چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۰:۱۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 12 دی 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 دی 1394 ایران اکونومیست 2 دی 1394 ایران اکونومیست 3 دی 1394 ایران اکونومیست 4 دی 1394 ایران اکونومیست 5 دی 1394 ایران اکونومیست 6 دی 1394 ایران اکونومیست 7 دی 1394 ایران اکونومیست 8 دی 1394 ایران اکونومیست 9 دی 1394 ایران اکونومیست 10 دی 1394 ایران اکونومیست 11 دی 1394 ایران اکونومیست 12 دی 1394 ایران اکونومیست 13 دی 1394 ایران اکونومیست 14 دی 1394 ایران اکونومیست 15 دی 1394 ایران اکونومیست 16 دی 1394 ایران اکونومیست 17 دی 1394 ایران اکونومیست 18 دی 1394 ایران اکونومیست 19 دی 1394 ایران اکونومیست 20 دی 1394 ایران اکونومیست 21 دی 1394 ایران اکونومیست 22 دی 1394 ایران اکونومیست 23 دی 1394 ایران اکونومیست 24 دی 1394 ایران اکونومیست 25 دی 1394 ایران اکونومیست 26 دی 1394 ایران اکونومیست 27 دی 1394 ایران اکونومیست 28 دی 1394 ایران اکونومیست 29 دی 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۷    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیت ا... شیخ نمر، این اقدام را نشانه رفتار داعش گونه و زوال رژیم سعودی دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر امور خارجه کشورمان کاهش اعضای سفارت و کنسولگری عربستان در تهران و مشهد را خواستار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۸    
به دنبال اعدام آیت الله نمر روحانی برجسته شیعه عربستان به دست رژیم آل سعود، کاردار سفارت عربستان در تهران به وزارت خارجه احضار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۵    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه شیخ نمر را تسلیت گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۵    
در پی رحلت عالمِ عارف و اخلاقی، مرحوم حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد شجاعی رضوان الله علیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۶    
علیرغم برخی انتقادات نسبت به تاخیر در تحویل خودروهای فروخته شده در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی، ایران خودرو و سایپا از شفاف سازی و ارائه آمار تحویل این خودروها خودداری می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۳    
سال 2014 بهای نفت از 106 دلار به 56 دلار رسید تا 47 درصد از ارزش خود را از دست داده باشد؛ در حالی که تصور می شد، بهای نفت در سال 2015 کاهش بیشتری را تجربه نکند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۰    
امام جمعه اهل سنت زاهدان با تاکید بر اینکه مسئولان عربستان نامه وی مبنی بر لغو حکم صادره علیه "شیخ نمر" را بدون پاسخ گذاشتند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۹:۴۷    
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه اعدام آیت الله شیخ باقر النمر، روحانی سرشناس سعودی را شدیدا محکوم کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۹:۴۲    
رئیس جمهوری ترکیه گفته است کشورش و رژیم صهیونیستی نیاز متقابل دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۷    
مدیر امور عملیات سهامداران شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از صدور 19 کد سهامدار حقیقی و حقوقی خارجی در آذرماه امسال و رسیدن شمار آنها به 167 مورد خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۱    
وزارت بهداشت، کار و رفاه ژاپن روز شنبه در گزارشی از وضعیت جمعیت این کشور، اعلام کرد: جمعیت ژاپن در سال 2015 میلادی برای نهمین سال متوالی با کاهش روبرو شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۸    
مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد اعلام کرد: شروع سال 2016 میلادی مصادف است با آغاز به کار رسمی کشورهای جهان برای اجرای دستور کار جسورانه و متحول کننده 2030برای توسعه پایدار که به وسیله دولت ها در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۴    
دبیر کل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران گفت: سیاستمداران زمینه حضور صنایع غذایی کشور در بازار روسیه را آماده کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۱    
"تخم مرغ" تنها کالای گران شده بین خوراکی ها در هفته گذشته بود که قیمت هر کیلوگرم 5500 تومان به فروش رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۸    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان زعفران خراسان رضوی گفت: طی پنج روز گذشته با افزایش یک میلیون و 500 هزار تومانی زعفران روبه رو بوده ایم که این میزان افزایش غیرمنطقی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۸    
محققان آکادمی علوم چین با استفاده از نانولوله کربنی دارای مولکول های فلورسانس موفق به ساخت حسگری شدند که قادر به نشان دادن فساد گوشت است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قرار است بهمن وارد تهران شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۳    
خسرو فرحی مدیر عامل پست بانک ایران در جلسه ارزیابی رؤسای شعب شهرستان های تابعه استان تهران گفت: با توجه به عملکرد خوب امسال، این بانک آینده روشن و خوبی درپیش دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۰    
محمد اسماعیل نیا نماینده کاشمر و بردسکن و عضو و دبیر اول کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در نشست با مسئولان پست بانک استان خراسان رضوی تصریح کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۴    
تسویه حساب مذهبی بدست وهابیان و آل سعود زشت ترین نسل کشی تاریخ است که در حال وقوع می باشد؛ نوعی جنون مشابه هیتلر و مغول به دست تکفیریها و اربابان آنها دست داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۱    
با تصویب دولت، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عضو ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی شد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۱    
کارشناس پوست، مو و زیبایی با اشاره به این که بیشترین مراجعان زیبایی بین 20 تا 40 ساله هستند گفت: امروزه در ایران موضوع زیبایی و زیبا شدن میان نوجوانان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۸    
معاون بازاریابی و فروش سایپا از تحویل 70 درصد خودروهای دارای وام دولتی به مشتریان خبرداد و گفت: 30 درصد سود تاخیر به مشتریان ارایه خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۵    
نشست خبری چهارمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات صبح امروز شنبه در محل سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۹    
بر اساس گزارش هفتگی بررسی بازارها که به بررسی عملکرد بورس تهران، فرابورس ایران، برخی از بورس های معتبر خارجی، قیمت جهانی فلزات اساسی و نفت پرداخته است، در هفت روز گذشته شاخص کل بورس (ارزش وزنی) 0 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۹    
مدارگرد اکتشافی مریخ موفق به ثبت تصاویری از یک رانش عظیم در سطح مریخ شد. در این تصاویر صخره هایی در امتداد دیواره یک تنگه روی هم انباشته شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۶    
واقعاً کدام یک از این دسته نام ها امروز بین مردم معروف تر و محبوب ترند: " جامعه روحانیت مبارز،جامعه مدرسین، محمد یزدی، موحدی کرمانی" یا " اکبر هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی" ؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از صدور مجوز صادرات لبنیات این استان به روسیه پس از 18 ماه پیگیری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۱    
معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر این که وزارت نیرو با قوت به کار خود ادامه می دهد، گفت: دولت قصد انحلال و یا ادغام وزارت نیرو را ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۸    
تولید انواع خودرو توسط خودرو سازان داخلی کشور در 9 ماه نخست امسال به 682 هزار و 182دستگاه رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۲    
در آغاز هر سال جدیدی همه ی افراد دوست دارند که به روش هایی متوسل شوند که در طول آن سال بسیار موفق و البته خوش شانس باشند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۲    
صندوق ضمانت صادرات ایران و بانک پارسیان در راستای تسهیل تامین مالی صادراتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۶    
بحث ساماندهی سیم کارتهای بدون هویت از سال گذشته مورد توجه مسوولان قوه قضائیه، وزارت ارتباطات و اپراتورهای تلفن همراه قرار گرفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۳    
همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مراسم اعلام اسامی دریافت کنندگان هدایای جشنواره بزرگ آوای ایران زمین، روز دوشنبه 94/10/7 در سالن همایش های ساختمان مرکزی بانک برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۵    
با گذشت دو هفته از مجوز افزایش شش درصدی قیمت اقلام اصلی لبنیات ( شیر، ماست و پنیر) از سوی سازمان حمایت از مصرف گنندگان و تولید کنندگان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۵    
یک شرکت تولیدکننده انیمیشن های رایانه ای دیزنی از ماشین عنکبوتی مجهز به دوربین با قابلیت حرکت بر روی دیوار و سقف رونمایی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۹    
چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع 'سنجش، پایش و کنترل راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات' روزهای 14 و 15 دی ماه در سالن مرکز مطالعات و بهره وری منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۰    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز شنبه بازار سرمایه، با 9 واحد رشد در ارتفاع 61 هزار و 700 واحدی ایستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۷    
وزیر امور خارجه کشور گفت: از نظر راهبردی، بر جام برای بخش اقتصاد نه تنها یک فرصت بلکه یک ضرورت است که استفاده مناسب از آن تضمین کننده بقای این فضاست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۴    
نوسازی بسیاری از بناهای تاریخی "بم" می توانست با استفاده از مصالح خشتی انجام شود که به گفته معاون سازمان میراث فرهنگی، استفاده از بتن در کل این شهر تعمیم پیدا کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۳    
روز هفتم دی ماه دختر جوانی با پایین انداختن خود از پل رسالت به کام مرگ فرو رفت.وقتی کارآگاهان در صحنه خودکشی این دختر حضور یافتند دیدند که وی همان دختری است که به خاطر قتل مادرش تحت تعقیب بود
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۳    
سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 310 هزار دستگاه خودرو فرسوده از رده خارج شد، گفت: امسال تاکنون 168 هزار خودرو سبک و سنگین از رده خارج شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۱    
وزیر نفت با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل شرکت ملی گاز بر بازرسی مرتب از اداره های دولتی به منظور پرهیز از استفاده بیش از حد از سوخت گرمایشی تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۸    
پوستر جشنواره سی و چهارم فیلم فجر در نشست خبری جشنواره رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۵    
در اینجا 3 ماده غذایی برای بر طرف کردن خال ها به صورت طبیعی را برای شما ذکر می کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۵    
گروهی از محققان دانشگاه استنفورد یک رنگ فلورسنت تزریقی، ویژه تشخیص بیماری های را توسعه داده اند که امنیت بیشتری برای بیماران داشته و امکان دفع شدن از بدن ظرف 24 ساعت را دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۶    
تیم فوتبال بوردو فرانسه مهاجم لژیونر آفریقایی خود را در نقل و انتقالات زمستانی به لیگ حرفه ای چین می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۶    
گروهی از دانشمندان ژاپنی معیاری را برای نامگذاری یک عنصر جدید جدول تناوبی در نظر گرفته اند که بیش از دوازده سال پس از شروع به کار برای ساخت آن، زمان صرف کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۳    
پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۷    
مهاجم ایتالیایی پیشین تیم فوتبال لیورپول در آستانه بازگشت به این تیم است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۱    
مدیر برنامه مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن احتمال می دهد موکلش به تیمی از لیگ برتر انگلیس ملحق شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۱    
تیمی از مهندسان دانشگاه کالیفرنیا در برکلی، موسسه فناوری ماساچوست (MIT) و دانشگاه کلرادو نخستین پردازشگر جهان را ساخته اند که از نور برای ارتباطات فوق سریع بهره می برد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۵    
رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: 10 میلیون و 810 هزار دلار گل و گیاه زینتی امسال از محلات به کشورهای دیگر صادر شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۹    
بازیگر کشورمان عنوان کرد: مطمئن هستم ببر زیر حرف هایش نمی زند، کاش بعضی ها قدرت و بزرگی را از ببر یاد می گرفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۶    
نایب رئیس انجمن سنگ ایران گفت: بررسی ها نشان می دهد بدلیل شرایط رکودی در کشور، حدود 40 درصد معادن سنگ کشور تعطیل یا نیمه تعطیل هستند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۴    
آخرین اپیزود فیلم سینمایی هیهات به کارگردانی هادی نائیجی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی با بازی حامد بهداد به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۴    
در جریان معاملات امروز فرابورس، 347 میلیون ورقه بهادار در 16 هزار و 388 نوبت معامله شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۱    
پیام رسان تلگرام از صبح امروز شنبه با مشکلات بسیاری در زمینه اتصال به سرورها مواجه شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۱    
خوددرمانی در تمام بیماری ها زمینه ساز افزایش مشکلات جانبی می شود و والدین کودکان اوتیسم نباید به خوددرمانی بپرداند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۲    
روزنامه الخلیج امارات امروز شنبه نوشت: بازار مالی کشورهای عربی از ماه سپتامبر 2014 تا کنون و با کاهش بهای نفت در بازارهای جهانی، بیش از 144 میلیارد دلار ضرر کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۲    
مجیدی طبق معمول اکثر اوقات فراغت خود در هتل پنج ستاره آدرس این شهر توریستی حاضر بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۲    
خودروی حامل رئیس مجلس در جاده برازجان به بوشهر دچار سانحه شد که خوشبختانه آسیبی به کسی وارد نشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۹    
رئیس اداره ثبت احوال قشم از محبوبیت نام های محمد و فاطمه در میان مردم این شهرستان با بیشترین فراوانی اسامی ثبت شده در 9 ماهه امسال خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۰    
برخی از خانه های کلنگی شرایط ویژه ای مانند مجوز ساخت تا چندین طبقه و امکان استفاده از تسهیلات اعتباری را دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: یکی از معضلات جامعه ما در حوزه پولی و بانکی گسترش موسسات مالی غیر مجاز است که فعالیت این گونه موسسات سیستم بانکی و جامعه را با چالش مواجه ساخته اند و در صورتی که ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۱    
دریافت حق انتفاع یا بهره مالکانه از معادن چادرملو و گل گهر به دلیل اینکه پروانه های بهره برداری از معادن این شرکتها بدون رعایت حقوق دارنده آن و یکطرفه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۲    
شرکت ایدکو، توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، برای پنجمین سال متوالی و در آستانه سال نو میلادی، جدیدترین راهکارهای امنیت کسپرسکی برای کاربران خانگی را به زبان فارسی عرضه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۹    
در هفته ای که گذشت با وجود یک روز معاملاتی کمتر، آیفکس رشد 1.3 درصدی داشت و ارزش بازار فرابورس نیز با افزایش 0.7 درصدی همراه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۶    
رومانی امیدوار است با بهره گیری از تجربه مربی معروف و 66 ساله اش در کنار فرانسه، میزبان یورو 2016 بختی برای صعود به مرحله حذفی جام ملت ها بیابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۶    
یک مجموعه تلویزیونی با نام فعلی سنگ پا به کارگردانی سیروس مقدم 20 بهمن ماه جلوی دوربین می رود تا برای پخش در شب های ماه مبارک رمضان آماده باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۳    
مطالعه اخیر محققان نشان می دهد داروهای درمان بیش فعالی موجب افزایش بروز برخی تاثیرات روان پریشی در برخی کودکان می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۳    
طبق یافته های یک آزمایش بالینی، مصرف ویتامین D با دوز بالا برای افراد مبتلا به ام اس مطمئن بوده و باعث تقویت سیستم ایمنی این دسته از بیماران می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۴    
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت دستگاه لیزری سنجش ناهمواری سطوح شدند که از دقت بالایی برخوردار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۱    
کمپانی سازنده جدیدترین قسمت جنگ ستارگان می گوید این فیلم رکورد فروش فیلم تایتانیک ساخته جیمز کامرون را شکست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۱    
دبیر علمی اولین کنگره چالش های بالینی در زنان، مامایی و نازایی گفت: سرطان دهانه رحم قابل پیشگیری است و می توان با تمهیداتی از بروز آن به سادگی پیشگیری کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۱    
ایران با کسب رتبه 16 تولید علم جهان در سال 2014 و 2015، از نظر رشد علمی نیز رتبه چهارم جهان را در سال 2014 کسب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور گفت: هم اکنون 11 محور کوهستانی بدلیل بارش سنگین برف، کولاک شدید و کاهش دید بسته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۴    
مقاله عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با موضوع تاثیر زعفران و ماده موثره کروسین با 52 بار ارجاع عنوان برتر را در جشنواره پژوهش و فناوری امسال کسب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۱    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران هفته منتهی به چهارم دی ماه امسال را اعلام کرد که بر این اساس ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۸    
محققان دانشگاه پیام نور اصفهان در یک پژوهش آزمایشگاهی موفق به طراحی و ساخت حسگرهای نانوساختاری شدند که می تواند مقدار داروی درمان بیماری های قلبی را در بدن انسان با دقتی بالا اندازه گیری کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۵    
یک تیم تحقیقاتی چهار نفره متشکل از دو محقق ایرانی در دانشگاه مانیتوبا در کانادا موفق به ساخت نوعی حسگر قابل انعطاف و ارزان قیمت با استفاده از محلولی از نانولوله های کربنی و آدامس جویده شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۰    
مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی با بیان اینکه محدودیت دریافت پول و صادرات محصولات از کشورهای مختلف دنیا با امضای قرارداد با یک بانک اسپانیایی برطرف شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۵    
درمعاملات هفته جاری فرابورس، آیفکس رشد 1.3 درصدی داشت و ارزش بازار فرابورس نیز با افزایش 0.7 درصدی همراه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۹    
وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه ای از اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان این کشور خبر داد. رهبر شیعیان عربستان از سال 2012 و در پی اعتراض شیعیان این کشور بازداشت شده بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۰    
محمدعلی اینانلومجری، روزنامه نگار،فیلم ساز طبیعت و کارشناس مطرح محیط زیست و ورزش، صبح امروز در بیمارستان آتیه تهران بر دار فانی را وداع گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۶    
مهدی پاکدل معتقد است برای بهتر شدن سریال های دنباله دار باید بودجه ای در نظر گرفت و شرایطی فراهم کرد تا این آثار بتوانند با مجموعه های شبکه نمایش خانگی رقابتی برابر داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۴    
بازار خودرو این روزها به معضل تبدیل شده است، حتی دولت هم دیگر نمی داند چه نسخه شفابخشی باید برای رونق بخشی به این بازار طراحی کند؛ مدت ها است که دیگر مسکن ها بر روی این بازار جواب نمی دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۹    
مشکل مالیاتی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر وی به کشور کرواسی حل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۳    
مدیر عامل اتحادیه سراسری دامداران با بیان اینکه دو هفته از مصوبه سازمان حمایت گذشت اما هنوز افزایش نرخ شیر خام اعمال نشده است، از جلسه فردای این سازمان برای تعیین تکلیف این موضوع خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۴    
کارگران می گویند مذاکره و پیگیری آنها برای توقف قطع یارانه گروه های کم درآمد کارگری نتیجه داده و وزارت کار اعلام کرده دیگر یارانه کارگران را قطع نخواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۱    
در روزهایی که مدیران آماری درگیر اثبات حقانیت خود در انتشار آمار هستند، برخی نهادهای بین المللی مانند صندوق بین المللی پول خواستار انتشار آمارهای رسمی ایران به موقع و با کیفیت تر شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۵    
سه سناریوی نفت 30، 35 و 40 دلاری قیمت نفت روی میز بودجه دولت قرار گرفته و در صورت لغو تحریم ها، پیش بینی می شود ایران سال آینده بین 16 تا 29 میلیارد دلار از محل صادرات نفت، درآمد کسب کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۶    
از بعدازظهر امروز به تدریج با نفوذ هوای سرد در بیشتر مناطق کشور به ویژه نیمه شمالی، کاهش محسوس دما رخ خواهد داد که این شرایط تا دوشنبه این هفته ادامه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۶    
آرسن ونگر فاش ساخت که مسوت اوزیل در فواصل زمان بازی ها بندرت تمرین می کند چرا که وی قصد دارد این بازی ساز آلمانی را در بهترین شرایط خود برای طی مسیر قهرمانی لیگ برتر انگلیس نگهدارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۰    
رییس اتحادیه صنف بستنی، آبمیوه و کافی شاپ تهران با بیان اینکه از اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده قیمت بستنی بر اساس نرخ جدید عرضه می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۱    
دستور روحانی به وزیر دفاع: در صورت تکرار این گونه اقدامات غلط و مداخله جویانه از سوی آمریکا، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موظف است، با استفاده از کلیه امکانات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۵    
تا زمانی که امام(ره) حیات د اشتند ، کسی جرأت نمی کرد این حرف ها را بزند و جرأت این حرف ها را ند اشتند . چون امام(ره) فوری به د هن شان می زد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۰    
شواهد یک فصل اخیر بازار مسکن که از ذوب شدن یخ معاملات و شکل گیری تدریجی تقاضای موثر حکایت داشت، در آمار رسمی منعکس شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۱    
اخیرا مشاور اقتصادی رئیس جمهور، دکتر مسعود نیلی، طی مقاله ای مشکلات اساسی کشور را مطرح کرده است و گفتمان ملی در دوران پساتحریم را - با هدف اجماع نخبگان - راه برون رفت از شرایط پرمشکل اقتصاد کشور ...
  • ۱