یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۳:۰۵Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 12 خرداد 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 خرداد 1398 ایران خبر 2 خرداد 1398 ایران خبر 3 خرداد 1398 ایران خبر 4 خرداد 1398 ایران خبر 5 خرداد 1398 ایران خبر 6 خرداد 1398 ایران خبر 7 خرداد 1398 ایران خبر 8 خرداد 1398 ایران خبر 9 خرداد 1398 ایران خبر 10 خرداد 1398 ایران خبر 11 خرداد 1398 ایران خبر 12 خرداد 1398 ایران خبر 13 خرداد 1398 ایران خبر 14 خرداد 1398 ایران خبر 15 خرداد 1398 ایران خبر 16 خرداد 1398 ایران خبر 17 خرداد 1398 ایران خبر 18 خرداد 1398 ایران خبر 19 خرداد 1398 ایران خبر 20 خرداد 1398 ایران خبر 21 خرداد 1398 ایران خبر 22 خرداد 1398 ایران خبر 23 خرداد 1398 ایران خبر 24 خرداد 1398 ایران خبر 25 خرداد 1398 ایران خبر 26 خرداد 1398 ایران خبر 27 خرداد 1398 ایران خبر 28 خرداد 1398 ایران خبر 29 خرداد 1398 ایران خبر 30 خرداد 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۸    
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک ها 12 هزار و 819 تومان تعیین شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۲:۰۵    
معاون تحقیقات وزیر بهداشت ضمن تشریح نتایج دومین گزارش ثبت سرطان مبتنی بر کل جمعیت ایران، پرخطرترین استان های کشور در مورد شیوع 10 سرطان شایع کشور را معرفی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۰    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، از درج شش نماد اسناد خزانه اسلامی در سامانه پس از معاملات خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۹    
سخنگوی سازمان انتقال خون کشور از افزایش 26 درصدی اهدای خون در شب های قدر امسال خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۰    
اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران بعد از جام ملت های آسیا با حضور مارک ویلموتس سرمربی جدید این تیم بعدازظهر یکشنبه در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی آغاز برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۵    
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۲:۱۶    
برادر میترا استاد: نجفی یک ساعت با من حرف زد که رضایت بگیرد، اما رضایت نمی دهیم/ علیزاده طباطبائی: استعفا نمی دهم و عزل هم نشده ام/ پدر میترا استاد: نمی دانستم دخترم با شوهرش دچار اختلاف شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۱:۲۷    
استاندار تهران با تاکید بر این که در تابستان سال جاری با قطعی برق در استان روبه رو خواهیم بود، افزود: میزان مصرف در استان تهران 4500 مگاوات است که 40 درصد آن به وسایل سرمایشی در ادارات مرتبط است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۱:۲۷    
هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد، به امیدعلی پارسا به عنوان رئیس جدید سازمان امور مالیاتی کشور رأی اعتماد داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۱:۲۷    
معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری قاتل شیشه ای ظرف کمتر از 12 ساعت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۲    
زهره رستگاری، همسر مهدی حاجتی با انتشار توئیتی مدعی شد که همسرش بعد از ظهر امروز بازداشت و به زندان منتقل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۲    
ما به عنوان دولت نمی توانیم به شرکت های تجاری خودمان بگوئیم که با ایران همکاری کنید چون آنها خصوصی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۰:۲۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگویی با شبکه ای بی سی نیوز تاکید کرد که اگر آمریکا به کمپین فشار حداکثری خود علیه ایران ادامه دهد با عواقب این کار روبرو خواهد شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۰:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات امروز وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر آمادگی بدون پیش شرط ایالات متحده برای مذاکره با ایران واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۷    
ما مطمئناً وقتی ایرانی ها به نتیجه برسند که مانند کشوری عادی رفتار کنند آماده مذاکره خواهیم بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۷    
به گفته متخصصان مصونیتی که از طریق شیر دادن از مادر به فرزند منتقل می شود، می تواند سال ها بیش از آن چه که تاکنون تصور می شد، تداوم یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۷    
تا آغاز تعطیلات نیمه خردادماه زمان زیادی نمانده است، ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام کرده کاملا آماده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۲    
نماینده ارشد دولت اوباما در مذاکرات هسته ای به تازه ترین اظهار وزیر امور خارجه آمریکا درباره مذاکره با ایران واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۸    
معاون اول قوه قضاییه گفت: عملکرد برخی از مؤسسات حقوقی نه تنها به ضرر نهاد وکالت و قضاوت بلکه به ضرر جامعه است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۸    
خدمات رسانی شرکت بهره برداری مترو تهران، در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، 6 و هفت در روز سه شنبه 14 خرداد 98 همزمان با برگزاری مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، رایگان است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۸    
سازمان هواشناسی هشدار داد: از امروز تا پایان هفته شاهد افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور خواهیم بود و با توجه به افزایش تابش امواج ماورای بنفش، استفاده از عینک های آفتابی توصیه می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۸    
وزیر ارتباطات گفت: سیستم اعلام هشدار در سیل تهران با ارسال پیامک توانست اطلاع رسانی خوبی داشته باشد و برای مجموعاً 60 میلیون نفر توسط سیستم اعلام هشدار، پیامک ارسال شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۳    
وزیر امور خارجه آمریکا که برای شرکت در یک نشست غیر رسمی و محرمانه به سوییس سفر کرده اعلام کرد که کشورش حاضر است بدون پیش شرط با ایران مذاکره کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۳    
مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: از اول تیرماه هفته ای یک قطار مسافری از تهران به شهر آنکارا و یک قطار مسافری از تهران به شهر وان در ترکیه و بالعکس برقرار خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
اهواز-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آغاز طرح تشویقی توزیع روغن خودرو به ناوگان حمل کننده کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برنامه واگذاری اموال و دارایی های مازاد بانک ها، باید تا انتهای سال 1398 به سرانجام برسد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
دادستان تهران با انتقاد از مراجعی که مخاطب قوه قضاییه قرار می گیرند، گفت: در صورتی که ارسال نتیجه استعلام از نهادها و مراجع مختلف باعث اطاله دادرسی شود باید منتظر احضار باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ارائه پیشنهادی مبنی بر حضور موسوی، کروبی و احمدی نژاد به عنوان مطلع در دادگاه محمدرضا خاتمی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی قطار تهران-آنکارا و تهران-وان به صورت رفت و برگشت از اوایل تیرماه سال جاری به تعداد هفته ای یک قطار خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
در حالی که سهم بخش مسکن از کل تسهیلات بانکی تنها 8.5 درصد است، رئیس کل بانک مرکزی از سوی رئیس مجلس مکلف شد این سهم را تا 20 درصد افزایش دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
کوه "اِتنا"ی ایتالیا، فعال ترین آتشفشان اروپا در حال فوران خاکستر و گدازه است و با این حال مقامات ایتالیایی اعلام کرده اند که این حداکثر میزان فعالیت این کوه بوده و خطری برای مردم ایجاد نمی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
سلامت قوه قضاییه بدون سلامت جریان وکالت ممکن نیست / باید نگاه تحولی را با کمک یکدیگر بر دستگاه قضایی و نهاد وکالت در کشور حاکم کنیم و گام های متفاوتی برداریم تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رابطه امت و امام در نظام اسلامی گفت: جامعیت امام خمینی(ره) یک فصل مهم برای شناخت علت اثرگذاری ایشان است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۶    
معاون تحقیقات وزیر بهداشت ضمن تشریح نتایج دومین گزارش ثبت سرطان مبتنی بر کل جمعیت ایران، پرخطرترین استان های کشور در 10 سرطان شایع را معرفی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۶    
یکی از مشکلات معلمان همواره مربوط به بیمه آنها بوده است. معلم ها سال هاست که بر این باورند بیمه تکمیلی شان از دیگر نهادها و سازمان های دولتی عقب تر است و آنها خدمات مناسبی را دریافت نمی کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۶    
دبیرکل خانه پرستار درباره کمبود نیروی پرستار در بیمارستان های کشور ، اظهار داشت: کمبود نیروی پرستاری یکی از مشکلات اصلی نه تنها پرستاران بلکه مردم است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۶    
پلیس بوسنی از زخمی شدن 29 مهاجر در پی حادثه آتش سوزی روز گذشته (شنبه) در یک اردوگاه مهاجران در شهر شمال غربی "ولیکا کلدوشا"ی این کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۶    
دفتر حضرت آیت الله خامنه ای میزان فطریه بر اساس قیمت گندم را برای هر نفر حداقل هشت هزار تومان اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۶    
در ادامه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی درباره اقدامات فنی تصمیم ایران برای "کاهش تعهدات هسته ای"، 27 خرداد نمایندگان رسانه های گروهی داخلی از روند تولید در کارخانه آب سنگین اراک بازدید می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۶    
پدر روانی آمریکایی پس از قتل بی رحمانه پسر 7 ساله اش جسد وی را در بتن دفن کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۶    
سازمان فضایی ناسا برای نخستین بار تصویر شگفت انگیزی از اشعه های کیهانی طلایی رنگ در هنگام شب از ورای جو زمین منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۶    
بررسی های میدانی نشان می دهد که در چند وقت اخیر عرضه شکر با نرخ تنظیم بازاری افزایش یافته است. این موضوع باعث از بین رفع عطش بازار شده و تقاضای این محصول به روال عادی بازگشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۹    
با کشف جسد یک زن 31 ساله در خانه ای در شهر استوک – آن بریتانیا ماموران پلیس 4 تن را در این ارتباط بازداشت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۹    
عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص ورود اتوبوس های دست دوم خارجی اظهار داشت: این مسئله در حد یک پیشنهاد مطرح شد و به نظرم عملی نیست ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۹    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات به دنبال هک شدن سایت تامین اجتماعی در روزهای گذشته گفت: قبل از هک شدن سامانه تامین اجتماعی دو مرتبه و در فواصل مختلف به آن ها هشدار دادیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۹    
طی روزهای اخیر نرخ دلار حرکت رفت و برگشتی داشته و در مقاطعی با افزایش و در ساعاتی از روز با کاهش مواجه بوده است؛ البته به نظر می رسد دلالان نیز بر روی افزایش یکباره قیمت مقاومت می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۹    
یک شرکت ژاپنی قادر است مراسم ازدواج را با حضور عروسک های بازی معروف رایانه ای پوکمون برگزار کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تأمین مالی پروژه های مسکن می توان میان بانک ها کنسرسیوم تشکیل داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۹    
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات کشور، ارائه قلیان با یخ، شیر نارگیل و موارد اینچنینی را غیر مجاز دانست و گفت: بازرسین ما طبق بازرسی های خود تخلفات را ثبت کرده و به مقامات قضائی گزارش می دهند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز هیچ مسئله ای در غرب آسیا بدون مشارکت ایران حل شدنی نیست و شکل گیری جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را بیش از هر زمان دیگر در کابوس امنیتی گرفتار ساخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۵    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با تخلفات حادثه ساز را در این ایام با جدیت برخورد می کنیم تا جاده ها برای سفر مسافران امن شود
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۵    
رئیس پلیس راهور ناجا، از فعال بودن 2 هزار و 762 دوربین ثبت تخلفات رانندگی در جاده های کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۵    
96 هزار و 797 نفر از مزدوجین از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، در مجموع به مبلغ 2 میلیارد و 992 میلیون و 700 هزار تومان از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بهره مند شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۰    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: انسجام نیروهای مسلح در ماجرای اخیر، که مصداق همدلی آن ها به شمار می رود، موجب ترس و عقب نشینی دشمن از اهداف خود شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۰    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه شخصیت، راه و مکتب امام خمینی ملت ما را از ذلت نجات داد گفت: آرمان خواهی، عدالت خواهی و عزتمداری را امام (ره) برای ملت ایران به ارمغان آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۰    
اهواز- هرچند چغندرقند مزارع خوزستان در سیلاب نابود نشدند ولی سیل بی توجهی این روزهای منتهی به واپسین لحظات برداشت محصول کام شیرین کاران این استان را تلخ کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۰    
رییس پلیس راهور ناجا توضیحاتی را درباره شکایت پلیس از شهرداری تهران ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۰    
با توجه به خنک شدن نسبی هوا روند افزایش مصرف تا حدودی تعدیل شده و به حدود 46 هزار مگاوات رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پی سفر وزیر امور خارجه آمریکا به آلمان و دیدار وی با صدراعظم آلمان به برخی موارد مورد بحث درباره ایران اشاره کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۲    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز، یکشنبه 12 خرداد 98 اعلام کرد که بر اساس آن، قیمت همه ارزها بدون تغییر بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۲    
جدیدترین نسخه ردیاب سلامتی با اتصال به لباس کاربران سلامت جسمانی، روانی، خواب و حتی سطح استرس را ارزیابی کرده و از طریق ارسال راهکارها و پیشنهادها ، کاربران را در حفظ سلامتی بدن یاری می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۲    
در آینده ای نزدیک شاهد استفاده از فناوری واقعیت ترکیبی در آزمایشگاه ها خواهیم بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۲    
رییس سازمان غذا و دارو درباره سیاست وزارت بهداشت بر حمایت از داروهای تولید داخل و همچنین چگونگی تامین پانسمان بیماران پروانه ای توضیح داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۲    
بر اساس آمار رسمی بانک مرکزی، متوسط قیمت فروش هر دلار آمریکا در فروردین ماه 98، حدود 13 هزار و 550 تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 170.6 درصد رشد داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۲    
رییس شورای اسلامی شهر تهران در مورد برخی اعتراضات در شرکت بهره برداری مترو واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۲    
رییس پلیس راهور ناجا از آغاز طرح تابستانی پلیس از 20 خردادماه خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۸    
یک روزنامه ژاپنی اعلام کرد: نخست وزیر ژاپن 22 خرداد ماه به ایران سفر خواهد کرد و هدف این سفر میانجی گری میان آمریکا و ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۸    
وزیر بهداشت درباره وضعیت بودجه نظام سلامت، قاچاق تجهیزات پزشکی، ماجرای به هوش نیامدن چند بیمار در بیمارستان قلب تهران، تبلیغات بی رویه پزشکی و ... توضیحاتی ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۸    
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پلمب یک موسسه کاریابی غیرمجاز در مرکز پایتخت خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۸    
ماجرا از تصویر یک صورت حساب شروع شد؛ صورت حسابی از یک بیمارستان که در آن هزینه استهلاک دستگاه محاسبه و از بیمار دریافت شده بود؛ تخلفی که البته از سوی وزارت بهداشت پاسخ داده شد...