یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۳:۰۹Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 1 خرداد 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 خرداد 1398 ایران خبر 2 خرداد 1398 ایران خبر 3 خرداد 1398 ایران خبر 4 خرداد 1398 ایران خبر 5 خرداد 1398 ایران خبر 6 خرداد 1398 ایران خبر 7 خرداد 1398 ایران خبر 8 خرداد 1398 ایران خبر 9 خرداد 1398 ایران خبر 10 خرداد 1398 ایران خبر 11 خرداد 1398 ایران خبر 12 خرداد 1398 ایران خبر 13 خرداد 1398 ایران خبر 14 خرداد 1398 ایران خبر 15 خرداد 1398 ایران خبر 16 خرداد 1398 ایران خبر 17 خرداد 1398 ایران خبر 18 خرداد 1398 ایران خبر 19 خرداد 1398 ایران خبر 20 خرداد 1398 ایران خبر 21 خرداد 1398 ایران خبر 22 خرداد 1398 ایران خبر 23 خرداد 1398 ایران خبر 24 خرداد 1398 ایران خبر 25 خرداد 1398 ایران خبر 26 خرداد 1398 ایران خبر 27 خرداد 1398 ایران خبر 28 خرداد 1398 ایران خبر 29 خرداد 1398 ایران خبر 30 خرداد 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۳۶    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران (4 خرداد 98) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به 4 میلیون و 800 هزار تومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۶:۱۹    
صفحه اول روزنامه های پنج شنبه 2 خرداد 1398 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۳:۲۹    
اگر جنگی در بگیرد، بحث بحث یک هفته و دو هفته یا یک ماه و دو ماه نیست... بحث بودن یا نبودن است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۳:۲۹    
نظر ما این است که رهبری وارد کار اجرایی نشود، مگر جایی که به حرکت کل انقلاب ضربه می زند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۳:۲۹    
اولین کار مهم دولت در این زمینه این بوده که در طول 6 سال گذشته دست در جیب بانک مرکزی نبرده ایم و دولت پایه پولی را بالا نبرد. بالا رفتن پایه پولی کار بانک ها و بنگاه های اقتصادی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۲:۲۹    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما جنگ طلب نبوده و نیستم و آغازگر هیچ جنگی هم نخواهیم بود اما برای دفاع مردانه ایستاده ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۲:۲۹    
کاردار سفارت آمریکا در عراق اعلام کرد که بغداد از تحریم های بخش انرژی آمریکا علیه ایران معاف شده است و می تواند انرژی مورد نیاز خود را از ایران خریداری کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۱:۳۹    
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، با تارو کانو، وزیر خارجه ژاپن درباره ایران گفت وگو کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۱:۲۹    
آیت الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این رفتارهای اخیر آمریکا برای تخریب اذهان مردم ما تسلیم کردن مردم ماست در حالی که ملت بصیر ما ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۹    
معاون استاندار تهران با تشریح نتیجه نهایی بررسی کارشناسی حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات (دی ماه پارسال) ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۹    
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن به دنبال رواج بی عفتی و بی اخلاقی در جامعه است تا پایبندی مردم را بکاهد، به اینکه از انجام امربه معروف و نهی از منکر می ترسیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۹    
مرکز آمار از افزایش 3.6 درصدی نرخ تورم در اردیبهشت ماه و ثبت آن در 34.2 درصد خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۹    
رئیس سازمان بورس عنوان کرد با مدیرانی که اطلاعات خود را نادرست، دیر و یا متناقض منتشر کنند برخورد قضائی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۹    
شبکه سی ان ان با اشاره به تأثیر مخالفت سعودی ها و صهیونیست ها با ایران بر تصمیمات رئیس جمهور آمریکا گزارش داد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۹    
اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) یکم خرداد هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۹    
وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و رقیب ترامپ در انتخابات پیشین ریاست جمهوری این کشور در واکنش به افزایش تنش ها میان ایران و آمریکا، با یادآوری جمله "مذاکره بهتر از جنگ است" چرچیل، تاکید کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۹    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از توقف گرانفروشی 90 تن برنج در تمامی شعب یک فروشگاه معروف خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۹    
معاون وزیر امور خارجه روسیه و مذاکره کننده ارشد هسته ای این کشور اعلام کرد: نیاز جدی به مذاکره در خصوص برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) فرا رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۹    
رئیس پلیس استان قم از انهدام باند کلاهبرداری همسریابی در این شهرستان خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۹    
دو خودروساز آمریکایی جنرال موتورز و فورد تحت تأثیر کاهش شدید میزان فروش در بازارهای کلیدی و توسعه خودروهای برقی و پاک اعلام کردند که بالغ بر 7 هزار شغل را تعدیل نیرو کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۹    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: جسد حلق آویز شده مرد 30 ساله ای در باغ های اطراف شهر همدان کشف و تحویل پزشکی قانونی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۹    
وزیر امورخارجه آلمان نسبت به افزایش اختلافات میان تهران و واشنگتن ابراز نگرانی کرد و خواستار آرام شدن اوضاع شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۹    
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به وضعیت استخدام معلمان در سال جاری گفت: پیش بینی این است که بین 45 تا 50 هزار نفر در آزمون هایی که در یکی - دو ماه اخیر برگزار می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۹    
سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در صورت نصب نکردن برچسب نرخ کرایه تاکسی از روز شنبه (4 خرداد ماه) با تاکسیرانان متخلف برخورد می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۰    
این روزها شرکت های بزرگ مخابراتی هم به فکر حفظ سلامتی کاربران افتاده اند و یکی از آنها در حال تولید بلندگوی هوشمندی است که می تواند وضعیت سلامتی افراد را کنترل کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۰    
رئیس قوه قضائیه: از آزادی مطبوعات حمایت می کنیم / اگر رسانه ای صرفاً به دلیل انتقاد از دستگاه قضائی تحت پیگرد قرار گرفته باشد، ما گذشت می کنیم؛ اما به هیچ وجه از حق نظام عبور نمی کنیم
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۰    
سید حسین موسویان در گفت وگو با شبکه تلویزیونی دموکراسی آمریکا تاکید کرد: ترامپ اشتباه کرد که برجام و میز مذاکره را ترک کرد. این ترامپ بود که میز مذاکره را ترک کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۰    
عضو شورای رقابت از پیگیری رئیس این شورا برای برطرف شدن ابهامات نرخ گذاری خودرو خبر داد و گفت: دستورالعمل قیمت گذاری خودرو متناسب با شرایط جدید، تغییر خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با توجه به غنای کارشناسی که لایحه جامع انتخابات دارد، درخواست داریم این لایحه را در دستور کار مجلس قرار گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترویج فرهنگ انس با قرآن را وظیفه الهی، اسلامی، انقلابی و سازمانی توصیف کرد و گفت: تعالیم و آموزه های قرآنی پشتوانه سلامت، پیشرفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۰    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران از پیشنهاد این اتاق به دولت برای حذف ارز 4200 تومانی و ارائه یارانه نقدی به اقشار آسیب پذیر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۰    
گوگل در یک پست وبلاگی فاش کرده به دلیل وجود یک باگ پسوردهای برخی کاربران شرکت جی سویت در یک فایل متنی واضح در سرورهای شرکت ذخیره شده بوده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۰    
در تداوم نقش آفرینی صرافی های بانکی در بازار ارز، امروز یکم خرداد 98 نرخ هر دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز گذشته، به 13950 تومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز (اول خرداد) دمای هوا در شمال شرق کشور در حدود 6 تا 8 درجه سانتیگراد کاهش می یابد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۰    
مدیر کل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور از آمار زنان سرپرست خانوار خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۰    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: هیچ قدرتی نمی تواند جلوی پیروزی های بزرگ ملت ایران را به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بگیرد و قطعاً اسلام پیروز خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۰    
آیت الله رئیسی گفت: در رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی تفاوتی بین دانه درشت ها و ریزها نیست. ما معتقدیم که باید با ریزها هم برخورد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز تأسف از وضعیت مناسب سازی شهرها گفت: هنوز بعد سال ها موفق نشده ایم شهرها را برای معلولان و افراد کم توان مناسب سازی کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۰    
سونامی بازنشستگی و کمبود معلم در آموزش و پرورش چند سالی است که در صدر اخبار این وزارتخانه قرار دارد. البته مسئولان آموزشی برای این موضوع راهکارهای بسیاری را در نظر گرفته اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۰    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از وزش باد شدید در پایتخت طی امروز خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد، با بیان این که نادیده گرفتن توصیه های مدیریت بحران همواره خطراتی را در پی دارد، گفت: عدم توجه به این توصیه ها مرگ دو کودک میبدی را رقم زد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۰    
مدیر اداره نظارت ارز بانک مرکزی از ایجاد پروفایل ارزی برای هر ایرانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: هر فعالیت مرتبط با ارز از جمله درمان و سلامت در این پروفایل ثبت می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۰    
پرمصرف ها طبق مصوبه دولت نه تنها شامل افزایش هفت درصدی بهای آب و برق از ابتدای اردیبهشت ماه شده اند بلکه از امروز نیز علاوه بر آن هفت درصد، 16 درصد به بهای آب و برقشان اضافه خواهد شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۰    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از پوشش 26 هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست در سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: حدود 10 هزار نفر از این فرزندان در مراکز شبه خانواده نگهداری می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۰    
وضعیت جسمی اش هر روز بدتر می شد. نمی دانستیم چه بلایی بر سرش آمده، دکتر ها هم نمی توانستند بیماریش را تشخیص دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۰    
تعداد خودروها در ایران به ازای هر 1000 نفر، 240 دستگاه و متوسط مصرف روزانه بنزین در سال 1397 حدود 88 میلیون لیتر بوده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۰    
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سه سارق که اقدام به انجام سرقت از مدرسه ای در جنوب تهران کرده بودند خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۷:۱۰    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 1 خرداد 1398 را مشاهده کنید.