یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۲:۱۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 17 دی 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 2 دی 1396 هم اندیشی 3 دی 1396 هم اندیشی 4 دی 1396 هم اندیشی 5 دی 1396 هم اندیشی 6 دی 1396 هم اندیشی 7 دی 1396 هم اندیشی 8 دی 1396 هم اندیشی 9 دی 1396 هم اندیشی 10 دی 1396 هم اندیشی 11 دی 1396 هم اندیشی 12 دی 1396 هم اندیشی 13 دی 1396 هم اندیشی 14 دی 1396 هم اندیشی 15 دی 1396 هم اندیشی 16 دی 1396 هم اندیشی 17 دی 1396 هم اندیشی 18 دی 1396 هم اندیشی 19 دی 1396 هم اندیشی 20 دی 1396 هم اندیشی 21 دی 1396 هم اندیشی 22 دی 1396 هم اندیشی 23 دی 1396 هم اندیشی 24 دی 1396 هم اندیشی 25 دی 1396 هم اندیشی 26 دی 1396 هم اندیشی 27 دی 1396 هم اندیشی 28 دی 1396 هم اندیشی 29 دی 1396 هم اندیشی 30 دی 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۳    
در روزهای اخیر بر همگان مشخص شد که آشوب گران هیچ نسبتی با تجمعات اعتراض آمیز مردم درخصوص معیشت و رسیدگی به فساد اقتصادی ندارند و در حقیقت پیاده نظام دشمنان هستند اما اصلاح طلبان، حرف دیگری می زنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۳    
رئیس سازمان سیا با حمایت از برخی ناآرامی ها در چند شهر ایران، مدعی شد ترامپ می خواهد صدای مردم ایران شنیده شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۳    
استیو بَنن استراتژیست ارشد سابق رئیس جمهور آمریکا در بخشی از کتاب جنجالی اخیر درباره دونالد ترامپ گفته است: سعودی ها تا حد مرگ از ایران می ترسند .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۳    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی امروز بحث شد که برخی سرویس های جاسوسی به ویژه آمریکا پشت صحنه اغتشاشات اخیر بودند و در این حوادث نقش داشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۳    
مرجع تقلید شیعیان گفت: جریان های اخیر در کشور را باید به درستی تبیین و تحلیل کرد، این جریان در ابتدا از مطالبه به حق مردم شروع شد و این حق نیز شرعاً و قانونا حق مردم است که در برابر مشکلات و سختی های ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۳    
شمخانی با تأکید بر همکاری کشورهای اسلامی برای مقابله با سیاست های اختلاف افکنانه آمریکا گفت: اجازه نخواهیم داد برخی کشورها با ارسال سلاح و اجاره تروریست برای ایجاد ناامنی در مرزها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۳    
سایت سنای آمریکا اقدام به انتشار جزئیات پیش نویس قطعنامه ای کرده که 4 سناتور این کشور در حمایت از اغتشاشات اخیر به کنگره ارائه کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: معاون پارلمانی، کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، به ارائه توضیحاتی در مورد پیگیری های دستگاه دیپلماسی کشورمان در مورد برخورد نفتکش ایرانی با یک کشتی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۸    
یک وبسایت محلی هانوفر نیز می گوید معترضان در نامه ای به اشتفان وایل، رئیس دولت ایالتی، به شدت انتقاد کرده اند که چرا دولت آلمان اجازه داده این مقام ایرانی برای درمان وارد هانوفر شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۸    
بسیاری از تصاویر و فیلم هایی که از زمان ناآرامی ها در پاره ای از شهرهای ایران به نام تظاهرات های ایران منتشر شدند صحت نداشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۸    
در سال 2017 بانک های چینی محدودیت های زیادی را بر اساس بخشنامه FATF برای تجار، دانشجویان و ایرانی های مقیم چین ایجاد کردند؛ محدودیت هایی که همچنان ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۳    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن دولت است گفت: ما باید از دولت حمایت کنیم تا بتواند به وعده های خود عمل کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: اگر چه آقای هاشمی شاهرودی در آلمان بستری هستند، بیمار پروفسور سمیعی نبوده و نیستند و اخبار مبنی بر پذیرش آقای شاهرودی در منزل پروفسور کاملا نادرست می باشد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۸    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به حوادث اخیر شهر تهران و اعتراضات به وجود آمده در اظهاراتی که بیشتر شبیه بیانیه اغتشاشگران بوده، گفت: نگرانیم که خدای ناکرده اتفاق غیرقابل بازگشتی حادث شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۸    
اعضای شورای شهر تهران دو فوریت تعیین یک مکان برای بیان اعتراضات مردمی را به تصویب رساندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۸    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اتحاد مردم و نیروهای امنیتی را عامل شکست توطئه دشمنان دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ده ها نفر از نمایندگان پارلمان انگلیس از اَمبر راد وزیر کشورشان خواستند سپاه پاسداران ایران را یک گروه تروریستی بنامد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۳    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت که مسئولین حاضر در جلسه غیرعلنی امروز (یکشنبه) مجلس درباره برقراری آرامش در کشور پس از اعتراض های اخیر به نمایندگان اطمینان خاطر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: القدس العربی نوشت: با افزایش تنشها در ایران و کشته شدن چند نفر از تظاهر کنندگان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۳    
عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه اگر از پیام رسان های داخلی پشتیبانی می شد در شرایط کنونی کشور با مشکلات موجود مواجه نمی شد گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تعدادی از رهبران اروپایی درباره مسائل مختلف از جمله ایران به صورت تلفنی گفتگو کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۳    
راهپیمایی با شکوه مردم یزد دقایقی قبل با حضور پر شور مردم این شهرستان برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۳    
افشاگر اسناد وزارت دفاع آمریکا در زمان ریاست جمهوری ریچارد نیکسون در اظهار نظری جدید درباره دونالد ترامپ می گوید که وی نسبت به نیکسون از برخی جهات شرورتر و خطرناک تر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۳    
خبرگزاری رسمی کره شمالی روز یکشنبه اعلام کرد رهبر این کشور خواستار فراهم شدن شرایط برای عادی سازی مناسبات با کره جنوبی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۲۸    
بین اسپورت در تحلیل خود به نحوه صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2018 روسیه پرداخت و همچنین بازی های پیش روی تیم ملی ایران را ارزیابی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۳    
هشت مورد و موضوع جالب، در سال 2017، از جمله عوامل موثر بر خوشحالی و خوشبختی و جلوگیری از بروز استرس و افسردگی شناخته شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۸    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق تصمیم دارد که به هر نحوی شده از به تعویق افتادن زمان برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور جلوگیری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۳    
مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور درباره انتشار یک خبر در فضای رسانه ای کشور درخصوص معرفی مشاور نوجوان سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۸    
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد یک نوار صوتی منتشر شده نشان دهنده موافقت ضمنی مصر با تصمیم رئیس جمهور آمریکا درباره قدس اشغالی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۸    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر مشکل اصلی کودکان مجهول الهویه که به بهزیستی منتقل شده اند، مسئله درمان این کودکان است و از آنجا که هیچ گونه اوراق هویتی ندارند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۳    
یوسف نژاد تعداد یارانه بگیران در کشور را 76 میلیون نفر اعلام کرد و گفت: طبیعتا هنگامی که درآمد دولت از رقم 48 هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه ها به 37 هزار میلیارد تومان کاهش می یابد حوزه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۸    
ولیئی گفت: 10 هزار فرصت شغلی امسال ایجاد خواهد شد، 6700 شغل با احتساب کاریابی بنگاه ها به مرحله اجرایی رسیده که نسبت به سال گذشته 2.2 درصد افزایش داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۸    
شهروندان سعودی بیکار خشم و نارضایتی خود را ازاوضاع معیشتی خود و برباد رفتن رویاها و آرزوهای خود را به خاطر بی توجهی حکومت سعودی به مسائل و مشکلات خود ابراز داشتند و هشتگ "بیکاران ِ فراموش شده در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۸    
برخی از فروشندگان میوه در خطه مازندران، میوه های کشت شده در باغات این دیار را تحت عنوان محصولات خارجی به فروش می رسانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۳    
روزنامه عربستانی الحیاه چاپ لندن هفته جاری گزارشی منتشر کرد و در آن گفت، حماس برای قرار دادن سلاح خود تحت فرماندهی سازمان آزادیبخش فلسطین ساف ابراز تمایل کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۴    
یک خبرگزاری روسی از آماده شدن ارتش ترکیه برای حمله به عفرین در سوریه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۴    
دادستان کل عربستان دلایل بازداشت 11 شاهزاده منتقد این کشور را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۹    
عضو جمهوری خواه کمیته روابط خارجی سنا و حامی ارشد آشتی با کوبا، هیچ مدرکی مبنی بر "مورد حمله قرار گرفتن دیپلمات های آمریکایی با سلاح ناشناخته در هاوانا" پیدا نکرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۹    
ارتش پاکستان موشک جدیدی را آزمایش کرد که 700 کیلومتر برد دارد و استفاده از آن برای هدف قرار دادن کشتی ها و نیز اهداف در خشکی امکان پذیر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۹    
رئیس مرکز مطالعات خاورمیانه عربستان فاش کرد، ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر بازداشت شده به اتهام فساد و بیشتر بازداشت شدگان در هتل ریاض به زودی آزاد خواهد شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۴    
حزب کنگره مردمی یمن اعلام کرد که روز یکشنبه جانشین علی عبدالله صالح رئیس سابق این حزب را تعیین می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۹    
کره شمالی اسامی هیأت پنج نفره ای را برای گفت وگو با کره جنوبی اعلام کرد که به ریاست مسئول کمیته صلح اتحاد دوباره کره در مذاکرات با کره جنوبی حاضر خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۹    
وزیر خارجه پاکستان طی اظهاراتی در واکنش به قطع بودجه امنیتی این کشور از سوی دولت ترامپ اعلام کرد که اتحاد پاکستان با آمریکا به نظر می رسد رو به پایان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس کل دادگستری استان تهران در پاسخ به این سئوال که در چند روز اخیر مراجع مختلف آمارهای متفاوتی از بازداشتی های اغتشاشات اخیر ارائه دادند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۴    
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا اتاق عملیات جدیدی برای گردآوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران تشکیل داده و یکی از افراطی ترین افراد خود را در رأس آن گماشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۹    
چهار جلد از مجموعه 16 جلدی خاطرات سردار قاسم سلیمانی از هشت سال جنگ تحمیلی منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۹    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی که روز جمعه با ترزا می نخست وزیر بریتانیا داشت از او خواسته بود تا از آشوب ها و تخریبگران در ایران حمایت کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: اسدالله عباسی سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه گزارش این تحقیق و تفحص تدوین و به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۴    
پس از ساعت ها درگیری سنگین، شهرک های حوا، شیخ البرکه ام مویلات جنوبی و ارتفاع عماره در حومه شهرک راهبردی سنجار از اشغال عناصر تروریستی خارج شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۹    
ماهیگیری علیرضا علوی تبار از اغتشاشات اخیر: همه ما در ناامید و مایوس کردن و تحقیر شدن مردم نقش داشتیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۴    
ترکیه در نظر دارد در سال 2018 میلادی، آژانس فضایی این کشور را که یک نهاد دولتی با وظیفه نظارت بر کلیه برنامه های فضایی این کشور است، زیر نظر رجب طیب اردوغان تاسیس کند.