چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۴:۲۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 15 دی 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 دی 1394 ایران اکونومیست 2 دی 1394 ایران اکونومیست 3 دی 1394 ایران اکونومیست 4 دی 1394 ایران اکونومیست 5 دی 1394 ایران اکونومیست 6 دی 1394 ایران اکونومیست 7 دی 1394 ایران اکونومیست 8 دی 1394 ایران اکونومیست 9 دی 1394 ایران اکونومیست 10 دی 1394 ایران اکونومیست 11 دی 1394 ایران اکونومیست 12 دی 1394 ایران اکونومیست 13 دی 1394 ایران اکونومیست 14 دی 1394 ایران اکونومیست 15 دی 1394 ایران اکونومیست 16 دی 1394 ایران اکونومیست 17 دی 1394 ایران اکونومیست 18 دی 1394 ایران اکونومیست 19 دی 1394 ایران اکونومیست 20 دی 1394 ایران اکونومیست 21 دی 1394 ایران اکونومیست 22 دی 1394 ایران اکونومیست 23 دی 1394 ایران اکونومیست 24 دی 1394 ایران اکونومیست 25 دی 1394 ایران اکونومیست 26 دی 1394 ایران اکونومیست 27 دی 1394 ایران اکونومیست 28 دی 1394 ایران اکونومیست 29 دی 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۷    
روابط عمومی فروشنده فیلم جدید اصغر فرهادی، اعلام کرده که از ابتدا هم قرار نبوده این فیلم در جشنواره فیلم فجر به نمایش در بیاید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۴    
سرمربی رئال مادرید تیمش را بدون BBC تصور نمی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۳    
دومین شهر موشکی نیروی هوافضای سپاه با بازدید رئیس مجلس از آن، رسما رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۰    
یک منبع نزدیک به بیت امام خمینی(ره) گفت: حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی از داوطلبی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انصراف نداده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۰    
دولت بحرین همه پروازها از تهران به منامه و برعکس را قطع کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۴    
وزارت خارجه اندونزی با صدور بیانیه ای از آمادگی خود برای میانجیگری میان ایران و عربستان به منظور حل و فصل تنش های ایجاد شده میان دو طرف خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۱    
وزیر خارجه عراق در راس یک هیئت دیپلماتیک فردا به ایران سفر می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۹:۵۹    
خبرگزاری آلمان نوشت که فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان امروز/سه شنبه/ با محمد جواد ظریف و عادل الجبیر همتایان ایرانی و سعودی خود تماس تلفنی برقرار کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۹:۵۳    
رییس جمهوری، سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران را تقویت هر چه بیشتر روابط حسنه میان تهران – کابل و حمایت از صلح و ثبات در آن کشور دانست و تاکید کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۷    
کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اعلام کرد که فیلترینگ تلگرام رأی نیاورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۲    
وزیر نفت گفت: شرکت های دانمارکی به همکاری در دریای خزر علاقه مندند اما ایران تمایل دارد این کشور در توسعه لایه نفتی پارس جنوبی مشارکت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۴    
مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: احداث شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس با محوریت پل با استفاده از اعتبارات فاینانس و جذب سرمایه گذار خارجی تکمیل و به بهره برداری می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۸    
دومین روز از چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با معرفی تجارب موفق مدیریت IT در سازمان های مختلف دولتی و خصوصی روز سه شنبه 15 دی ماه 94 برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۲    
مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: یکی از بزرگترین دغدغه های سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت که وظیفه اصلی این دو نهاد است نیز می باشد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۹    
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: کمتر به دنبال خرید کالا هستیم و بیشتر به دنبال سرمایه گذاری و کارهای زیربنایی به ویژه در حوزه پزشکی، داروسازی و لبنیات با طرف های دانمارکی هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۶    
ستاره منچستریونایتد جایزه بهترین بازیکن سال 2015 را در بخش انتخاب مردمی از آن خود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۳    
هوادارانی که چندی پیش با رای قاطع خود از زیدان نسبت به مورینیو و سایر گزینه ها حمایت کرده بودند، اکنون نسبت به شایستگی او تردید جدی دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۰    
پس از نازنین بیاتی و هانیه توسلی، هومن سیدی هم به عنوان بازیگر به فیلم سینمایی مادری به نویسندگی و کارگردانی رقیه توکلی و تهیه کنندگی سیاوش حقیقی پیوست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۰    
سمفونی تولد اولین تجربه بلند سینمایی محمد پرویزی است که امروز فیلم برداری آن به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۰    
درحالی که برخی رسانه ها از کنار گذاشته شدن فیلم فروشنده اصغر فرهادی از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خبر داده بودند، روابط عمومی فیلم اعلام کرد این فیلم فرم جشنواره پر نکرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۷    
هیئت مدیره شرکت هواپیمایی قشم، محمود شکرآبی را به عنوان مدیر عامل این مجموعه منصوب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۸    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: عمده ترین مشتری محصولات لبنی ایران، کشور عراق و پس از آن افغانستان است که مسلما قطع روابط دیپلماتیک ایران با برخی کشورهای عربی نمی تواند در روند صادراتی محصولات لبنی خللی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۵    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان نان ایران گفت: با توجه به این که در طول سال های گذشته واحدهای تولید نان صنعتی ازنظر پایبندی و اجرای قوانین از جمله واحدهایی بودند که با کمترین تخلف شناخته شده اند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۲    
یک کارشناس طب سنتی گفت: عناصر مورد نیاز بدن به صورت یون جذب بدن می شوند، و قرص های کلسیم، آهن و... هیچگونه جذبی ندارند؛کم خونی با گرم کردن مزاج افراد برطرف می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران از افزایش قیمت تخم مرغ خبر داد و گفت: برای کنترل بازار داخل صادرات این محصول فعلا متوقف شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۷    
دکتر حافظی عضو شورای شهر با تصریح بر اینکه همه در آلودگی هوا مقصر هستند، گفت: طی 20 سال گذشته، دستگاه های اجرایی، مدیریت شهری و بقیه مقصر بوده اند و سهم هر کسی نیز مشخص است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۷    
به خاطر سپردن دقیق مشخصات ظاهری سارقین به عنف ،بهترین روش برای کمک رساندن به پلیس جهت شناسایی و دستگیری این گروه از سارقین است .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۷    
یک کارشناس منابع آبی با بیان اینکه اعطای پروانه به چاه های غیر مجاز منابع آب زیر زمینی را نابود می کند، تصریح کرد: 90 درصد آب تجدید پذیر در حال مصرف است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۴    
فاطمه خوشپور کارشناس ارشد روانشناسی گفت: مسائل ژنتیک و محیطی هر کدام 50 درصد تاثیرگذار هستند. وقتی یک فرزندی که در خانواده ای با سوء مصرف مواد والدین خود رشد می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در رابطه با سازمان تأمین اجتماعی دغدغه ای ندارد و خوشوقتیم که با مدیریت فعلی این سازمان در آرامش بوده و کسی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۱    
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: مدیریت قبلی به جای وصول مطالبات متراکم تامین اجتماعی به خاصه خرجی روی آورد و مشکلات فعلی میراث همان سوءمدیریت هاست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۵    
رییس گروه علوم پایه فرهنگستان علوم گفت: وقتی ضعف دانشگاه ها را بررسی می کنید، سهم آنها در تولید علم ایران را هم ببینید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۵    
پس از تصویب قانون بانکداری بدون ربا در سال 1362، امیدها بر این بود که سیستم بانکی به صورت واقعی با بدنه اقتصاد یا اقتصاد حقیقی درگیر شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۵    
وزیر توسعه اقتصادی روسیه گفت: ما در حال برداشتن گام های جدی در زمینه تجارت با ایران هستیم که این به معنای کاهش و در برخی موارد حتی لغو تعرفه های گمرکی به خصوص در زمینه محصولات کشاورزی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۲    
در مراسمی با حضور مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان و جمعی از مدیران ارشد موسسه، سرپرست شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان معارفه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۹    
مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران گفت: پگاه مجوز صادرات لبنیات به روسیه را دریافت کرد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۹    
قیمت برخی اقلام میوه و تره بار از جمله انار، خرمالو، موز، ازگیل و گوجه فرنگی که طی یکی - دو هفته اخیر سیر صعودی پیدا کرده بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۹    
مدیر عامل گروه سایپا با مهم دانستن بعد کیفی محصولات گفت: نباید کیفیت را قربانی افزایش تولید کرد چراکه کیفیت به عنوان رکن اصلی تولید باید همواره مد نظر قرار گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۳    
چنانچه ایران در اعتراض به اعدام شیخ نمر باقر نمر روحانی بلند مرتبه شیعه روابط سیاسی خود را با عربستان سعودی قطع می کرد، صبغه حقوقی قضیه کم رنگ و وجه سیاسی آن پر رنگ می شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۵:۴۳    
کشورهای حاشیه خلیج فارس روابط تجاری خوبی با ایران دارند و در عین حال بازار مناسبی برای افزایش صادرات غیرنفتی ایران به حساب می آیند، در عین حال این تجارت برای طرف مقابل نیز سودمند است
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۷    
با برنامه ریزی های انجام شده در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی برای اولین بار کنترل ولو 12 اینچ کلاس 300 توسط متخصصین داخلی ساخته شده و از نهم آذر ماه سال جاری درخط لوله 24 اینچ مسیر نفت خام اصفهان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۴    
رییس جمهوری با تأکید بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای روابط خوب با همسایگان، گفت: طبیعی است که جنایت علیه حقوق اسلامی و انسانی، عکس العمل افکار عمومی را در پی خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۱    
وزیر نفت گفت: مذاکره با شرکت مرسک دانمارک در چند هفته گذشته آغاز شده و انتظار می رود نتیجه این گفت و گوها برای توسعه چند میدان نفتی به نتیجه برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۵    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با تاکید بر اینکه تحریم ها منجر به وقفه هفت ساله در ارتباط شبکه بانکی با دنیا شد، گفت: صنعت بانکداری کشور راهی جز پیشرفت در بانکداری الکترونیکی ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۲    
کشور جیبوتی از سوی عربستان حمایت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۲    
وزیرامورخارجه دانمارک به روابط دیرینه با ایران در زمینه های مختلف اقتصادی اشاره کرد و گفت: هیات دانمارکی برای دستیابی به تجارتی برد برد با هدف تقویت روابط دو کشور به تهران آمده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۰    
کمپین عدم خرید خودرو دولت را واداشت تا با وام 25 میلیونی خرید خودرو از بزرگترین کارخانجات تولیدی خودروی کشور حمایت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۰    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز سه شنبه بازار سرمایه، با 327 واحد رشد در ارتفاع 62 هزار و 55 واحدی ایستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۷    
معاون توسعه بازار فرابورس ایران با اشاره به نزدیک شدن زمان سررسید اسناد خزانه اسلامی در اسفندماه از پیمانکاران خواست تا برای دریافت کد سهامداری به کارگزاری های عضو فرابورس ایران مراجعه کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۴    
در روز جاری ضمن عرضه اولیه سهام توکا رنگ در بازار فرابورس، بیش از 252 میلیون ورقه بهادار در 31 هزار نوبت مورد معامله قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۸    
هشتمین عرضه اولیه امسال فرابورس دقایقی پیش با معامله هر سهم توکا رنگ به قیمت 1550ریال رقم خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۹    
شعب بانک کشاورزی در استان اردبیل طی نه ماهه سال جاری 382 میلیارد ریال تسهیلات برای تولید کنندگان انواع بذر پرداخت کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۳    
هسته گزینش بانک ملی ایران موفق به کسب بالاترین رتبه در بین هسته های گزینش سیستم بانکی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۰    
بانک صادرات ایران با هدف ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیکی، طی مراسمی با حضور اسماعیل لله گانی مدیر عامل و جمعی از مدیران عالی این بانک از طرح کلیک رونمایی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۴    
محقق دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی یک طرح پژوهشی موفق به مدل سازی ریاضی رشد تومور سرطانی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۲    
سر صحبتم با مردم نازنین مشهد که همیشه هروقت من به شخصه اونجا بازی کردم مورد تشویق قرار گرفتم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۵    
به دنبال تشدید تنش میان ایران و عربستان سعودی، قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز سه شنبه بار دیگر با روند افزایشی شروع به کار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: امسال 107 نفر در این استان به آنفلوانزا H1N1 مبتلا شدند که هفت نفر آنان جان خود را از دست دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۵    
سرپرست راهداری آذربایجان شرقی با اعلام اینکه 455 روستای استان همچنان در محاصره برف هستند، گفت: کولاک موجب بسته شدن دوباره راه های بازگشایی شده می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۱    
در حالی تحلیل های کارشناسی از توطئه جدید عربستان علیه صنعت نفت ایران در پساتحریم حکایت دارد که مسئولان دولتی با اتخاذ تدابیر هوشمندانه می توانند توطئه جدید نفتی سعودی ها را خنثی کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۳    
رییس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: ما در یک مقطع خاص تاریخی قرارگرفته ایم که در این مقطع گشایش هایی بعد از دوران تحریم مانند برقراری مجدد سوییفت و راه اندازی کارگزاری بانک ها ایجاد خواهد شد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۰    
وظیفه با بیان این مطلب که روز چهارشنبه در ارتفاعات خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و برخی مناطق شمال غرب افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۷    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نمرات پایه دوم و سوم متوسطه یعنی پایه های 11 و 12 به عنوان سابقه تحصیلی خواهند بود، گفت: در سال 95 پیش دانشگاهی حذف و دوره متوسط سه ساله خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۴    
رئیس شورای رقابت، جزئیات رای نهایی این شورا درباره پرونده 650 میلیون یورویی را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۴    
داوطلبانی که صلاحیت آنها پس از بررسی هیات های اجرایی به هیات های نظارت ارجاع شده بود، از سوی کانال های غیر رسمی از تایید و یا رد خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باخبر شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۱    
وزارت امور خارجه کویت در بیانیه ای از احضار سفیر این کشور در تهران خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۵    
محصول جدید سایپا با نام ساینا به زودی به تولید انبوه رسیده و روانه بازار خودرو خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۲    
صنعت پتروشیمی ایران با توجه به وجود زیر ساخت های مناسب و همزمان با تغییر رویکرد فعالیت های شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز با جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی خود را برای ورود به دوره ای جدید آماده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۹    
بزرگترین اجلاس بین المللی تاریخ هوانوردی ایران با عنوان "هوانوردی ایران 2016" روزهای 4 و 5 بهمن ماه در تهران برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۶    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: تصور می کنم که فروردین سال آینده نخستین قراردادهای صنعت پتروشیمی با شرکت های بین المللی به امضا برسد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۴    
بورس تهران در دومین سالروز روند ریزشی خود، با افزایش قیمت اکثر سهام شرکت ها مواجه شد و بعد از مدتها رکود، رشد قوی 300 واحدی را تجربه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۴    
مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: قشم در توزیع و تقسیم بندی قطب های فناوری به عنوان قطب زیست فناوری مناطق آزاد دیده شده و پارک زیست فناوری خلیج فارس این جزیره نمادی برای این ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۱    
عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو درباره حمایت دولت از خودروسازان و انتقادهایی که متوجه این طرح شده است، گفت: اگر در شرایط رقابتی قرار بگیریم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۹    
تنیسور کشورمان در مسابقات فیوچرز لس آنجلس راهی جدول اصلی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۳    
در حالی که تنش های سیاسی در خاورمیانه بالا گرفته و بازارهای سهام جهانی فضای امنی را برای طلا مهیا کرده اند، قیمت طلا در بازارهای جهانی به روند صعودی شب گذشته خود ادامه داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۳    
در همایش سراسری الزامات اقتصاد مقاومتی از بانک انصار به عنوان بانک پیشگام در اقتصاد مقاومتی تقدیر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۴    
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: جایزه جهانی مدیریت دانشی برتر make به 3 سازمان برتر ایرانی در قالب کنفرانس بین المللی مدیریت ارزش آفرینی، نوآوری و سرمایه فکری اعطا می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۱    
به تازگی لپ تاپی ساخته شده که می توان آن را در زمره منحصربفردترین سیستمهای همراه در دنیا به شمار آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۱    
بزرگترین نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی جهان موسوم به CES از فردا در لاس وگاس آمریکا آغاز به کار می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۶    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی تاکید کرد: قطع روابط تجاری با عربستان و به نوعی با بحرین و سودان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۳    
قیمت هر دلار در برابر ریال سعودی 680 واحد رشد داشت که بالاترین میزان در 16 سال گذشته بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۷    
سخنگوی دولت اعلام کرد: حمله به سفارت عربستان با شرع و آموزه های اسلامی توجیه ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۷    
مدیر بانک سلولهای انسانی و جانوری مرکز ذخایز زیستی و ژنتیکی از ارائه دو خدمت جدید توسط بانک سلولهای انسانی و جانوری مرکز ملی ذخایرژنتیکی و زیستی به محققان این حوزه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۴    
نرم افزار اطلاع رسانی و تعاملی شمس رازی با هدف ارائه تولید محتوای سالم منطبق بر فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی در قالب یک شبکه اجتماعی مبتنی بر وب تولید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۴    
انیمیشن شازده کوچولو برای اولین بار در آمریکا در جشنواره فیلم سانتاباربارا به نمایش درمی آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۱    
برنامه تلویزیونی نود به صورت موقت تعطیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۱    
لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون تصمیم دارد با هدف فعالیت های خیرخواهانه به نفع کودکان مبتلا به بیماری های خاص در برگزاری یک کنسرت ویژه بانوان و چند برنامه دیگر مشارکت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۵    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز (سه شنبه) اعلام کرد؛ بر این اساس قیمت 12 ارز نسبت به دیروز افزایش و قیمت 24 واحد پولی کاهش داشته است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۹    
یک سال و نیم پیش بود که موضوع صادرات محصولات لبنی ایران به کشور روسیه به عنوان بازار هدفی بسیار مناسب برای محصولات ایران از طریق مسئولان مطرح شد، اما اجرای این پروژه بنا به دلایلی به تعویق افتاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۶    
شورای امنیت سازمان ملل متحد٬ روز دوشنبه (4 ژانویه/ 14 دی)٬ با صدور بیانیه ای حمله به سفارت عربستان در ایران را به شدت محکوم کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۵    
اکتای براهنی که با فیلم پل خواب در جشنواره فیلم فجر حضور دارد درباره اهمیت فیلم اول در کارنامه یک فیلمساز صحبت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۲    
شورای امنیت سازمان ملل، حمله به سفارت عربستان سعودی در تهران از سوی معترضان خشمگین از اقدام ریاض در اعدام یک روحانی سرشناس شیعه را محکوم کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۹    
شبکه خبری 'سوئیس اینفو' گزارش داد: وزارت امور خارجه سوئیس در اعتراض به اعدام های دسته جمعی اخیر از جمله روحانی برجسته شیعه، شیخ نمر باقر النمر، کاردار عربستان در برن را احضار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۳    
رئیس فدراسیون فوتبال امارات گفت: به شدت از موضع عربستان مبنی بر عدم حضور تیم هایشان در ایران حمایت می کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۴    
اگر چه ابهامات سیاسی و اقتصادی در انتظار سال نوی میلادی هستند، اما خبر خوب این است که اقتصاد جهانی در سال 2016 قطعا رشد می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه عملکرد ده ساله گذشته در حوزه اقتصاد مطلوب نبود، گفت: قرار بود ما به رشد متوسط 8درصدی در هر سال دست پیدا کنیم، اما این رقم فقط حدود 2.6 درصد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۲    
مودیان مالیات بر ارزش افزوده تنها امروز فرصت دارند تا اظهارنامه مالیات فصل پاییز را ارائه دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۲    
هکری که نام گروه 322 را بر خود گذاشته است سایت وزارت دفاع قطر را در انتقام جویی از اعدام شیخ باقر النمر توسط آل سعود هک کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۰    
حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از سوی هیات اجرایی انتخابات تهران رد صلاحیت شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۴    
در حالیکه در ماه های اخیر برخی خریداران خودروهای وارداتی به دلیل نداشتن پلاک موفق به تحویل گرفتن خودروی خود در موعد مقرر نشده اند ...
  • ۱