چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۳:۵۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 27 دی 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 دی 1394 ایران اکونومیست 2 دی 1394 ایران اکونومیست 3 دی 1394 ایران اکونومیست 4 دی 1394 ایران اکونومیست 5 دی 1394 ایران اکونومیست 6 دی 1394 ایران اکونومیست 7 دی 1394 ایران اکونومیست 8 دی 1394 ایران اکونومیست 9 دی 1394 ایران اکونومیست 10 دی 1394 ایران اکونومیست 11 دی 1394 ایران اکونومیست 12 دی 1394 ایران اکونومیست 13 دی 1394 ایران اکونومیست 14 دی 1394 ایران اکونومیست 15 دی 1394 ایران اکونومیست 16 دی 1394 ایران اکونومیست 17 دی 1394 ایران اکونومیست 18 دی 1394 ایران اکونومیست 19 دی 1394 ایران اکونومیست 20 دی 1394 ایران اکونومیست 21 دی 1394 ایران اکونومیست 22 دی 1394 ایران اکونومیست 23 دی 1394 ایران اکونومیست 24 دی 1394 ایران اکونومیست 25 دی 1394 ایران اکونومیست 26 دی 1394 ایران اکونومیست 27 دی 1394 ایران اکونومیست 28 دی 1394 ایران اکونومیست 29 دی 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۲۰:۵۱    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که ایران در پرونده شکایت از واشنگتن بابت عدم اجرای تعهدات مبنی بر فروش تسلیحات در دهه 1970(قبل از انقلاب) در دادگاه لاهه، 1.7 میلیارد دلار دریافت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۲۰:۵۱    
باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن روز اجرای توافق جامع اتمی با ایران، اظهار امیدواری کرد که ایران از فرصت همکاری با کشورهای جهان در جهت تقویت منافع مشترک و گسترش ثبات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۲۰:۴۸    
سوییس مطابق با سازمان ملل و اتحادیه اروپا برخی از تحریم های اقتصادی اش علیه ایران را لغو کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۶    
منابع سوری از نبرد سنگین ارتش این کشور با تروریست ها در دیرالزور و حومه دمشق و هلاکت شماری از تکفیریها در جنوب غرب شهر معره النعمان در استان ادلب خبر دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۹:۴۱    
وزارت امورخارجه روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد مسکو رسما به لهستان به دلیل "بی احترامی" به بنای یاد بود ارتش سرخ شوروی در یکی از شهرهای این کشور اعتراض کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۹:۲۹    
ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود علیه تروریست ها با از پا در آوردن شماری از آنها، چند منطقه را در حومه شمالی لاذقیه آزاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نشست امروز این کمیسیون با حضور فرمانده ناجا، وزیر اطلاعات و معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور پرونده حمله به سفارت عربستان را بررسی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۸:۵۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان، گفت: سفر آمانو به ایران سفری تشریفاتی است و او طی این سفر با رئیس جمهور دیدار خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۹    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از گشایش یک هزار ال.سی (اعتبار اسنادی) در نخستین روز آغاز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۸    
رییس جمهوری گفت: امروز روزی تاریخی و استثنایی در تاریخ سیاسی و اقتصادی ملت ایران است که بعد از 12 سال ایستادگی، مقاومت، صبر، استقامت، فداکاری و دادن شهیدان بزرگ در این راه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۸    
بانک مرکزی کره جنوبی روز یکشنبه با صدور بیانیه مهمی از لغو تحریم های اعمال شده علیه ایران خبر داد و وزارت تجارت این کشور نیز گفت که به زودی این کار را انجام خواهد داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۳    
تا پایان شش ماه اول سال جاری، 40 میلیون و 686 هزار و 486نفر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۷:۰۳    
تعداد پرواز و مسافر جابجا شده داخلی و بین المللی شرکت هواپیمایی کیش در آذر ماه 1394 نسبت به مدت مشابه در سال 1393 افزایش داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۷    
شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در آستانه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آماده ارایه خدمات پستی هوشمند و هدفمند به نامزدهای این دوره از انتخابات می باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۷    
دکتر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به قرار گرفتن در آستانه لغو تحریم ها اعلام کرد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۴    
یک پایگاه خبری آمریکا با اشاره به لغو تحریم ها علیه ایران و اجرایی شدن برجام نوشت: مردم آمریکا به زودی قادر خواهند بود از خاویار ایرانی و پسته این کشور استفاده کنند و روی فرش های نرم ایرانی لم بدهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۴    
علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: همزمان با اجرای برجام و لغو تحریم ها 14 فقره ال سی به مبلغ 100 میلیون یورو توسط این بانک گشایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان این که، سوئیفت تا 10روز آینده برقرار می شود گفت: با رفع تحریم ها 32 میلیارد و 600 میلیون دلار از منابع بلوکه کشورمان آزاد می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۲۱    
کورش ساسانیان عضو گروه نمایشی کا و کارگردان این نمایشنامه خوانی درباره ی هدف از برگزاری این مراسم گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به جایگاه ممتاز ایران در منطقه و دسترسی به بازار کشور های همسایه گفت: پس از اجرایی شدن برجام ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۷    
تنگ شدن مجاری تنفسی و تنگی نفس که چند دقیقه، چند ساعت و حتی چند روز طول می کشد می تواند نشان دهنده آسم باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۷    
وزیر نفت با صدور پیامی آغاز اجرای رسمی برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) و لغو تحریم ها را به کارکنان صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۱    
تجهیزات مخابراتی ایستگاه ری و ایوانکی به منظور بهبود ارتباط مخابراتی ری به مناطق شمال و شمالشرق تعویض گردید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۲    
مسیر خطوط لوله نفت در روستای چم گرداب منطقه لرستان تسطیح و بازسازی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۶    
امیر جعفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار عکسی از محمدجواد ظریف نسبت به اجرایی شدن برجام واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۳    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت از افزایش یک میلیون بشکه ای صادرات طلای سیاه ایران به مشتریانی از آسیا، آفریقا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۷    
قابل پیش بینی است که منتقدان برجام با دامن زدن به انتظارات و آگاهی از محدودیت های دولت به خاطر کاهش فاحش قیمت نفت مدام بپرسند چی شد پس؟!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۷    
معاون صادرات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا نقش اقتصاد مقاومتی و تاثیر آن در ادامه روند تولید و صادرات محصول گروه سایپا را بسیار حایز اهمیت دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۴    
بانک صادرات ایران در راستای انجام رسالت های فرهنگی و اجتماعی خود نسبت به راه اندازی خدمت جدید واریز وجوه خیریه به حساب سازمان های خیریه از طریق سامانه همبانک(کد #719* ) اقدام نمود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۴    
نخستین همایش عاملیت های فروش قطعات یدکی سایپایدک در هتل المپیک برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۴    
هومن حاجی عبداللهی با انتشار یک کاریکاتور نسبت به اجرایی شدن برجام و برداشته شدن تحریم ها واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۱    
حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین اجرایی شدن برجام را موفقیتی بزرگ برای کشور دانست و ضمن تبریک این توفیق ملی به آحاد ملت شریف ایران ابراز امیدواری کرد از فرصت های اقتصادی و دیپلماسی اجرایی شدن این ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۰    
رئیس اتحادیه نانوایان از پخت رایگان 30 واحد نانوایی در همه مناطق تهران در روز دوشنبه 28 دی ماه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۷    
روزنامه فایننشال تایمز انگلستان نوشت: با لغو تحریم های غرب که شروع فصل تازه ای برای ایران و نوید بخش بازگشت دوباره آن به عرصه های جهانی است، بازارهای نفت نیز برای رویارویی با بازگشت نفت ایران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۱    
مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: برخی شرکت های خارجی پیشنهاد اختصاص خط اعتباری سه میلیارد دلاری به شرکت نفتکش ایران را ارائه کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۰    
بر اساس لایحه برنامه ششم توسعه که صبح امروز یکشنبه رئیس جمهوری به همراه لایحه بودجه 95 به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد، اجرای هدفمندی یارانه ها تا پایان سال 99 ادامه می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۴    
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای بانک پاسارگاد با حضور دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۵    
مدیر عامل سپرده گذاری مرکزی(سمات) با بیان این که، تا پایان آذر امسال 505 کد معاملاتی از سوی خارجی ها در بازار سرمایه به ثبت رسیده عنوان کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۲    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز یکشنبه منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۶    
دوسال قبل یکی از دوستان کتاب هایی درباره دفاع مقدس به من داد به نام پایی که جاماند و نورالدین پسر ایران . این دو کتاب خیلی روی من اثر گذاشت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۴    
با نگاهی از بالا به منطقه خاورمیانه و حوزه عربی چسبیده به آن نشانگر این مسئله است که در یک چیدمان منطقه ای تنش های موجود در سوریه به صورت خزنده در حال گسترش به سایر مناطق است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۴    
مدیر ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران گفت: اصلی ترین کارکرد اسناد خزانه اسلامی، ایجاد فرصت تامین مالی برای دولت به منظور تسویه بدهی پیمانکاران است و خوشبختانه در دوسال اخیر همه ارکان بازار و نهادهای ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۱    
در جریان معاملات امروز افزون بر 342 میلیون اوراق بهادار در بازار فرابورس ایران مورد معامله قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۸    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پی اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در بخشنامه ای، موارد 6 گانه ای را برای گشایش اعتبار اسنادی و ثبت وصولی (بروات) اسنادی به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۲    
رئیس مرکز تحقیقات سلولی صارم گفت: با بهره گیری از مدیریت درمان و به کمک هورمون درمانی می توان سن یائسگی زنان را تا 60 سالگی به تاخیر انداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۹    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در لحظات آغازین معاملات امروز بازار سرمایه با رشد یک هزار و 59 واحدی در ارتفاع 65 هزار و931 واحدی قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۹    
مدافع پاری سن ژرمن گفت: می دانستیم بر تولوز فشار وارد کنیم، حتما برنده می شویم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۶    
انتظار می رود این طرح در نزدیک ترین زمان، در فاصله سال های 2022 تا 2023 به بهره برداری برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۶    
ایرانسل از راه اندازی 182 مرکز خدمات مشترکان جدید این اپراتور در سراسر کشور خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۶    
سال 95 سال جهش پست بانک ایران است و این بانک تأثیرگذاری خوبی در اقتصاد و شبکه بانکی کشور خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۳    
دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در طرحی پژوهشی، با مدل سازی تاثیر تغییر شکل خمشی بر روی کارآیی آنتن قابل پوشش در لباس های هوشمند، ضمن بررسی این تاثیرات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۳    
به گفته محققان، مصرف متعادل لیپیدها در طول بارداری برای تشکیل مغز جنین لازم و ضروری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۰    
دکور سری سوم خندوانه در فضایی بزرگتر و ایده هایی تازه تر طراحی می شود و عوامل این برنامه در نظر دارند فضایی جالب توجه تر را برای حاضران در استودیو و مخاطبان تلویزیونی طراحی کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۰    
تیم فوتبال ناپولی با برتری خانگی مقابل ساسولو به صدرنشینی خود در لیگ باشگاه های ایتالیا تداوم بخشید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۷    
طبق مطالعه جدید محققان، کیفیت نامناسب خواب افراد مسن با ضخیم شدن و سفت شدن دیواره های عروق خونی مغز و همچنین نرسیدن اکسیژن به بافت که موجب آنفارکتوس می شود، مرتبط است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۲    
بر اساس مطالعات بانک آمریکا انتظار می رود تا سال 2025 میلادی، 45 درصد از کارهای تولیدی توسط ربات ها انجام گیرد این در حالی است که در حال حاضر 10 درصد از ربات ها عهده دار این کار هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۰    
ایران اکونومیست - هوای بارانی قشم بیشتر ببینید: تصاویر برگزیده هفته 49 سال 2015 بازگرداندن فیل پیر به جنگل+ تصاویر حسرت برف بر دل تهرانی ها نماند تصاویر برگزیده هفته 48 سال 2015 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۱    
شخصیت های سیاسی و مقامات کشورهای مختلف از اجرای برجام بعد از نشست مشترک ظریف و موگرینی استقبال کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۲    
تصویری مبتکرانه که به طور گسترده در شبکه های مجازی منتشر شد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۹    
معاون وزیر نفت با تشریح برنامه توسعه تجارت فرآورده نفتی در دوران لغو تحریم ها از ورود به جمع کشورهای صادرکننده بنزین هواپیما خبر داد وگفت: ظرفیت صادرات گازوئیل به 18 میلیون لیتر در روز رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۳    
محقق ایرانی دانشگاه RMIT استرالیا لیوان هوشمندی را طراحی کرده است که می تواند دمای نوشیدنی را طبق میل کاربر خود تنظیم و همچنین به عنوان یک شارژر عمل کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه بازی تیمش برابر اتلتیک بیلبائو گفت: هیچ عجله ای برای خرید و فروش نداریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۰    
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: این شرکت با توجه به دارا بودن ظرفیت ها و زیر ساخت های مطلوب آمادگی دارد تا در دوران پسا تحریم فصلی جدید را در صنعت پتروشیمی ایران رقم بزند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۷    
محققان ایرانی در تحقیقاتی به بررسی نوعی نانوذرات بر حفاظت از سیستم تولید مثل و باروری در مدل های حیوانی تحت درمان سرطان پرداختند که به کاهش جانبی داروی ضد سرطان منجر شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۷    
رییس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران گفت: فناوری نانو کاربرد موثری در کشاورزی و منابع طبیعی دارد به طوریکه استفاده از این فناوری در خوراک دام ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۷    
گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون برای بازی در یکی از نقش های اصلی فصل نرگس به ایران آمد و به این پروژه پیوست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۱    
دسترسی برخی کاربران ایرانی از شب گذشته به سایت خارجی یوتیوب ممکن شد این سایت پیش از این در ایران فیلتر بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۵    
ایران اکونومیست - خنده دار و بامزه و بدون شرح! بیشتر ببینید: شرق فرانسه پس از گذشت صدسال از جنگ جهانی اول یخچال طبیعی سوییس تصاویری از خطای دید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۵    
محققین مرکز ملی تحقیقات علمی فرانسه موفق به ساخت باتری شده اند که ماده سازنده آن بسیار ارزانتر و فراوان تر از لیتیم (ماده اصلی تشکیل دهنده باتری ها) است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۲    
مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن گفت: همیشه به فلسفه بازی خود احترام گذاشته و توجه می کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۲    
تحقیقات جدید نشان می دهد پایین بودن بیش از اندازه سطح بی کربنات خون افراد مسن موجب افزایش خطر مرگ در آنها می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۴۹    
یک خانم 26 ساله همزمان با عبور قطار با ورود به ریل در ایستگاه مترو دروازه دولت، خودکشی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۷    
جدیدترین فیلم مسعود ده نمکی با نام رسوایی 2 آخرین مراحل فنی را طی می کند تا در اولین نمایش خود در بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر روی پرده سینما برود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۸    
دولت در لایحه برنامه ششم توسعه طرحی برای ساماندهی صندوق فولاد داده و تأکید کرده که هرگونه به کارگیری و یا تبدیل وضعیت استخدام نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی ممنوع است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۱    
دولت در لایحه بودجه سال 95، جدول میزان جریمه مشمولان غایب برای صدور کارت معافیت نظام وظیفه را پیشنهاد داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۴    
رئیس جمهوری گفت: خوشحالم که بعد از پیروزی بزرگ ملت ایران در پیچیده ترین پرونده سیاسی تاریخ معاصر، برای اولین بار از خانه ملت به مردم عزیز تبریک و تهنیت بگویم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۶    
یافته های محققان مرکز تحقیقات جهاد دانشگاهی قم و پژوهشگاه رویان نشان می دهد که می توان از عصاره اسپند برای ایجاد مدل های کم کاری تیروئید استفاده کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۰    
رییس دفتر رییس جمهور گفت: امیدواریم فضای جدیدی را در اقتصاد کشور شاهد باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۰    
مسئولان بیمارستانی در فرانسه اعلام کردند، آمار افرادی که پس از شرکت در آزمایش بالینی دارویی جدید در این کشور دچار مرگ مغزی شدند به 3 نفر رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۱    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز (یکشنبه) اعلام کرد؛ بر این اساس نرخ همه ارزها نسبت به دیروز ثابت ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۹    
'جولی بیشاپ' وزیر امور خارجه استرالیا روز یکشنبه ابراز امیدواری کرد تحریم های اعمال شده علیه ایران در روزهای آینده برداشته شود و استرالیا نیز تحریم های مستقل خود را لغو می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۶    
سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: زیدان قابلیت قهرمانی در لیگ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و حتی لالیگا را دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۳    
این در حالی است که همواره شاهد افزایش حضور هیات های تجاری خارجی از کشورهای مختلف در ایران برای دستیابی به سهم مناسبی از اقتصاد کشورمان پس از رفع تحریم ها هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۵    
تیم ملی فوتبال امید ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات انتخابی المپیک عصر فردا (دوشنبه) به مصاف چین خواهد رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد که ایران گام های لازم مربوط به آغاز اجرایی شدن برجام را برداشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۵    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که الگوهای خواب گسسته با صدمه به مغز سالمندان، خطر سکته مغزی را در آنها افزایش می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۲    
دیه گو کاستا مهاجم چلسی بعد از مصدومیت از ناحیه ساق پا در جریان تساوی مقابل اورتون راهی بیمارستان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۲    
تهران- ایرنا- همواره مدیران ادوار مختلف جشنواره فیلم فجر با اتخاذ تصمیم های بدیع به دنبال هر چه بهتر و باشکوه تر شدن مهمترین رخداد فرهنگی و سینمایی سال بوده اند و امسال کاخ مردمی جشنواره اتفاق تازه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۹    
یک دختر بچه 14 ماه پس از سقوط از طبقه دوم آپارتمان در حالی که فقط جراحت های سطحی برداشته بود شروع به چهار دست و پا راه رفتن کرد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت کار با عنوان این خبر که از مجموع 458 هزار جویای کار ثبت نام شده در سامانه اشتغال، 135 هزار نفر مشغول کار هستند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۴۷    
نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز شده که قرار است رئیس جمهور لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه 95 را به پارلمان تقدیم کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۵    
افزایش هرچه بیشتر اطمینان به اجرای برجام، روز گذشته اثرات هیجانی بر بازارها گذاشت. بازار ارز در یک روز کم نظیر، بدون انجام معامله به صورت محسوس ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۲    
فیلم محمد رسول الله(ص) برای اولین بار در منطقه، شنبه شب در پایتخت عراق به نمایش درآمد و جامعه هنری و شخصیت های مذهبی و دینی حاضر در سالن 'مسرح الوطنی' بغداد را به وجد آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۳    
ایران اکونومیست - نگه دارنده های درب بسیار بامزه و خلاقانه نگه دارنده های درب بسیار بامزه و خلاقانه نگه دارنده های درب بسیار بامزه و خلاقانه بیشتر ببینید: ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۹    
پس از ماه ها انتظار و در سومین مرحله از توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 بالاخره قفل تحریم ها شکست و با اجرای برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۳    
سرانجام پس از فرآیندی طولانی، داستان برجام به فرجام رسید و سایه تحریم ها از سر اقتصاد ایران رسما کنار رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۰    
رئیس جمهور دقایقی پیش برای ارائه لوایح برنامه ششم و بودجه 95 وارد مجلس شورای اسلامی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۷    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از اعلام رسمی اجرای برجام و لغو همه تحریم هاعلیه ایران درپی قرائت بیانیه مشترک با فدریکا موگرینی رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در وین بامداد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۴    
در بخشی از بیانیه ایران و1+5 آمده:ما به نظارت بر اجرای موثر برجام از طریق کمیسیون مشترک مرکب از 1+5 و ایران که توسط نماینده اتحادیه اروپا در امور روابط خارجی هماهنگ می گردد ادامه خواهیم داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۱    
رییس جمهوری به مناسبت توافق هسته ای و برجام در بیانیه ای خطاب به ملت ایران با تاکید بر اینکه امروز برجام به فرجام رسید، این سربلندی و پیروزی را به ملت تبریک گفت.
  • ۱