سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۳:۳۳Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 5 دی 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 دی 1394 ایران اکونومیست 2 دی 1394 ایران اکونومیست 3 دی 1394 ایران اکونومیست 4 دی 1394 ایران اکونومیست 5 دی 1394 ایران اکونومیست 6 دی 1394 ایران اکونومیست 7 دی 1394 ایران اکونومیست 8 دی 1394 ایران اکونومیست 9 دی 1394 ایران اکونومیست 10 دی 1394 ایران اکونومیست 11 دی 1394 ایران اکونومیست 12 دی 1394 ایران اکونومیست 13 دی 1394 ایران اکونومیست 14 دی 1394 ایران اکونومیست 15 دی 1394 ایران اکونومیست 16 دی 1394 ایران اکونومیست 17 دی 1394 ایران اکونومیست 18 دی 1394 ایران اکونومیست 19 دی 1394 ایران اکونومیست 20 دی 1394 ایران اکونومیست 21 دی 1394 ایران اکونومیست 22 دی 1394 ایران اکونومیست 23 دی 1394 ایران اکونومیست 24 دی 1394 ایران اکونومیست 25 دی 1394 ایران اکونومیست 26 دی 1394 ایران اکونومیست 27 دی 1394 ایران اکونومیست 28 دی 1394 ایران اکونومیست 29 دی 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر در زمین پدیده مشهد به تساوی دست یافت. پرسپولیس در حالی از شکست گریخت که گل تساوی را در دقیقه 93 به زیبایی وارد دروازه حریف کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۲    
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از نرخ بالای 98درصدی باسوادی در این استان خبر داد و گفت: استان سمنان از نظر شاخص باسوادی در رتبه نخست کشور قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۶    
آلودگی هوا یکی از مهمترین معضلاتی است که ساکنین کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته را به یک میزان تحت تاثیر قرار می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۶    
رئیس سازمان جنگل ها با بیان اینکه قطر به دنبال تصاحب خاک ایران برای میزبانی جام جهانی 2022 است، گفت: با وجود تماس های مکرر آنها، ما اعلام کردیم به هیچ وجه اجازه صادرات خاک ایران را نمی دهیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۶    
روسیه برای تقویت حضور نظامی خود در قطب شمال شماری از نظامیان و موشک های خود را به این منطقه اعزام می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۵    
سخنگوی دولت عراق در بیان علت کند شدن روند عملیات آزادسازی شهر الرمادی گفت: تلاش ارتش برای حفاظت از جان غیرنظامیان ساکن الرمادی موجب طولانی شدن عملیات آزادسازی آن شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۵    
رئیس کل بانک مرکزی بر افزایش انضباط و شفافیت مالی بانکهای ایرانی مطابق با استانداردهای بین المللی و بهبود ساختارهای کنترلی در بانک ها تاکید کرد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۲    
فرمانده عملیات الانبار روز شنبه اعلام کرد که ارتش عراق منطقه الزویه در شمال شهر رمادی را از عناصر گروهک تروریستی داعش پاکسازی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۶    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری پرهیجان با تساوی دو بر دو مقابل پدیده متوقف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۷    
تهران - ایرنا - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان این که، به رغم تلاش های انجام شده وضعیت سواد چهار میلیون نفر در کشور هنوز نامشخص است گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۴    
بر اساس خبرهای منتشر شده تعداد 2 هزار دستگاه رنو ساندرو در کمتر از 2 ساعت به فروش رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران گفت: صنایع لبنی به بهانه عدم تقاضا از سوی مصرف کننده در بازار حاضر به افزایش قیمت ها نیستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۰    
آخرین قیمت ها از بازار محصولات پروتئینی نشان از افزایش نسبی قیمت گوشت قرمز، کاهش قیمت گوشت مرغ و ثبات نرخ در بازار آبزیان دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۷    
رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران گفت: رایزنی ها و پیش بینی های لازم برای صادرات 20 هزار تن انواع خوراک دام، طیور و آبزیان در فاز اول به کشور الجزایر انجام شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۵    
بازار سهام امروز همسو با تداوم حمایت بازارگردان ها شاهد تکاپوی معامله گران اغلب نوسان گیر در میان شرکت های کوچک و با سهام شناوری پایین در بازار دوم بورس روبرو بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۲    
گزارش ها حاکیست که درجریان عملیات آزادسازی الرمادی در استان الانبار توسط نیروهای عراق و عشایر، حمایت مالی و لجستیکی عربستان از گروهک تروریستی داعش برملا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۹    
استاندار همدان از 400 میلیار تومان بدهی صنایع استان توسط بانک ها طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: آبان سال 92 من به استانی آمدم که 22 هزار نفر بیکار شده را در کارنامه اشتغال خود داشت و اولین قدم این ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۰    
طی چند روز گذشته بیش از 200 کشور جهان در پاریس در قالب اجلاس تغییرات اقلیمی گرد هم آمدند تا برای آینده محیط زیست جهان و تهدیدات آن برنامه ریزی کرده و راهکار بیندیشند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۴    
تولید کننده عمده مرغ گفت: هیچ کدام از 27 هزار واحد مرغداری در کشور اجازه واردات نهاده های دامی را ندارند و واردات آن را یک یا 2 نفر انجام می دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۴    
دلار آمریکا با افزایش 25 تومانی نسبت به اواخر هفته گذشته، به 3683 تومان رسید و سکه تمام طرح جدید نیز درپی ادامه روند افزایشی خود، 936 هزار تومان عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۴    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به پیش بینی افزایش تولید شکر نسبت به سالهای گذشته و متعادل بودن قیمت ها دیگر نیازی به واردات نخواهیم داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۴    
دبیر انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر با بیان اینکه 65 درصد از مطالبات چغندرکاران پرداخت نشده است، گفت: در صورت دریافت 200 میلیارد تومان طلب صنایع از دولت مطالبات معوق کشاورزان پرداخت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۴    
محققان پژوهشگاه رویان موفق به استخراج و شناسایی سلول های بنیادی سرطانی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۱    
عراق به دلیل تنش های سیاسی با ترکیه قصد دارد یارانه دولتی اختصاص یافته به روغن خوراکی وارداتی از ترکیه را کاهش دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۱    
امکان استفاده از تخفیف 75 درصدی سیم کارت اعتباری رایتل برای دانشجویان به همراه بسته های ویژه، تا پایان دی ماه 94 وجود دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۸    
میوه و سبزیجات تازه، دسته ای مهم از مواد غذایی محسوب می شوند که حتما باید در هنگام آلودگی هوا مورد استفاده قرار گیرند. آنتی اکسیدان های موجود در میوه و سبزیجات نقش حیاتی در سلامت ریه ها دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۵    
این جلسه به ریاست حسن کریمی و با حضور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و نمایندگان سایر دستگاههای عضو با هدف بررسی وضعیت آلودگی هوای استان تهران و تصمیم گیری درخصوص تعطیلی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۳    
عضو شورای ملی زعفران گفت: خریداران خارجی انتظار افزایش 40 الی 50 درصدی قیمت ها را ظرف 20 روز ندارند زیرا این امر منجر به از دست دادن مشتریان می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۳    
یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی گفت: اگر این بار هم صنایع لبنی مصوبه دولت را اجرا نکنند باید سازمان حمایت در جهت صیانت از حکم خود وارد عمل شود و با این مساله برخورد قانونی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۲    
اطلاعیه صدا و سیما اگر صادقانه باشد دلایل بسیار محکم و منطقی وجود دارد که مصاحبه را این هفته روی آنتن بفرستند. اولین دلیل می تواند اثبات حسن نیت به دولت باشد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۲    
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: در حوزه تحقیقات دامپزشکی بسیار فقیر هستیم و فقط موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را داریم که محوریت تحقیقات آن روی واکسن بوده و امکانات و منابع آن کافی نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۹    
صنعت مدرن امروز با تولید گازها و ذرات آلوده معلق در هوا، فضایی برای نفس کشیدن انسان ها باقی نگذاشته اند و استشمام هوای پاک را که همواره مایه شادمانی زندگی بشر بوده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۹    
دروازه بان استقلال خوزستان با گل نخوردن مقابل سپاهان می تواند به رکورد 676 دقیقه بسته نگه داشتن متوالی در لیگ برتر برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۶    
وزیر بهداشت با بیان اینکه آمار مرگ و میرهای امسال نسبت به سال گذشته تغییری نکرده، افزایش 20 تا 30 درصدی مراجعات به اورژانس ها به دلیل آلودگی هوا را رد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۵    
با پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نام ورزشی های زیادی در این لیست دیده می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۲    
نزدیک به یکسالی که از آغاز اجرای طرح چکاوک در شبکه بانکی گذشته، بانک مرکزی هیچ آماری در رابطه با میزان چک های برگشتی اعلام نکرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۳    
من و دوستم از شهرستان برای ادامه تحصیل به تهران آمده ایم. مدتی است که این خانه را اجاره کرده ایم. وقتی از دانشگاه به خانه رسیدیم، صدای زنگ خانه مان به صدا درآمد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۵    
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: میزان غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون نسبت به روز گذشته همچنان بر روی عدد 132 و در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۲    
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از تعیین تکلیف اموال گروه امیر منصور آریا به قیمت بالاتر از قیمت پایه خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۶    
یک مقام مسئول با اشاره به توسعه زیرساخت های انتقال گاز در شمال غرب کشور، گفت: در صورت توافق امکان افزایش صادرات و یا سوآپ گاز ایران با کشورهای قفقاز همچون ارمنستان و آذربایجان وجود دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۶    
تنها با رعایت چند نکته می توانید شخصیت فرزندانتان را به دلخواه خود بسازید تا دچار سرنوشتی تلخ و جبران ناپذیر نشوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۶    
دانشمندان کلاس جدیدی از مواد را با استفاده از فناوری نانو ساخته اند که طیف گسترده ای از صنایع، از هوا فضا گرفته تا خودروسازی و زیست پزشکی را متحول خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۳    
مصرف عرقیات کمک می کند تا حرارت کبد که باعث خشکی در بدن می شود، کاهش یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۳    
محققان باله هوشمندی ساخته اند که با استفاده از آن می توان به آگاهی دقیقی از اقیانوسهای جهان دست یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۳    
کیسه هوای پوشیدنی D-Air به عنوان یکی از فناوری های شاخص جهان در سال 2015 معرفی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۳    
در آینده نزدیک دنیای واقعیت مجازی پیوند هیجان انگیزی با دنیای واقعی خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۰    
در اینجا ماسکی را به شما معرفی می کنیم که در 5 دقیقه رویای شما برای داشتن پوستی زیبا، شفاف و تازه را برآورده می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۰    
محققان دریافته اند که برخلاف باور رایج، کمبود ویتامین D باعث بروز یا تشدید اختلال در خواب نمی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۰    
بیماری صرع در آقایان نسبت به خانم ها شایع تر است که این موضوع علت خاصی ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۰    
دبیر علمی دوازدهمین کنگره بین المللی صرع با اشاره وضعیت آلودگی هوای پایتخت، گفت: زمانی که آلودگی هوا تداوم داشته باشد، حملات بیمار مبتلا به صرع تشدید می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۷    
مدیر کل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: تغذیه سالم نقش مهمی در پیشگیری از بیماری ها دارد و هم اکنون مهم ترین علت بیماری های غیر واگیر در کشورمان، الگوی غذایی نامناسب است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۲    
عکس اصغر بشارتی عکاس شایسته و با سابقه ایران موفق به دریافت نشان طلایی آساهی شیمبون کشور ژاپن شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۳    
طرح سراسری جمع آوری معتادان و متکدیان با حضور یگان حفاظت شهرداری تهران و مسئولان سازمان پایانه ها در پایانه مسافری غرب تهران اجرا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 95 از فردا یکشنبه 6 دی ماه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۴    
مدیر گروه فرهنگی یونسکو ضمن تشریح فرآیند ثبت شهرها در فهرست شهرهای خلاق یونسکو گفت: شهرداران در این زمینه متولیان اصلی هستند و باید نگاهی کلان به توسعه پایدار داشته باشند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۴    
با حضور مدیر و معاونین منطقه و روسای مراکز انتقال نفت، خط لوله 20 اینج فرآورده نفتی منطقه خوزستان راه اندازی و در چرخه بهره برداری قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۱    
طبق یک مطالعه جدید، پیروی از هفت سبک سالم در زندگی به کاهش بروز نارسایی قلبی منجر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۲    
مدیرعامل ایساکو از تمدید طرح ویژه زمستانی خدمات پس از فروش ایران خودرو تا 20 دی ماه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۱    
معاون بازاریابی و روابط خارجی شرکت هواپیماسازی توپولف با بیان اینکه این شرکت در ساخت هواپیماهای غیرنظامی در رتبه پنجم جهان قرار دارد، پیشنهاد کرد: ایران تحت لیسانس ما هواپیما بسازد و به خاورمیانه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۸    
شاخص فلاکت (به انگلیسی: Misery index) یک نشانگر اقتصادی است که توسط اقتصاددان آرتور اکان تبیین شده است و از افزودن نرخ بیکاری به نرخ تورم به دست می آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۵    
ارزیابی صندوق جهانی پول نشان داد که اقتصاد کشورهای حاشیه خلیج فارس در اثر فروپاشی قیمت نفت 500 میلیارد دلار در سال 2015 آسیب دید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۲    
بانک سرمایه گذاری توسعه آسیا موسوم به AIIB که جمهوری اسلامی ایران نیز یکی از اعضای هیات موسس آن است، با برگزاری مراسمی در شهر پکن پایتخت چین گشایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۶    
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه دستورالعمل مربوط به طرح برندسازی جایگاه های عرضه سوخت در حال نهایی شدن است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۰    
سرمایه گذار شهرزاد با انتقاد از تحلیل های کودکانه رسانه های غربی، گفت: BBC و VOA دائم در حال تحلیل های کودکانه درخصوص استقبال مردم از شهرزاد هستند و این استقبال مردم را مقابله با صدا و سیما می دانند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۰    
آمارها نشان می دهد 1.5 میلیون ایرانی بالای 60 سال به دلایلی از جمله تامین نبودن، نیازهای معیشتی، انتقال تجربه و امید به زندگی تمایلی به بازنشستگی ندارند و دوباره به بازار کار برمی گردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۰    
نایب رئیس سابق فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در جلسه محاکمه خود در اروگوئه به اتهامات کلاهبرداری و پولشویی در فوتبال اعتراف کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۷    
نشریه الوطن امروز گزارشی را از لژیونرهای حاضر در لیگ ستارگان ارائه داد و در آن به تعریف و تمجید بازیکنان ایرانی پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۷    
4 دیدار پایانی هفته شانزدهم لیگ برتر روز یکشنبه برگزار می شود و در این روز استقلال در تهران میزبان سیاه جامگان است و تراکتورسازی هم به مصاف تیم نفت خواهد رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۴    
مهاجم پرتغالی رئال مادرید در تعطیلات زمستانی نیز ورزش سنگین را ترک نکرده و زیر نظر دو مربی بدنسازی آمریکایی فعالیت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۴    
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در رده بندی شبکه خبری اسکای اسپورت رتبه اول را به خود اختصاص داد و مهاجم پرتغالی رئال مادرید به رتبه پنجم رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۱    
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه با اشاره به سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری اعلام کرد که تصویربرداری فاز دوم این سریال هفته گذشته به اتمام رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: در حال حاضر هیچ گزینه قابل اعتمادتری نسبت به ایکر در اختیارم نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۱    
دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد برای تصاحب امتیاز خرید ستاره سوئیسی ولفسبورگ آلمان رقابت می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۱    
مدافع میانی بایرن مونیخ برای سال جدید میلادی آرزوی سلامتی کرد تا بتواند جایگاه خود را در تیم ملی فوتبال آلمان باردیگر به دست آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۸    
امیر خان ستاره سینمای هند لباس بابا نوئل پوشید و به میان بچه ها رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۸    
در نخستین مراسم اعطای جایزه عالی علم و فناوری مصطفی(ص)، دو برگزیده و دانشمند برتر به ایراد سخنرانی پرداختند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۸    
منصور لشکری قوچانی تهیه کننده هفت ماهگی به کارگردانی هاتف علیمردانی معتقد است سه بازیگر این فیلم شانس گرفتن سیمرغ از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۸    
جینفر لارنس به مناسبت فرارسیدن کریسمس از بچه های بیمارستانی در شهر زادگاهش عیادت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۵    
به عقیده کارشناسان خودروی S P90D را باید بارزترین نمونه نوآوری در دنیای خودروهای خودران به شمار آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۵    
محققان در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران موفق به طراحی و ساخت پرینترهای سه بعدی شدند که از امکان تولید طرح نهایی به کمک دو نازل رنگ برخوردار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۵    
مهاجم و کاپیتان پیشین تییم ملی فوتبال برزیل بر این باور است که نیمار به حدی رسیده که می تواندجانشین وی در تیم ملی برزیل باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۱    
براساس تازه ترین آمارهای رسمی،فاصله نرخ سودبانکی وتورم به بالاترین سطح رسید به نحوی که مقاومت بانک مرکزی درکاهش نرخ سودبانکی تَرک برداشت وحالا همه منتظر تصمیمات جدید شورای پول واعتبار هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۲    
منابع امنیتی سوریه اعلام کردند زهران علوش سرکرده گروهک جیش الاسلام و شماری از فرماندهان این گروهک در حملات هوایی به ریف دمشق کشته شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۹    
پایگاه خبری ایرویز نیوز گزارش داد که ایران قرار است با برداشته شدن تحریم ها، 450 فروند هواپیمای بوئینگ و ایرباس را طی پنج سال آینده خریداری کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۳    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مجرمی خبر داد که با استفاده از بدافزار کیلاگر به حساب 33 نفر دستبرد زده بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۸    
محققان می گویند، تجویز داروی پایین آورنده فشار خون برای کسانی که هنوز مبتلا به آن نشده اند اما خطر بیماری های قلبی عروقی در آنها زیاد است، می تواند باعث نجات جان بسیاری شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۵    
به سرعت به تاریخ اجرای توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 نزدیک می شویم و شرایط تازه اقتصادی در ایران به عنوان یکی از کشورهای مطرح در خاورمیانه یکی پس از دیگری نمایان می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۰    
به احتمال زیاد وقتی قاسم تک دهقان را از نزدیک می دیدیم نه او را باور می کردیم و نه تا این اندازه کاراکتری جذاب برای مان از خود نشان می داد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۷    
دانشمند مسلمان برگزیده اولین دوره جایزه مصطفی (ص) تاکید کرد: همیشه به دانشجویان و همکارانم توصیه می کنم که باید آنقدر شکست بخورند تا راهی برای رسیدن به موفقیت پیدا کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۴    
گروه تروریستی تکفیری داعش استفاده و خرید و فروش اعضای بدن اسیران را بر اساس حکمی که اخیرا فاش شده، مجاز دانسته و این نگرانی را بوجود آورده است که این گروه اقدام به خرید و فروش و قاچاق اعضای بدن انسان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۵    
زمزمه راه اندازی بورسی متمرکز به نام بورس ارز برای انجام مبادلات خرد و کلان و جلوگیری از تشدید نوسان بازار از چند سال پیش بر سر زبان ها افتاد تا اینکه سرانجام بانک مرکزی به جای بورس ارز با راه اندازی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۹    
دولت مالزی روز شنبه اعلام کرد دو ورزشکار و یک همراه تیم رژیم اشغالگر قدس را از مسابقات قایقرانی قهرمانی جوانان جهان حذف کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۳    
علیرضا افتخاری، خوانندهٔ سرشناس کشورمان، در آیین اهدای جایزهٔ علمی مصطفی (ص)، تصنیف حلقهٔ گیسو را در وصف حضرت پیغامبر،با همراهی گروه نمایشی، به شکل پرفورمنس اجرا کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۰    
امیر با احسان و مهدی بعد از برنامه خوشا شیراز، درخت هم کاملا تزئینی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۴    
آمار وزارت ارتباطات از افزایش 3.4 برابری پهنای باند بین الملل و 3.8 برابری باند داخلی حکایت دارد،آیا عملکرد با گفته وزیر نسبت 80 به 20 در افزایش پهنای باند داخلی به خارجی تطابق دارد و حرکت در مسیر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۱    
ظریف با تبسم به الجبیر گفت: شما بیش از 50 سال است که در یمن هستید، هرجا که پا بگذارید، تروریسم وارد می شود و القاعده پشت سرتان است .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۲    
آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد که در سال های اخیر به رغم کاهش تورم بخش کالاها، تورم بخش خدمات هنوز در سطح بالایی قرار دارد و به یک مانع برای حصول تورم تک رقمی پایدار تبدیل شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۶    
با توجه به سفر هیات بلندپایه تجاری روسیه و وزیر تجارت این کشور، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که حضور تجار و بازرگانان این کشور در ایران می تواند باعث افزایش حجم تجارت میان دو کشور شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۶    
چارچوب اجرای طرح فروش قسطی آپارتمان تدوین شد و در صورت نهایی شدن بازار لیزینگ مسکن مستقل از منابع بانکی آماده راه اندازی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۰    
در اواخر دهه 60 شرکت های تولیدکننده سیم روکش دار موظف بودند سیم مسی روکش شده را به قیمت کیلویی 400 تومان بفروشند.
  • ۱