چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۸:۳۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 23 دی 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 دی 1394 ایران اکونومیست 2 دی 1394 ایران اکونومیست 3 دی 1394 ایران اکونومیست 4 دی 1394 ایران اکونومیست 5 دی 1394 ایران اکونومیست 6 دی 1394 ایران اکونومیست 7 دی 1394 ایران اکونومیست 8 دی 1394 ایران اکونومیست 9 دی 1394 ایران اکونومیست 10 دی 1394 ایران اکونومیست 11 دی 1394 ایران اکونومیست 12 دی 1394 ایران اکونومیست 13 دی 1394 ایران اکونومیست 14 دی 1394 ایران اکونومیست 15 دی 1394 ایران اکونومیست 16 دی 1394 ایران اکونومیست 17 دی 1394 ایران اکونومیست 18 دی 1394 ایران اکونومیست 19 دی 1394 ایران اکونومیست 20 دی 1394 ایران اکونومیست 21 دی 1394 ایران اکونومیست 22 دی 1394 ایران اکونومیست 23 دی 1394 ایران اکونومیست 24 دی 1394 ایران اکونومیست 25 دی 1394 ایران اکونومیست 26 دی 1394 ایران اکونومیست 27 دی 1394 ایران اکونومیست 28 دی 1394 ایران اکونومیست 29 دی 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۸    
یک موسسه تحقیقاتی اروپایی ایمن ترین شرکت های هواپیمایی دنیا در سال 2015 میلادی را معرفی کرد که رتبه های یک تا پنج آن متعلق به کشورهای آسیایی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۸    
وزیر امور خارجه آمریکا ساعتی پس از آزادی تفنگداران آمریکایی با صدور بیانیه ای از مسوولان ایرانی برای این اقدام تشکر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۵    
با انجام مراحل انحصار وراثت هادی نوروزی، باشگاه پرسپولیس مبلغ 250 میلیون به حساب شان واریز کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۵    
معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه با بیان اینکه قرارداد اصلی نوسازی رآکتور اراک را با یک شرکت ایرانی بستیم، گفت: اجرای برجام از شنبه یا یکشنیه دیرتر نمی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح سوالی در صفحه مجازی خود به تشریح چرایی استراحت آرام و بدون دغدغه تفنگداران آمریکایی در اتاق استراحت سپاه در جزیره فارسی پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۹    
نخست وزیر روسیه با تاکید بر کنترل اوضاع اقتصادی فعلی این کشور گفت، مسکو باید برای بدترین شرایط اقتصادی خود را آماده کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۶    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان عصر امروز در توییتی به آزادی ملوانان آمریکایی واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۳    
چلسی ارزشمندترین تیم لیگ برتر انگلیس نام گرفت این در حالی است که در رده چهاردهم جدول قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۰    
وزیر امور خارجه آمریکا از اقدام ایران در حل و فصل صلح آمیز و مؤثر مسأله ورود قایق های نیروی دریایی این کشور به آبهای ایران از جمهوری اسلامی تشکر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۴    
اولین تصویر از بازداشت نظامیان آمریکایی که روز گذشته با شناورهای رزمی آمریکایی به آب های سرزمینی ایران در خلیج فارس وارد شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۶    
بانک گردشگری در هفتمین جشنواره ملی بهره وری کشور به عنوان برگزیده در گروه بانکداری و موسسات مالی انتخاب شد و لوح تقدیر دریافت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۱    
تصویری از سوشا مکانی در کهف الشهدا را مشاهده می کنید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۸    
یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: برای رسیدن به سلامتی باید به 6 اصل ضروری، آب و هوای پاک، رعایت اصول تغذیه، خواب و بیداری به اندازه، ورزش و استراحت کافی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۵    
یک استاد طب سنتی نکاتی مفید درباره مصرف چای را مطرح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیرعامل بانک ملت با هدف تقویت بیش از پیش همکاری ها، نشست مشترکی برگزار و بر افزایش تعاملات فی مابین تاکید کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۵    
به منظور نوسازی و تقویت پاور یکی از مراکز اصلی همراه اول، ضمن حفظ خدمات اصلی، برخی خدمات قابل ارائه به مشترکین از دسترس خارج می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۲    
هواداران بارسلونا با توهین به مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید، روی آن نام مسی را نوشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۲    
مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: پتروشیمی های مهاباد، لرستان، مسجدسلیمان، صدف عسلویه و مرجان عسلویه امسال از تسهیلات این بانک بهره مند شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۹    
سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد ضعیف تیم بدن سازی در زمان بنیتس به شدت انتقاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۹    
یک کارشناس طب سنتی با بیان اینکه زنان باید هر 28 روز یک بار قاعده شود و اگر این مدت بیشتر شود, نشانه سردی بیش از حد رحم و غلظت خون است، گفت: اگر قاعدگی زودتر از موعد شود, نشانه گرمی رحم است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۶    
باشگاه رئال مادرید برای خریدن ستاره بلژیکی تیم فوتبال چلسی پیشنهاد 126 میلیون یورویی داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۳    
سید محسن هاشمی مدیر عامل بانک ایران زمین، پیام این بانک با عنوان برای زندگی همین یک زمین را داریم را در راستای مسئولیت اجتماعی بانک ایران زمین ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۸    
هواپیمایی ماهان از اول بهمن ماه مطابق با 21 ژانویه پرواز خود را به صورت هفتگی میان تهران - مسکو آغاز خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۸    
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت :سالیانه 60 میلیون اصله نهال گواهی شده استاندارد در کشور تولید می شود و در واقع نهال مهمترین نهاده تولید در بخش باغبانی و سرمایه عمده باغدار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۵    
چین اعلام کرد که بر خلاف تصور بسیاری، از این پس آهنگ مبارزه با فساد در این کشور نه تنها کند نمی شود، بلکه ریشه ای تر و با شدت هر چه بیشتر تداوم می یابد و شمار بیشتری از مقام های مفسد در هر رده ای به ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل حفاظت و بهره برداری منابع آب امور مشترکان مدیریت منابع آب ایران از پلمپ 29 هزار حلقه چاه آب غیرمجاز در 10 سال اخیر خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۷    
با حضور مهندس مهری، مراسم تودیع و معارفه رحیمی و کاملی، مدیران کل سابق و جدید خدمات و تدارکات شرکت پست برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۷    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در ترافیک های شهری زمانی که شدت صدا از 100 دسیبل بالاتر باشد و با آلاینده های شیمیایی هوا همراه شود اثر مخربی بر سیستم شنوایی افراد می گذارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۷    
پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با حضور طیب نیا ، وزیر امور اقتصادی و دارایی ، سیف ، رییس کل بانک مرکزی و مدیران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۴    
سریال تاریخی معمای شاه با پخش قسمت یازدهم خود، از این هفته شاهد حضور یکی از شخصیت های محوری اش یعنی شهید نواب صفوی خواهد بود. این نقش توسط حسام نواب صفوی ایفا شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۱    
تقریبا بین 5 تا 14 روز بعد از مصرف آنتی بیوتیک ها، عمل ذبح مرغ ها و مصرف گوشت آنها نباید در دستور کار مرغداری ها قرار داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۸    
مرد 30ساله به اتهام تجاوز، کلاهبرداری و جعل صبح دیروز محاکمه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۵    
یک سرمایه گذار اهل کشور ترکیه گفت: پیام های مثبتی از کشور ایران برای سرمایه گذاری خارجی در حوزه های مختلف به گوش می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۰    
بورس تهران با اعلام خبر رفع تحریم ها از هفته آینده، روی خوش خود را به سهامداران نشان داد و امروز چهارشنبه با جهش 675 واحدی، نمودار شاخص کل به عدد 63 هزار و 516 واحد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۷    
قائم مقام صندوق بیمه محصولات کشاورزی گفت: اکنون 153 نوع محصول کشاورزی در کشور زیر پوشش بیمه قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۴    
بورس تهران در معاملات آخرین روز هفته خود، بیشترین افزایش خود را در نیمه دوم سال تجربه کرد و با تشدید روند صعودی قیمت و تقاضا و همچنین رشد 675 واحدی شاخص، به استقبال هفته آینده رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۵    
تعداد کارت های مجازی صادر شده توسط بانک صادرات ایران به دلیل استقبال مشتریان تا پایان آذر ماه سال1394 به مرز 13 هزار کارت رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۵    
شرکت لیزینگ ایران خودرو کشنده فوتون را با تسهیلات ویژه ای در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۳    
خدمت جدید بانک ملت با عنوان یکبار رمز پیامکی(SMS OTP) در حاشیه پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۰    
معاون امور بین الملل و حقوق بشر دوستانه جمعیت هلال احمر با اعلام حمله افراد ناشناس به مرکز درمانی هلال احمر ایران در موگادیشو که شب گذشته - سه شنبه - رخ داد، گفت: این مرکز تعطیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۷    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در آخرین نطق خود درکنگره این کشور، به اشتباه روسیه را به حمایت از اوکراین متهم کرد و گاف وی در مرکز توجه رسانه های روسی قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۷    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها: متأسفانه در این موضوع برخی از رسانه ها نیز شیطنت کردند و قصد داشتند تا با این موضوع برخورد سیاسی کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۸    
بادیگارد ، هجدهمین اثر سینمایی ابراهیم حاتمی کیا است که در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر رونمایی می شود. به تازگی از لوگوی جدید این فیلم رونمایی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۹    
معاملات فرابورس ایران در آخرین روز کاری هفته جاری با خرید و فروش 402 میلیون اوراق بهادار به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۹    
بورس تهران در ابتدای معاملات امروز به روند صعودی خود شدت داد و در رکوردشکنی جدید خود موفق به عبور از کانال 63 هزار واحدی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۶    
مقامات دفاعی آمریکایی اعلام کردند: در حملات روز یکشنبه واشنگتن به ساختمانی در موصل، میلیون ها دلار پول نقد گروه تروریستی تکفیری داعش که از آنها برای پرداخت دستمزد مزدورانش استفاده می کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۰    
مدیر یک شرکت کره جنوبی فعال در حوزه ساخت و تامین تجهیرات صنایع دریایی و نفت و گاز گفت: با اینکه بازار جهانی رو به رکود و افول است؛ اقتصاد ایران به دلیل ظرفیت های فراوان خود چشم اندار مثبتی دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۰    
حبیب اله رشیدارده به سمت مدیر صندوق پس انداز بانک ملی ایران و حشمت اله حسینی به سمت سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی این بانک منصوب و احکام خود را توسط رئیس اداره کل حوزه مدیریت دریافت کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۷    
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دستورالعمل پرداخت وام یک میلیونی عتبات دانشگاهیان به شعب بانک ملت در سراسر کشور ابلاغ شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۴    
مدیر واحد هواپیماهای مسافربری ایرباسبرای بازشگت به بازار هواپیمایی ایران اعلام آمادگی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۲    
ایرنه زانکانارو، مسئول امور بین الملل صنایع غذایی ایتالیا و انریکو دیاتزی وابسته امور اقتصادی و تجاری سفارت ایتالیا با حضور در دفتر دبیرکل خانه ایران با وی دیدار و گفتگو نمودند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۹    
حسن فتحی کارگردان سریال شهرزاد می گوید که تنها یک بیستم از مجموع کسانی که شهرزاد را می بینند از طریق قانونی سریال را تهیه کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۹    
مشاور هنری سازمان صداوسیما از تغییر گرافیکی شبکه های تلویزیون در آینده ای نزدیک خبر داد و در عین حال نگاه ویژه رییس سازمان صداوسیما را دلیلی بر تحقق این امر دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۶    
در بازار جهانی طلا نیز هر اونس طلا برای تحویل در ماه فوریه به بیش از 1081 دلار رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۶    
سمینار بررسی مسائل سیاسی روز با حضور اعضای هیأت مدیره، مدیران و کارکنان واحدهای ستادی پست بانک ایران و مدیریت شعب مناطق تهران، بیست ودوم دی ماه درسالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۰    
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای با اشاره به قطعیت غیر عمدی بودن ورود غیر قانونی و غیر مجاز شناورهای رزمی آمریکایی به آب های سرزمینی ایران در خلیج فارس ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۹    
وی افزود: کسی با دیدن این سریال درباره بد بودن شاه قانع می شود؟ چرا چنین پولی باید صرف چنین سریال بی تاثیری شود؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۹    
کارشناس مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از همه افراد خواست تا پیش از قرار دادن لباس های خود بر روی دیوار مهربانی از تمیز بودن و بهداشت آنها مطمئن شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۶    
یک کارشناس حوزه اقتصاد با بیان اینکه پذیرفته ایم که راه حل مشکلات اقتصاد مقاومتی است، بیان داشت: ستون فقرات اقتصاد مقاومتی نیز بحث گفتمان سازی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۶    
شرکت نانوبیوتکس اعلام کرد که نتایج اولیه آزمون های بالینی روی نانوداروی ضد سرطان سر و گردن این شرکت موفقیت آمیز بوده است. در این آزمون ها، ایمنی و اثربخشی دارو تایید شده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۸    
اخیرا محققان بخش نانوپزشکی دانشگاه نیوثوث ولز موفق به ساخت دستگاهی شدند که قادر است سلول های سرطانی را از سلول های سالم خون جدا کند. این ابزار برای تشخیص و حتی درمان سرطان می تواند به کار گرفته شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۸    
گروهی از اخترشناسان از داده های جمع آوری شده توسط تلسکوپ های مداری سه تایی ناسا برای اندازه گیری وزن خوشه کهکشانی باستانی که قدمت آن به 3.8 میلیارد سال پس از ایجاد جهان برمی گردد استفاده کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۵    
پژوهشگران دانشگاه استنفورد موفق به افزایش کارایی پیل خورشیدی با استفاده از شبکه ای از نانوحفره ها در سطح طلا شدند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۲    
لامپ هایی که از کشور چین وارد می شود، دارای کیفیت بهتری نسبت به پاکستانی ها هستند که البته این موضوع شامل کالاهایی نمی شود که از کشور چین و توسط افراد سودجو و منفعت طلب به کشور وارد می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۲    
عضو هیئت مدیره انجمن قطعات و مجموعه های خودرو در مصاحبه با "صبح و گفت و گو" از مشتریان قطعات خودرو درخواست کرد به منظور جلوگیری از فروش جنس تقلبی فاکتور رسمی از فروشنده در یافت کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۹    
سید فتح الله احمدی در برنامه "گفت و گوی اجتماعی" با اشاره به اینکه، قانون صدور چک، تقریبا وصف کیفری را زایل کرده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۶    
عضوشورای ملی زعفران گفت: باتوجه به قیمت فعلی زعفران در بازار باید حداقل یک میلیون تومان دیگر حباب کاذب قیمت شکسته شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۳    
دبیر انجمن صنعت موتورسیکلت ایران در مصاحبه با "صبح و گفت و گو" اعلام کرد: موتور سیکلت های پلاک شده 24 آیتم استاندارد ملی و سازمان محیط زیست را دریافت می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که در حال حاضر وضعیت هوا در تهران و برخی دیگر از کلان شهر ها پاک است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۶    
دکتر شیخ الاسلامی دانشیار دانشگاه های علوم پزشکی گفت: عرضه شیر فله ای در بسته های پلاستیکی که توسط کارخانجات تایید نمی شود و برگشت می خورد، مورد تأیید نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۳    
اتحادیه کارگردانان آمریکایی در حالی اسامی نامزدهای این دوره از رقابت های را اعلام کرده است که اسامی ریدلی اسکات و آلخاندرو گونزالس ایناریتو نیز در این میان به چشم می خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۳    
متخصصان تغذیه توصیه می کنند، برای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر مانند پرفشاری خون، دیابت ، چربی خون بالا، چاقی و اضافه وزن از همین امروز شروع کنید، فردا دیر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۷    
یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: حدود 40 درصد از فعالیت های اقتصادی کشور به صورت زیرزمینی و غیر رسمی، انجام می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت وگو با برنامه "رویداد" رادیو گفت و گو با بیان اینکه بحث تمدید برنامه پنجم برای یک سال آینده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۵    
پلیس هند ، د زد ی که یک د ستبند طلا را بلعید ه بود مجبور کرد 40 موز بخورد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۲    
یک هکر موفق شد به حساب های کاربری تلفن و اینترنت شخصی جیمز کلاپر مدیر اطلاعات ملی آمریکا راه یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۹    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر آلوده کردن مواد غذایی به ویروس ایدز نداشته ایم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۹    
سه شنبه شب، محمدجواد ظریف وزیرامور خارجه کشورمان به همراه همسرش برای تماشای نمایش خاطرات و کابوس های یک جامه دار ... به تالار وحدت رفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۶    
عضو هیات مدیره فرودگاه های کشور و راهور عملیات فرودگاهی گفت: سالانه 40 تا 45 میلیون مسافر از طریق فرودگاه های کشور جا به جا می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۱    
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: پنجاه و نهمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی مربوط به دی ماه امسال، ساعت 24 شنبه بیست و ششم دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۱    
یا پشت عقلانیت و خرد ورزی و عزت وسربلندی و تمدن اسلامی را که مطالبه چند روز پیش رهبری انقلاب از نخبگان امت اسلامی بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۰    
با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال و اجرای دو طرح دولت برای رونق تولید و تزریق منابع جدید، بار دیگر کارشناسان اقتصادی نسبت به اینکه موج جدیدی از نقدینگی در راه است، هشدار دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۱    
همسرم شغل آزاد دارد و در کار امدادگری نیست، اما کاملا با فعالیت های امداد و نجات آشنایی دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۵    
بزودی و در نوروز قرارداد کاری میلیون ها نفر به اتمام می رسد و برخی سال آینده به محل کار خود بر نخواهند گشت. هم اکنون20.8میلیون نفر قرارداد موقت هستند و تنها 1.5میلیون نفر قرارداد دائم دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۶    
هرچند اجرای برنامه خصوصی سازی در سال اخیر به دلیل شرایط اقتصادی و افت بازار سرمایه با انتقادهای زیادی در ماه های گذشته مواجه شده اما دولت یازدهم با حذف رد دیون از واگذاری ها تلاش کرد تا خصوصی سازی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۳    
وب سایت خبری - تحلیلی insidethegames بازی زیبای یوزهای ایرانی را زیر ذره بین گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۷    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز (چهارشنبه) اعلام کرد : بر اساس این گزارش ، نرخ بانکی 19 ارز نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت 17 واحد پولی کاهش دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۱    
مدیرعامل شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: انحصار حضور شرکت های توزیع برق در بورس انرژی به تدریج در حال شکسته شدن است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۸    
اقتصاد نفتی عربستان، حالا منبعی دیگر را نیز از دست می دهد. درآمدی که هر سال از محل اعزام زایران حجم عمره و تمتع از ایران نصیب اقتصاد عربستان می شد، به زودی تزلزلی عظیم را تجربه می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۹    
نوبخت اخیرا با اعلام برخی جزئیات از بودجه سال آینده و آنچه که در رابطه با تغییر در حقوق کارکنان در برنامه ششم مطرح کرده، خبرهای خوبی برای افزایش حقوق و تا حدودی متناسب سازی آن داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۶    
سخنگوی کاخ سفید تایید کرد: شرایط ملوانان آمریکایی که بعد از ظهر سه شنبه درآب های ایران توسط نیروی دریایی سپاه نجات داده شده اند اطمینان بخش است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۵    
در حالی که مباحث داغی پیرامون علل اصلی ایجاد آلودگی هوای روزهای اخیر کلانشهرها میان موافقان و مخالفان در جریان بود، گزارشی از وضعیت خودروهای داخلی منتشر شد که توجه ها را به خود جلب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۶    
به عنوان مثال رئیس جمهور روز یکشنبه 16 آذر 1393 هنگام تقدیم لایحه بودجه 1394 به مجلس، تاکید داشت که بودجه طوری تنظیم شده که مصون از آسیب جدی در برابر تلاطم قیمت نفت است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان میهمان ویژه تئاتر خاطرات و کابوس های یک جامه دار از زندگی و قتل میرزا تقی خان فراهانی (امیرکبیر) بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۲    
بازیگر خوب و توانای کشورمان همچنان تحت تاثیر حضورش در مشهد و آسایشگاه کودکان همدم است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۹    
امیرول ایزوان یعقوب از مالزی قضاوت دیدار تیم امید ایران مقابل قطر در رقابتهای زیر 23 قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2016 را به عهده دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۶    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اعلام این خبر که اطلاعات مزدی کارگران به کارخانجات و تشکل ها کارگری و کارفرمایی ارسال شده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۳    
نیروی دریایی سپاه سرنشینان 2 قایق نظامی آمریکایی را در آب های ایران، شامل 9 مرد و یک زن بازداشت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۷    
رئیس سازمان ملی استاندارد از مرجوع شدن 12 محموله بنزین وارداتی غیر استاندارد، نمونه برداری جدید از 150 جایگاه و احتمال بازنگری در استاندارد اکتان بنزین خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۹    
مدتی است که طرحی با عنوان بانکداری اسلامی از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه شده و از سوی بسیاری از صاحب نظران مورد انتقادهای جدی قرار گرفته است.
  • ۱