چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۰:۳۶Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 13 دی 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 دی 1394 ایران اکونومیست 2 دی 1394 ایران اکونومیست 3 دی 1394 ایران اکونومیست 4 دی 1394 ایران اکونومیست 5 دی 1394 ایران اکونومیست 6 دی 1394 ایران اکونومیست 7 دی 1394 ایران اکونومیست 8 دی 1394 ایران اکونومیست 9 دی 1394 ایران اکونومیست 10 دی 1394 ایران اکونومیست 11 دی 1394 ایران اکونومیست 12 دی 1394 ایران اکونومیست 13 دی 1394 ایران اکونومیست 14 دی 1394 ایران اکونومیست 15 دی 1394 ایران اکونومیست 16 دی 1394 ایران اکونومیست 17 دی 1394 ایران اکونومیست 18 دی 1394 ایران اکونومیست 19 دی 1394 ایران اکونومیست 20 دی 1394 ایران اکونومیست 21 دی 1394 ایران اکونومیست 22 دی 1394 ایران اکونومیست 23 دی 1394 ایران اکونومیست 24 دی 1394 ایران اکونومیست 25 دی 1394 ایران اکونومیست 26 دی 1394 ایران اکونومیست 27 دی 1394 ایران اکونومیست 28 دی 1394 ایران اکونومیست 29 دی 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۶    
پس از آن که مقام های هند از دستیابی به اطلاعاتی مبنی بر تدارک حمله ای تروریستی در شهر دهلی نو خبر دادند، تدابیر امنیتی اطراف تاسیسات امنیتی مهم در پایتخت هند تشدید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حکام عربستان، بسیاری از دولتمردان جهان اسلام را با پول های نفتی خریده اند و سکوت و یا همراهی آنان با حکام آل سعود، حاکی از مسائل پشت پرده فراوان است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۸    
وزیر نفت در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که وزارت نفت هیچ برنامه و پیشنهادی برای شناورسازی نرخ فرآورده ها و یا عرضه چند نرخی بنزین در دست تهیه و پیگیری ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در رایزنی با وزرای خارجه کشورهای منطقه با اعلام محکومیت اعدام شهید شیخ نمر، آن را گام دیگری در ادامه سیاست های تفرقه افکنانه عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۳    
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی با اشاره به شهادت شیخ باقر النمر به دست آل سعود تاکید کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۹    
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران و فدریکا موگرینی، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز (یک شنبه) و پس از اعدام شیخ نمر در عربستان با یکدیگر در تماس تلفنی گفت وگو کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۶    
سفیر ایران در امارات به وزارت خارجه این کشور فرا خوانده شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۳    
مسئولان باشگاه پرسپولیس در اندیشه جذب دروازه بانی هستند که بتواند به عنوان سنگربان شماره یک از دروازه این تیم در نیم فصل دوم لیگ حفاظت کند. این تیم دو دروازه بانش را در یک روز از دست داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۰    
قیمت نفت سبک و سنگین صادراتی ایران در یک هفته اخیر بیشترین میزان کاهش را در بازار به ثبت رساند به طوری که قیمت هر بشکه نفت سنگین ایران 28 دلار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۰    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقبیح حمله به کنسولگری و سفارت عربستان سعودی، اظهار داشت: هر پدیده ای راه حل منطقی و مناسب خود را طلب می کند و حرکات افراطی و حمله به اماکن دیپلماسی و تخریب و خشونت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۸    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از حمایت شهرداری تهران از فعالیت های بخش خصوصی برای توسعه سرانه ورزشی پایتخت خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۶    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز یکشنبه بازار سرمایه، با 10 واحد رشد در ارتفاع 61 هزار و 710 واحدی ایستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۴    
فیلمبرداری فیلم سینمایی دختر جدیدترین فیلم رضا میرکریمی در آخرین مراحل قرار دارد و پیش بینی می شود که نسخه نهایی این فیلم تا اواخر دی ماه تحویل جشنواره داده شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۱    
ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید درباره برنامه ای که برای زندگی خود پس از آویزان کردن کفش هایش در نظر گرفته است، اعتراف جالبی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۱    
رعناحربی بازیگر لبنانی در صفحه توییتر خود خطاب به فردی که پرچم سعودی را از کنسولگری عربستان در مشهد پایین کشیده است. نوشته: پیدات می کنم و باهات ازدواج می کنم !!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۸    
طبق یک مطالعه جدید، زعفران بسیار برای سلامت کبد مفید است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۸    
انجام زیاد حجامت، خوردن مواد بادشکن مانند زیره و رازیانه (در آقایان)، مصرف زیاد ترشی ها و مواد غذایی سرد و تر، مصرف زیاد گلاب یا بوئیدن زیاد آن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۸    
شبیه ترین هوش مصنوعی به انسان با نام Nadine ساخته شد تا یکی از نقاط عطف تاریخی دانش روباتیک رقم خورده باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه گرانی لبنیات منجر به تغییر چرخه اقتصادی غذایی مصرف کننده می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۵    
عضو شورای ملی زعفران گفت: در حال حاضر به سبب حضور فرصت طلبان و دلالان و دپو کردن محصول در خانه ها حباب کاذب دو میلیون تومانی بر روی زعفران ایرانی سایه انداخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۴    
مدیرعامل اتحادیه سراسری فرآورده های لبنی با بیان اینکه قانونی برای اجبار صنایع به افزایش نرخ خرید مواد اولیه وجود ندارد گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۱    
رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت گفت: میزان بروز استاندارد شده سنی در مردان و زنان ایرانی به ترتیب 134 و 128 بوده در حالی که متوسط جهانی آن به ترتیب 205 و 165 است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۱    
با ایجاد شبکه ملی اطلاعات نه تنها استفاده اینترنت جهانی قطع و محدود نمی شود بلکه اینترنت جهانی هم با سرعت بیشتری به مردم عرضه خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۱    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، نرخ جدید مرغ و انواع ماهی را در بازار اعلام کرد و گفت: امروز یکشنبه قیمت مرغ در مراکز خرده فروشی 5500 تومان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۱    
تقویم امروز فوتبال به مهمترین اتفاقات دنیای فوتبال در تاریخ 13 دی می پردازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۸    
دکتر محسن ناصری در برنامه "مناظره" رادیوگفت وگو با اشاره به دخیل شدن سلیقه ها در اعمال حاکمیت و قوانین حوزه سدسازی گفت: در طول سابقه سازمان حفاظت محیط زیست ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۸    
مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه تمام وجه خرید سویا توسط انجمن روغن نباتی آماده پرداخت است، گفت: سازمان بازرسی کشور مانع پرداخت بخشی از وجه خرید به کشاورزان شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۲    
سرپرست شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه نقشه راه مخابرات سیاست های اقتصاد مقاومتی است، از تشکیل کمیته ویژه تطبیق راهبردهای شرکت مخابرات ایران با سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی خبر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۹    
محمدرضا دانشجوی رشته مهندسی برق یکی از دانشگاه های دولتی تهران است. او برای گذران زندگی اش، سبزی های پاک شده و تر و تازه می فروشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۹    
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا در "صبح و گفت وگو" رادیو گفت گو ضمن ناچیز خواندن وجوه دریافتی از محل جریمه های رانندگی گفت: 60درصد از وجوه جریمه رانندگی به حساب وزارت راه و شهرداری واریز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۶    
یک مدرس دانشگاه در برنامه "گفت وگوی اقتصادی" رادیو گفت و گو راهکار برون رفت از این بحران را اقتصادی مقاومتی دانست و گفت: این اقتصاد مقاومتی سه رویکرد دارد؛ مقابله، ترمیم و توسعه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۴    
عضو شورای عالی بورس در "بدون خط خوردگی" رادیو گفت و گو آزادسازی کامل سهام عدالت را ناظر بر 5 سال آینده عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۹    
نیما یوشیچ شاعری است که جریان های اصلی شعر معاصر وامدار او هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۹    
عباس آسوشه با اشاره به اینکه شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیر ساخت دولت الکترونیک در برنامه ششم جایگاهی ندارد اظهار کرد: دولت علاقه ای به توسعه دولت الکترونیک ندارد!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۳    
مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی در مصاحبه با "صبح و گفت وگو" رادیو گفت وگو از آماده سازی صورت حساب مشمولین سهام عدالت تا شهریور سال آینده خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۷    
گروه نوروگیم در چهارمین کنگره ی علوم اعصاب پایه و بالینی که مدتی پیش در مرکز همایش های بین المللی رازی سمپوزیوم نوروگیم برگزار شد، سمپوزیوم خود را با کیفیتی بالاتر از سال گذشته به اجرا درآورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۸    
با مصوبه امروز شورای اسلامی شهر تهران، خیابان بوستان در منطقه 1 که سفارت عربستان سعودی در آن قرار گرفته است، به خیابان آیت الله نمر باقر النمر تغییر نام یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۵    
رئیس اتحادیه چایکاران گفت: چای های سنواتی همچون کلاف سردرگمی هستند که با وجود آنها به تولید صدماتی وارد شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۵    
معاون بنادر صیادی و ماهیگیری سازمان شیلات اعلام کرد: ممنوعیت های صیادی اعلام شده از سوی سازمان شیلات به گونه های ممنوع الصید موجود در لیست قرمز این سازمان و زمان ها و مکان های مختلف صید در کشور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۳    
بخش قابل توجهی از برنامه های حمایتی مالی بنیاد مستضعفان از طریق بانک سینا در مناطق محروم در حال اجرا است و علاوه بر آن طبق راهبرد و تمرکز بنیاد بر رسالت محرومیت زدایی از طریق تفاهمنامه های مشترک بانک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۴    
گواهی نامه عضویت رسمی بانک گردشگری ایران در سازمان جهانی جهانگردی توسط معاونUNWTO (سازمان جهانی گردشگری) به علی اصغر سفری مدیرعامل این بانک اعطا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۲    
رئیس مالی گردشگری گفت: شعار ملی گردشگری و برند گردشگری ایران باید اولویت اول حضور در فضای جهانی باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۶    
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: طبقات تعرفه ای در سال آینده از 10 به هشت طبقه کاهش می یابد و مواد اولیه تولید و کالاهای اساسی همچنان ارز مبادله ای می گیرند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۳    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: با توجه به بروز سرمای شدید و کاهش دمای هوا در هفته آینده باید در مصرف گاز صرفه جویی کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۷    
سرمربی خفاش ها تأکید کرد که تیمش هیچ برنامه خاصی برای متوقف کردن خطرناک ترین حریف خود در هفته پایانی نیم فصل نخست لالیگا ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۷    
علی باقری فرماندار شهرستان بشرویه در نشست مشترک با مسئولان پست بانک استان خراسان جنوبی که درمحل فرمانداری برگزار شد تصریح کرد: منابع دهیاری ها را به دفاتر روستائی این بانک منتقل می کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۵    
تیم ملی فوتبال امید با بدرقه و حمایت رسمی همراه اول راهی مسابقات کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۵    
عنوان کارآفرین برتر همایش استاندارد، تجارت جهانی با رویکرد کارآفرینی و اشتغال به همراه اول رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۷    
تعداد کاربران خدمت موبایلبانک اقتصادنوین در پایان آذر ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 40 درصد افرایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۰    
طی دو روز گذشته خبری به نقل از معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی در رسانه ها منتشر شد که به مشکلات مربوط به تأمین بارمالی خدمات این سازمان اشاره داشت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۰    
رییس سازمان لیگ می گوید نباید بحث های سیاسی در حوزه ورزش تسری پیدا کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۹    
دبیر ستاد بحران شهرستان مهاباد گفت: بارش برف و کولاک راه های 112 روستای این شهرستان را با مرکز شهر بسته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۶    
طی مراسم امضای موافقت نامه های همکاری طرح های اولویت دار پایین دست صنعت نفت با حضور وزرای نفت و علوم، مطالعه چهار طرح شرکت ملی صنایع پتروشیمی به دانشگاه های برتر کشور واگذار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۳    
معاون وزیر نفت در امور پژوهش و فناوری در جریان مراسم امضای موافقتنامه همکاری میان دو وزارتخانه نفت و علوم گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۳    
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جریان امضای موافقت نامه های همکاری طرح های اولویت دار پایین دست صنعت نفت بر کاربردی بودن نقش پژوهش در صنعت پتروشیمی تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۰    
مراسم تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی در سال 1393 عصر فردا چهاردهم دی 1394 در بانک کشاورزی برگزار خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز یکشنبه در مراسم امضای موافقت نامه همکاری انجام طرح های اولویت دار بخش پایین دست صنعت نفت با دانشگاه های برگزیده افزود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۰    
معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: راه اندازی مرکز تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک توسط سایپایدک خلأ ناشی از ارائه خدمات تخصصی را تا حدودی برطرف کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۱    
بانک ملی ایران پیشرفته ترین سیستم بانکداری اینترنتی کشور را رونمایی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۸    
جلسه هم اندیشی مدیران عامل بانک ها و بانک مرکزی با حضور رییس کل و اعضای هیات عامل بانک مرکزی، عصر دیروز در ساختمان میرداماد برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۲    
رییس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان کشته های جاده ای 2 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۲    
شبکه بانکی کشور طی سال های اخیر به شدت مورد انتقاد قرار داشته است. از فعالان اقتصادی گرفته تا مسئولان دولتی و غیردولتی پیکان حملات خود را به سمت بانک ها نشانه رفته اند انگار که ریشه تمام مشکلات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۶    
مسیر جیرفت - کرمان روز یکشنبه به علت بارندگی و ریزش کوه بسته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۰    
وزارت نفت 12 موافقتنامه همکاری انجام طرح های اولویت دار حوزه پایین دست صنعت نفت را با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور امضا کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۱    
آخرین رده بندی تیم های ملی فوتبال ساحلی جهان از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۵    
رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: زمان تخلیه و بارگیری کشتی که یکی از عوامل افرایش قیمت تمام شده کالا محسوب می شود، در مالزی سه ساعت و در ایران چهار روز است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۹    
زن 49 ساله کارمند یکی از ادارات دولتی فسا به پلیس فتا مراجعه و با نگرانی در مورد ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط یک جوان اعلام شکایت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۶    
صبح امروز 6 محور مسدود با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۶    
مدیر عامل شرکت سنگ آهن کودر موک هند گفت: محموله 66 هزار و 500 تنی گندله آهن به وسیله کشتی ام .وی.اریرس از بندر جدید منگلور در جنوب هند عازم ایران شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۰    
شهردار تهران در برنامه تلویزیونی نگاه یک با ذکر این نکته که بلند مرتبه سازی علت آلودگی هوای تهران نیست گفت: 300 هزار خودرو فرسوده در شهر تهران تردد دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۱    
در پایان معاملات امروز فرابورس، بالاترین ارزش معاملات با رقمی بیش از 98 میلیارد ریال به اسناد خزانه اسلامی اختصاص داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۹    
رییس جمهوری در پیامی به مناسبت شهادت شیخ نمر باقر النمر، این اقدام غیر اسلامی و غیر انسانی دولت عربستان را محکوم و در راستای سیاستهای فرقه گرایانه و دامن زدن به تروریسم و افراط دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۰    
آمارها نشان می دهند نابرابری فرصت های دستیابی جوانان به اشتغال، نه تنها باعث شکاف بیش از 10 درصدی نرخ بیکاری استان ها شده بلکه 1.3 میلیون نفر را هم مجبور کرده تا برای یافتن کار مهاجرت کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۰    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 466 کیلوگرم تریاک با انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر در شهرستان های سراوان و خاش کشف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری خود گفت: مقابل تیمی بازی کردیم که با انواع محدودیت ها همراه است و چیزی برای از دست دادن ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۴    
سرپرست پایگاه هلال احمر مراغه گفت: چهار کوهنورد این شهرستان توسط تیم امداد و نجات روستایی از خطر مرگ حتمی نجات یافتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۴    
بورس کشورمان 9 ماه با روند نزولی- رکودی به فعالیت خود ادامه داده و حال حجم بسیار پائین معاملات به دغدغه اهالی این بازار تبدیل شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۵    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک گفت: ثبت نام آرم طرح ترافیک از فردا به مدت 2 هفته آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۲    
جنبش النُجَباء در عراق، با محکوم کردن جنایت دولت سعودی در اعدام شیخ نمر، خطاب به آل سعود هشدار داد: منتظر پاسخ ما در خانه خود باشید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هواداران این تیم پس از تعطیلات لیگ برتر تراکتور متفاوتی را خواهند دید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۶    
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران با اشاره به کاهش محسوس غلظت آلاینده ها گفت: شاخص کیفی هوای پایتخت امروز با قرار گرفتن بر روی عدد 45 پس از حدود یک ماه وضعیت ناسالم، در شرایط پاک قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۳    
مدیرکل آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه براساس آمار ثبت احوال در هر ساعت بطور متوسط 18 طلاق در کشور به ثبت می رسد گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۰    
بانک صادرات ایران با هدف تجهیز ساختار سازمانی و تکمیل کادر مورد نیاز خود در بخش های خاص مبادرت به جذب و گزینش نیروی جدید می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۱    
وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف حمایت از صنعت دامداری کشور به کارخانه های لبنی اجازه افزایش 6 درصدی قیمت شیر، ماست و پنیر را نسبت به نرخ های مصوب سال 1393 صادر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۵    
وزیر نفت گفت: جمهوری اسلامی ایران با افزایش صادرات 500 هزار بشکه ای نفت خام در دوران پساتحریم به دنبال پس گرفتن سهم خود است و قصد تخریب بازار را ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۶    
محققان هشدار دادند، سموم حاصل از دود سیگار که برروی دیوارها واثاثیه منازل می نشیند (دود دست سوم ) حذف شدنی نیست، از این رو خرید خانه از افراد سیگاری احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۰    
موسسه امنیتی کسپرسکی اعلام کرد: تمامی فارسی زبانان در سراسر جهان از امروز می توانند به زبان مادری خود از محصولات امنیتی این شرکت استفاده کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۹    
تداوم رکود بازار سهام و افت قیمت بهانه ای برای عرضه و تقاضای کاذب در معاملات اوراق حق تقدم خرید سهام شرکت های بورسی و فرابورسی حتی به قیمت یک مشت پول خرد شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۴    
در حالی به زمان اجرایی شدن برجام نزدیک می شویم که اظهارات و وعده های دو سال اخیر مسئولان درباره رفع تحریم های اقتصادی، مردم را چشم انتظار ارزان شدن دلار گذاشته است؛ اما بازار ارز برخلاف این انتظارات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۹    
نعیمه نظام دوست بازیگر مجموعه محله گل و بلبل درباره حضور خود در این برنامه کودک بیان کرد که باید با دقت این نقش را انتخاب می کرد زیرا وقتی کار برای بچه ها باشد حساسیت های بیشتری دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۹    
تمرینات آماده سازی فرانکفورتی ها از پس فردا آغاز خواهد شد و که در نخستین گام احسان حاج صفی و یارانش تست پزشکی خواهند داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۳    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز (یکشنبه) اعلام کرد : قیمت تمامی ارزها نسبت به روز گذشته ( شنبه ) ثابت مانده است .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۰    
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر یک ماه دیگر شروع می شود و جمعی از بهترین های سینمای ایران در قالب رویدادی گرم و جذاب برای کسب سیمرغ های بلورین با یکدیگر به رقابت می پردازند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۷    
دانشمندان حوزه علم خواب نمی دانند که چرا آدم ها به خواب می روند یا چرا خواب می بینند، اما تحقیقات تازه نشان می دهد که وضعیت خوابیدن بر نحوه خواب دیدن تاثیر زیادی می گذارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر لوانته گفت: من و مردانم به فکر پیشرفت بیشتر هستیم نه صدرنشینی.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۴    
حضرت آیت الله خامنه ای جنایت آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر را به شدت محکوم و خاطرنشان کردند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۰۹:۵۶    
تهران - ایرنا - حسین جابر انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی درگذشت محمد علی اینانلو روزنامه نگار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۰۹:۵۳    
نشست ویژه معاون اول رئیس جمهوری با مدیران ارشد وزارت نیرو سه خبر مهم برای این وزارتخانه به همراه داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۰    
طی سال های اخیر حاکمیت رکود بر فعالیت های اقتصادی، به یکی از عمده مشکلات کشور بدل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۸    
یکی از جذاب ترین کالاهای ماندگار باز هم گرفتار ابهام شده تا سرنوشت آن در سال جدید میلادی باز محل بحث باشد.
  • ۱