سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۲:۱۱Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 24 دی 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 دی 1394 ایران اکونومیست 2 دی 1394 ایران اکونومیست 3 دی 1394 ایران اکونومیست 4 دی 1394 ایران اکونومیست 5 دی 1394 ایران اکونومیست 6 دی 1394 ایران اکونومیست 7 دی 1394 ایران اکونومیست 8 دی 1394 ایران اکونومیست 9 دی 1394 ایران اکونومیست 10 دی 1394 ایران اکونومیست 11 دی 1394 ایران اکونومیست 12 دی 1394 ایران اکونومیست 13 دی 1394 ایران اکونومیست 14 دی 1394 ایران اکونومیست 15 دی 1394 ایران اکونومیست 16 دی 1394 ایران اکونومیست 17 دی 1394 ایران اکونومیست 18 دی 1394 ایران اکونومیست 19 دی 1394 ایران اکونومیست 20 دی 1394 ایران اکونومیست 21 دی 1394 ایران اکونومیست 22 دی 1394 ایران اکونومیست 23 دی 1394 ایران اکونومیست 24 دی 1394 ایران اکونومیست 25 دی 1394 ایران اکونومیست 26 دی 1394 ایران اکونومیست 27 دی 1394 ایران اکونومیست 28 دی 1394 ایران اکونومیست 29 دی 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۳    
سخنگوی جنبش اسلامی نیجریه: این افراد ناپدید شده یا به دست ارتش کشته شده اند یا اینکه در مکانهای نامعلوم در بازداشت هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۲۳:۱۹    
آلن دیکسون (Allan Dixon)، جوان 29 ساله ی ایرلندی عاشق سلفی گرفتن با حیوانات مختلف است. آلن می گوید رسیدن به ژست مناسب حیوان گاهی نیاز به 3 ساعت مهربانی به آن حیوان را دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۲۳:۱۶    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز پنجشنبه در سایت خود نوشت دفتر نتانیاهو تلاش می کند طرحی را که وحدت اجرای قوانین برنامه ریزی و ساخت و ساز نام دارد از وزارت دارایی به وزارت امنیت داخلی منتقل کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به حل نشدن مشکلات مالی این تیم گفت: شرایط به گونه ای است که دیگر نمی توانم با تیم کار را ادامه دهم از این رو تا روز بیست و هشتم دی ماه جاری فرصت می دهم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۸    
تیم فوتبال امید امارات در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در دیداری نزدیک توانست با گل به خودی بازیکنان استرالیا، مقابل این تیم به برتری برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۵    
بدون شرح!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۹    
رابعه اسکویی که بیشتر به واسطه حضورش در آثار کمدی شناخته می شود به تازگی از ایران مهاجرت کرده تا در تولیدات شبکه ماهواره ای جم حضور یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۲۰:۲۸    
شایدی قدری عجیب و غیر قابل به نظر برسد ولی از این پس می توانید هنگام سرفه و گلو درد به شکلات پناه ببرید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۳    
بانک مرکزی، کاهش قیمت جهانی نفت و تداوم محدودیت های ناشی از تحریم های بین المللی را از عوامل کند شدن برخی فعالیت های اقتصادی در نیمه اول سال 94 اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۸    
با گسترش استفاده از کارت های بانکی، جرائم مربوط به کلاهبرداری و سرقت از طریق این کارت ها یا عابربانک ها رو به فزونی است. آگاهی از این روش های سرقت، در کم کردن آن ها موثر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۲    
با کشته شدن 237 تکفیری داعش در نبردهای آزادسازی منطقه بروانه در الرمادی، خلیفه خودخوانده این گروه تروریستی، 3 روز عزای عمومی اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۷    
دبیرکل جمعیت الوفاق در جلسه دادگاه محاکمه خود در سخنانی تصریح کرد: همچنان خواستار تحقق خواسته های مشروع مردم بحرین هستم اما هیچگاه کسی را دعوت به اقدامات خشونت آمیز نکردم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از برخورد زنجیره ای 3 دستگاه خودرو در بزرگراه هاشمی و اعزام هلی کوپتر امداد برای انتقال مصدومان این حادثه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۴    
منابع عراقی از کشته شدن سرکرده (والی) گروهک تروریستی داعش در بغداد و 10 نفر دیگر از سرکرده های این گروهک خبر دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۱    
مذاکره کننده ارشد تیم هسته ای کشورمان گفت: درست است این جا وین آخرین ایستگاه مسیر طولانی مذاکرات ما است که با عبور از آن به روز اجرای برجام می رسیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۸    
به دلیل تفاوت ساختار و پیچیدگی مغزی زنان زمان خواب آنان کمی بیشتر است. البته بسیاری از زنان، کمتر یا بیشتر از این میزان، می خوابند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مهمی در کشور وجود دارد، گفت: امیدوارم با وجود امنیت مناسب در کشور و حل مشکلات هسته ای فرصت های اقتصادی خوبی ایجاد شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۲    
از اواخر وقت امروز با نفوذ جریان های شمالی و عبور موج تراز میانی جو، در برخی مناطق شمال غرب بارش پراکنده باران و برف و کاهش دما شروع شده و به تدریج روز جمعه استان های ساحلی دریای خزر را فرا می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۲    
دستگاه دیپلماسی چین به ژاپن هشدار داد از انجام اقدامات تحریک آمیز در مناطق مورد مناقشه دریای چین جنوبی بپرهیزد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۹    
در پی آزمایش اتمی اخیر کره شمالی و پرواز جنگنده های روسی بر فراز آسمان گوآم یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور در نظر دارد 12 جنگنده اف 16 را به پایگاه هوایی اندرسون در گوآم اعزام کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۶    
بازار ارز تهران امروز با کاهش قیمت انواع ارزها مواجه بود طوری که یک دلار آمریکا با نرخ 3645 تومان ، یورو به قیمت 3975 تومان و درهم امارات با قیمت 1003 تومان فروخته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۰    
تحلیل روزنامه یدیعوت آحارونوت از ماجرای بازداشت و آزاد شدن تفنگداران آمریکایی این است که این سپاه بود که حرف آخر را در این ماجرا زد و ایران توانست آمریکا را تحقیر کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۱    
خبرگزاری رویترز در گزارشی با موضوع بازداشت نیروهای آمریکایی در خلیج فارس، به بیان جزئیاتی در این رابطه پرداخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۱    
وزیر خارجه امارات در واکنش به توئیت دیروز وزیر خارجه کشورمان، هشتگ #DiploMaturity101 (بلوغ دیپلماتیک 101) را راه اندازی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۱    
مسافران ورودی و خروجی پرواز 'آی.آر815 ' تهران – کوالالامپور شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با تاخیر 14 ساعته روبرو شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۶    
ایران اکونومیست - بیشتر ببینید: تصاویر طغیان رودخانه چشمه کیله تنکابن در استان مازندران زیباترین عکسهای میکروسکوپی مسابقات نیکون ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۱    
لیونل مسی و توپ طلاستاره بارسا که دوشنبه شب پنجمین توپ طلایش را به دست آورد، این سلفی جالب را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۸    
عضو شورای شهر تهران گفت: طی نامه ای از دولت و مجلس درخواست کردیم به لحاظ ضرورت مشارکت برای حل معضل بافت های فرسوده شهر تهران قوانین لازم برای بهسازی و احیا و نوسازی بافت فرسوده در برنامه ششم پیش بینی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۸    
سازمان منابع هوایی کالیفرنیا برنامه فراخوان پیشنهاد شده از سوی فولکس واگن برای خودروهای دیزی آلاینده را رد کرد و سازمان حفظ محیط زیست آمریکا تایید کرد این برنامه غیرقابل قبول است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۸    
رهبر القاعده در فایلی صوتی خواهان حملات به عربستان سعودی و همپیمانان غربی آن در پی اعدام 43 عضو القاعده شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۸    
جنگنده های رژیم سعودی در ادامه جنایت های خود علیه مردم بی دفاع یمن مناطق مختلفی از استان های عمران و تعز را بمباران کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۱    
به دنبال وقوع یک انفجار در استان دیاربکر در جنوب شرق ترکیه دست کم پنج تن کشته و 36 تن دیگر زخمی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۱    
طی هفته گذشته از گوشه و کنار اخبار مربوط به اجرایی شدن برجام به گوش می رسد، از صرافان و کارشناسان بازار سرمایه تا رییس کل بانک مرکزی و معاون وزارت خارجه می گویند که تحریم ها به زودی لغو می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۸    
با رسیدن به موعد اعلام شده، از امروز پنج شنبه 24 دی ماه رسما تمامی پروازهای مشترک بین ایران و بحرین متوقف می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی قصدی برای اعزام به حج عمره نداریم ، گفت: ایران قبل از اتفاقات اخیر، اعزام زائران به حج عمره را تعطیل کرده بود .