یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۳:۰۲Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 18 خرداد 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 خرداد 1398 ایران خبر 2 خرداد 1398 ایران خبر 3 خرداد 1398 ایران خبر 4 خرداد 1398 ایران خبر 5 خرداد 1398 ایران خبر 6 خرداد 1398 ایران خبر 7 خرداد 1398 ایران خبر 8 خرداد 1398 ایران خبر 9 خرداد 1398 ایران خبر 10 خرداد 1398 ایران خبر 11 خرداد 1398 ایران خبر 12 خرداد 1398 ایران خبر 13 خرداد 1398 ایران خبر 14 خرداد 1398 ایران خبر 15 خرداد 1398 ایران خبر 16 خرداد 1398 ایران خبر 17 خرداد 1398 ایران خبر 18 خرداد 1398 ایران خبر 19 خرداد 1398 ایران خبر 20 خرداد 1398 ایران خبر 21 خرداد 1398 ایران خبر 22 خرداد 1398 ایران خبر 23 خرداد 1398 ایران خبر 24 خرداد 1398 ایران خبر 25 خرداد 1398 ایران خبر 26 خرداد 1398 ایران خبر 27 خرداد 1398 ایران خبر 28 خرداد 1398 ایران خبر 29 خرداد 1398 ایران خبر 30 خرداد 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۰:۲۸    
خودروهای پلاک تهران در هر فصل 20 روز(پلاک غیر تهران 15 روز) مجاز به تردد رایگان در محدوده دوم (زوج یا فرد سابق) هستند و زوج و فرد بودن پلاکها نیز در تعیین روزهای مجاز اثری ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۸    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز 29 خرداد 98 اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 19 ارز مانند پوند نسبت به روز سه شنبه افزایش و قیمت 18 واحد پولی از جمله یورو کاهش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۲۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از احتمال وقوع گرد و خاک در جنوب غرب کشور به ویژه در استان خوزستان و در جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل طی امروز و فردا (22 و 23 خردادماه) خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۵    
هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محمدهادی رضوی و 30 متهم دیگر پرونده بانک سرمایه صبح امروز(سه شنبه) - 21 خردادماه - در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران و مفسدان اقتصادی به ریاست ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۳    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: منافع یک عده در این است که پیاده راه 17 شهریور تغییر نکند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۸    
نشست خبری مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، یکشنبه19 خرداد ماه در محل آکادمی فوتبال برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۳    
معاون بازآفرینی و مسکن اداره راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه ثبت معاملات پیش فروش مسکن بر اساس قانون تنها در دفاتر اسناد رسمی باید صورت بگیرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۳    
رئیس سابق سازمان غذا و دارو گفت: سازمان غذا و دارو همیشه مورد اتهام و تهمت بیرون سازمان از جمله مافیای دارو و امضاهای طلایی بوده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۳    
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری با افزایش متوسط 22 درصدی از امروز (19 خرداد) آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۸    
رئیس کارگروه رجیستری تلفن همراه با بیان این که ارز برای واردات گوشی تلفن همراه تامین شده است گفت: حدود سه میلیون گوشی ثبت سفارش شده است که ورود انها موجب کاهش قیمت گوشی خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۸    
رییس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا معتقد است: اگر فضای آزادسازی اقتصاد وجود داشته باشد و عرضه و تقاضا حاکم شود، بازار ارز به تعادل می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۱۸    
بخشی از حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) که آتش گرفته بود، با حضور سریع یک دستگاه خودروی آتش نشانی حرم و خودروهایی از سازمان آتش نشانی شهرداری قم، بدون هیچ تلفاتی، خاموش شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۱۸    
رییس اتحادیه کشوری لبنیات، از تعیین تکلیف قیمت محصولات لبنی سال 98 در نشست روز سه شنبه ستاد تنظیم بازار خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۰۳    
معاون گردشگری در واکنش به انتقاد یک نماینده مجلس و مقامات دادستانی در ماجرای سد لفور ، گفت: هنجارشکنی نه در متن گردشگری تعریف شده و نه شائبه ی آن را مطرح می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۱:۵۸    
مدیر انجمن ام اس ایران با بیان اینکه سالانه پنج هزار نفر در کشور به بیماری ام اس مبتلا می شوند، میزان شیوع این بیماری در زنان را سه برابر بیشتر از مردان اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۵۸    
نزدیک به سه دهه از زمان ساخت سریال امام علی می گذرد و شاید خواندن خاطرات کسی که مدیریت ساخت این سریال را به عهده داشت، یعنی تهیه کننده سریال از انتخاب بازیگران و روند ساخت این سریال خالی از لطف نباشد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۵۸    
معاون اجتماعی استان گفت: در 72 ساعت گذشته 43 هکتار از مراتع طبیعی و 21 هکتار از مزارع گندم در نقاط مختلف استان دچار حریق شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۵۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نقش رسانه ها در ایجاد امنیت ملی کمتر از حوزه دفاعی در کشورها نیست، گفت: مطبوعات مرجعیت رسمی خود را از طریق اطلاعات ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۹:۴۸    
رخداد قتل خانم استاد، همه را در حیرت و ناباوری فرو برد، بنابراین چند روز طول می کشید که بتوان ذهنیت خود را با این واقعه تاسف آور هماهنگ کرد و چیزی درباره آن نوشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۹:۴۸    
به نظر می رسد مهمترین بخش مراسم معارفه رئیس جدید سازمان امور مالیاتی گلایه دژپسند از رد شدن صلاحیت محمدقاسم پناهی به عنوان گزینه اصلی احتمالی خود برای این موقعیت مهم باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۹:۴۸    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر لزوم تدوین و ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در چارچوب سیاست های دولت و ستاد تنظیم بازار، از وزیر صنعت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۹:۴۸    
برای اشتغال پرستاران، مجوزهای اخذ 9 هزار پست جدید در حال نهایی شدن است تا بتوانیم در اولین فرصت برای استخدام آنها اقدام کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۹:۴۸    
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه مدیریت بازار خودرو با ساماندهی تقاضای واقعی و افزایش تولید خودرو انجام شود، به لزوم قیمت گذاری خودرو در چارچوب سیاست های دولت و ستاد تنظیم بازار تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۲۶    
عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی گفت:از 11 میلیارد دلار درآمد صادراتی پتروشیمی این اتحادیه در سال 97،حدود 9 میلیارد دلار آن معادل 70 درصد وارد کشور شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۲۶    
تمام دانش آموزان مدرسه مختلط مشهد خارجی هستند و والدین آنها به دلایلی باید در کشور اسکان داشته باشند. این در حالی است که هیچ دانش آموز ایرانی در این مدرسه مشغول تحصیل نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد مجازات متفاوتی را برای مانتو فروش این شهرستان در نظرگرفت که به موجب آن، به عذرخواهی از اتباع افغانستانی در فضای مجازی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۲۶    
پس از دستور دادستان عمومی و انقلاب مازندران و با حضور نیروهای انتظامی، جمع آوری قایق های شخصی و برخورد با نابهنجاری در حریم سد لفور آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۷:۵۷    
وزیر امور خارجه آلمان که به بغداد سفر کرده تاکید کرد که حفظ برجام برای اروپایی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.او همچنین گفت که اجرای برجام از سوی ایران برای ثبات و امنیت منطقه بسیار مهم است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۸    
دو سارق حرفه ای که در پوشش نظافتچی و خدمتکار اقدام به سرقت از منازل مسکونی کرده بودند، دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۸    
رییس جامعه جراحان ایران گفت: در جامعه پزشکی سخت نیازمند حمایت مردم هستیم چون حیثیت و اعتماد را از مردم می گیریم، بنابراین باید بیماران را راضی کرده و به آنها توجه کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۸    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از رگبار و رعد و برق در 12 استان کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۸    
یک متخصص رادیو انکولوژی گفت: استفاده از تکنیک های مدرن درمان سرطان در ایران، علاوه بر اینکه از خروج بیماران به خارج از کشور جلوگیری کرده، باعث ارزآوری نیز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۸    
مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به نظارت مستمر بازرسان بهداشتی بر استخرهای شنا در تمام فصول سال به خصوص فصل تابستان از سوی وزارت بهداشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۸    
وزیر نفت می گوید که نمی خواهد امروز رجز بخواند، چراکه اکنون وقت رجزخوانی نیست، اما تاکید می کند که آتش توپخانه رفقای زنجانی شدید است و وزارت نفت نیز در حد توان خود می تواند به این حملات پاسخ دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۳    
دادگاهی در دهلی نو هند یک مرد را که متهم به 529 بار تجاوز به زنی جوان شده بود را آزاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۳    
دعوای دهها میمون بر سر آب جان 15 میمون را گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۳    
رئیس کلانتری حسن آباد از دستگیری مردی که اقدام به ربودن یک رأس اسب در جنوب تهران کرده بود، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: بازگشت آمریکا به برجام و جبران خسارت های وارد شده به ایران می تواند تضمینی برای موفقیت سفر نخست وزیر ژاپن به ایران باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۳    
معاون وزیر صنعت با بیان اینکه امسال 8.5 میلیارد دلار صادرات معدن و صنایع معدنی خواهیم داشت، گفت: از این رقم 3 میلیارد دلار مصرف ارزی واحدها بوده و 2 میلیارد دلار در سامانه نیما عرضه شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۳    
گروه خودروسازی سایپا در دوماه نخست امسال 50.1 درصد از سهم بازار خودرو کشور را به خود اختصاص داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۳    
شرکت کرمان موتور در حالی در یک ماه اخیر قیمت برخی محصولات خود را تا 40 میلیون تومان گران کرده که هیچ تغییری در متغیرهای اصلی اقتصادی از جمله نرخ ارز رخ نداده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۳    
یک روزنامه ژاپنی درباره سفر قریب الوقوع نخست وزیر ژاپن به کشورمان نوشت: شینزو آبه با امید به حصول یک دستاورد دیپلماتیک به ایران می رود که روابط یخ زده تهران و واشنگتن را گرم خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۳    
در شرایطی که تحریم های یکجانبه و غیرقانونی دولت آمریکا بر ضد مردم ایران تلاش می کند فضای حرکت صادراتی کالاهای ایرانی را محدود کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۳    
قانونگذاری امر سهل و ممتنع است. گاهی تصویب قانون بدون ملاحظات کارشناسی و در فضای شتابزده به ظاهر آسان می رسد و حتی احساس می شود با رایی بالا مشکلی از مشکلات جامعه حل خواهد شد اما اندکی دقت کارشناسانه ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۳    
وزیر اقتصاد ضمن تاکید بر اینکه نمی خواهیم پول زور بگیریم و مالیات حق است، اعلام کرد: میزان درآمدهای مالیاتی محقق شده در سال گذشته بیش از 105 هزار میلیارد تومان بود و به روایتی تا 109 هزار میلیارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه رقم فرار مالیاتی بسیار بیشتر از 40 هزار میلیارد تومان است، گفت: طرح کلیات مالیات بر عایدی مسکن در این کمیسیون تصویب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۳    
گروه صنعتی ایران خودرو، پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک را از ساعت 11 امروز آغاز کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۳    
ناسا اعلام کرده از سال آتی به توریست های فضایی اجازه می دهد در ایستگاه فضایی بین الملل اقامت کنند. هزینه هر شب اقامت در این ایستگاه 35 هزار دلار اعلام شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۳    
کارشناسان سلامت معتقدند که هله هوله خوری و مصرف خوراکی های مضر عامل بروز آلرژی های غذایی در کودکان است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بخشی از سکه هایی که فکر می کنیم بدون قصد سوداگری خریداری شده اند را از اخذ مالیات معاف کرده ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۳    
در ادامه روند باثبات بازار ارز و بعد از تعطیلات 4روزه هفته گذشته، قیمت دلار امروز، شنبه 18 خرداد 98 را با رقم 13200 تومانی آغاز کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در انبار نگهداری ابزار و یراق در شرق تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۸    
وزیر اقتصاد از منتفی شدن بسته جداگانه ساماندهی معافیت های مالیاتی خبر داد و گفت: این موضوع در قالب لایحه جامع مالیات بر درآمدهای مستقیم به دولت و مجلس ارسال خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۸    
رییس پلیس پایتخت درباره شماره پیامکی که اخیرا از سوی برخی افراد ناشناس در فضای مجازی با عنوان "اعلام شماره پلاک خودرو و موتورسیکلت افراد بدحجاب به پلیس" منتشر شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۸    
وزیر اقتصاد ضمن تاکید بر اینکه نمی خواهیم پول زور بگیریم و مالیات حق است، اعلام کرد: میزان درآمدهای مالیاتی محقق شده در سال گذشته بیش از 105 هزار میلیارد تومان بود و به روایتی تا 109 هزار میلیارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۸    
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها با اشاره به اینکه در حال حاضر بالگرد به سختی برای اطفای حریق در جنگل ها و مراتع تامین می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تحریم شرکت های پتروشیمی ایران گفت: تنها یک هفته صبر نیاز بود تا پوچ بودن ادعای رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران ثابت شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۳    
خبرگزاری رویترز با استناد به تحلیل برخی مقامات و تحلیل گران آمریکایی گزارش داد که تحریم های جدید اعمال شده بر بخش پتروشیمی ایران از سوی وزارت خزانه داری آمریکا تاثیر چندانی نخواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۳    
قاضی مسعودی مقام گفت: آخرین دفاع محمدهادی رضوی و احسان دلاویز امروز اخذ می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۳    
نماینده آمریکا در امور ایران در ادعایی مضحک و بی اساس مدعی شد که ایران تصاویر مربوط به آزمایش های موشکی و جنگنده های خود را با فتوشاپ ساخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۳    
نوجوان 16 ساله دزفولی هنگام مراقبت از احشام در رودخانه دز غرق شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۳    
کم فروشی و گران فروشی برخی واحدهای نانوایی به بهانه هایی همچون افزودن کنجد، سبوس و سبزی همچنان ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۳    
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی قیمت کتب درسی در مقاطع تحصیلی مختلف را برای سال تحصیلی جدید اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۳    
رئیس پلیس پایتخت گفت: برخورد با مزاحمان خیابانی یه طور ویژه بعد از فارق شدن ماموریت های ماه رمضان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۸    
با توجه به اهمیت بیت المال و حقوق عامه، دادستانی در مواردی که باعث اطاله شده شخصاً ورود و در رفع آن از تمام ظرفیت های قانونی استفاده خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۸    
خبر کوتاه بود و پر از ابهام: وزیر آموزش و پرورش استعفا داد. خبری که صبح روز پنجشنبه روی خروجی برخی از کانال های تلگرامی قرار گرفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۸    
بررسی آمارهای بانک مرکزی حاکی است که تسهیلات اعطایی بانک ها در 11 ماهه سال 97 رشد 26.4 درصدی داشته که در این میان بیشترین میزان تسهیلات در استان تهران و کمترین مربوط به کهکلویه و بویر احمد بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۹:۲۹    
جزئیات حرکت قطارهای مسافری تهران - آنکارا و تهران - وان که قرار است از اوایل تیر سال جاری به تعداد هفته ای یکبار انجام شود، اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۹:۲۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ناجا گفت: در مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده لاریجان شاهد ترافیکی سنگین و همچنین ترافیک در طول محور پرحجم و روان است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۹:۲۹    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به سیل اخیر در کشور، موارد حیوان گزیدگی در سال جاری را رو به رشد پیش بینی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۸:۳۱    
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: آمریکا به خوبی می داند اگر وارد عرصه جنگ با ایران شود قطعاً ضربه بسیار سنگین و گسترده ای خواهد خورد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۸:۳۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک ادامه بار ترافیکی پرحجم و نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۰:۴۸    
از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم های سپاهان و پالایش گاز ایلام از ساعت 17:30 روز 17 خرداد ماه 1398 در ورزشگاه صفاییه شهر مبارکه اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه پنج بر صفر به ...