دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۹:۳۳Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 11 خرداد 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 خرداد 1398 ایران خبر 2 خرداد 1398 ایران خبر 3 خرداد 1398 ایران خبر 4 خرداد 1398 ایران خبر 5 خرداد 1398 ایران خبر 6 خرداد 1398 ایران خبر 7 خرداد 1398 ایران خبر 8 خرداد 1398 ایران خبر 9 خرداد 1398 ایران خبر 10 خرداد 1398 ایران خبر 11 خرداد 1398 ایران خبر 12 خرداد 1398 ایران خبر 13 خرداد 1398 ایران خبر 14 خرداد 1398 ایران خبر 15 خرداد 1398 ایران خبر 16 خرداد 1398 ایران خبر 17 خرداد 1398 ایران خبر 18 خرداد 1398 ایران خبر 19 خرداد 1398 ایران خبر 20 خرداد 1398 ایران خبر 21 خرداد 1398 ایران خبر 22 خرداد 1398 ایران خبر 23 خرداد 1398 ایران خبر 24 خرداد 1398 ایران خبر 25 خرداد 1398 ایران خبر 26 خرداد 1398 ایران خبر 27 خرداد 1398 ایران خبر 28 خرداد 1398 ایران خبر 29 خرداد 1398 ایران خبر 30 خرداد 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۳    
شرکت میکرون، یکی از آخرین شرکت های مطرح حوزه فناوری است که به جمع تحریم کنندگان هواوی پیوسته است. این شرکت در حالی همکاری خود را با هواوی قطع می کند که زمزمه های احتمال احیای شرایط برای هواوی به شرط ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۲۹    
نشست خبری عباس قبادی امروز (شنبه) با موضوع تبیین برنامه ها و تشریح عملکرد معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت و ستاد تنظیم بازار برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۲۹    
شادترین انسان های جهان زنان و مردان مجردند یا متاهل، دارای فرزند یا بدون فرزند؟ شاید شما حدس هایی زده باشید که ممکن است درست باشد، اما ببینیم نتایج آخرین پژوهش های عملی در این زمینه چیست.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۵    
وزیر بهداشت با تاکید بر نبود کمبود جدی در بازار دارو گفت: با شیوه هایی که دنبال می کنیم تا پایان سال کمبودی در حوزه داروهای اساسی نخواهیم داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۵    
رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه ملت با ایستادگی در شرایط سخت، دشمن را تا پیروزی نهایی به عقب می راند، گفت: اگر امیدوارانه بایستیم، پیروز نبرد خواهیم بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۰:۲۷    
در میان گروه های مختلف تروریستی و تکفیری که حتی برخی شهروندان اروپایی را نیز به خود جذب کرده اند، هیچ نیروی شیعه ای وجود ندارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۸    
محسن رفیق دوست درباره حواشی به وجود آمده برای محمدعلی نجفی معتقد است از قبل توطئه ای علیه او ترتیب داده شده و ایشان گرفتار آن شده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۸    
شورای نگهبان با دو ایراد جزیی با اصل اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی موافقت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۸    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) قیمت انواع گوشت قرمز در بازار را از 50 تا 120 هزار تومان اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۸    
صنعت نفت جهان در حال نظاره تحولات مربوط به یک نفتکش چین است که نفت ایران را بارگیری کرده است؛ سوپر نفتکش پسیفیک براوو ، اولین محموله نفتی پس از لغو معافیت ها توسط ترامپ است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۸    
سرویس سلامت همگانی انگلیس (NHS) هشدار داد: در حال حاضر "چاقی" به لحاظ مضراتش برای سلامتی، جایگزین سیگار شده و این فاکتور خطرزا به زودی موارد سرطان های مرتبط با وزن را افزایش می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۸    
سفیر عراق در ایران اعلام کرد که قرار است دولت متبوعش پیام تهران در ارتباط با امضای پیمان عدم تعرض با کشورهای حوزه خلیج فارس را به مقامات عربستان ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۳    
رئیس اداره پیشگیری مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: متأسفانه فضای مجازی شگردی جدید برای مجرمان است که از هر فرصتی سوءاستفاده می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۰    
دولت چین در واکنش به تحریم های آمریکا علیه هواوی مشغول تهیه فهرست سیاه از شرکت هایی است که در تجارت این کشور خلل ایجاد می کنند. همچنین هواوی کارمندان آمریکایی را به خانه فرستاد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۱    
قتل همسر نجفی یادآور ماجرای پرونده اتهام جلال الدین فارسی به قتل یک روستایی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۱    
ستاد قاچاق کالا و ارز برندهای آدامس قاچاق را که در فروشگاه های متعدد همچنان در حال فروش هستند را معرفی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۱    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از بررسی حمله هکرها به سایت سازمان تامین اجتماعی از سوی این پلیس خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۱    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد وقوع تگرگ طی امروز و فردا (11 و 12 خرداد) خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۱    
وکیل نجفی: فیلمی که تلویزیون پخش کرد، مربوط به زمان شهردار بودن نجفی و بازدیدش از پلیس بود؛ صداوسیما آن را به جای لحظه بازداشت پخش کرد که باعث تخریب نجفی شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۱    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی هفته جاری در اغلب نقاط کشور، افزایش نسبی دما رخ می دهد و دمای هوا در اهواز تا روز چهارشنبه به 47 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۱    
حمید بعیدی نژاد، سفیر کشورمان در انگلیس از قطع تامین مالی یک حساب توئیتری برانداز نظام ایران از سوی وزارت خارجه آمریکا تحت فشار افکار عمومی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۶    
در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی به همراه مسئولان وزارت علوم، وزارت بهداشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۶    
عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: هیات تطبیق فرمانداری تهران مخالفتی با طرح حیات شبانه در پایتخت اعلام نکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی سازمان حفظ نباتات کشور گفت: طبق پیش بینی دبیر کمیسیون مبارزه با ملخ صحرایی در جنوب غرب آسیا هجوم ملخ صحرایی بین 10 تا 15 روز آینده به استان های جنوبی کشور شدت می یابد البته به جز استان های ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۷    
رییس پلیس پایتخت به حواشی منتشر شده در خصوص فیلم حضور محمدعلی نجفی در پلیس آگاهی واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۷    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه سی امین مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن بازدید از خط شماره 10 پیشنهادی مترو در منطقه 22 گفت: پس از تکمیل خطوط فعلی متروی تهران 4 خط جدید طراحی خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۷    
معاون عمرانی فرماندار تهران با تاکید بر لزوم نظارت بر افزایش نرخ کرایه تاکسی ها توسط سازمان تاکسیرانی گفت: تاکنون گزارشی از تخلف در افزایش نرخ کرایه تاکسی ها نداشته ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۷    
رهبری در اداره صدا و سیما دخالتی ندارند / علی عسگری مدت هاست به مجلس نیامده/ برداشت 150 میلیون دلار از صندوق ذخیری ارزی فقط مختص به صدا و سیما نیست
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل امور مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور روش های جمع آوری زکات فطریه از طریق سازمان بهزیستی کشور را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۷    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی پلیس برای برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی (ره) را تشریح کرد و از آماده باش کامل پلیس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۷    
در اردیبهشت امسال و در مناطق شهری، اقلام خوراکی از قبیل پیاز، رب گوجه فرنگی، سیب زمینی، گوجه فرنگی و سیب درختی بیشترین افزایش قیمت را نسبت به اردیبهشت سال قبل داشته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۲    
رئیس اورژانس اصفهان از پیگیری حمله طرفداران پرسپولیس و سپاهان به آمبولانس در حال حمل بیمار خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۳    
در سال های اخیر یکی از بازارهای مرزی که نقش قابل توجهی در اقتصاد خانواده های ایرانی ایفا می کند بازار مرزی بانه است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۳    
مدیرامور اعتباری بانک مسکن نحوه پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ساخت مسکن در بافت فرسوده به سازنده ها را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۳    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ضمن هشدار نسبت به بروز موارد بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما و تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی جهت جلوگیری از انتقال بیماری ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۳    
معاون وزیر صمت گفت: کالا به اندازه کافی در کشور وجود دارد، بنابراین ضرورتی برای سهمیه بندی نیست اما اگر با چنین ضرورتی مواجه شویم این آمادگی هست که طی یکماه این کار انجام شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۳    
صادرات تولیداتی که از طریق یارانه های دولتی حمایت شده اند، فرایندی است که باعث سرازیر شدن منابع ملی به سبد مصرف کنندگان خارجی خواهد شد و به گفته یک اقتصاددان ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش موقتی غلظت برخی آلاینده ها در هوای پایتخت طی امروز (11 خرداد) خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با توجه به تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی امروز (11 خردادماه) برای استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۸    
کارشناسان سلامت به مردان توصیه می کنند برای پیشگیری از ابتلا به بیماری قلبی و چاقی از برخی انواع سبزیجات و میوه ها مصرف کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۸    
از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم های ذوب آهن و آذرخش تهران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه هشت بر یک به سود تیم ذوب آهن پایان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۴    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد که موضوع عدم سوخت رسانی به شرکت های هواپیمایی ایرانی در برخی فرودگاههای بین المللی به دبیرکل و رئیس شورای ایکائو (سازمان بین المللی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۰    
انبار آذوقه مجتمع تفریحی گردشگری بادگیران نیز روز گذشته (10 خرداد) دچار حریق شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: در تأمین معلمان کیفی برای مناطق محروم کشور ستاد کل نیروهای مسلح امسال نیز با اختصاص تعدادی از سربازان دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس برای تدریس ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه علت 55 درصد تصادفات جاده ای در اردیبهشت ماه بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۰    
به دنبال انتشار اخباری مبنی بر کمبود باتری قلب در بیمارستان ها برای بیماران قلبی، رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در امور معالجه بیماران ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۵    
پیامک های تایید طرح ترافیک خبرنگاری از فردا یکشنبه به اصحاب رسانه ارسال می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل اتباع سازمان تامین اجتماعی، از آغاز اجرای همزمان طرح آمایش مرحله 14 و صدور، تمدید و تجدید پروانه کار اتباع خارجی در 15 استان به صورت همزمان در دفاتر خدمات اتباع خارجی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۵    
به دنبال گزارش های منتشر شده در مورد گران فروشی برخی خودروسازان، رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از آماده سازی پرونده یکی از این شرکت های خودروسازی برای ارسال به سازمان تعزیرات حکومتی ...