطه همکاری با روسیه و چین محقق می شود و تلاش های آمریکا برای ایجاد قدرت در شمال شرق سوریه با ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۳    
وکیل مرحوم هاشمی رفسنجانی با رد وجود وصیتنامه جدید رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تنها وصیت نامه ایشان همان است که سال 1379 نوشته شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۸    
بررسی های اولیه مقام های نیروی دریایی در پاناما نشان می دهد نفت کش ایرانی سانچی، پروتکل های امنیتی را رعایت کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: خطیب موقت نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه نمازهای جمعه فراز و فرود داشته اند اما افول محسوسی نداشتند گفت: باید نماز وحدت آفرین خوانده شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عباس عبدی در یادداشتی در روزنامه اعتماد درخواستی از سردار سلیمانی مطرح کرده است. به گزارش نامه نیوز در این یادداشت آمده است؛ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۳    
استیضاح وزیر کشور در دستور کار کمیسیون شوراها قرار داد و هفته آینده نشستی میان متقاضیان و وزیر برگزار خواهد شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۳    
نایب رئیس مجلس می گوید به دلیل تخصصی بودن برجام زیاد متوجه قضایا نشدم. پزشکیان در عین حال ادعا کرد قبل از برجام، هر روز هزار میلیارد تومان ضرر می کردیم!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۸    
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی که از پاسخ وزیر ارشاد قانع نشد از ارجاع موضوع انتقال امامزاده هاشم(ع) دماوند به صحن علنی مجلس خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پس از انتشار توئیتی با مضمون دختر سه ساله ندارید که شعار بده بگ بگ آمیکا و لذتشو ببرید توسط یکی از کاربران توئیتر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مدیر اندیشکده تحقیقات و توسعه سیاسی انگلیس نوشت: اسناد رسمی کنگره و گزارش های بودجه مربوط به کمک های برون مرزی آمریکا نشان می دهد دولت آمریکا بیش از یک میلیون دلار برای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ریچارد نفیو، مدیر برنامه سیاست گذاری جهانی انرژی در دانشگاه کلمبیا که به عنوان ارشدترین کارشناس تحریم ها در مذاکرات هسته ای با ایران در سال های 2013 و 2014 حضور داشته به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه در ساختار جدید وزارت خارجه سلسله مراتب شامل وزیر، معاون وزیر، مدیرکل، رئیس اداره و کارشناس است، گفت: در این ساختار تعداد پرسنل کمتر نشده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۵    
گزارش ها حاکی از آن است که ترامپ نه تنها اخیرا با پرداخت حق السکوت، بازیگر فیلم های مستهجن را راضی به سکوت کرده که در موارد متعدد قبلی با سایر بازیگران و مدل های جنسی، اینچنین عمل کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۰    
دولت نرخ بیکاری در کشور را 11 درصد اعلام کرده که این رقم مورد پذیرش افکار عمومی قرار ندارد و بررسی ها نشان می دهد نرخ بیکاری واقعی در کشور 2 برابر رقم اعلامی دولت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۰    
مدیر اجرایی اندیشکده آمریکایی شورای منفعت ملی می نویسد سیا در ایران، جاسوس ندارد اما می تواند اعتراضات موجود را تحریک و جهت دهی کند.