دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۲:۲۹Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 19 خرداد 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 خرداد 1398 ایران خبر 2 خرداد 1398 ایران خبر 3 خرداد 1398 ایران خبر 4 خرداد 1398 ایران خبر 5 خرداد 1398 ایران خبر 6 خرداد 1398 ایران خبر 7 خرداد 1398 ایران خبر 8 خرداد 1398 ایران خبر 9 خرداد 1398 ایران خبر 10 خرداد 1398 ایران خبر 11 خرداد 1398 ایران خبر 12 خرداد 1398 ایران خبر 13 خرداد 1398 ایران خبر 14 خرداد 1398 ایران خبر 15 خرداد 1398 ایران خبر 16 خرداد 1398 ایران خبر 17 خرداد 1398 ایران خبر 18 خرداد 1398 ایران خبر 19 خرداد 1398 ایران خبر 20 خرداد 1398 ایران خبر 21 خرداد 1398 ایران خبر 22 خرداد 1398 ایران خبر 23 خرداد 1398 ایران خبر 24 خرداد 1398 ایران خبر 25 خرداد 1398 ایران خبر 26 خرداد 1398 ایران خبر 27 خرداد 1398 ایران خبر 28 خرداد 1398 ایران خبر 29 خرداد 1398 ایران خبر 30 خرداد 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۷    
در ایران خدمات خوبی برای استارتاپ ها ارائه می شود و با توجه به این مطلب می توان گفت ایران بهشت استارتاپ ها است
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۷    
پوتین آماده معامله با آمریکا و اسرائیل بر سر ایران است اما او رایگان برای کسی حتی، ترامپ کاری نمی کند / اسرائیل و آمریکا به دنبال استفاده از شکاف میان تهران و مسکو هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۳    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، از شناسایی نزدیک به 40 بنای واجد ارزش تاریخی و میراثی در پهنه فرهنگ و هنر رودکی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۲:۱۸    
وزیر امور خارجه قطر با تاکید بر لزوم مذاکره میان ایران و آمریکا، خواهان کاهش تنش های حاکم میان دو کشور شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۲:۱۸    
هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری، با افزایش سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال 1398 موافقت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۳    
یک منبع آلمانی اطلاع داد که وزیر امور خارجه این کشور در پی تلاش های اروپا برای حفظ برجام و جلوگیری از تشدید تنش ها میان تهران و واشگنتن، روز دوشنبه به ایران سفر می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۳    
فراکسیون های امید و مستقلین قصد داشتند تا علی مطهری که پیشتر جایگاه نایب رئیسی اش قربانی رقابت دو فراکسیون بر سر کرسی ریاست مجلس شده بود را به ریاست کمیسیون فرهنگی برسانند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۸    
سازمان حج و زیارت جزئیات نحوه واریز وجه قربانی حج تمتع 98 را اعلام کرد. هزینه قربانی یک میلیون تومان تعیین شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۹:۲۸    
عضو انجمن شرکت های حمل و نقل ریلی گفت: قیمت بلیط قطارهای 5 ستاره بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شده و در چارچوب قیمت گذاری نرخ بلیط قرار ندارند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۹:۱۸    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره پیگیری های این وزارتخانه از وضعیت مرضیه امیری می گوید: ما از طریق حراست، پیگیر وضعیت ایشان هستیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۹    
سفر رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان به کانادا با واکنش تندی از سوی فالورهایش در اینستاگرام مواجه شده است اکثریت این افراد معتقدند آنها در واقع قصد دارند فرزندشان را در کانادا به دنیا بیاورند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۹    
وزیر امور خارجه گفت: وزیر خارجه آلمان برای پیگیری ادامه حیات برجام و نقش سه کشور اروپایی در این توافق به تهران سفر می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۹    
رئیس کلانتری گلبرگ از سقوط مرگبار مردی که به دلیل بدهی 250 میلیون تومانی حکم جلبش صادر شده بود، در مقابل شاکی و مأمور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۹    
برای خودروهایی که با دریافت پلاک بین المللی از کشور خارج شده اند اخذ گواهی ناجا مبنی بر فک و اخذ پلاک های تردد بین المللی برای ورود به داخل الزامی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۸    
در نظرسنجی انجام شده از سوی وزارت ارتباطات درخصوص نحوه پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت مشخص شد که بیش از 77 درصد کاربران از پشتیبانی دریافت خدمات اینترنت رضایت ندارند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۸    
در ادامه روند باثبات نرخ ارز در بازار، قیمت دلار امروز 19 خرداد 98، به کانال 12 هزار تومانی بازگشت و به 12900 تومان در صرافی های بانکی رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۸    
سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با درخواست آزادی نزار زاکاگفت:شخص محکوم و رئیس جمهوری لبنان با ارسال نامه هایی درخواست عفو مشروط را به مقامات قضایی کشورمان ارائه کرده بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۸    
فیلمی به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد چند جوان برای شوخی و ایجاد خنده، کیک تولدی را بر صورت شیر ماده می کوبند. این ویدئو خشم فعالان محیط زیست را برانگیخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۸    
بر اساس اعلام شرکت شاپرک، 1300 کارتخوان فعال خارج از کشور شناسایی و مسدود شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۵:۰۸    
سرپرست سازمان توسعه تجارت از افزایش بازگشت ارز صادراتی به کشور خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود چهار میلیارد دلار ارز صادراتی به سامانه نیما بازگشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۵:۰۸    
معاون وزیر نیرو از ارائه پیشنهاد وزارت نیرو به دولت برای محاسبه تعرفه برق استخراج کنندگان بیت کوین با تعرفه نرخ صادراتی خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۸    
بانک مرکزی اعلام کرد: اظهارات رئیس کل این بانک در خصوص افزایش 60 درصدی تسهیلات ساخت مسکن به اشتباه به عنوان افزایش تسهیلات خرید مسکن مخابره شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۸    
وزیر نیرو گفت: در این سال حساسیت بیشتری راجع به عرصه پایدار انرژی وجود دارد، چراکه از یک سو با افزایش دما به عنوان یک عامل تشدیدکننده و از سوی دیگر با خوش خیالی ترسالی ناشی از بارندگی ها مواجه هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۸    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرای کشور را قرائت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۸    
یک فرمانده ناو آمریکایی آبراهام لینکلن با بیان اینکه از زمان حضور گروهش در منطقه با ایران تعامل داشته است، گفت که نیروهای ایرانی مطابق با استانداردهای بین المللی عمل کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۸    
به مناسبت عید سعید فطر حضرت آیت الله خامنه ای با عفو یا تخفیف مجازات 691 نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۳    
معاون برق و انرژی وزیر نیرو از احتمال تغییر ساعت کاری ادارات در تابستان خبر داد و گفت: قبوض کاغذی تا پایان مهر حذف خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۳    
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر از دپوی اتوبوس ها و مشاغل مزاحم در شهر ری گلایه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۳    
با مصرف 7951 مگاوات در روز گذشته و عبور از پیک 7917 مگاوات سال 97، رکورد مصرف برق در استان خوزستان شکسته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: منابع مقاومت ما بسیار بیشتر از منابع فشار آمریکاست. حرف اصلی ما با اروپاست. آنها باید به تعهدات خود عمل کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۸    
رئیس سابق سیا با انتقاد از سیاست ها و رفتار رئیس جمهور آمریکا خروج ترامپ از توافق هسته ای را احمقانه توصیف کرد و گفت که ایرانی ها دارای فرهنگ مقاومت هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۸    
امروز آمریکا در منطقه در موضع قدرت نیست، در موضع ضعف است/ اگر دولت آمریکا حرف از فشار حداکثری می زند از روی استیصال و ناچاری است نه از روی قدرت
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۸    
بیشتر افراد بدون مشورت با پزشک و به محض اینکه احساس کنند وضعیت جسمی بهتری دارند داروی خود را قطع می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۸    
دلیل اینکه عراق همچنان مشتری گاز ایران است، را می توان در این مساله جست وجو کرد که در حال حاضر 80 درصد برقی که در نیروگاه های عراق تولید می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۸    
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک ها 12 هزار و 528 تومان تعیین شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۸    
با پایان ماه مبارک رمضان ساعت کار اصناف در پایتخت به حالت اول خود بازگشت و جان گرفتن طرح حیات شبانه به گفته رئیس پلیس پایتخت، منوط به تامین سه شرط است که هنوز اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۳    
رییس کلانتری شهرری تعقیب پلیسی دو سارق سابقه دار را علت تیراندازی بامدادی در بزرگراه شهید آوینی اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۳    
وزیر امورخارجه آلمان گفت که در سفرش به تهران قصد دارد به ایرانی ها درباره پایبندی کشورش و اروپا به توافق هسته ای اطمینان دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۳    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: اروپایی ها اصلاً در موقعیتی نیستند که به ایران انتقاد کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۳    
همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و قیام 15 خرداد "سامانه پدافند هوایی 15 خرداد" ساخت متخصصان و دانشمندان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور امیر ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۳    
رییس شورای شهرستان اسلامشهر درباره تصاعد بوی نامطبوع و آزاردهنده در بخشی از شهر اسلامشهر، گفت: محیط زیست شهرستان نیز در حال پیگیری این موضوع هستند و احتمال بر این است که فاضلاب یکی از کارخانه ها عامل ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۳    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به ارائه طرح ملی مسکن از سوی دولت گفت: ان شاءالله با اجرایی شدن این طرح و پشتیبانی سیستم بانکی کشور شاهد کنترل قیمت مسکن خواهیم بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۳    
رئیس اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه تا زمان عرضه سیب زمینی همدان و اصفهان به بازار، نرخ این محصول در حدود فعلی باقی می ماند، گفت: حدود یک ماه دیگر، قیمت این کالا متعادل خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۳    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اصحاب رسانه، کارشناسان و نخبگان با نقد سازنده و ارائه نقطه نظرات ارزنده خود مسئولان را در مسیر خدمت بهتر به مردم یاری دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۳    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ما به بیش از 5 میلیون واحد مسکونی نیاز داریم تا بین عرضه و تقاضای مسکن، تعادل ایجاد شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۳    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد زائران حج تمتع قبل از سفر مواردی را رعایت کنند تا در طول سفر مشکلی برای آنها ایجاد نشود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در راهپیمای روز قدس گفت که ملت ایران معامله بزرگ قلابی قرن را به معادله بی هویتی رژیم صهیونیستی تبدیل کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۸    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: همه کسانی که پشتیبان واقعی روحانی بودند، اعم از اصلاح طلبان و فراکسیون امید، در مشکلات فعلی کشور سهیم هستند و باید پاسخگوی وضع موجود باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۹:۰۸    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (نوزدهم خرداد ماه 98) را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۹:۰۸    
ماه رمضان از جمله ماه هایی است که همواره به اذعان پلیس میزان وقوع جرائم در آن کمتر از دیگر ماه ها و ایام سال است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۶:۵۳    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 19 خرداد 1398 را مشاهده کنید.