دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۵:۰۹Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 20 خرداد 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 خرداد 1398 ایران خبر 2 خرداد 1398 ایران خبر 3 خرداد 1398 ایران خبر 4 خرداد 1398 ایران خبر 5 خرداد 1398 ایران خبر 6 خرداد 1398 ایران خبر 7 خرداد 1398 ایران خبر 8 خرداد 1398 ایران خبر 9 خرداد 1398 ایران خبر 10 خرداد 1398 ایران خبر 11 خرداد 1398 ایران خبر 12 خرداد 1398 ایران خبر 13 خرداد 1398 ایران خبر 14 خرداد 1398 ایران خبر 15 خرداد 1398 ایران خبر 16 خرداد 1398 ایران خبر 17 خرداد 1398 ایران خبر 18 خرداد 1398 ایران خبر 19 خرداد 1398 ایران خبر 20 خرداد 1398 ایران خبر 21 خرداد 1398 ایران خبر 22 خرداد 1398 ایران خبر 23 خرداد 1398 ایران خبر 24 خرداد 1398 ایران خبر 25 خرداد 1398 ایران خبر 26 خرداد 1398 ایران خبر 27 خرداد 1398 ایران خبر 28 خرداد 1398 ایران خبر 29 خرداد 1398 ایران خبر 30 خرداد 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۲۷    
رئیس پلیس فتا پایتخت از شیوه های جدید کلاهبردارانی که با ساخت صفحات شبیه به درگاه های پرداخت بانکی و فروشگاه های اینترنتی مشهور به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا می کنند، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۱    
اهواز- پیش بینی هواشناسی نشان می دهد علاوه بر این هفته که به دلیل افزایش دما و عبور از مرز 50 درجه، تمامی ادارات و بانک های خوزستان تعطیل شدند، آغاز هفته آینده نیز با گرمای شدید همراه است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۸:۲۸    
هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس سه شنبه 21 خرداد در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۷:۰۳    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از روند کاهشی قیمت ها در انواع خودروهای داخلی از 2 تا 11 میلیون تومان دارد.علاوه بر این پژو207 اتوماتیک با کاهش 8 میلیون تومانی با قیمت 160 میلیون تومان به فروش می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۳    
گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت 11 صبح فردا 22 خردادماه فروش فوری 3 محصول این شرکت را آغاز خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۸    
وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه جنگ اقتصادی ترامپ ریشه همه تنش ها است، گفت: از اذعان آلمان به این که اقدامات عملی جهت تضمین منافع اقتصادی ایران، برای حفظ برجام حیاتی است، استقبال می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۲:۱۸    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، از مسمومیت 19 نفر به دلیل استشمام بخار اسید در استخری در منطقه نازی آباد خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۱:۲۸    
رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه خروج آمریکا از برجام جز تأثیرات منفی در تعامل کشورها و امنیت منطقه حاصلی نداشته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۱:۲۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به برخی گمانه زنی ها مبنی بر تخصیص منابع حاصل از خصوصی سازی برای جبران کسری بودجه، این مساله را رد و تاکید کرد: حتی یک ریال از خصوصی سازی به این حوزه نخواهد رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۱:۲۸    
رئیس اتاق بازرگانی ایران، با بیان اینکه بسیاری از وزرای دولت اعتقادی به خصوصی سازی ندارند، گفت: شان اجرای اصل 44 به تغییر مالکیت نزول یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۱:۲۸    
وزیر کشور گفت: در حوزه اقتصادی، مشکلاتی وجود دارد که می تواند در آینده در حوزة تولید و قیمت، تأثیرات منفی داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۱:۲۸    
رئیس کل بانک مرکزی با انتقادات از اظهاراتی مبنی بر دستکاری این بانک در نرخ ارز، از منطقی تر شدن این نرخ در بازار خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۹:۱۸    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: اتفاقات چند روز پیش در شمال کشور و کشف حجاب شایسته نظام و خون شهدا نیست. مواظب باشید سیل متدینین شما را نبرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۹:۱۳    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام تایید کرد که ایران سرعت تولید اورانیم غنی سازی شده را افزایش داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۸    
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پذیرش FATF و پالرمو در این شرایط عین ذلت است، تاکید کرد: اف بر غیرت کسی که در این شرایط از FATF و پالرمو دفاع کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۳    
در حال حاضر کاهش قیمت در خودروهای داخلی به مدار22میلیون تومان رسیده است به نحوی که قیمت ساندرو استپ وی از 205 میلیون به 190 میلیون تومان، پژو207 اتومات از 179 میلیون به 168 میلیون تومان ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۳    
با نزدیک شدن به فصل جابه جایی، بازار اجاره در مسیر صعود قیمت قرار گرفته و بر اساس مشاهدات میدانی، نرخ های اجاره در دو هفته اخیر 10 تا 15 درصد افزایش یافته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۳    
پهپادی ابداع شده که از افراد عکس سلفی می گیرد. این پهپاد مجهز به دوربین است و از طریق تلفن همراه کنترل می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۳    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که در تماس تلفنی با 22 شهروند از آنان با وعده برنده شدن در مسابقات صدا و سیما، کلاهبرداری کرده بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۳    
مصرف آب آلوده صدها نفر را در امارت عجمان یکی شیخ نشین های امارات متحده روانه بیمارستان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۳    
روزنامه ژاپن تایمز تاکید کرد که شینزو آبه به عنوان یک میانجی دیپلماتیک یا حامل پیامی از سوی رئیس جمهور آمریکا به ایران سفر نخواهد کرد و این سفر به منظور کاهش تنش های موجود انجام می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر اعلام کرد که روند کاهشی در بازار طلا و سکه ادامه دارد و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به دیروز با حدود 130 هزار تومان کاهش قیمت مواجه شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۳    
بیش از 170 فرد از 15 گونه جانوری مختلف صبح امروز به مناسبت هفته محیط زیست در پارک ملی خجیر رهاسازی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۶    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با ابراز نگرانی درباره مسائل ایجاد شده پیرامون توافق هسته ای خواستار یافتن راه حلی برای کاهش این تنش ها از طریق گفت وگو و مذاکره شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۶    
هایکو ماس: من حامل این پیام از کشورهای منطقه هستم: خواهان افزایش تنش نیستیم / به دنبال اجرایی کردن اینستکس هستیم/ ظریف: آمادگی داریم اقدامات خود را حسب میزان اقدامات عملی شرکای خود به عقب برگردانیم
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر نیرو درباره خوراک و پوشاک مردم گفت: با این اظهارات داغ مردم را تازه نکنید نیمی از این مردم همان یک وعده غذا را هم صرف نمی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۶    
دو سال از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه و اعلام نتایج و اسامی پذیرفته شدگان اولیه می گذرد اما هنوز خبری از استخدام قبول شدگان در دستگاه قضا نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۶    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی درخصوص عملکرد پلیس در مواجهه با بی حجابی در خودرو اظهار داشت: کشف حجاب در خودرو جرم است و پلیس طبق وظیفه قانونی خود با جرم مشهود برخورد می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۶    
رئیس اتحادیه بارفروشان با اعلام نرخ رسمی برخی نوبرانه ها گفت: قیمت هرکیلوگرم گیلاس در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران بین 15 تا 28 هزارتومان و نرخ در خرده فروشی 20 تا 38 هزارتومان است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۱    
معاون اول رییس جمهور گفت: وزارت صنعت میدان دار اصلی تولید در کشور است و با برنامه های تدوین شده، تولید و اشتغال بیش از پیش رونق خواهد گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۱    
علی ربیعی گفت که قرار نیست در دولت تغییری انجام شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۱    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به تغییر و تحولات و جابه جایی مدیران، بیان کرد: این جابجایی ها نباید لطمه ای به کار ما بزند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۱    
سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت پس از ماجرای اخیر اتفاق افتاده برای یکی از رانندگان اسنپ با حضور در برنامه سلام صبح بخیر توضیحاتی درباره راستی آزمایی گزارش های مربوط به بدحجابی ارائه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۱    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: سال گذشته با تلاش ماموران مرزبانی از تردد 800 هزار نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در مرزهای کل کشور ممانعت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۱    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه نگرانی برای گفتگو با کشورهای دوست نداریم، گفت: در مذاکره با نخست وزیر ژاپن راه حل ها برای حفظ دستاوردهای برجام را توضیح خواهیم داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۶    
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه استان گلستان رتبه یک تا سه در کاهش ورودی پرونده ها را داراست، گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۶    
درحالی که هر سال حدود 50 درصد از عملیات پروازی حج با مسؤولیت و تعهد شرکت هواپیمایی عربستان سعودی انجام می شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۶    
دوازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۲    
هرگونه نقشی که صداوسیما ایفا کند چه در سریال ها و برنامه های تولیدی و چه گفت وگوها یا مستندها، هر انتخابی که انجام دهد اثرات این انتخاب در جامعه نشان داده خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: درخواستی از روسیه برای خرید اس 400 نداشته ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۷    
هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان برای یک سفرروزه به تهران سفر و با حضور در ساختمان وزارت خارجه با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود دیدار و رایزنی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۷    
نرخ دلار در معاملات امروز دوشنبه 20 خرداد 98، حرکت خود را در کانال 12000 تومانی آغاز کرد و قیمت آن برای فروش به 12750 تومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۷    
اپلیکیشن گوگل مپس ویژگی جدیدی برای ارسال هشدار در صورت بروز بلایای طبیعی ارائه کرده است. این ویژگی در صورت بروز زلزله یا تندباد جزئیاتی بصری از رویداد را نمایش می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۷    
نتایج یک بررسی نشان می دهد خواب نامطلوب و بی کیفیت با تغذیه نامناسب مرتبط است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۷    
سردار رحیمی از ترخیص وسایل نقلیه ای که مدت دو هفته به توقیف پلیس پایتخت درآمده بودند، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۳    
سخنگوی سازمان ثبت احوال با بیان اینکه تا 10 خرداد سال جاری 51 میلیون و 222 هزار و 279 نفر نسبت به تکمیل ثبت نام کارت ملی هوشمند خود اقدام کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۳    
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، گفت: فساد در حوزه شهرسازی همچنان وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۳    
طرح ملی قبض سبز در راستای تحول دیجیتال در خدمات مشترکین، در حال اجرایی شدن است. در این طرح قرار است کلیه قبوض کاغذی حذف شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۳    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای علت مخالفت وزیر راه با انجام فرآیند واگذاری آزادراه های دولتی را افزایش چشمگیر قیمت تمام شده نگهداری آزادراه و وارد آمدن فشار بر مردم دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۳    
توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت 5G بیشتر از آنکه همچون سایر فناوری های پیشین، جهان را متحد و یکپارچه کند، موجب تفرقه و اختلاف نظر کشورها شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۳    
سفیر اسبق ایران در نروژ با بیان اینکه ممکن است نقش اروپا در برجام و اینستکس تا حدی کاهش یابد، گفت: احتمال دارد اروپا آنگونه که برای برجام اهمیت قائل بود، دیگر اهمیتی قائل نباشد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به وقوع چندین مورد آتش سوزی در علفزارهای تهران، به سازمان ها و ارگان ها نسبت به خطر حریق در مراتع و زمین های خود هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۳    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: 5 میلیون واحد مسکونی در کشور کم داریم.