چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۷:۳۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 16 دی 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 دی 1394 ایران اکونومیست 2 دی 1394 ایران اکونومیست 3 دی 1394 ایران اکونومیست 4 دی 1394 ایران اکونومیست 5 دی 1394 ایران اکونومیست 6 دی 1394 ایران اکونومیست 7 دی 1394 ایران اکونومیست 8 دی 1394 ایران اکونومیست 9 دی 1394 ایران اکونومیست 10 دی 1394 ایران اکونومیست 11 دی 1394 ایران اکونومیست 12 دی 1394 ایران اکونومیست 13 دی 1394 ایران اکونومیست 14 دی 1394 ایران اکونومیست 15 دی 1394 ایران اکونومیست 16 دی 1394 ایران اکونومیست 17 دی 1394 ایران اکونومیست 18 دی 1394 ایران اکونومیست 19 دی 1394 ایران اکونومیست 20 دی 1394 ایران اکونومیست 21 دی 1394 ایران اکونومیست 22 دی 1394 ایران اکونومیست 23 دی 1394 ایران اکونومیست 24 دی 1394 ایران اکونومیست 25 دی 1394 ایران اکونومیست 26 دی 1394 ایران اکونومیست 27 دی 1394 ایران اکونومیست 28 دی 1394 ایران اکونومیست 29 دی 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۱    
رییس جمهوری با اشاره به اینکه تقویت وحدت ملی، حفظ تمامیت ارضی و توسعه و آبادانی عراق به عنوان کشور دوست و همسایه ایران برای ایران حائز اهمیت است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۳    
وزارت خارجه اردن سفیر ایران در امان را در واکنش به حمله به سفارت عربستان در تهران فراخواند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۱    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با تلاش گروه تفحص در عربستان و شناسایی همه جانباختگان پرونده مفقودان جانباخته فاجعه منا بسته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۶    
سفیر ایران در عربستان به همراه 54 نفر از دیپلمات های ایرانی و خانواده هایشان از عربستان به کشورمان بازگشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۰    
رئیس شورای امنیت کشور ضمن ابلاغ دستور تشکیل کارگروه 4 جانبه پیگیری حادثه تعرض به سفارت عربستان در تهران، برای بررسی همه جانبه این موضوع و اعلام نتیجه، حداکثر دو هفته مهلت تعیین کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۸    
رئیس سازمان توسعه تجارت بر لزوم به روز شدن ناوگان حمل و نقل کشور به منظور سرمایه گذاری شرکت های بین المللی تاکید کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۳    
سفیر هند در ایران گفت: فرصت بی نظیری در دوران پس از لغو تحریم ها برای همکاری و توسعه روابط ایران و هند فراهم شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۶    
مدیر عامل ستاد دیه کشور گفت: با تصویب و اجرای قانون اجباری بیمه شخص ثالث، دیگر ورودی راننده به زندان ها نخواهیم داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۷    
برخی بانک ها نسبت به ایمیل هایی که از سوی آنها برای مشتریان ارسال می شود، هشدار دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۱    
حمله به سفارت و کنسول گری عربستان در تهران و مشهد و پیامدهای آن نشان داد وزیر خارجه بودن در ایران یکی از دشوار ترین کارهای دنیاست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۸    
حلال خور عضو هیات مدیره شرکت پست تصریح کرد: انجام امور نیابتی سازمان ها از سوی پست کاهش هزینه های دیگر بخش های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و درنتیجه بهره وری ملی و توسعه اقتصادی را موجب می گردد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۶    
نعمتی، عضو هیات مدیره شرکت پست از منطقه 16 پستی بازدید و با کارکنان و مسئولین این منطقه دیدار و گفتگو کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۱    
سازندگان ایرانی برای حضور و رقابت جدی با رقیبان خارجی خود در دوران پساتحریم اصل مشتری مداری را باید به عنوان راهبردی مهم مورد توجه قرار دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۸    
اگر در زمستان، دوش آب داغ بگیرید، پوست شما تمام چربی طبیعی اش را از دست می دهد و این خشک شدن بیش از حد پوست، خارش هایی که در فصل سرد سال دارید را افزایش می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۸    
با توجه به تفاهم نامه منعقد شده با پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، امکان پرداخت جرایم رانندگی از طریق کلیه درگاه های بانک آینده در سراسر کشور امکان پذیر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۸    
شرکتهای پتروشیمی می توانند نیازهای خود را در زمینه تجهیزات و قطعه های مورد نیاز از طریق شرکتهای سازنده ایرانی تامین کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۹    
افرادی که از روی نادانی و یا وابستگی به این اماکن حمله نمودند، مجرم هستند و از قوه قضائیه نیز تقاضا دارم قاطعانه و خارج از سیر طبیعی پرونده های قضایی این موضوع را بررسی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۳    
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در تازه ترین گزارش آماری خود اعلام کرد، تولیدات جهانی چوب در سال 2014 به بیشترین میزان پس از رکود اقتصادی جهان در سال 2008-2009 رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۵    
گواهی نامه و تندیس طلایی پنج ستاره کیفیت از سوی انجمن کیفیت ایران در نخستین همایش بزرگ طرح ملی رتبه بندی کیفیت خدمات و محصولات به شرکت نفت ایرانول اعطا شد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۲    
احتمال هم گروهی ایران با دو تیم از بین عربستان، امارات، قطر و اردن در مرحله نهایی مقدماتی جا م جها نی و سخنان شیطنت آمیز مقامات فو تبا لی این کشورها علیه ایران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۲    
پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون در قسمت های پایانی سریال محله گل وبلبل حضور یافته است و روزهای پنجشنبه و جمعه بخشهایی با بازی او پخش می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۲    
عضو هیات علمی و مدیر گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر تهران در حاشیه بازدید هیات دانشگاهی دانشگاه هنر تهران از سایپا گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۹    
حسین علیزاده آهنگساز و نوازنده پیشکسوت موسیقی کشورمان در پی انتشار خبر برگزاری جلسه شورای عالی خانه موسیقی و اظهارات اعضای این شورا، نامه ای منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۹    
دانشمندان مؤسسه تحقیقات سرطان در لندن با افزودن ساختارهای سه بعدی پروتئین های معیوب و نقشه شبکه های ارتباطی سرطان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۶    
رافا بنیتس بعد از اینکه با باشگاه رئال مادرید راه های خود را از هم جدا کردند در این باره پیامی منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۶    
گروهی از دانشمندان موسسه فیزیک و تکنولوژی مسکو و مؤسسه فیزیک نظری آکادمی علوم روسیه فراماده یا متاماده ای دو بعدی طراحی کرده اند که از عناصر نقره تشکیل شده است و نور را به صورت غیرمعمولی منکسر می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۶    
نخستین فضاپیمای هند در مارس، هنوز در حوالی سیاره سرخ به دنبال گاز متان در جو آن می گردد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۳    
یک جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی، علت درد ناف در زنان باردار را توضیح داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۳    
محققان یک تیم تحقیقاتی از چند موسسه و دانشگاه مختلف، موفق شدند با استفاده از نانوالیاف سیلیکونی، کلیه مصنوعی بسازند. این کلیه قابل کاشت در بدن بوده و بی نیاز از پمپ قادر به فعالیت است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۰    
یک استاد طب سنتی گفت: حرارت غریزی یا همان حرارت حیاتی که طول عمر هر کس به مقدار و ادامه آن بستگی دارد و از بین انواع حرارت هایی که می شناسیم تنها حرارتی است که برای بدن ما زیانی ندارد بلکه مایه گرمی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۰    
راه اندازی مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک سایپایدک با استقبال مشتریان و مالکان خودروهای دنده اتومات مواجه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۰    
فیلم سینمایی دربست به کارگردانی علی خامه پرست فرد و تهیه کنندگی حسن علیمردانی و حسن مصطفوی همراه با 11 فیلم دیگر به هشتمین دوره ی جشنواره منار بلغارستان راه پیدا کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۷    
طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که از اول دی ماه سال جاری با شرایطی متفاوت از سوی گروه خودرو سازی سایپا آغاز شده، با استقبال خوبی از سوی هموطنان مواجه شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۷    
از این پس، مشترکین همراه اول می توانند در طول پرواز نیز از خدمات تلفن همراه خود شامل مکالمه، پیامک و دیتا استفاده کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۴    
واگذاری 20 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی از طریق شعب نادری و خشایاربانک ملی ایران انجام می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۴    
کارگروه سایپا با هدف آماده سازی مقدمات حضور در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو در مدیریت ارتباطات گروه سایپا تشکیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۶    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز چهارشنبه منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۶    
دبیرکل کانون عالی کارفرمایان از کسری بودجه 10 هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: این نهاد هم اینک به سختی می تواند هزینه های خود را تامین کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۶    
مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت اظهار کرد: ایران از نظر پزشکی در سطح بالایی قرار دارد و برای افزایش درآمد کشور می توانیم به آن توجه ویژه ای کنیم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۸    
رئیس ستاد برنامه ریزی اجرایی انجمن لوازم خانگی ایران، تشکیل سازمان حمایت را کارشناسی ندانست و گفت: تاسیس چنین سازمانی ایجاد محدودیت هایی برای تولید کننده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۲    
اوراق اجاره 650 میلیارد ریالی شرکت دانا پترو ریگ کیش از روز شنبه 19 دی ماه در فرابورس ایران پذیره نویسی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۲    
فرمانده ناجا با اشاره به وقایع رخ داده در مقابل سفارت کنسولگری عربستان در تهران و مشهد گفت که به تعرض به سفارت عربستان مشکوک است و درهر حال نیروی انتظامی پیگیر جدی این موضوع است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۹    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم گفت: یک دستگاه اتوبوس ولوو پس از برخورد با گاردریل وسط و تیر چراغ برق در اتوبان قم - تهران به لاین مخالف رفت که خوشبختانه این حادثه به خیر گذشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۶    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز چهارشنبه بازار سرمایه، با 576 واحد رشد در ارتفاع 62 هزار و 632 واحدی ایستاد. علاوه بر این همه شاخص ها امروز مثبت و بازار سبز پوش بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۳    
در آخرین روز معاملاتی این هفته، ضمن رشد 8.6 واحدی شاخص کل فرابورس، آیفکس بعد از 31 روز معاملاتی وارد کانال 700 واحدی شد و رقم 702 واحد را ثبت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۰    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد : بر اساس طرح جدید این بانک، صادرکنندگان از تسهیلات با نرخ سود 16تا 21 درصد برخوردار خواهند شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۱    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: مسئولان ایران و عراق به دنبال افزایش حجم مبادلات تجاری دوجانبه و تسریع در افزایش سطح روابط اقتصادی هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۱    
سرمایه گذار سریال شهرزاد با اشاره به دیالوگی از این سریال که درباره مردم کرمان در قسمت 11 آورده شده بود بیان کرد که این دیالوگ ها برای دلجویی از مردم کرمان بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۸    
معاون وزیر جهاد با بیان اینکه خرید برنج های آمریکایی 4 ماه قبل از اعلام ممنوعیت واردات از این کشور انجام شده است، گفت: بعد از اعلام ممنوعیت، حتی یک کیلوگرم برنج از آمریکا خریداری نکرده ایم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۳    
بعد از تصمیم عربستان برای قطع روابط دیپلماتیک با ایران اکنون چند کشور دیگر از جمله بحرین، سودان و جیبوتی نیز روابط خود با ایران را قطع کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۳    
معاون فنی بازرگانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: باب المندب یک آبراه بین المللی است و بر اساس قوانین بین المللی همه شناورهای تجاری حق عبور آزاد و امن از این آبراه را دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۴    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در کار گروه ملی مقابله با آلودگی هوا گفت: تولید موتورسیکلت کاربراتوری از اول مهر ماه 1395 در کشور ممنوع است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۶    
در اینجا به تاثیرات منفی استفاده از سیر چینی بر سلامتی اشاره کرده ایم و راه هایی برای تشخیص سیر چینی از سیر ایرانی را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید مصرف سیرهای چینی را هر چه سریع تر متوقف کنید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تصمیم دارد سیستم سنتی و مشهور بارسلونا را تغییر داده و حالت تدافعی تری به تیم خود بدهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
بانک مرکزی از شنبه آینده ثبت نام از متقاضیان وام کالا را آغاز و اجرای آن را به بانک ها ابلاغ می کند؛ با این حال مسئولان وزارت کار می گویند استقبال بازنشسته ها سرد بوده و کار راضی کننده نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
یک مبتکر آرژانتینی با استفاده از تصاویر ناسا، نقشه های لگاریتمی پیچیده و فتوشاپ، یک تصویر گرد قطع جیبی از کل جهان شناخته شده را تولید کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
محققان تایلندی با همتایان استرالیایی خود اقدام به ارائه روشی ارزان و ساده برای تولید فتوکاتالیست های مورد استفاده در تصفیه پساب ها کردند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۴    
داریوش اسدزاده که از پیشکسوتان بازیگری در ایران است از وضعیت تولیدات سینما و تلویزیون و شرایط کار برای بازیگران حرفه ای گله مند است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۴    
ستاره گل زن و فرصت طلب تیم فوتبال لیورپول در جریان دیدار با استوک سیتی آسیب دید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۴    
قهرمان تنیس جهان گفت: زیدان به حقش رسیده و در جایی ایستاده که باید باشد اما به خاطر رفتاری که با بنیتس شده بسیار متاسفم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۱    
شرکت نانوترونیک ایمیجینگ (Nanotronic Imaging) موفق به ساخت میکروسکوپ نوری شده است که قادر به تصویربرداری از سطوح در مقیاس مولکولی است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۱    
سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول هرگز نتوانسته خاطره موفقیت هایش را در دورتموند این بار در لباس لیورپول تکرار کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۱    
تیم فوتبال لیورپول با برتری مقابل استوک سیتی تنها یک گام با حضور در فینال جام اتحادیه باشگاه های انگلیس فاصله دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۱    
رییس سازمان سینمایی کشور گفت: در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر 80 درصد آثار سینمایی مستقل ساخته شده اند و این اتفاق بزرگی در سینمای ایران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۵    
پژوهشگران ژاپنی موفق به ساخت حسگر انعطاف پذیری شدند که قادر است اکسیژن مصرف شده توسط سلول ها را اندازه گیری کند. این حسگر لایه نازک به صورت غیرتهاجمی نقشه مصرف اکسیژن را در بافت سلولی ترسیم می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۰    
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از تعطیلی 19 درصد از واحدهای صنعتی کشور خبر داد و گفت: همچنین 40 درصد از واحدهای صنعتی زیر ظرفیت واقعی اقتصادی فعالیت می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۹    
مدیر کل استاندارد استان تهران از ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد 11 محصول از تجهیزات و لوازم خانگی در این استان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۶    
خاندان سعودی حاکم بر عربستان درحالی داعیه رهبری جهان اسلام را دارد که بسیاری از اعضای این خاندان، غرق در فساد و فحشا هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۳    
مداخله دولت چین و برچیدن واسطه ها و تعطیلی شرکت های تبانی کننده، این تصور را ایجاد کرد که اوضاع اقتصاد چین رو به بهبودی است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۹    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: ارزش بانکی 14 ارز نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت 24 واحد پولی کاهش نشان می دهد، نرخ یک ارز نیز تغییری نکرد و دلار بانکی 10 ریال گران شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۳    
سرپرست پژوهشکده سازمان هواشناسی گفت :بلند مرتبه سازی غرب تهران تهویه آلاینده ها در شهر را مشکل ساخته و این موضوع نقشی اساسی در آلودگی هوای پایتخت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۷    
محققان دانشگاه ایندیانا نوعی ماده زیستی شبیه به ویروس ساختند که در فرآیند تولید هیدروژن با قیمت ارزان به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۷    
آقای خاص در صدر مربیانی قرار دارد که در 10 سال اخیر بیشترین هزینه را در فصل نقل و انتقالات داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۴    
صبح بخیر ایران یکی از برنامه های پرمخاطب تلویزیون است که در مدت 21 سالی که از شروع پخش آن می گذرد، بینندگانی از هر قشر و سن و سال را با خود همراه کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۱    
جستجو برای شناسایی قاتل یا قاتلان پیرمرد 84 ساله ملاک و ساکن اتاقی 6 متری در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۵    
در سوگ تختی نباید گریست؛ او زنده است، برای همه زمان ها و تا آخر زنده خواهد ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۵    
طبق یافته جدید محققان، ورزش کردن بیش از حد می تواند سلامت قلب را به خطر اندازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۲    
عربستان و چند کشور دیگر از اوایل هفته جاری روابط دیپلماتیک خود را با ایران قطع کردند و عربستان نیز اعلام کرد مبادلات تجاری با ایران را متوقف خواهد کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۰    
خطوط هوایی مالزی پرواز از آسمان ایمن ایران را برای رسیدن به اروپا بر مسیر پرپیج و خمی که از مصر می گذشت، ترجیح داد و بار دیگر پرواز از آسمان کشورمان را از سرگرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۷    
گزارش ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم حاکی است که گروه تروریستی داعش یک سوم اراضی تحت اشغال خود در سوریه و عراق را از دست داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۲    
یکی از ساده ترین راه ها برای رهایی از دردهای مزمن استفاده از داروهای مسکن است، اما این روزها فناوری های جدیدی برای کاهش درد معرفی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۳    
یکی از سیاستمداران منتقد دولت آلمان در گفت وگوی اختصاصی با فارس ضمن انتقاد شدید از روابط کنونی این کشور با عربستان با توجه به موارد گسترده نقض حقوق بشر در این کشور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۲    
مدیرکل دفتر مهندسی راه آهن با بیان اینکه روزانه حدود 600هزار خودرو بین تهران و شهرهای اقماری تردد می کنند، این حجم سفر با خودرو شخصی را مخالف قوانین زیست محیطی و مصرف انرژی دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۶    
تهیه کننده برنامه تلویزیونی سه شو گفت: آقای مهران غفوریان با این برنامه همکاری خوبی دارد و جدایی او از سه شو شایعه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۱    
موضوع پولی شدن تردد خودروها از برخی تونل ها و پل صدر در پایتخت، در حالی مطرح و در نوبت رسیدگی در صحن شورای شهر تهران قرار گرفته که پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان یکی از ارکان ترافیک در پایتخت از آن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۸    
معاون اجرایی رئیس جمهوری در نامه ای به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، عرضه محصولات پتروشیمی خارج از بازار بورس را تخلف دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۲    
شبکه خبری اسکای نیوز روز سه شنبه اعلام کرد که داعش بیمارستانی را در شهر الرمادی مرکز استان الانبار در غرب عراق منفجر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۴    
براساس آمارهای رسمی در 9 ماه امسال 717 میلیون دلار خودرو وارد شده است که از لحاظ ارزش دلاری 11 درصد رشد دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۱    
صلاحیت 10 هزار و 954 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس توسط هیأت های اجرایی احراز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۶    
مسئولان ورزشی و مطبوعات عربستان این روزها در اقدامی مشترک و همگام با سیاست های غلط دولتمردان خود، جوسازی های گسترده ای را برای گرفتن امتیاز از باشگاه های ایرانی آغاز کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۰    
به دنبال افزایش خوش بینی ها در بازار سهام و حضور قابل توجه سهامداران خُرد در این بازار، روز گذشته، شاخص کل با رشد 328 واحدی در رقم 62 هزار و 56 واحد ایستاد که بیشترین رشد از 25 مهر محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۲    
رکود و بیکاری مشکل اصلی کشور است. بدیهی است که دغدغه حل این مشکل در کشور بسیاری را از خواب شب بیدار می کند.