دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۸:۲۰Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 28 خرداد 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 خرداد 1398 ایران خبر 2 خرداد 1398 ایران خبر 3 خرداد 1398 ایران خبر 4 خرداد 1398 ایران خبر 5 خرداد 1398 ایران خبر 6 خرداد 1398 ایران خبر 7 خرداد 1398 ایران خبر 8 خرداد 1398 ایران خبر 9 خرداد 1398 ایران خبر 10 خرداد 1398 ایران خبر 11 خرداد 1398 ایران خبر 12 خرداد 1398 ایران خبر 13 خرداد 1398 ایران خبر 14 خرداد 1398 ایران خبر 15 خرداد 1398 ایران خبر 16 خرداد 1398 ایران خبر 17 خرداد 1398 ایران خبر 18 خرداد 1398 ایران خبر 19 خرداد 1398 ایران خبر 20 خرداد 1398 ایران خبر 21 خرداد 1398 ایران خبر 22 خرداد 1398 ایران خبر 23 خرداد 1398 ایران خبر 24 خرداد 1398 ایران خبر 25 خرداد 1398 ایران خبر 26 خرداد 1398 ایران خبر 27 خرداد 1398 ایران خبر 28 خرداد 1398 ایران خبر 29 خرداد 1398 ایران خبر 30 خرداد 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۰:۲۳    
چند روزی هست که مولودی خوانی با عنوان داره میریزه به سرعت در فضای مجازی در حال انتشار است و حسابی جنجالی و حاشیه ساز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵    
با گذشت 10 روز از مهلت 2 هفته ای وزیر ارتباطات برای اصلاح وضعیت خدمت رسانی اینترنت، شرکت مخابرات ایران از امکان دریافت سریع پشتیبانی اینترنت با استفاده از پنل کاربری مشتریان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: باید توجه داشت که بسیاری از مشکلات موجود در کشور قابل حل است و دانشگاه ها در حل این مسائل می توانند تاثیر بسزایی داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۸    
رئیس جمهوری آمریکا از رئیس بانک مرکزی اروپا به دلیل اتخاذ سیاست هایی در زمینه رقابت با دلار انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنان ما سست و خسته شده اند و از درون در حال پوک شدن هستند و دیگر عصر آمریکا پایان یافته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۳    
رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیرانشهر از آتش سوزی کانتینر حامل روغن در مرز تمرچین خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۳:۳۴    
وزیر اقتصاد که رئیس شورای عالی بورس نیز محسوب می شود درباره دستور جلسه امروز این شورا و اینکه آیا موضوع قانون جدید بازار پایه در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت یا خیر ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۲:۲۵    
یک رسانه انگلیسی از توافق دولت انگلیس با بانک ملت ایران در مناقشه ای 10 ساله خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۲:۲۵    
مشاور رییس جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در نامه ای خطاب به حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس شورای نظارت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور معتقد است مادامی که ایران امنیت منطقه را حفظ کرده بود کسی جرات نداشت در خلیج فارس و دریای عمان یا آب های بین المللی دست به اقداماتی بزند که اخیرا در خصوص نفتکش ها اتفاق افتاده ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۲۸    
ممکن است برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی دست به اقدام نظامی بزنیم، اما تردید دارم که برای محافظت از تأمین جهانی نفت وارد جنگ شویم / حمله به نفتکش ها بسیار جزئی بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۲۳    
وزیر نفت وضعیت امروز کشور را سخت تر از زمان جنگ می داند چراکه شرایط کنونی از نظر فروش نفت، مبادلات تجاری و انتقال ارز دشوارتر است، اما اگر مسائل داخلی درست شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۲۳    
وزیر کار و امور اجتماعی سوریه خواستار همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای، سیاستگذاری بازار کار و کار آفرینی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۸    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از تصمیم رئیس جمهور کشورش برای اعزام نیروی جدید به خاورمیانه هشدار داد که این اقدام به اختلافات با ایران دامن می زند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۳    
طرح ترافیک جدید از شنبه اول تیرماه آغاز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۳    
بشیرخلیل الحداد نایب رئیس مجلس عراق عصر سه شنبه - 28 خرداد - با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۳    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به موضوع زیست شبانه، با بیان اینکه مردم می توانند هرطور که می خواهند تصمیم بگیرند و این مسئله ربطی به ما ندارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۳    
مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در بازدید از راه آهن سریع السیر تهران-قم-اصفهان گفت: با تکمیل این مسیر ریلی، سرعت آن به 300 کیلومتر و زمان سفر به 1 ساعت و 45 دقیقه می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۳    
خاتمی: انتخابات 88 نه قابل ابطال بوده و نه نتایج اقتصادی و سیاسی فاجعه بار ناشی از آن قابل جبران است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۳    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی ایران گفت: با بهره گیری از فناوری زنجیره بلوکی (بلاکچین)، انقلابی در زیرساخت های بازارهای مالی جهان ایجاد خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۳    
وزیر نیرو گفت: این مسئله پنهانی نیست که در شرایط فعلی، الحاق ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا تاثیر به سزایی در افزایش تاب آوری در برابر تحریم ها خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۳    
رییس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر این موضوع که عملیات بازار باز بانکی در کنار تعمیق این بازار نقش مهمی در اعمال سیاست پولی و کنترل تورم خواهد داشت از مراحل نهایی آماده سازی عملیات بازار باز بانکی خبر ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۴    
اراک- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: نوسازی بافت های فرسوده کشور نیازمند عزم ملی است و علاوه بر دولت، تمامی ارگان های نظام و دستگاه ها باید بسیج شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات معجزه آسای دو مرد از زیر آوار مغازه ای قدیمی در شهر ری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۴    
معاون وزیر امور خارجه روسیه با ابراز نگرانی از گسترش حضور نظامی آمریکا در خاورمیانه، تاکید کرد که واشنگتن برای اجتناب از افزایش تنش با ایران باید از اعزام نیروی بیشتر خودداری کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۴    
در پی انتشار ویدئویی با عنوان واردات داروی جعلی از سوی هلال احمر در فضای مجازی، سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر اطلاعیه ای در این خصوص صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۴    
ماجرای سنگسار یک خرس به شدت دلخراش است و به هیچ شکل نمی توان از آنچه بر سر خرس نگون بخت رفت دفاع کرد اما فارغ از همدردی، برای تحلیل یک ماجرا باید آن را از زوایای مختلف واکاوی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۴    
مدت زیادی مذاکره انجام شد، نتیجه آن نیز برجام بود؛ اما آمریکا اعلام کرد که یک طرفه خارج می شوم؛ به جهنم که خارج می شوید / رییس جمهور آمریکا دچار اوهام است / اعتماد شرط مذاکره است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۴    
برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری و تهیه کنندگی مصطفی احمدی یکی از پرمخاطب ترین برنامه های سیما در سال گذشته بود که براساس مذاکرات مدیران با عوامل، قرار بر تولید فصل جدید آن برای پخش در سال 98 بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۴    
اسپوتنیک به نقل از یک منبع آگاه ادعا کرد که یک هیئت از طالبان به منظور آماده شدن برای هفتمین دور از گفت وگوهای برقراری صلح با آمریکا وارد تهران شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای دولت آمریکا علیه ایران به تصمیم روز گذشته ایران برای عبور از سطح تعیین شده برای تولید اورانیوم غنی شده واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۴    
رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نماینده ای که از برگزاری مناظره ای در صداوسیما با موضوع افزایش حقوق کارکنان دولت انتقاد کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۴    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نباید به گونه ای حرکت شود که شوک به بازار وارد شود اما در عین حال از سال 93 هیچ افزایش قیمتی در حوزه عوارض ساختمان اعمال نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۹    
مدیر عامل موسسه خانه کتاب در مورد اجراشدن طرح تابستانه کتاب گفت: برای اجرای این طرح فقط منتظر تایید تخصیص یارانه نشر هستیم و همه تمهیدات زیربنایی برای ثبت نام ناشران آماده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۹    
هفته چهارم لیگ ملت های والیبال از 31 خرداد تا 2 تیر 1398 به میزبانی اردبیل با حضور تیم های ایران، پرتغال، فرانسه و استرالیا در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان تاکید کرد: سیاست های تروریستی نوین آمریکا هویت و حاکمیت ملی کشورها را هدف گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همیشه مخالف این بودم که پوسته های تلگرام در کنار پیام رسان های داخلی باشد اما مجری مصوبات شورای فضای مجازی هستم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات روزانه 10 هزار نفر تردد دانشجو و مسافر دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۹    
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از وجود 28 هزار معتاد متجاهر در استان تهران خبر داد و گفت: 20 هزار نفر از این معتادان تاکنون پذیرش شدند و سهم محلات شوش و هرندی از این تعداد 10 هزار نفر بوده ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۹    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد که کودکان طلاق بیشتر در معرض اضافه وزن هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۹    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه تمامی کارتهای ملی قدیم فاقد اعتبار هستند، گفت: با کارتهای ملی قدیم هیچ خدمتی در دستگاههای اجرایی به افراد ارائه نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۹    
استاندار تهران با اشاره به وضعیت ویژه استان تهران در حوزه آسیب های اجتماعی گفت: براساس آخرین آمارها در مورد کودکان کار و خیابان 65 تا 70 درصد از این کودکان اتباع خارجی هستند که در تهران به سر می برند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۴    
= رئیس هیأت مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران گفت: لوازم خانگی که با پیامک هایی از بانه تبلیغ می شود، اصل نیستند، گارانتی ندارند و خریداران این کالاها متضرر می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۴    
برخی بانکهای کشور با ارسال پیامک به مشتریان اعلام کردند که جهت سرویس پیامک بانکی در سال 98، مبلغی معادل 120 هزار ریال را ظرف هفته آینده از حساب آنها برداشت خواهند کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۹    
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، گفت: در این مدت کوتاه با یک اقدام انقلابی و زحمت فوق العاده همکاران ما بیش از 600 پرونده از این ماده 477 تعیین تکلیف قطعی شده و بیش ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۹    
در ادامه اتهام پراکنی های دولت آمریکا علیه کشورمان وزارت دفاع این کشور با انتشار عکس هایی جدید بار دیگر مدعی شد که این تصاویر نشان دهنده دست داشتن ایران در حادثه اخیر در دریای عمان است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۵۵    
پدر بزرگ و مادربزرگ شجاع جوان آدم ربایی را که قصد داشت نوه شان را بدزدد به باد کتک گرفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۵۵    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از اعضای شورای شهر خواست که تحت تاثیر فشار گروهی خاص، نرخ عوارض ساختمانی را کم نکنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۵۵    
نایب رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران گفت: در شرایطی که صادرکنندگان ایرانی برای پیدا کردن بازار در شرایط تحریم با محدودیت های جدی مواجهند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۵۰    
لابی گری و قرعه آخرین مسئول منتقد سیاست های اقتصادی دولت را حذف کرد/ از جلسه با مفسد مشهور اقتصادی و اعتماد به نجفی تا لابی گری الیاس حضرتی برای ریاست کمیسیون اقتصادی
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۶    
معاون اول قوه قضاییه گفت: بر اساس تفویض از سوی رهبری اذن اجرای قصاص باید از سوی رئیس قوه قضائیه باشد. پس از تعطیلات فروردین امسال بیش از 350 مورد اذن صادر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۶    
علاقمندان به نبرد تاریخی واترلو با جمع آوری 20 هزار سرباز مینیاتوری و کوچک صحنه کوچک ترین نبرد تاریخی جهان را بازسازی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۶    
حمید بعیدی نژاد گفت: آمریکا نمی تواند ایران را به زور وادار به ورود به هیچ مذاکره ای کند و آنچه آمریکا انجام می دهد تروریسم اقتصادی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۶    
دادستانی شهر کرمان از صبح امروز (سه شنبه 28 خرداد) دستور توقف اکران فیلم "ما همه با هم هستیم" را در این استان اعلام کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۲    
گروه حوادث / فوتبالیستی که متهم است در رابطه ای پنهانی با یک دختر دانش آموز وی را باردار کرده بود صبح دیروز با حکم قضات دادگاه کیفری تهران به دو سال تبعید و 99 ضربه شلاق محکوم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۲    
هدف نقشه های شوم دشمنان، ناامید کردن ملت ایران از آینده توسعه کشورشان است اما ملت ایران با امید وسرزندگی ، دشمنان را در رسیدن به اهدفشان ناامید می کند و پیروز جنگ اراده ها خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: با پدیده ای جهانی به اسم ترامپیسم مواجهیم که سلیقه ای و شخصی است .
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۲    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از احتمال افزایش غلظت ازن در ساعات بعدازظهر امروز در پایتخت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۲    
معاون ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ مسیرهای جایگزین در طرح جمع آوری پل گیشا را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۳    
فروش عرصه واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس در فازهای 5 و 9 با شرایط ویژه و به صورت اقساطی آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در مناطق مرکزی کشور شامل جنوب سمنان،استان های اصفهان، یزد، مرکزی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۳    
رئیس جمهور فرانسه در واکنش به اظهارات سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت که این تصمیم باعث تاسف او شده و فرانسه ایران را قویا تشویق به "صبوری و مسئولیت پذیری" می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۳    
رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد است در شرایط فعلی که تحریم ها برای اقتصاد ایران مشکلاتی جدی به وجود آورده است، سیاست های داخلی و چگونگی مدیریت مشکلات اقتصادی کشور اهمیت زیادی دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۳    
بیژن زنگنه این روزها با حملاتی روبروست که بیش از آنکه معطوف به عملکردش در وزارت نفت باشد، به مقاومت وی در مورد شیوه فروش نفت در دوران تحریم و کوتاه کردن دست واسطه ها باز می گردد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۳    
این تصاویر برای اولین بار از عملیات موشکی سپاه علیه داعش در سوریه منتشر شده و نشان می هد که سردار قاسم سلیمانی بر روی عملیات نظارت مستقیم داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۳    
شهردار تهران از مردم پایتخت بابت ازدحام و شلوغی اتوبوس ها عذرخواهی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۳    
سخنگوی سازمان ملل مواضع دبیرکل سازمان ملل را درباره اهمیت برجام و لزوم پابندی ایران و سایر اعضای آن به تعهدات مرتبط با این توافق بیان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۹:۳۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه مشکلات فعلی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدیریت آقای رحمانی ربطی ندارد، گفت: نباید مشکلات فعلی را به نام آقای رحمانی نوشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۳    
مرکز لرزه نگاری چین اعلام کرد بر اثر وقوع زمین لرزه 6 ریشتری شهرستان ایبین استان "سی چوان" واقع در جنوب غربی این کشور تا کنون 11 نفر کشته و 125 نفر زخمی شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۳    
کاخ سفید اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا دستور اعزام هزار نیروی جدید به خاورمیانه را صادر کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۳    
از عالی تا رتبه چهارم؛ بیمارستان هایی که بنابر کیفیت شان در یکی از این سکوها قرار می گیرند؛ سکوهایی که استانداردهای خدمات سلامت و ایمنی بیماران را در بیمارستان های نشانه رفته اند...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۳    
گزارش کمیسیون آموزش در مورد حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۳    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: در سال گذشته، 533 هزار میلیارد تومان یارانه به حامل های انرژی پرداخت شده، ولی به تولید نیامده است.