چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۵۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 1 دی 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 دی 1394 ایران اکونومیست 2 دی 1394 ایران اکونومیست 3 دی 1394 ایران اکونومیست 4 دی 1394 ایران اکونومیست 5 دی 1394 ایران اکونومیست 6 دی 1394 ایران اکونومیست 7 دی 1394 ایران اکونومیست 8 دی 1394 ایران اکونومیست 9 دی 1394 ایران اکونومیست 10 دی 1394 ایران اکونومیست 11 دی 1394 ایران اکونومیست 12 دی 1394 ایران اکونومیست 13 دی 1394 ایران اکونومیست 14 دی 1394 ایران اکونومیست 15 دی 1394 ایران اکونومیست 16 دی 1394 ایران اکونومیست 17 دی 1394 ایران اکونومیست 18 دی 1394 ایران اکونومیست 19 دی 1394 ایران اکونومیست 20 دی 1394 ایران اکونومیست 21 دی 1394 ایران اکونومیست 22 دی 1394 ایران اکونومیست 23 دی 1394 ایران اکونومیست 24 دی 1394 ایران اکونومیست 25 دی 1394 ایران اکونومیست 26 دی 1394 ایران اکونومیست 27 دی 1394 ایران اکونومیست 28 دی 1394 ایران اکونومیست 29 دی 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۱    
مسکو و تهران در حال گفتگو درباره فروش 15 هواپیمای روسی توپولوف Tu-204SM به ایران هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۷    
فاکس نیوز اعلام کرد :کاخ سفید قوانین جدید صدور روادید را برای راضی کردن ایران معلق کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۹    
گویا اقتصادی که پس چندسال تحریم های سخت امید به آینده ی روشن اقتصادی داشت، با مشکل بزرگی به نام" نفت 40 دلاری " در بودجه مواجه شده است. قیمتی که پس از 11 سال دوباره تجربه شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۶    
روابط عمومی سازمان صداوسیما با انتشار اطلاعیه ای به موضع گیری سخنگوی وزارت امور خارجه درباره مصاحبه مجری برنامه ورزشی 90 با وزیر امور خارجه پاسخ داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۶    
معاون اول رییس جمهور از احتمال وقوع تخلف بزرگ مالی در دولت قبل خبر داد و گفت: بر اساس دستور رییس جمهور در حال پیگیری این موضوع هستم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۲    
وزیر نفت گفت: طرح تقسیم بندی جایگاه های عرضه سوخت به "سه کلاس" به معنای سه نرخی شدن قیمت بنزین نیست و این طرح صرفا جهت آسایش و رفاه مصرف کنندگان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۰    
پلیس بوسنی در عملیات های جداگانه ای در 13 نقطه مختلف در سارایوو موفق شد تا تعداد 11 مظنون به ارتباط با داعش را بازداشت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۷    
رجب طیب اردوغان به اظهارات ولادیمیر پوتین درباره ترکمن های سوریه واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۱    
پس از ده روز بی خبری از سرنوشت شیخ ابراهیم الزکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه، سرانجام پلیس این کشور اعلام کرد وی در بازداشت و در یکی از بیمارستان ها تحت مداوا قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه اکنون در نبرد اقتصادی سهمگینی قرار داریم، گفت: این نبرد اقتصادی از جنگ تحمیلی سخت تر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۲    
تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی مقابل تراکتورسازی تبریز برای دهمین بار گام به فینال رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های ایران گذاشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۱    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده سه ماهه سوم (فصل پاییز) سال1394 ، یکم تا 15 دی ماه سال جاری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۵    
رئیس کل بانک مرکزی با مهم دانستن برقراری مراودات تجاری بین دو کشور ایران و روسیه گفت: بانک مرکزی با تمام توان از طرح هایی که به گسترش حجم تجارت بین دو کشور منجر می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۹    
با حضور جمعی از مدیران عالی بانک و مشتریان باجه ترویجگران شعبه دانشگاه صنعتی شریف به صورت نمادین افتتاح شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۴    
دانشمندان ژاپنی بر روی نسل جدیدی از دندانهای قابل کاشت در موشهای آزمایشگاهی کار می کنند که شاید در آینده بتوان از آن برای انسانها نیز استفاده کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۱    
مدیرعامل بورس کالای ایران درباره راه اندازی بازار مشتقه ارزی گفت: طبق بررسی ها و تجربه های جهانی، وجود بازار پوشش نوسان نرخ ارز از مهمترین قطعه های پازل توسعه است که امکان هم افزایی دیگر بخش های ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۱    
دوچرخه مولد برق با قابلیت تأمین برق مورد نیاز یک خانه برای 24 ساعت ساخته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۱    
تلسکوپ فضایی هابل تصویری از یک کهکشان پیر اما پر هرج و مرج را تهیه و به ایستگاه های زمینی ارسال کرده و در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۶    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از امضا قرارداد برای هدایت این تیم گفت: این یک افتخار بزرگ برای من است که هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفته ام. من برای یک رویا اینجا هستم و امیدوارم محقق شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۶    
سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مشاور استاندار چهارمحال وبختیاری در امور اجرایی و سرمایه گذاری از ساخت نیروگاه بادی در روستای شوراب کبیر شهرستان سامان توسط سرمایه گذاران آلمانی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۵۵    
دیوار مهربانی سنت زیبایی که از پاییز امسال در چند شهر ایران اجرایی شده، بازتاب زیادی در رسانه های جهان داشته تا جایی که هفته نامه آلمانی اشپیگل هم در گزارشی به داستان این دیوار پرداخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۴۴    
وزیر نفت امروز در نشست هیات نمایندگان اتاق تهران خبرهای تازه ای برای بخش خصوصی و مردم داشت.شاه کلید صحبت های او این بود: من اعتقاد جدی به بخش خصوصی دارم اما از خصولتی ها هیچ حمایتی نمی کنم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۵    
جهت بزرگداشت روز رابطین سلامت، نحوه اطمینان از اصالت کالاهای سلامت محور جلسه ای را با حضور نمایندگان رابطین سلامت در محل مرکز بهداشت شهرری برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۲    
یک متخصص طب سنتی گفت: روغن مالی شکم با روغن های گرم و همچنین بادکش دور شکم به تقویت معده و رفع یبوست کمک می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۲    
یک مبتکر جوان در تربت حیدریه موفق به یافتن روش جدیدی در تولید بافت و عصب از نخ ابریشم شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۹    
پژوهشگران موتوری چرخان و مبتنی بر DNA ساخته اند که سرعت آن هزاران برابر بیشتر از موتورهای متعارف است و می تواند در دارورسانی و یا حسگرهای تشخیص بیماری و آلاینده ها استفاده شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۶    
مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش که از برنامه سازان قدیمی تلویزیون است یادداشتی برای خبرآنلاین از پخش نشدن مصاحبه ظریف با فردوسی پور نوشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۶    
احمد توکلی تاکید کرد که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان صلاحیت ورود به مجلس را ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۶    
ضرورت تجویز و تصحیح تدریجی با کامل آستیگماتیسم سنین خردسالی و یا جوانی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۶    
افسردگی یک بیماری ارثی نبوده، بلکه مشکلات روحی روانی اعضای خانواده می تواند این مسئله را در بین دیگر افراد خانواده شایع کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۳    
دادستانی تهران، ارزش اموال بابک زنجانی در ایران را دو هزار و 600 میلیارد تومان اعلام کرده اما وکیل شرکت نفت می گوید این اموال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۳    
بی توجهی به پرکاری تیروئید نارسایی هایی قلبی و عروقی و مغزی مرگ زودرس را به همراه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۳    
در طول روز وقتی انرژی فرد کم می شود مغز خسته می شود و از ساعت 2 به بعد به حالت استراحت می رود و فرد در این حالت بی بنیه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۳    
بسیاری از افراد پیرو یکسری رژیم لاغری اشتباه هستند و به عواقب آن نمی اندیشند بهتر است با آگاهی به سراغ رژیم لاغری برویم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۳    
افراد مبتلا به زونا در اثر عدم رسیدگی به آن دچار حملات قلبی و سکته های مغزی می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۰    
در ساعات اولیه اعلام تعطیلی مدارس در روز یکشنبه مسئولان استانداری از تعطیلی دو روزه خبر دادند اما بعد از آن آموزش و پرورش اعلام کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۰    
با توجه به کاهش آلاینده های هوا و مصوبه امروز کمیته اضطرار آلودگی هوا، تمامی مدارس مناطق 19 گانه شهر تهران در مقاطع مختلف و مهدهای کودک و پیش دبستانی فردا چهارشنبه دوم دیماه دایر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۱    
بورس اوراق بهادار تهران در فصل پاییز شرایطی کاملا رکودی را سپری کرد تا با ثبت زیان حدود 1/ 0 درصدی، زیان ده ترین بازار مالی کشور در سه ماه سوم باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۸    
بیش از هفت هزار متر از خط لوله 22 اینچ ری - سمنان تعویض پوشش شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۸    
اولین مولفه مهم تاثیرگذار بر بازار ارز رفع تحریم ها، آزادسازی منابع خارجی بلوکه شده، افزایش احتمالی صادرات نفت خام و در نتیجه افزایش درآمدهای ارزی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۲    
سرمایه بانک دی با تصویب مجمع عمومی فوق العاده با 100 درصد افزایش به 10 هزار میلیارد ریال می رسد و 28 درصد آن به طور همزمان اجرا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی دولت با اشاره رقم 267 هزار میلیارد تومانی بودجه سال آینده گفت: از این میزان، رقم بودجه 66 هزار میلیارد تومان از محل فروش نفت و 201 هزار میلیارد تومان از دیگر منابع مشخص شده در قانون بودجه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۵    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز طرح های جدید سایپا در تعویض خودروهای فرسوده و دست دوم در 100 نمایندگی برتر گروه خودروسازی سایپا خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۹    
امروز در بازارهای فرابورس ایران، 144 میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 946 میلیارد ریال داد و ستد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۰    
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران روز سه شنبه به تداوم آلودگی هوای استان تهران تا پایان هفته اشاره کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت برای گروههای حساس ناسالم است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۸    
قرارداد رسمی کمک فورد به گوگل برای ساخت و توسعه خودروی خودران در نمایشگاه CES 2016 لاس وگاس در ماه ژانویه نهایی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۱    
بیژن نامدار زنگنه امروز در نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران اظهار کرد: براساس طرحی که وزارت نفت در دست بررسی دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۱    
یک کارشناس طب سنتی راه های کاهش دردهای دوران قاعدگی از منظر طب سنتی عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۱    
رئیس بخش تحقیقات بالینی دانشگاه علوم پزشکی شاهد راه های رفع پوست پوست شدن صورت از دیدگاه طب سنتی را تشریح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۱    
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سالانه 5000 تن مغزبادام از استان به کشور هندوستان صادر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۱    
دبیر انجمن صنایع لبنی کشور با بیان اینکه کارخانجات هیچ گونه افزایش قیمتی را درباره محصولات خود از امروز اعمال نخواهند کرد، گفت: فعلا تا زمانی که خروج از رکود اتفاق نیفتد، امکان چنین امری فراهم نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۰    
نیکی کریمی که پیش از این از انتشار کتاب فیلمنامه های آثار سینمایی اش همزمان با اکران شیفت شب خبر داده بود، در یادداشتی خطاب به مردم علت عدم چاپ این کتاب را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۰    
مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه تب مالت و شاربن شایع ترین بیماری در استان هستند، بهترین راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری ها مصرف فرآورده های خام دامی و سالم است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۰    
مدیر عامل اتحادیه تکثیر و صادرات آبزیان گفت:قیمت تمام شده آبزیان در مزرعه تا بازار از فاصله 60 الی 70 درصدی برخوردار بوده به طوری که این مازاد مستقیم به دست دلالان می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۷    
عضو شورای ملی زعفران گفت: باوجود تولید مناسب زعفران، برخی دلالان با قیمت این محصول به خوبی بازی کرده اند که صادرات محصول متوقف شده است و دیگر کشوری حاضر به خرید آن نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۷    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: کیفیت محصولات غذایی باعث شده است که صنایع غذایی صادراتی را به ده ها کشور اروپایی داشته باشند که در رونق اقتصادی بسیار تاثیر گذار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۸    
واکنش روسیه به سرنگونی هواپیمای سوخو 24 توسط ترکیه با اعمال تحریم های اقتصادی و تجاری، بیش از 52 میلیارد دلار به اقتصاد ترکیه زیان وارد خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۴    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با جلساتی که داشتیم و پیگیری صندوق توسعه تجارت، روز گذشته بودجه هزار میلیارد تومانی در حمایت از یارانه های صادراتی برای پشتیبانی از این حوزه به تصویب رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۱    
جلسه امروز شورای پول و اعتبار به روال چند دور قبل باز هم به بررسی و مذاکرات اعضا برای ایجاد راهکاری مناسب و متفاوت از گذشته برای ساماندهی سود بانکی اختصاص خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۱    
وعده آغاز عملیات آزادسازی شهر الرمادی از دست تروریست های داعش، که پیش از این مقدمات آن در حال انجام بود؛ دقایقی پیش عملی شد و سخنگوی نیروهای ارتش عراق از آغاز عملیات آزادسازی الرمادی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۹    
یکصد نفر از نمایندگان مجلس به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد درباره رکود عمیق و بی سابقه حاکم بر اقتصاد کشور تذکر دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۵    
تارنمای روزنامه لا لیبر بلژیک، فهرستی از مهمترین مقاصد گردشگری در سال 2016 میلادی منتشر کرد که ایران در صدر آن جای دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۲    
وزیر امور اقتصادی و داریی با اشاره به اینکه بدهی دولت با احتساب بدهی شرکت نفت 540 هزار میلیارد تومان است، گفت: نرخ دلار در لایحه بودجه سال آینده 2997 تومان تعیین شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۹    
سند تجاری سازی و تبادل برق بین ایران و جمهوری آذربایجان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان به امضا رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۶    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران را برای هفته منتهی به 27 آذرماه را اعلام کرد که بر این اساس قیمت چهار گروه مواد خوراکی نسبت به هفته پیش از آن ارزان و نرخ ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۳    
اخذ کارمزد از تراکنش های خرید از بانک های پذیرنده در حالی از امروز سه شنبه آغاز شد که برآوردهای آماری از درآمدزایی روزانه حداقل یک میلیارد و 303 میلیون تومانی و حداکثر 6.5 میلیارد تومانی حکایت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایران و روسیه برای تبادل آسان ریال و روبل با یکدیگر پیمان پولی منعقد می کنند تا همکاری های اقتصادی دو کشور تسهیل شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۹    
وزیر نفت گفت: هیچ مخالفتی با خصوصی سازی صنعت نفت و پتروشیمی ندارم اما از این صنعت چیزی جز چاه های نفت نمانده که بخواهیم به بخش خصوصی واگذار کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۶    
جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا از توقیف یک دستگاه خودروی پژو، حامل بیش از 30 میلیارد ریال اسکناس قاچاق خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۶    
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی مقامات بلند پایه ایتالیا و فرانسه 6 تا 9 بهمن (26تا 29 ژانویه) به این کشورها سفر می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۲    
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسامی فیلم های راه یافته به پیش فهرست نامزدهای اسکار بهترین جلوه های ویژه 2016 را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۲    
به نظر می رسد امپراتوری هتل داری رابرت دنیرو به اندازه بازیگری اش موفق نبوده باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۷    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اعلام اینکه " امروز موضوع توزیع برنج آلوده و تاریخ گذشته بین مردم در صحن مجلس به دولت و وزارت جهاد کشاورزی تذکر داده می شود" گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۷    
محققان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در یک پژوهش آزمایشگاهی، موفق به جایگزینی افزودنی های آنتی اکسیدان مصنوعی مضر با ترکیبات طبیعی استخراج شده از عصاره برگ درخت زیتون در روغن های خوراکی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۷    
با اعلام موافقت سرمربی تیم فوتبال السیلیه قطر، جدایی لوسیانو ادینیو از این تیم قطری قطعی شد تا این بازیکن به تیم تراکتورسازی نزدیک تر شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۷    
سرمربی فرانسوی توپچی های لندن معتقد است که تیمش شانش بالایی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۷    
در شبی که برنامه نود کاملا تحت تاثیر شب یلدا قرار داشت، اتفاق عجیبی رخ داد و مصاحبه عادل فردوسی پور با وزیر امور خارجه ایران اجازه پخش نیافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۷    
پخش سریال طنز در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری که قرار بود از شنبه آینده آغاز شود، احتمالا با تاخیر یک هفته ای روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۷    
در حالی که چند روز دیگر تا اکران فیلم های از مرگ جسته و هشت نفرت انگیز باقی است، این دو فیلم به صورت غیرقانونی در فضای مجازی منتشر شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۴    
خبر می رسد، قیمت نفت حدود 40 دلار در لایحه بودجه 95 تقریبا قطعی شده است. نرخ دلار هم در حد 2997 تومان تصویب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۴    
رسانه های انگلیسی از قطعی شدن حضور مورینیو در منچستریونایتد بعد از دور رفت لیگ برتر خبر دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۵    
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان با حضور در وزارت کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۲    
نگارش سریال نوروزی ویلا به نویسندگی و کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی مهران مهام و با حضور سیامک انصاری به عنوان شخصیت اصلی، به قسمت دهم رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۹    
طبق اعلام AFC سال 2016 آخرین فرصت باشگاه های ایرانی برای حفظ سهمیه 1+3 در لیگ قهرمانان خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۳    
دبیرکل طرح و برنامه بانک مسکن از آغاز پرداخت تسهیلات 70 میلیونی خرید مسکن از صبح امروز خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۳    
نامزد جمهوریخواهان در همایش انتخاباتی خود در میشیگان قول داد در صورت ورود به کاخ سفید یک ارتش قدرتمند برای آمریکا بسازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل اتحادیه فرآورده های لبنی گفت: در برنامه ششم توسعه قبل از اینکه برنامه افزایش صادرات مورد توجه قرار گیرد لازم است که سرانه مصرف در کشورمان به 160 لیتر برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۴    
میزان جریمه مشمولان غایب برای معافیت از خدمت وظیفه عمومی، براساس مدرک تحصیلی است و افراد دارای مدرک زیردیپلم 10 میلیون تومان، دیپلم 15 میلیون تومان، فوق دیپلم 20 میلیون تومان، لیسانس 25 میلیون تومان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۴    
بازیگران مجموعه فیتلیه با حضور در جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون اجتماعی مجلس از بابت توهین صورت گرفته در این برنامه به مردم آذربایجان عذرخواهی کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۵    
صندوق بین المللی پول رشد اقتصادی ایران در سال 94 را از 0.5 تا منفی 0.5 درصد پیش بینی و اعلام کرد در سال آینده نیز اقتصاد ایران به رشد 4 تا 5.5 درصدی خواهد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۹    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اخیراً با افزایش 6درصدی قیمت لبنیات پرمصرف شامل شیر، پنیر و ماست که مشمول قیمت گذاری می شوند موافقت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۶    
رییس سازمان توسعه تجارت ضمن تاکید بر اینکه نباید مطالبات غیر واقعی از جمله کاهش چشمگیر نرخ ارز برای مردم ایجاد کنیم، گفت: بعد از اجرای لغو تحریم های اقتصادی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۰    
تعدادی ازدانشجویان دوشنبه شب درپایان سخنرانی حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری وزیرکشور دولت اصلاحات در دانشگاه یزد مانع ادامه برنامه پرسش و پاسخ در این جلسه شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۰    
یک اندیشکده آمریکایی با استناد به تصاویر ماهواره ای و تحلیل های صورت گرفته مدعی استفاده جنگنده، بمب افکن های روسیه از پایگاه های هوایی ایران ازجمله نوژه همدان برای حمله به مواضع داعش در سوریه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۶    
تیم فوتبال آرسنال موفق شد در آخرین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس منچستر سیتی را در امارات شکست دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۶    
مطبوعات آلمان گزارش کردند احتمال زیادی هست که پپ گواردیولا به جای منچسترسیتی در پایان فصل جاری راهی تیم فوتبال چلسی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۶    
2 بازیکن تیم فوتبال پی .اس.آیندهوون هلند به خاطر مشارکت در نزاع در یک کلوپ شبانه توسط پلیس دستگیر شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۶    
تیم ملی پرتغال در رقابت های یورو 2016 در گروه F حریفان خود را شناخت که آسان ترین گروه به شمار می آید. حال باید منتظر درخشش رونالدو در این رقابت ها باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۶    
دو عضو شورای رقابت اعلام کردند: شورای رقابت درجلسه دوشنبه خود پرونده موسوم به رانت 650 میلیون یورویی را بررسی و ایجاد انحصار و رانت و شکل گیری یک بازار غیررقابتی و پرداخت به یک جریان خاص را تائید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۱    
در طول 35 سال گذشته (از 1980 تا 2015) ظاهر و تکنولوژی اکثر خودروهای دنیا متحول شده و تغییرات بسیاری در آنها بوجود آمده است ...
  • ۱