دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۱:۱۸Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 29 خرداد 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 خرداد 1398 ایران خبر 2 خرداد 1398 ایران خبر 3 خرداد 1398 ایران خبر 4 خرداد 1398 ایران خبر 5 خرداد 1398 ایران خبر 6 خرداد 1398 ایران خبر 7 خرداد 1398 ایران خبر 8 خرداد 1398 ایران خبر 9 خرداد 1398 ایران خبر 10 خرداد 1398 ایران خبر 11 خرداد 1398 ایران خبر 12 خرداد 1398 ایران خبر 13 خرداد 1398 ایران خبر 14 خرداد 1398 ایران خبر 15 خرداد 1398 ایران خبر 16 خرداد 1398 ایران خبر 17 خرداد 1398 ایران خبر 18 خرداد 1398 ایران خبر 19 خرداد 1398 ایران خبر 20 خرداد 1398 ایران خبر 21 خرداد 1398 ایران خبر 22 خرداد 1398 ایران خبر 23 خرداد 1398 ایران خبر 24 خرداد 1398 ایران خبر 25 خرداد 1398 ایران خبر 26 خرداد 1398 ایران خبر 27 خرداد 1398 ایران خبر 28 خرداد 1398 ایران خبر 29 خرداد 1398 ایران خبر 30 خرداد 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۸    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور به تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۲    
انگلیس، آلمان و فرانسه با ارسال یاداشتی، به طور رسمی به ایران هشدار داده اند که در صورت توقف تعهدات برجامی تهران، جمهوری اسلامی با عواقب این عمل روبرو خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۲    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به زائران حج امسال توصیه کرد که پیش از عزیمت به سرزمین وحی به پیاده روی و کسب آمادگی جسمی برای طول سفر بپردازند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۳:۲۷    
مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی با بیان اینکه موضوع با اهمیت تامین ارز صنعت لوازم خانگی به بانک مرکزی نیز اعلام شده است، گفت: در تولید محصولات خانگی مشکلی نداریم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۳:۲۷    
شهردار تهران گفت : بسیاری از پروژه هایی که در سطح شهر داریم نتیجه یک سوال غلط است و برعکس این موضوع هم صادق است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۲:۲۳    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در جلسه کمیته فرعی مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران اعلام کرد که واشنگتن خواهان حصول توافق با تهران است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۱:۳۳    
فرمانده کل ارتش اظهار کرد: اگر دشمنان ما بخواهند ما را در خانه درگیر کنند، ما آنها را در ورای درگاه خانه زمین گیر و سرکوب خواهیم کرد و این بار از هیمنه پوشالی اردوگاه استکبار ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۱:۲۳    
17 نفر در ماجرای انتشار تصاویر چند گردشگر بی حجاب در دریاچه سد لفور مازندران بازداشت شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۱:۲۳    
در ماه آوریل، سرمایه گذاران خارجی و در صدر آنها روسیه، به کاهش ذخایر خود از اوراق قرضه آمریکا سرعت بخشیدند و 29.5 میلیارد دلار از آنها را فروختند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۱:۲۳    
رییس اداره بررسی صلاحیت پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا ضوابط پذیرش زنان و کودکان بدون همراه، اتباع خارجی و زوج های دارای صیغه نامه را در مراکز اقامتی تشریح و درباره پلمب هاستل ها و واحدهای غیرمجاز ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۱:۱۸    
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: اقدام برای اصلاح نظام بانکی نیازمند شهامت است مانند جراحی درد و خون ریزی دارد اما باید تحمل کنیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۰:۲۸    
طرح جامع اصلاح نظام اداری در راستای ارتقای بهره وری و صیانت از حقوق شهروندی اجرا می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۰:۲۳    
مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا بعد از دیدار با فرماندهان سنتکام طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت که واشنگتن دائما در حال ارسال پیام به تهران و به دنبال دستیابی به یک فرصت است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۳    
مشاور رئیس جمهوری در کنایه ای با اشاره به دعوت محمدباقر قالیباف از جوانان برای نامزد شدن در انتخابات مجلس اظهار کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۳    
تجاری اتحادیه اروپا با ایالات متحده، در چهار ماه اول سال 2019 افزایش یافت، درحالی که کسری تجاری آن با چین بیشتر شد. این آمار می تواند باعث تشدید تنش های تجاری در جهان شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۳    
مدیر کل زندان های استان تهران با تقدیر از عملکرد مثبت ستاد دیه بخصوص طی ماه مبارک رمضان گفت: نیکوکاران تهرانی در ماه رمضان، 77 زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۳    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نوسانات قیمت محصولات کشاورزی در بازار داخلی را می توان با وضع و تغییر عوارض صادرات محصول کنترل کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۳    
بر اساس نتایج تحقیقات اخیر انجام شده در کشور آمریکا، بیش از 6 هزار نفر از جوانان این کشور در سال 2017 خودکشی کرده و آمارها از افزایش شدید خودکشی جوانان حکایت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۳    
وزیر نفت گفت: من نگفتم مشتری های ما جاسوس هستند بلکه گفتم کسانی به ما مراجعه می کنند به اسم خرید نفت به قصد اینکه اطلاعاتی از چگونگی فروش نفتمان پیدا کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۸:۰۸    
جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه ما در انقلاب بن بست نداریم، افزود: دشمن شناسی از اصل های مهم در پیروزی مقابل دشمنان است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۸:۰۸    
وزیر امور خارجه آمریکا ادعاهای دولت آمریکا علیه ایران را در مقر سنتکام تکرار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۸    
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر ضرورت اتقان هر چه بیشتر و جمع آوری ادله به شکل مطلوب برای به نتیجه رسیدن گزارش های ارجاعی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به دستگاه قضائی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۸    
اهواز- استاندار خوزستان گفت: آب در شهر اهواز وضعیت بسیار نامناسبی دارد، در حالی که سال گذشته وضعیت مقداری بهبود پیدا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۸    
خرم آباد- دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه از بازار 300 میلیارد دلاری بازسازی عراق برای سرمایه گذاران ایرانی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۸    
باید بگوییم ای رهبر عزیز؛ ای کسی که عزت و آبرو به این مملکت و نظام داده ای، سربازت هستم / مشکلات فضای مجازی فریاد دستگاه قضا را هم در آورده بود
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۸    
سازمان هواشناسی اعلام کرد که فردا و پس فردا در نوار شمالی کشور طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۸    
پرسه خرس قطبی برای تهیه غذا در شهر صنعتی نوریلسک روسیه باعث وحشت ساکنان منطقه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۸    
رئیس پلیس راهور کیش از توقیف فورد متخلف در جزیره کیش خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بدون شک منطق و گفتگو با دولت فعلی آمریکا پاسخ نمی دهد، دولت فعلی آمریکا مدلی از رابطه خودش با دولت های دیگر را تعریف کرده که حتی به متحدین خود نیز رحم نمی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۸    
جستجو های پلیس هند برای دستگیری سرهنگ بازنشسته به همراه همسر و پسرش که اقدام به پرت زدن عروس خانواده از خودروی در حال حرکت کرده بودند ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۸    
وزیر راه و شهرسازی جزئیات بیشتری از طرح مسکن اقساطی برای کارمندان ارایه و تصریح کرد: طرحی با مشارکت خود دستگاه های اجرایی و در یک سطح فراگیر در کشور در حال تهیه هست تا کارمندان از بدو ورود به حوزه ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۸    
رئیس پلیس پایتخت از ممنوعیت تردد از روی پل گیشا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۸    
وزیر امور خارجه روسیه با بیان این که روسیه خواهان تحقیقات کامل درباره حملات رخ داده به نفت کش های در دریای عمان است، تاکید کرد که ایران از همان ابتدا خواهان تحقیقات مستقل بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۸    
رئیس مرکز تحقیقات کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از فعالیت 24 ساعته سامانه هوشمند تلفن گویای این مرکز برای ارائه خدمات رایگان مشاوره ای به متقاضیان ترک دخانیات خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۳    
سخنگوی دولت گفت که با دستور رییس جمهور از این پس گردشگران خارجی بدون مهر فیزیکی و ثبت در پاسپورت می توانند به ایران سفر کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۳    
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک ها 12 هزار و 770 تومان تعیین شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۳    
رهبر اکثریت سنای آمریکا تاکید کرد که دولت ترامپ به طور قطع به دنبال جنگ با ایران نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۳    
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران با بیان اینکه استان تهران با معضلات بسیاری روبروست که از جمله آنها می توان به ساختمان های با قدمت 60 و 70 ساله اشاره کرد گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۳    
رییس سازمان حج و زیارت به زائران حج توصیه کرد با توجه به محدودیت زمانی، از فرصت معنوی این سفر و حضور معنوی در مدینه و مکه مکرمه حداکثر بهره را برده و وقت خود را به خرید نگذرانند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۳    
سخنگوی دولت گفت: متأسفانه ایالات متحده آمریکا با برنامه های تروریسم اقتصادی خود اقداماتی را انجام می دهد تا گردشگران از سفر به کشور ما واهمه داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۳    
وزیر نفت گفت: من نگفتم مشتری های ما جاسوس هستند، بلکه گفتم کسانی که به ما مراجعه می کنند به اسم خرید نفت به قصد اینکه اطلاعاتی از چگونگی فروش نفتمان پیدا کنند به سمت ما می آیند و ما این را می دانیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:اتهام آمریکا علیه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در رابطه با موضوع نفتکش ها در دریای عمان بیان شده کاملاً کذب است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۳    
سرپرست سازمان غذا و دارو با اشاره به وضعیت بازار دارویی کشور، در عین حال کیفیت بالای داروهای تولید داخل را مورد تاکید قرار داد و از داروسازان در داروخانه ها خواست که درباره کیفیت داروهای ایرانی اطلاع ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۳    
رییس بانک مرکزی گفت: ساتما نهاد متناظر اینستکس است که کاملا آماده همکاری هستیم، اروپا یا باید از ما نفت بخرد یا خط مالی ایجاد کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۸    
صدر اعظم آلمان در تازه ترین اظهاراتش بر لزوم پایبندی ایران به برجام تاکید کرد و در اتهام زنی به ایران درباره حمله رخ داده به دو نفت کش دریای عمان از موضع آمریکا و انگلیس پیروی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۸    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق با اشاره به اینکه ایران از حقوق خود دست نمی کشد، تاکید کرد که تهران از تهدیدات آمریکا هراسی ندارد و هر کس با ما دشمنی کند مقابله به مثل می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۸    
عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان فعالیت گسترده دلالان در بازار خودرو، تصریح کرد: بررسی پیش فروش خودروها نشان می دهد که بخش زیادی از خریداران این خودروها مصرف کننده نهایی نبودند و با توجه به افزایشی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۸    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مردم را دعوت به نامه نویسی کرد؛ نامه نویسی برای بیان فرصت ها و چالش های ارتباطاتی محل اقامتشان.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا روز گذشته مواضع جدید کشورش را به طور کلی در رابطه با ایران اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۸    
از مدافعان جدی آزادسازی اقتصاد هستم / دولت هیچ بدهی خارجی ندارد / نباید بر سر مردم منت بگذاریم
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵    
طی یک ماه اخیر درحالی قیمت سیب زمینی به طور مجدد روند افزایش پیدا کرد و به بیش از 7000 هزارتومان رسید که برخی عامل این گرانی را رفع ممنوعیت صادرات و افزایش صادرات این محصول به دلیل نوسان نرخ ارز می ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن اشاره به محورهای رایزنی وزیر امور خارجه آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، ایران را جزو این محورها برشمرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از جوی آرام و ترافیکی روان در جاده های کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور، از وقوع گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در بخش های مرکزی شامل یزد، اصفهان، سمنان، مرکزی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵    
مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک شهرداری تهران در مورد وضعیت تردد ساکنان محدوده زوج و فرد سابق در طرح ترافیکی جدید توضیخاتی را ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۸    
اولین جلسه از سلسله نشست های تخصصی "سلامت خانواده" با نگاهی به تعیین کننده ها و مشکلات میل جنسی از سوی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی روز سه شنبه 4 تیر ماه در دانشگاه علوم پزشکی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۳    
یک روزنامه نگار و مستندساز فرانسوی گفت: وقتی حرف از ایران می شود، در برابر تاریخ با عظمت آن، محدودیت های پوششی را نباید مساله مهمی دانست.