یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۴:۴۳Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 27 خرداد 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 خرداد 1398 ایران خبر 2 خرداد 1398 ایران خبر 3 خرداد 1398 ایران خبر 4 خرداد 1398 ایران خبر 5 خرداد 1398 ایران خبر 6 خرداد 1398 ایران خبر 7 خرداد 1398 ایران خبر 8 خرداد 1398 ایران خبر 9 خرداد 1398 ایران خبر 10 خرداد 1398 ایران خبر 11 خرداد 1398 ایران خبر 12 خرداد 1398 ایران خبر 13 خرداد 1398 ایران خبر 14 خرداد 1398 ایران خبر 15 خرداد 1398 ایران خبر 16 خرداد 1398 ایران خبر 17 خرداد 1398 ایران خبر 18 خرداد 1398 ایران خبر 19 خرداد 1398 ایران خبر 20 خرداد 1398 ایران خبر 21 خرداد 1398 ایران خبر 22 خرداد 1398 ایران خبر 23 خرداد 1398 ایران خبر 24 خرداد 1398 ایران خبر 25 خرداد 1398 ایران خبر 26 خرداد 1398 ایران خبر 27 خرداد 1398 ایران خبر 28 خرداد 1398 ایران خبر 29 خرداد 1398 ایران خبر 30 خرداد 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: یک گروگان پس از 11 روز با تلاش پلیس آگاهی بم آزاد و گروگان گیران دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۴    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که از امروز تا آخر هفته در ارتفاعات البرز شاهد بارش های پراکنده و در نوار شرقی کشور شاهد وزش باد و خیزش گرد و خاک خواهیم بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۳    
9 مهاجر غیرقانونی که امروز (دوشنبه) قایق شان در نزدیکی ساحل دریای "اژه"ی ترکیه غرق شده بود، مفقود شده و 31 مهاجر دیگر نجات داده شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۳    
رحمانی فضلی تصریح کرد: رویکرد اصلی ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور این است که از برخی از نوسانات در حوزه های اقتصادی که به دلایل مختلف امکان وقوع دارد، پیش گیری کند که الحمدا.. ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۲:۲۴    
رئیس سازمان نقشه برداری در نامه ای به محمدباقر نوبخت و عیسی کلانتری، نسبت به فرونشست 29 سانتیمتری استان البرز هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۱:۲۴    
سازمان زندان ها در پی وقوع حادثه ضرب و جرح یکی از زندانیان در مجتمع ندامتگاهی تهران بزرگ که منجر به فوت یکی از زندانیان شد، اطلاعیه ای صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۱:۲۴    
آمارهای گمرک نشان می دهد طی دو ماه نخست سال جاری، حداقل بیش از 35 هزار تن کره وارد کشور شده که این رقم حتی از رقم واردات کل سال های 97 و 96 بیشتر است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۰:۲۰    
روزنامه ایندیپندنت گزارش داد: وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا از اتهامات آمریکا مبنی بر دست داشتن ایران در حادثه دریای عمان متقاعد نشده اند و خواستار تحقیقات مستقل درباره آن هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۰:۲۰    
جزئیات لغو اجرای طرح زوج و فرد از روز شنبه، از رجال نشینی تا فقر در شمیرانات، صادرات داروی ایرانی به بیش از 30 کشور، سرنوشت ارز 4200 تومانی دارو ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۰:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه اظهار امیدواری کرد عربستان سعودی از راه باطلی که جز جنگ و ویرانی در منطقه به همراه نداشته، عدول کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۰:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سخنان امروز سخنگوی سازمان انرژی اتمی در رابطه با افزایش غنی سازی اورانیم و کاهش تعهدات برجامی ایران واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۵    
این روزها بحث اجاره مسکن به شدت گریبان مستاجران را گرفته و آنها را مستاصل کرده است. موضوع آنقدر بالاگرفته که نایب رییس مجلس هم گفته اجاره مسکن برای برخی نمایندگان مجلس نیز سخت شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از حجم بالا و گسترده آتش سوزی جنگلها و مراتع "دشتک دیل" گچساران خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۵    
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نسبت به پایبندی ایران به توافق هسته ای ابراز امیدواری کرد و گفت: ما بر اساس گزارشات آژانس بین المللی انرژی اتمی، برجام را ارزیابی می کنیم نه بر اساس بیانیه ها.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۵    
طی مراسمی با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تحویل 1000 دستگاه مینی بوس ساخت داخل به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری آغازشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۰۳    
دبیرکل اتحادیه عرب با اشاره به این که گفتوگوی مستقیم بهترین و کوتاه ترین راه برای حل معضلات و مشکلات است و منافع همگان را محقق می کند گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۰۳    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: یاری خداوند، بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای مسلح، نقشه دشمنان را بی اثر و خواب دشمنان در منطقه را به رویایی تعبیر ناپذیر تبدیل می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۰۳    
دستور رئیسی برای بررسی قصور احتمالی درباره قتل اخیر در زندان تهران بزرگ / پرونده قتل مرحوم علیرضا شیرمحمدعلی با حساسیت و جدیت تمام توسط دادسرای عمومی و انقلاب رسیدگی و همانند برخی پرونده های ویژه ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۰۳    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر در مرزها گفت: در سال رونق تولید، مقابله و مبارزه جدی با قاچاق کالا در دستور کار مرزبانی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۷:۱۸    
مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با بیان اینکه در سیل اخیر 30 هزار واحد مسکن مددجویان امداد دچار آسیب و تخریب شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۷:۱۸    
شهردار منطقه یک گفت: گود پر خطر نیاوران که منجر به بروز نا امنی، خطر و خسارت به واحدهای مسکونی همجوار شده بود متوقف و مالک موظف به پرداخت خسارت به مالکین در کمتر از یک ماه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۷:۱۸    
وزارت امور خارجه آلمان از ایران خواست تا به تعهداتش در توافق هسته ای پایبند بماند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۷:۱۸    
جاجرم - فرمانده انتظامی جاجرم از دستگیری 17 نفر از متهمان تحت تعقیب مراجع قضایی در این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی نخست وزیر انگلیس در واکنش به اظهارات بهروز کمالوندی گفت که اگر ایران دست از پایبندی به برجام بردارد، لندن تمام گزینه های موجود برای خود را بررسی خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۶:۱۸    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای ضمن تعیین وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش، بر ایجاد فرصت های عادلانه برای گسترش ورزش بانوان و معلولان تاکید کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۶:۱۸    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به حوادث اخیر در خلیج فارس، گفت: جمهوری اسلامی ایران چنانچه اراده ای مبنی بر جلوگیری از صدور نفت از خلیج فارس را داشته باشد، به دلیل قدرتمندی کشور و نیروهای مسلح ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۶:۱۸    
معاون اقتصادی و محاسبات مرکز آمار با اشاره به جزئیات رشد اقتصادی در فصل زمستان 97 گفت: رشد بخش نفت منفی 25.2 درصد و رشد بخش صنعت منفی 12.2 درصد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۶:۱۸    
میزان مصرف برق کشور با جهش یک هزار مگاواتی به مرز هشدار رسیده است، بر این اساس، سخنگوی صنعت برق ایران با اشاره به افزایش دمای هوا و به دنبال آن افزایش مصرف برق به مردم و مشترکان توصیه کرد مدیریت مصرف ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۶:۱۸    
مشاور مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه سیاست دولت آمریکا درقبال ایران کاملاً تحت تأثیر جان بولتون است، گفت که ایران حق دارد تهدید به خروج از برجام کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۸    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: طرح یاری گران از اقدامات ستاد مبارزه با موادمخدر برای پیشگیری از مصرف ماده مخدر گل است. طرح یاری گران با اولویت آموزش و پرورش در مهرماه توسعه می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۸    
رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا مرکز استان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی و مطالب غیرواقعی علیه وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۸    
سرپرست سازمان غذا و دارو درباره چرایی کمبود برخی داروها و تجهیزات پزشکی، صاحبان امضاهای طلاییِ دارویی، وضعیت شفافیت در سازمان غذا و دارو و... توضیحاتی ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۸    
بانک مسکن و دولت به دنبال تصویب طرحی برای تامین مالی بازار اجاره و ایجاد تسهیلاتی برای مستاجران هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۸    
معاون سازمان امور مالیاتی ضمن اعلام مبالغ مالیات مقطوع صاحبان مشاغل در سال 1397، تاکید کرد که مؤدیان ارائه اظهارنامه الکترونیکی را به روزهای پایانی خرداد موکول نکنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۳    
سخنگوی صنعت برق گفت: با هماهنگی استانداران و مجوز سال گذشته هیئت وزیران، 22 استان در سال جاری تغییر ساعات کاری خواهند داشت اما فعلا لزومی برای انجام این کار در پایتخت وجود ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۳    
وزیر ارتباطات با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات در رابطه با تحقق اهداف و وظایف وزارتخانه در رابطه با بند پ ماده 3 قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات بیان کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۳    
تخمین زده می شود که طی یک سال و نیم گذشته با توجه به جهش قیمت ها در بخش مسکن و ساختمان، ارزش املاک و اموال غیرمنقول بانک ها 2.8 برابر شده باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۸    
شبکه المیادین با تاکید بر عدم دست داشتن ایران در حوادث دریای عمان و بندر فجیره نوشت: پمپئو ایران و هم پیمانانش را متهم می کند اما او فراموش کرده است که ایران هیچ یک از عملیات علیه کشتی ها و نفتکش ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که ایران 6 تیر از سقف 300 کیلو گرم اورانیوم غنی شده که پیش تر تعیین شده بود، عبور خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۳    
دبیر شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات در بعد نظارتی آمادگی دارد و مدیران دولتی نیز باید در جهت اجرای قانون تلاش کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۳    
رئیس اتحادیه بارفروشان از افزایش 1000 تومانی قیمت سیب زمینی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران خبر داد و گفت: نرخ این محصول در میدان مرکزی به کیلویی 5 تا 7 هزارتومان رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۳    
بانک مرکزی پایان مهلت ارائه خدمات بانکی با کارت های ملی قدیمی را اعلام و تاکید کرد: ارائه خدمات به افرادی که کارت ملی جدید ندارند ولی دارای رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند هستند،امکانپذیر است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۳    
وزیر علوم درباره آخرین وضعیت دانشمند بازداشتی ایرانی در زندان آمریکا گفت: ا برای پیگیری این موضوع با وزارت امور خارجه رایزنی کردیم و قرار بر این شد که این وزارتخانه وضعیت این دانشمند ایرانی را از ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی صنعت برق با اعلام تغییر ساعت ادارات برخی از استانها گفت: ساعت اداری ادارات یک ساعت زودتر آغاز شده و یک ساعت زودتر به پایان می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۳    
ساکنان چینچینای کلمبیا رکورد بزرگترین فنجان قهوه جهان با گنجایش نگهداری 20 تُن نوشیدنی را شکستند. چینچینا یک سکونتگاه مسکونی کوهستانی است که عنوان قلب قهوه کلمبیا شناخته می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۳    
یکی از عوارض اصلی دخانیات، ایجاد بیماری های ریوی و از کار افتادگی است. یکی از مهم ترین پیامدهای مصرف دخانیات ابتلا به انواع سرطان ها بویژه سرطان های لب، دهان، گونه، لثه و... است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۳    
رییس جمعیت هلال احمر گفت: 184میلیارد تومان کمک های مردمی تا کنون برای مناطق سیل زده جمع اوری شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۳    
یک متخصص پوست و مو گفت: مراقبت از پوست مخصوصاً در روزهای گرم تابستان که امواج فرابنفش خورشید می تواند آثار مخربی داشته باشد، مهم و ضروری است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش احتمالی گرد و خاک در زابل، غرب و جنوب غرب کشور، سمنان، اصفهان، یزد، قم و مرکزی طی روزهای آتی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۸    
دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به ضعف نظارت سازمان تاکسیرانی و افزایش کرایه های برخی خطوط انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۸    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت: در صورت پایان مهلت کشورهای عضو برجام در فرصت 60 روزه، پروتکل الحاقی را که به عنوان پشت قباله برجام داوطلبانه اجرایی کردیم به حالت تعلیق درمی آوریم.