چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۱:۱۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 20 دی 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 دی 1394 ایران اکونومیست 2 دی 1394 ایران اکونومیست 3 دی 1394 ایران اکونومیست 4 دی 1394 ایران اکونومیست 5 دی 1394 ایران اکونومیست 6 دی 1394 ایران اکونومیست 7 دی 1394 ایران اکونومیست 8 دی 1394 ایران اکونومیست 9 دی 1394 ایران اکونومیست 10 دی 1394 ایران اکونومیست 11 دی 1394 ایران اکونومیست 12 دی 1394 ایران اکونومیست 13 دی 1394 ایران اکونومیست 14 دی 1394 ایران اکونومیست 15 دی 1394 ایران اکونومیست 16 دی 1394 ایران اکونومیست 17 دی 1394 ایران اکونومیست 18 دی 1394 ایران اکونومیست 19 دی 1394 ایران اکونومیست 20 دی 1394 ایران اکونومیست 21 دی 1394 ایران اکونومیست 22 دی 1394 ایران اکونومیست 23 دی 1394 ایران اکونومیست 24 دی 1394 ایران اکونومیست 25 دی 1394 ایران اکونومیست 26 دی 1394 ایران اکونومیست 27 دی 1394 ایران اکونومیست 28 دی 1394 ایران اکونومیست 29 دی 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۲:۴۴    
جایزه سالانه عکاسی آیفون (IPPAwards)، مراسمی است که کاربران تلفن هوشمند آیفون در آن شرکت نموده و عکس های خود را برای داوران این مسابقه ارسال می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۰:۱۸    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح طبقه بندی جایگاه داران پمپ بنزین در کمیسیون متبوعش، گفت: هنوز این موضوع در حد طرح می باشد و اجرایی نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۰:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: تابستان سال آینده شاهد راه اندازی پالایشگاه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی خواهیم بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۸    
عادل الجبیر وزیر خارجه رژیم سعودی مدعی شد: ایران بیش از 30 سال است که از فرقه گرایی و افراطی گری حمایت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۲    
حمید بعیدی نژاد مدیرکل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت امور خارجه در صفحه اینستاگرام خود نوشت : شمارش معکوس برای فرا رسیدن روز اجرای تفاهم هسته ای و لغو تحریم ها آغاز شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۹    
وزیر امور خارجه گفت:ما اجازه نخواهیم داد رویکردهای تنش آفرین سعودی، تاثیر منفی برای حل بحران سوریه بگذارد و مشکلات مردم سوریه و یمن و اروپا که از طریق مهاجرت مردم مظلوم سوریه درآنجا فزونی یافته تشدید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۳۴    
سرپرست شرکت مخابرات ایران با اشاره به ظرفیت سازی مخابرات برای تولید محتوای داخلی در فضای مجازی، از حمایت این شرکت از تولیدات مبتنی بر ارزش های بومی و معارف دینی در این فضا خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۳۱    
عضو شورایعالی بورس در مراسم افتتاحیه دفتر کارگزاری و اتاق معاملات بانک دی ابراز امیدواری کرد که بانک دی در زمینه تجدید ساختار اقتصادی کشور پیشگام باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۱۷    
بعد از اختلاس 3000 میلیارد تومانی معروف در تاریخ اقتصادی کشور که پای چند بانک در میان بود، این بار یکی از این بانکها تا پای اختلاس حدود 1000 میلیارد تومانی پیش رفت .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۱۴    
چهار چهره ماندگار تبلیغات و اطلاع رسانی ایران در نخستین جشنواره ملی تبلیغات ایران تجلیل شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۸    
نماینده سازمان جهانی ایمنی غذا در ایران از افزایش جهانی بیماری های ناشی از مصرف غذا در رستوران خبر داد بر لزوم رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشت برای تهیه غذای کیفی تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۲    
عصر دیروز در شرکت هواپیمایی کیش، ستاد بحران در مواقع بروز سانحه و حوادث جدی تشکیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۲    
هم اندیشی ارزیابان و مدیران جایزه تعالی صنعت پتروشیمی برگزار گردید .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۰    
هشتمین جلسه هم افزائی مشترک مسئولان پست، پست بانک و شرکت خدمات هوائی پیام درمحل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در مهرشهر کرج برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۷    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور کنترل بیماری ها در صادرات محصولات کشاورزی را مهمترین اقدام برای صادرات عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۸    
بازار سهام امروز با نگاه به برخی گروه های پیشرو از جمله خودرویی ها انتظار داشت تا از میانه زمان معاملات امروز بتواند روند صعودی را برای خود در روزهای آینده متصور شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۵    
رئیس انجمن وارد کنندگان سم و کود گفت: دلیل ندارد کودهایی که مرقون به صرفه نیست وارد شود و جالب اینکه برای این کودها یارانه هم داده می شود و در انبارها می ماند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۲    
بازار سهام امروز در حالی نود و پنجمین جلسه معاملاتی خود را آغاز کرد که پس از تجربه رشد 1٫5درصدی شاخص کل و نیز 4٫5 درصدی رشد شاخص کل هم وزن در پایان هفته گذشته امروز با اصلاح موقت قیمت سهام در اغلب ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۳۶    
مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: حجم تجارت ایران و ایتالیا در سالهایی تا هفت میلیارد دلار رسیده است که امیدورایم در آینده، بیش از این افزایش یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۳۳    
تبصره (2) ماده (6) دستورالعمل احراز و سلب صلاحیت حرفه ای مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره مؤسسات اعتباری اصلاح و به شبکه بانکی ابلاغ شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۳۰    
دیپلماسی فعال دولت تدبیر و امید، نتایج مثبتی در فضای جامعه ایجاد کرده است. در عرصه اقتصادی نیز با توافق ژنو و اعلام جزییات برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) فرصت های مطلوبی برای نظام بانکی ایجاد شده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۷    
می گویند "رنگ رخساره خبر می دهد از سرّ درون " اما رنگ دود اگزوز خبر می دهد از سرّ موتور! بنابر این عیب خودروی خود را با دیدن دود اگزوز می توانید تشخیص دهید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۸    
دروازه بان نفت تهران از سرمربی تیمش می خواهد تا شرایط حضور او در تیم پرسپولیس را فراهم کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۲    
در کشور ما بانکی وجود دارد که خدمات نوین بانکی را تا دورترین و محروم ترین نقاط مسکونی ایران توسعه داده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۹    
دبیرخانه نخستین جشنواره "نقد صنعت بانکداری با محوریت بانک اقتصادنوین" جوایز نفرات برگزیده این جشنواره را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۹    
بانک کارآفرین در فهرست 50 شرکت فعال تر در سازمان بورس و اوراق بهادار در سه ماهه اول سال 94 قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۹    
نخستین جلسه بازنگری سنجه های کارت امتیازی متوازن بر اساس مدل (BSC ) در برنامه استراتژیک شرکت پست برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۶    
روز گذشته در راستای فرایند تغییر کسب و کار شبکه پستی و گسترش تعامل میان چندین بخش خصوصی نشستی مشترک به میزبانی شرکت پست برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۶    
بدلیل به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی سالانه مورخ 94/04/31، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت دوم) برای سال مالی منتهی به 93/12/29 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۶    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیر درآمد و بودجه سازمان غذا و دارو گفت: گیاهان مختلف از قبیل گیاه پولیکاریا( علف هیزه )و یا کک کش بیابانی فعایت ها و تحقیقاتی انجام شده که اثرات خوبی را ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۶    
بانک صادرات ایران در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و کمک به افراد نیازمند جامعه تا پایان آذرماه سالجاری حدود 6 هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به متقاضیان پرداخت نموده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۳    
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نود و ششمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و شرکت های وابسته گفت:
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۳    
استاندار آذربایجان غربی در دیدار با معاونین مدیرعامل بانک تجارت بر ایفای نقش بیشتر بانکها در حمایت از صنایع این استان تاکید کرد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۵    
گرهارد شرودر صدر اعظم سابق آلمان در یک سفر سه روزه همراه یک هیات 27 نفره که بیشتر نمایندگان شرکت های آلمانی و اقتصادی هستند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۰    
رئیس نخستین جشنواره ملی تبلیغات گفت: برداشتن تحریم ها و عبور تدریجی از دوره رکود و آغاز شکوفایی اقتصادی، شاهد رونق تبلیغات در ایران خواهیم بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۴    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خواستار حمایت جدی دولت از حضور شرکت های ایرانی در بازارهای جهانی شد و افزود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۹    
مجید رضا حریری عضو اتاق بازرگانی ایران با اشاره به دستمزد کارگران در کشورهای جهان و ایران گفت: حداقل دستمزد کارگری 200 دلار، است و بعد از مکزیک در دنیا ارزان ترین دستمزد کارگری را داریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۶    
محمد صالح مفتاح گفت: پیش از این با سایت ها بر اساس قانون مطبوعات رفتار می شد ولی امروز با کانال های با چند ده هزار مخاطب روبرو هستیم که هیچ گونه ضوابطی را نخواهند پذیرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۳    
قیمت سکه امروز در بازار تهران کاهش و نرخ دلار بالا رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۳    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان زعفران با تاکید بر اینکه افزایش قیمت زعفران متوقف شده است، گفت: اما این افزایش قیمت در هفته های اخیر باعث رکود در بازار این محصول شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۰    
عضو هیات مدیره انجمن پسته ایران گفت: بیش از 58 هزار تن پسته در سه ماهه سوم امسال به کشورهای مختلف صادر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۷    
برخی از مراجع معظم تقلید و علمای مشهور اجتهاد سید حسن خمینی را تایید کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۴    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات امروز یکشنبه با افت 193 واحدی تا نیمه ارتفاع 62 هزار واحد عقب نشینی کرد و در ارتفاع 62 هزار و 461 واحد متوقف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۷    
محوطه و آثار ملی مجموعه تاریخی پاسنگان شامل آب انبارها و محیط کاروانسرای صفوی، به همت کمپین قلب من برای میراثمان می تپد پاکسازی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۴    
فریبرز زارعی ، قائم مقام سابق معاونت خدمات پس از فروش شرکت سایپا یدک طی حکمی از سوی دکتر علیمرادی سرپرست شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان به سمت قائم مقامی این شرکت منصوب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۱    
بعضی از مجروحان این حادثه گفتند قربانیان همگی کارگرانی بودند که بعد از اتمام کار در مزارع به خانه هایشان باز می گشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۵    
تحلیلگران ارزی می گویند که با وجود افزایش شدید قیمت ارز در بازار، دولت و بانک مرکزی سکوت اختیار کرده و بازار را به حال خود رها کرده اند و به نظاره گران ارزی تبدیل شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۲    
در جریان معاملات روز جاری حدود 146 میلیون ورقه بهادار در فرابورس ایران مورد داد و ستد قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۳۶    
همزمان با دهمین سالگرد تأسیس بیمه نوین، طرح "بسته بیمه ای ویژه سهامداران" در سراسر کشور اجرا می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۲۸    
روزنامه الاقتصادیه عربستان امروز یکشنبه در گزارشی نوشت: در سال 2014 میلادی 76 هزار خدمتکار مرد و زن از منازل صاحبکاران خود فرار کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۲۵    
چهارمین ردیف پالایشی فازهای 17 و 18 پارس جنوبی در آستانه افتتاح فازهای 15 و 16 این میدان عظیم گازی، وارد مدار تولید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: هیچ تغییری در بازیکنان ایجاد نشده، این مربی تیم است که تغییر کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۹    
عضو هیئت مدیره انجمن صرع ایران، اظهارداشت: بیماری صرع نسبت به بیماری هایی مانند دیابت و آسم، قابل درمان تر است
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۶    
به گفته محققان سالانه افراد زیادی به سرطان مبتلا می شوند اما شما می توانید با انجام برخی اقدامات این احتمال را کاهش دهید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با توجه به واردات 28 میلیون و 286هزار تن کالاهای نفتی و غیرنفتی از مرزهای زمینی و آبی در 9 ماهه امسال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۰    
گروه صنعتی ایران خودرو تولید روزانه انواع محصولات سواری خود را در دی ماه به بیش از دو هزار و 100 دستگاه افزایش داد که نسبت به تولید روزانه ماه های گذشته، نزدیک به دوبرابر افزایش نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۰    
روان آتکینسون که او را با بازی در نقش مستر بین می شناسیم در دو فیلم تلویزیونی در نقش بازرس مگره ظاهر شده و حال در جستجوی بازارهای بین المللی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۴    
کارگران می گویند گزارش های میدانی و محاسبات نشان می دهد هزینه معیشت خانوار دوباره افزایش یافته و تنها در بخش خوراک هزینه 4 نفر در ماه 600 هزار تومان و هزینه اجاره مسکن 500 هزار تومان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۱    
محققان دانشگاه مالک اشتر واحد شاهین شهر موفق به تولید پوشش های نانو ساختاری شده اند که می تواند به عنوان سطح محافظت کننده ی حرارتی بدنه فضاپیماها به کار گرفته شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۱    
کاوه مدنی روز شنبه در سخنرانی علمی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج افزود : نگاه به کشاورزان باید حمایتی باشد و این نگرش را از پایه باید تغییرداد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۸    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به گرایش مردم به مصرف غذاهای آماده، اظهار داشت: نگران دسترسی مردم به غذای سالم هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۸    
نمایندگان 26 کشور جهان برای شرکت در بزرگ ترین نشست بین المللی تاریخ هوانوردی ایران با نام هوانوردی ایران- 2016 چهارم و پنجم بهمن ماه در تهران گرد هم می آیند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۵    
وزارت نیرو اعلام کرد: هفته گذشته (12 تا 16 دی ماه) 204 هزار و 428 مگاوات ساعت برق به ارزش بیش از 72 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۲    
جابجایی در آینده آن هم درحالی که سوار بر خودرو و دوچرخه هستید به واسطه نوآوری هایی که در این سیستمها صورت می گیرد متفاوت از امروز خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۳    
جنگ ستارگان: نیرو بیدار می شود عنوان پرفروش ترین فیلم بریتانیا و ایرلند در همه تاریخ سینما را هم به خود اختصاص داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۳    
رامین طباطبایی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) فهرست ورزشکارانی که در سال 2015 میلادی مرتکب به تخلف دوپینگ شده اند را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۷    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه متاسفانه امروز قراردادهای جدیدی پایه گذاری می شود که کرسنت های جدید از دل آن بیرون می آید گفت: زنگنه و دوستانشان به حوزه نفت و گاز کشور ضربه زدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه راهی قطر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۳    
قطب الدین صادقی از حضور نیافتن نمایش سپید مند در جشنواره تئاتر فجر به دلیل نابسامانی اوضاع سیاسی در ترکیه و اجازه نیافتن هنرمندان ترکیه ای برای سفر به ایران خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۳    
بر اساس یک مطالعه جالب، تعداد فرزندان متولد شده از یک زن بر روند پیری جسمی وی تاثیر دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۰    
دکتر سیدجمال سادات گوشه اولین جراح دست میکروسکوپی ایران در سن 85 سالگی دارفانی را وداع گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۰    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: هیچ اتفاق خاصی از نظر افزایش حقوق و ... صورت نگرفته که منجر به افزایش قیمت لبنیات شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۵    
لایحه افزایش چند برابری تعداد مناطق آزاد و ویژه کشور با پیگیری های برخی نمایندگان مجلس و موافقت دولت، احتمالا به زودی در دستور کار بهارستانی ها قرار خواهد گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۶    
در آستانه لغو تحریم ها، شرکت های برتر روسیه نیز همچون سایر کشورهای اروپایی برای حضور در بازار ایران، تلاش خود را دوچندان کرده اند؛ حضور در نمایشگاه تخصصی روسیه در تهران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۸    
70 هزار تن فراورده خام دامی شامل ماهی، تخم مرغ، مرغ منجمد، خوراک مرغ و دنبه گوسفندی از طریق مرز شلمچه به کشورهای حوزه خلیج فارس و عراق صادر شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۵    
قصه، هر از گاه جایی از کشور باز نوشته می شود؛ تا آدمی، با همه خاطراتش، اعلامیه ای شود پیش چشم غریبه ها که با نگاهش می پرسد شما، جایی مرا ندیده اید؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۹    
فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: سارقی که با عنوان گدایی طعمه های خود را شناسایی می کرد، دستگیر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۱    
فیلم بازگشته ساخته جدید آلخاندرو گونزالس ایناریتو که این روزها در سینماهای جهان اکران شده داستان تلاش یک مرد برای زنده ماندن و انتقام از کسانی است که به وی خیانت کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۸    
خاندان آل سعود بین خردگرایی و تعامل منطقه ای از یک سو و اقدامات افراطی و خارج از منطق و اصول انسانی در ناامن کردن منطقه و خلق جنایات بی شمار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۸    
بانک مرکزی چین پیش بینی کرد رشد اقتصادی این کشور بزرگ آسیایی در سال 2016 نیز کاهش می یابد، بانک ژاپنی هم رشد زیر 6 درصد را برای چین پیش بینی کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۲    
رژیم عربستان سعودی در دو سال اخیر با توطئه های اقتصادی همچون کاهش قیمت نفت، تمام تلاش خود را برای سنگ اندازی در برابر جمهوری اسلامی ایران به کار انداخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۳    
سخنان مسئولان درباره استخدام دروزارت آموزش وپرورش دوپهلوست ومشخص نیست آیاسال 95 این وزارتخانه باز هم آزمون استخدامی برگزار می کند یا فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان از این نهاد حذف می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۰    
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی برابر گرانادا گفت: علاقه ای به همکاری با خبرنگاران ندارم و هیچ کدورتی هم بین من و سوارس وجود ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۰    
هدست هوشمند پیشرفته، ابزار چندرسانه ای NowCam و ساعت هوشمند از جمله فناوری هایی بودند که در نمایشگاه CES 2016 مورد توجه قرار گرفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۰    
بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون معتقد است اگر تئاتر دانشگاهی مهندسی نشود، به همان وضعیتی دچار می شویم که 5000 مجوز برای آموزشگاه های تئاتر صادر شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۰    
تیم فوتبال رئال مادرید در نخستین دیداری که زین الدین زیدان را به عنوان سرمربی در اختیار داشت مقابل لاکرونیا به برتری 5 بر صفر دست یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۴    
روز گذشته در بازار هیجان نسبت به روزهای قبل بیشتر بود؛ به طوری که دلار به بالاترین قیمت خود از اواخر سال 91 و سکه به بیشترین قیمت از اردیبهشت 94 رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۴    
تیم ملی فوتبال ایران 2 دیدار پایانی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2018 را در تهران برگزار می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۱    
وبسایت سینمایی ایندی وایر با انتشار لیستی از صد فیلمی که در سال 2016 اکران می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۱    
فناوریهای جدیدی در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرفی (CES) ارایه شده که تقریبا دیگر چیزی به نام نقطه کور راننده در بررسی وضعیت پشت خودرو باقی نمی گذارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۱    
طبق یافته های جدید یک مطالعه، قرارگیری بلندمدت در مقابل میزان بالای ازن موجب افزایش بروز شرایط مرگبار بیماری ریه در بین افراد مبتلا به امراض حاد ریوی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: بازیکنانم به زمان نیاز دارند تا در کنار هم به هماهنگی مورد انتظار من برسند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۱    
پدیده جوان و جویای نام بایرن مونیخ که فرزند ملی پوش اسبق ژرمن ها است، برای کسب تجربه بیشتر به تیم سن گالن سوئیس قرض داده شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۱    
دروازه بان اول تیم فوتبال رئال مادرید گفت: زیدان در کنار ما یک نعمت بزرگ است، او اعتماد به نفس از دست رفته را به ما باز گرداند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۱    
بهترین های فناوری نمایشگاه CES- 2016 که در آمریکا برگزار شد، با پایان یافتن این نمایشگاه معرفی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۱    
در تمام این سال ها تلاش کردم که از فضای کلیشه و بازی های تکراری و نقش هایی که من را به این ورطه می برد فاصله بگیرم اما گاهی سینمای ما بازیگرانی می خواهد که گیتار بزنند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۸    
تضعیف ارزش پول ملی به دلیل وجود شکاف بین تورم داخل و خارج موضوعی درست و علمی است؛ چون تثبیت نرخ ارز از یکسو افزایش واردات و کاهش صادرات را در پی دارد و از سوی دیگر فنر فشرده تورمی خلق می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۲    
موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، ضمن بررسی دو سناریوی اجرایی مطرح از جانب سیاست گذاران برای رکودزدایی از بخش مسکن و ساختمان و همچنین با لحاظ وضعیت فعلی اجزای مختلف بازار ملک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد مقامات سعودی در روزهای اخیر نشان دهنده رفتار سیاسی سبک آنها و از سر دشمنی با ملت ایران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۰    
مدیر یکی از زیر مجموعه های جنرال موتورز در اروپا اعلام کرد واحدهای این شرکت در اروپا همچنان زیان ده هستند.
  • ۱