چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۴:۳۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 7 دی 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 دی 1394 ایران اکونومیست 2 دی 1394 ایران اکونومیست 3 دی 1394 ایران اکونومیست 4 دی 1394 ایران اکونومیست 5 دی 1394 ایران اکونومیست 6 دی 1394 ایران اکونومیست 7 دی 1394 ایران اکونومیست 8 دی 1394 ایران اکونومیست 9 دی 1394 ایران اکونومیست 10 دی 1394 ایران اکونومیست 11 دی 1394 ایران اکونومیست 12 دی 1394 ایران اکونومیست 13 دی 1394 ایران اکونومیست 14 دی 1394 ایران اکونومیست 15 دی 1394 ایران اکونومیست 16 دی 1394 ایران اکونومیست 17 دی 1394 ایران اکونومیست 18 دی 1394 ایران اکونومیست 19 دی 1394 ایران اکونومیست 20 دی 1394 ایران اکونومیست 21 دی 1394 ایران اکونومیست 22 دی 1394 ایران اکونومیست 23 دی 1394 ایران اکونومیست 24 دی 1394 ایران اکونومیست 25 دی 1394 ایران اکونومیست 26 دی 1394 ایران اکونومیست 27 دی 1394 ایران اکونومیست 28 دی 1394 ایران اکونومیست 29 دی 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۰:۴۵    
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه تا پایان امسال 10 فروند هواپیما با متوسط سن 11 سال وارد ناوگان هوایی کشور می شود، گفت: ایرلاین ها برنامه ای برای خرید هواپیماهای روسی ندارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۰:۴۲    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در جدال خارج از خانه برابر نفت تهران به پیروزی رسید تا به 3 امتیاز حساس این دیدار دست یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۹    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر آیت الله جنتی درباره کثرت داوطلبان انتخابات، گفت که این اظهارات به صلاح جایگاه و نهاد حاکمیتی مهم شورای نگهبان نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۹    
سرمربی تیم صبای قم به سبب مصاحبه با وزیر امور خارجه از مجری برنامه نود حمایت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۹    
دانشگاه علوم پزشکی تهران، 10 نکته برای وعده های غذایی سالم به مردم توصیه کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پیروزی بزرگ ارتش و نیروهای مردمی عراق در آزادسازی الرمادی را تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۱    
شورای هماهنگی اطلاعات، امروز با حضور وزرای اطلاعات و امور خارجه به همراه معاونین وزارت امور خارجه و دیگر اعضای شورا در محل وزارت امور خارجه برگزار گردید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۹:۵۸    
سند توافقنامه جامع همکاری های اقتصادی ایران و هند دوشنبه شب در 73 بند به امضای علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان و سوشما سواراج وزیر امور خارجه هند رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۹:۵۲    
سیدعمار حکیم رئیس مجلس اعلاء اسلامی عراق بعداز ظهر امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۹    
استقلال تهران با حساب سه بر یک سیاه جامگان را شکست داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۴    
وقتی صحبت از انیمیشن می شود به یاد تام و جری، اثری که سالهای کودکی پدر و مادران امروزی را در صندوقچه خاطرات خود دارد در ذهن تداعی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۱    
چاقی حتی برای کودکان خطرناک است، نتایج تازه ترین مطالعه نشان می دهد که کودکان چاق کم سن و سال از عوارض قلبی اضافه وزن در امان نیستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۸    
تجویز عمل حجامت باید توسط پزشک متخصص طب سنتی صورت گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۸    
شیوع زانودرد در نوجوانان ایرانی به سبک زندگی آنها مربوط می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۳    
متخصصان تغذیه کاهش وزن تدریجی و طولانی مدت را توصیه می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۵    
سایت نیویورک پست برای نخستین بار تصاویری از زندگی خصوصی ولادیمیر پوتین منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۶:۴۶    
یک کارشناس سیاست گذاری انرژی گفت: تشکیل وزارت انرژی و ادغام وزارتخانه های نفت و نیرو می تواند فوایدی همچون ارتقاء بهره وری و جذب بیشتر بخش خصوصی در صنعت برق را به همراه داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۵    
این چراغ قوه نیروی خود را از سه باتری دکمه سلولی LR41 دریافت می کند. بدنه با کیفیت بولت امکان استفاده از آن در شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران و برف را فراهم می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۵    
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه با انتشار فرمان ویژه ای دستور تشدید تحریم ها در مورد ترکیه را در رابطه با موضع این کشور در مساله سرنگونی هواپیمای روسی توسط جنگنده ترکیه و اقدامات غیردوستانه این کشور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۹    
اگر کارگر زن بعد از مدت مرخصی زایمان به کار خود باز گردد ، این مدت جزو سوابق خدمت محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۶    
منابع یک شهرک تفریحی در بغداد پایتخت عراق اعلام کردند که درخت 60 متری نصب شده در این مکان، بلند ترین درخت کریسمس در جهان به مناسب سال 2016 میلادی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۶    
مهران غفوریان یک پکیج کامل از چیزهایی است که می تواند او را کمدینی خاص و بامزه کند. او فیزیک، چهره، گویش و بازی جذابی دارد که کمک می کند برای مخاطب یک اتفاق دیدنی در کارهای مختلف باشد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۳    
عضو اتاق تهران، روسیه و چین را از جمله کشورهای مهم برای تجارت با ایران برشمرد و گفت: ضمن توسعه روابط با آنها، باید برای حضور در بازار روسیه شتاب کرد، زیرا مصر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۰    
دختر جوانی به دلیلی نامعلوم در میدان رسالت دست به خودکشی زد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۹    
به منظور پرداخت مطالبات مراکز درمانی دولتی از سازمان تأمین اجتماعی توافقنامه همکاری مشترکی به امضای وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ بهداشت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۶    
مقام معظم رهبری، همزمان با ایام ولادت حضرت عیسی مسیح در منزل خانواده ی شهید آشوری روبرت لازار حضور یافتند
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۴    
مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران قائم شهر گفت: صنعت طیور که جزو صنایع سرمایه گذاری برتر است رو به نابودی می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۴    
استخراج طلا و مس از زباله های الکترونیکی با 2 باکتری
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۱    
معیار پرداخت ها به تهیه کنندگان چیست؟ در دو سال اخیر وزارت ارشاد جدول کامل یارانه های پرداخت شده به نشریات را منتشر می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۱    
خانم جانسن باشاران رئیس اتحادیه صنعتگران و بازرگانان ترکیه (توسیاد) راه جدید تجاری چین به اروپا را راه جدید ابریشم و راه پر تنش خواند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۱    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه وزارت بهداشت هم اعلام کرد، انبارهای برنج را در 4 استان کشور پلمب کرده است، افزود: باید موضوع توزیع برنج های آلوده مورد بررسی جدی قرار گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۴۵    
اتوبوس تیم والیبال ثامن الحجج در جاده ارومیه به تبریز تصادف کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۶    
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: خط کشتیرانی قشم به بندر خصب عمان به منظور افزایش مراودات تجاری و گردشگری میان دو کشور تا پایان دی ماه به بهره برداری می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۷    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: شرکت های آلمانی در مجموع 12 میلیارد یورو برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران پیشنهاد کرده اند که پس از لغو تحریم ها اجرایی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۴    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز دوشنبه بازار سرمایه، با 14 واحد رشد در ارتفاع 61 هزار و 469 واحدی ایستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۸    
با توجه به کارنامه و عملکرد اکبر صادقی در هشترود و چاراویماق در دوران مسولیت های مختلف، طی 2 روز اخیر تعدادی از معتمدین، فعالان سیاسی، تشکل های دانشجویی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۵    
مدیر روابط عمومی مراکز معاینه فنی پایتخت توضیحاتی را در خصوص شائبه های ایجاد شده عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۹    
متخصصان علوم اعصاب و نوروفیزیولوژیست ، با بررسی خنده و چگونگی بوجود آمدن آن از نظر عصب شناسی دریافته اند، مغز انسان قابلیت یادگیری خندیدن را دارد و باید آن را تمرین کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۹    
محقق فرانسوی بیماری اوتیسم گفت: ترکیبی از تکنیک های علمی و مهارت های رفتاری،روانشناسی و دارویی می تواند امیدی برای درمان بیماری اوتیسم ایجاد کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۹    
رییس سازمان سینمایی که به تازگی یک چهره تئاتری را در سازمان سینمایی منصوب کرده معتقد است به تفکیک هنر تئاتر و سینما قائل نیست و باید از مدیران لایق در هر بخشی بهره برد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر ضرورت پرداخت یارانه به تولید،گفت: افزایش 6 درصدی قیمت لبنیات به ضرر مردم و سلامت آن ها است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۶    
رئیس انجمن تولید کنندگان قارچ گفت: باتوجه به مصرف بالای قارچ در روسیه این بازار می تواند بازار مطمئن و خوبی برای صادرات قارچ درکشورمان باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۳    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه ارز قابل توجهی به واردات دانه های روغنی اختصاص می یابد و لازم است که از حداکثر توان کشور در جهت کاهش واردات استفاده کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۸    
مدیرکل دفتر بهداشت و بیماری های آبزیان سازمان دامپزشکی کشور گفت: با توجه به بروز بیماری لکه سفید موارد بهداشتی در همه مراحل تکثیر و پرورش میگو با حساسیت بیشتری انجام خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۵    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اذربایجانشرقی ضمن اعلام این حادثه رانندگی در جاده تبریز-ارومیه, بر لزوم احتیاط رانندگان بر رعایت قوانین ایمنی و راهنمائی و رانندگی تاکید کرد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۴    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز دوشنبه منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۵    
در جریان معاملات روز جاری در فرابورس ایران، 90 میلیون ورقه بهادار در 15 هزار و 285 نوبت، مورد معامله قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۲    
مدتی است که بازار لوازم خانگی درگیر رکود و نوعی کسادی بازار شده که همین امر بسیاری از تولیدکنندگان لوازم خانگی را با مشکل تعدیل نیرو، کاهش ظرفیت یا حتی توقف تولید روبرو کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۳    
مدیر کل فرودگاه های استان بوشهر گفت: شرایط نامساعد جوی بر اثر مه گرفتگی فرودگاه بوشهر باعث لغو پرواز ساعت 8:15 تهران - بوشهر و بالعکس شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۰    
رییس کانون سردفتران و دفترایاران از اسکن اثر انگشت متعاملین در دفاتر اسناد رسمی خبر داد و گفت: از 15 دی ماه اسکن اثر انگشت متقاضیان در دفاتر اسناد رسمی گرفته می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۸    
خبرگزاری رویترز اعلام کرد، قیمت جهانی طلا امروز دوشنبه کاهش یافت. بدلیل افت نقدینگی بازار در این هفته در نتیجه تعطیلی کریسمس و سال نو ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۲    
مشاور وزیر نفت گفت: قیمت نفت در بودجه سال آینده بشکه ای 35 دلار تعیین شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۲    
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: مانند برنامه ریزی که برای سفرهای اربعین صورت گرفت بلیت سفر عید نوروز نیز به شکل توافقی با ایرلاین ها در نظر گرفته می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۳    
مراسم اکران خصوصی فیلم بهمن به کارگردانی مرتضی فرشباف در سینما فرهنگ با حضور عوامل فیلم و مخاطبان برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان با اشاره به ظرفیت های همکاری ایران و هند اظهار کرد: حجم مبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور دست کم تا 2 برابر میزان فعلی قابل افزایش است .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۰    
بانک مرکزی شاخص های عمده اقتصادی سه ماهه نخست امسال را اعلام کرد که بر این اساس مجموع بدهی های خارجی(پایان دوره) پنج هزار و 484 میلیون دلار و نرخ بیکاری نیز 10.8 درصد بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۴    
متخصصان علوم اعصاب و نوروفیزیولوژی کشور با بررسی چگونگی خندیدن از منظر عصب شناسی دریافته اند که مغز انسان، قابلیت یادگیری خندیدن را دارد و باید آن را تمرین کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۸    
پژوهشگران ایرانی موفق به ارائه روشی برای گیاه پالایی خاک های آلوده به ضایعات نفتی توسط ارقام چمن آفریقایی (برموداگراس) شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۵    
غلامرضا صنعتگر خواننده کشورمان که به دلیل بیماری و جراحی به مدت 65 روز قدرت تکلم نداشت با توسل به امام رضا(ع) بار دیگر توان صحبت کردن یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۵    
پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری محققان آمریکایی موفق به ساخت نانوساختارهایی شده اند که کاربرد اصلی آن ها درمان بافت های آسیب دیده قلب پس از بروز سکته قلبی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۳:۰۴    
بر اساس نظرسنجی صورت گرفته مصرف کنندگان از خدمات پس از فروش خودرو در کشور ناراضی هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۳    
الحسین نامزد اردنی انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) خواستار انتشار فوری گزارش مایکل گارسیا در مورد ادعای فساد و رشوه در جریان اعطای میزبانی جام های جهانی 2018 و 2022 شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۳    
محققان دانشگاه برن در تحقیق جدیدی موفق به کشف مکانیزیمی در مغز شده اند که مسئول برانگیختگی سریع از خواب و بیهوشی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۳    
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در زمان حاضر به طور میانگین روزانه 100 نمایش در سراسر کشور اجرا می شود که با راه اندازی تماشاخانه های خصوصی حدود 2 هزار صندلی به صندلی های تئاتر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۰    
اداره هواشناسی کشاورزی طی اطلاعیه ای توصیه هایی را برای روزهای هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم دی ماه به کشاورزان ارائه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۰    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار با سیاه جامگان دروازه بان اول تیم را در اختیار نداریم و شرایط بدلیل وجود برخی تغییرات حساس است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۰    
جلسه مهم طاهری با سرمربی تیم پرسپولیس جهت جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات امروز برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۰    
نخستین دایره المعارف انیمیشنی جهان اسلام (گیگول دات کام) با هدف تولید محتوای سالم برای ارتقای اینترنت و ترویج صحیح از چهره اسلام حقیقی، طراحی و هم اکنون آماده بهره برداری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۰    
تیم والیبال بانک سرمایه در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال، یادواره 200 شهید والیبالیست، با پیروزی مقتدرانه مقابل تیم پیکان به صدر جدول رده بندی صعود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۷    
تدوین نسخه اولیه فیلم داستانی ماه در خانه به نویسندگی و کارگردانی امیرعباس ربیعی و با بازی نازنین فراهانی که در سکوت خبری آغاز شده بود، به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۷    
بانک آینده برای نخستین بار در تاریخ بانکداری کشور، سامانه هدف را به مجموعه خدمات بانکی خود افزود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۴    
در این گزارش نقاشی های سه بعدی جذاب را برای شما به اشتراک گذاشته ایم که در خیابان ها کشیده و چشمان مردم را خیره خود کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۴    
گوشی های هوشمند همانند سایر ابزار تکنولوژی تنوع بسیاری دارند و هر کدام با داشتن ویژگی های مختلف در اندازه ها و مدل های مختلفی تولید می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۴    
هفتمین قسمت از مجموعه فیلم های جنگ ستارگان از رقم یک میلیارد فروش در سطح جهان عبور کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۱    
مدیر اداره بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت:از اول مهرماه تاکنون 112 نفر بر اثر ابتلا به آنفلوانزا فوت کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۸    
تحقیقات نشان داده است آشپزی با برخی از روغن ها باعث تولید مواد شیمیایی سرطان زا و سمی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۲    
ایران در سال 2014 رتبه پانزدهم تولید علم دنیا، در 2015 رتبه پانزدهم تولید علم و در سال 2016 نیز با مدارکی که تا کنون برای این سال در نظر گرفته شده است در رتبه 13 تولید علم جهان قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۶    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز(دوشنبه) اعلام کرد که بر این اساس نرخ 19 ارز نسبت به دیروز کاهش و قیمت 16 واحد پولی افزایش داشته است؛ البته نرخ پنج ارز نیز ثابت ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۱    
فدراسیون حمل ونقل بین المللی ترکیه UND اعلام کرد که بیشترین ظرفیت بار ها متوجه ایران شده و ما شاهد خروج حدود 600میلیون دلار ارز در حمل ونقل از کشور هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۱    
همزمان با بزرگداشت دکتر غلامحسین شکوهی "پدر تعلیم و تربیت نوین ایران" با حضور فانی وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۸    
به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) بانک صادرات ایران از باشگاه مشتریانش در مشهد مقدس رونمایی خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۲    
بانک مرکزی در حالی شاخص های عمده اقتصادی سه ماهه ابتدای سال جاری را در گزارش نماگرهای اقتصادی اعلام کرده که جای خالی نرخ رشد اقتصادی مشهود است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۶    
فولاد A182 F347 از مجموعه فولادهای زنگ نزن آستنیتی پایدار شده، برای اولین بار در گروه متالورژی شرکت ماشین سازی اراک با موفقیت تولید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۰    
ایران اکونومیست -
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۱    
زهرا همتی ، اظهار کرد: نهادینه شدن مهارت ها نیازمند تمرین است پس آموزش مهارت ها باید به صورت کارگاهی و عملی باشد تا تبدیل به دانش برای جوانان شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۸    
غلامحسین الهام بتازگی از 20 نفر از دولتمردان سابق احمدی نژاد و برخی همفکران او در مجلس دعوت کرده تا در نشستی به بررسی انتخابات مجلس بپردازند اما اغلب آنها دعوت رئیس جمهور سابق را رد کرده و گفته اند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۲    
خبرنگار روس می گوید: سنگک خوشمزه ترین نان دنیا است
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۹    
علی کریمی پست اینستاگرامی خود را به تبریک تولد فرزندش اختصاص داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۳    
به دنبال وقوع سانحه تصادف رانندگی و ضایعه قطع نخاع برای یکی از ووشوکارهای شاخص ایران، مسئولان هیات ووشوی اصفهان قصد دارند پرونده پزشکی او را برای اظهار نظر قطعی به نزد پروفسور سمیعی بفرستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۰    
با توجه به شرایط آلودگی هوا دوباره تمام افکار به سمت بنزین و آلایندگی این سوخت مایع فسیلی جلب شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۴    
مطالعات جدید نشان می دهد، مواد غذایی حاوی منیزیم احتمال ابتلا به سرطان لوزالمعده (پانکراس) را کاهش می دهد.در صدر این مواد غذایی شکلات تیره قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۱    
زلاتان ابراهیموویچ در صورت جدایی از پاری سن ژرمن در پایان قرارداد خود در ژوئن 2016 ، امکان دارد فعالیت حرفه ای خود را در قطر دنبال کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۱    
در نشست تخصصی آسیب شناسی ساخت سازهای ایرانی در شهر کتاب مرکزی، کارشناسان به بررسی چرایی گرانی ساز ایرانی پرداختند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۵    
سقوط آزاد قیمت نفت وگاز دربازارهای جهانی، قطر را به عنوان متحد عربستان در اوپک به زانو درآورده و کاهش درآمدها، چگونگی تامین اعتبار 220 میلیارد دلاری جام جهانی 2022 را در سایه قرار داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۶    
اگرچه در ظاهر این ایده شاید شبیه یک شوخی باشد اما کلایو ویلکینسون که پیشتر Googleplex را طراحی کرده به ایده دو طبقه کردن لندن به عنوان راهکاری جهت رفع مشکل تردد در این کلانشهر نگاه می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۰    
حمل یک نوزاد متولد شده باماشین پراید داخل بیمارستان مهریز دراستان یزد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی روز گذشته دو دلیل عمده بالا ماندن نرخ سود بانکی را برشمرد. ولی الله سیف انجماد نیمی از منابع بانک ها و همچنین روش توزیع سودهای علی الحساب را از موانع کاهش نرخ سود در نظام بانکی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۵    
نامزد حراف و پرادعای ریاست جمهوری آمریکا بزرگترین دروغگوی سال یک موسسه رسانه ای این کشور شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۱    
شواهد بازار اوراق وام مسکن نشان می دهد بیش از 95 درصد خریداران اوراق را متقاضیان مصرفی تشکیل می دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۱    
بازار کار ایران طی 10 سال گذشته با تحولات ویژه ای مواجه بوده است. ثبات جمعیت فعال طی سال های 1384 تا 1392 و به تبع آن کاهش نرخ مشارکت مهم ترین ویژگی این دوره است.
  • ۱