دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۹:۱۲Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 8 خرداد 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 خرداد 1398 ایران خبر 2 خرداد 1398 ایران خبر 3 خرداد 1398 ایران خبر 4 خرداد 1398 ایران خبر 5 خرداد 1398 ایران خبر 6 خرداد 1398 ایران خبر 7 خرداد 1398 ایران خبر 8 خرداد 1398 ایران خبر 9 خرداد 1398 ایران خبر 10 خرداد 1398 ایران خبر 11 خرداد 1398 ایران خبر 12 خرداد 1398 ایران خبر 13 خرداد 1398 ایران خبر 14 خرداد 1398 ایران خبر 15 خرداد 1398 ایران خبر 16 خرداد 1398 ایران خبر 17 خرداد 1398 ایران خبر 18 خرداد 1398 ایران خبر 19 خرداد 1398 ایران خبر 20 خرداد 1398 ایران خبر 21 خرداد 1398 ایران خبر 22 خرداد 1398 ایران خبر 23 خرداد 1398 ایران خبر 24 خرداد 1398 ایران خبر 25 خرداد 1398 ایران خبر 26 خرداد 1398 ایران خبر 27 خرداد 1398 ایران خبر 28 خرداد 1398 ایران خبر 29 خرداد 1398 ایران خبر 30 خرداد 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۹    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گزارشی به عملکرد ایالات متحده آمریکا در حوزه حقوق بشر در سال 1397 پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا امروز پنجشنبه، بار دیگر مدعی شد که ایران خواهان مذاکره با آمریکا است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۰    
اپل یک حق اختراع جدید برای ساخت گوشی منعطف یا به عبارتی گوشی تاشو ثبت کرده است. این اقدام پس از آن انجام می شود که شرکت های دیگری مثل هواوی و سامسونگ نیز در تلاشند گوشی های تاشو را به بازار عرضه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۵    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از اجرای طرح حذف قبوض کاغذی برق برای مشترکان پایتخت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۵    
چین به آمریکا هشدار داد حق ندارد در موضوع همکاری های انرژی پکن با کشورهای دیگر از جمله ایران مداخله کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۵    
سه دانش آموز روستای کموبازار از توابع بخش پلان شهرستان چابهار در هوتگ(گودال کنده شده برای ذخیره آب های باران و استفاده مردم و احشام) غرق شدن و جان باختند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۵    
رئیس دادگستری دزفول گفت: اعضای شعبه 12 شورای حل اختلاف دزفول توانستند با جلب رضایت اولیا دم، قاتل را پس از 10 سال انتظار قصاص از چوبه دار رها کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۶    
شانزده نفر در بنگلادش به قتل یک نوجوان و زنده زنده سوزاندن او متهم شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۳:۳۳    
در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران، سپاهان و پرسپولیس چهارشنبه 8 خردادماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۳    
ما درباره مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمی کنیم؛ درباره ی توانایی نظامی مذاکره نمی کنیم. معنی مذاکره در این مسئله، معامله است؛ یعنی از توانایی دفاعی تان کوتاه بیایید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۴    
وزارت خزانه داری امریکا به اروپایی ها هشدار داده که اینستکس و افراد مرتبط با آن را می تواند از دسترسی به سیستم مالی آمریکا منع کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۴    
هنوز چند ساعت از اعلام خبر قتل و اعلام نام قاتل نگذشته است که فضای مجازی و رسانه ها پر می شود از اعلام جزییات حادثه ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۱:۲۴    
سخنگوی قو قضاییه در خصوص پرونده های مرتبط با بانک سرمایه، اطاله دادرسی، گرانی، بابک زنجانی، یاسین رامین ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۱:۲۴    
دختر نجفی: میترا استاد خیانت نکرده بود، اما مرتب پدرم را تهدید می کرد خیانت خواهد کرد/ او حتی ما را تهدید به اسیدپاشی کرده بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت روز قدس در صفحه توییتر خود، ایران را یار و یاور همیشگی فلسطینی ها خواند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۵    
دادستان شیراز با اشاره به دستگیری متهم به قتل امام جمعه کازرون از رسیدگی قاطع، دقیق و سریع به این پرونده خبر داد و اینکه متهم صراحتا به قتل اعتراف کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۵    
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به درگیری مسلحانه امروز در شهرستان فردیس گفت: پس از این درگیری یکی از افراد مسلح هدف گلوله نیروهای پلیس قرار گرفت و دیگری هم سالم تسلیم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۵    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگو با یک رسانه روسی اظهاراتی درباره تنش های اخیر میان امریکا و ایران داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۵    
معاون امور مجلس رییس جمهوری در پیامی ضمن دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، "معامله قرن" را خواب و خیال خوش امریکا ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۵    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد که تاکنون هیچ تماسی برای سفارش پیرامون پرونده نجفی با پلیس آگاهی برقرار نشده و پلیس در استقلال کامل به این پرونده رسیدگی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۵    
ستاد تنظیم بازار مجوز خریداری گوشت مرغ با هدف تنظیم ذخایر استراتژیک را برای شرکت پشتیبانی امور دام صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۵    
در ادامه رویکرد خصمانه واشنگتن در قبال کشورمان، سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا برخلاف ادعای رئیس جمهور این کشور که می گوید مایل به مذاکره با ایران است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشورمان و هیات پارلمانی همراه در ادامه دیدارهای خود در نروژ با اریکسون سوریده وزیر امور خارجه نروژ دیدار و گفت وگو نمودند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 9 انبار دارای کالای اختفا شده به قصد گرانفروشی خبر داد و گفت: از این انبارها کالاهایی از قبیل برنج، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، خرما و آرد کشف شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۲۵    
سازمان پدافند غیرعامل کشور در بیانیه ای تاکید کرد: اخیرا برخی رسانه ها از قول سردار جلالی تیتر زده اند که مردم باید در خیابان ها دلار را آتش بزنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۵    
از ظهر دیروز که خبر قتل میترا استاد، همسر دوم شهردار سابق تهران منتشر شد، واکنش های بسیاری را در فضای مجازی برانگیخت که اغلب حاکی از ناباوری مخاطبان خبر بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۵    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به شائبه تکریم نجفی در پلیس آگاهی ،گفت: ما استثنا قائل نشدیم و طبق معمول قاتل که خود معترف بود را پذیرفتیم و بعد از صحبت اولیه بلافاصله به بازداشتگاه منتقل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۵    
محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران که به قتل همسرش اعتراف کرده، در حضور سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره قتل میترا استاد گفت: هیچ کجا نمی گذاشت من بدون ایشان حضور پیدا کنم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: صبر، هوشیاری و آمادگی دفاعی ایران مانع تحقق خواسته های شوم بولتون و جنگ طلبان خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۵    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فردی که سحرگاه چهارشنبه هشتم خردادماه جاری امام جمعه کازرون را به قتل رساند، با تلاش های انتظامی و رصد اطلاعاتی دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: تعدادی موبایل در بازرسی خانه دختر قاتل پیدا شده که گفته می شود متعلق به محمدعلی نجفی است ولی هنوز مشخص نیست این موبایل برای چه فردی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفت وآمد هیأت ها میان ایران و چین، گفت: باید چارچوب روشن و دورنمای عملیاتی در نوع روابط در جریان این رفت وآمدها حاصل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۵    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد پرویز بهرام پیشکسوت عرصه دوبله امروز با حضور برخی هنرمندان عرصه سینما و تئاتر و تلویزیون و مسئولان در تالار وحدت برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به ضرورت جایگزینی کارت ملی هوشمند به جای کارت های قبلی افزود: همه مردم برای دریافت خدمات از دستگاه های اجرایی و دولتی نیازمند کارت هوشمند ملی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۵    
آمارهای گمرک چین نشان داد این کشور در ماه آوریل 3.24 میلیون تن نفت خام از ایران خریده است که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن 21 درصد افزایش یافته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۵    
همسر اول شهردار سابق تهران - نجفی - و دخترش در دادسرای تهران پرده از رابطه میترا استاد و نجفی و درگیریهایشان برداشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۵    
رییس پلیس پایتخت جزئیات بیشتری از دستگیری شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسر دومش را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۵    
شرکت چینی هواوی شکایتی را تقدیم دادگاهی در آمریکا کرده و مبانی حقوقی قانونی را زیر سئوال برده که محدودیت فروش تجهیزات مخابراتی این شرکت را در ایالات متحده ممنوع می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۵    
رئیس جمهور، مردم را برای حضور گسترده در مراسم روز قدس فرا خواند و با بیان اینکه ملت ایران ، قدس و مظلومان تاریخ را هرگز تنها نخواهد گذاشت و در برابر ستمگران سکوت نمی کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد: صحبت های رئیس جمهور آمریکا در ژاپن نشان می دهد که او از دیدگاه های مشاور امنیت ملی اش درخصوص ایران و کره شمالی فاصله گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۵    
بانک ملی ایران درباره شیوه جدید کلاهبرداری تلفنی از حساب مشتریان این بانک هشدار داد. در این روش ابتدا مخاطب در قالب یک مسابقه تلویزیونی در حال ضبط قرار گرفته و به وی عنوان می شود که با عنایت به برنده ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۵    
یک رسانه ژاپنی گزارش داده رئیس جمهور آمریکا از نخست وزیر ژاپن خواسته زمینه برگزاری دیداری میان مقام های ایران و آمریکا را فراهم آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۵    
محمدعلی نجفی در دادسرای جنایی تهران با اشاره به قتل همسرش، گفت: این اواخر گفتم من حاضرم هر چه دارم بدهم تا مهریه ات را پرداخت کنم اما می گفت می خواهم کاری کنم که از زندگی بیزار شوی.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
دبیر انجمن تولیدکنندگان برنج گفت: سود آزادسازی واردات برنج در فصل برداشت تولید داخل به جیب وارد کنندگان و دلالان می رود وپارسال بیش از سال 96 واردات انجام شد و اضافه بر نیاز بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که یک مؤسسه مالی آمریکایی تحریم های ایران را نقض کرده اما به دلیل همکاری و اطلاع رسانی داوطلبانه جریمه مالی نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، گفت: محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران که روز گذشته همسر دومش را به قتل رساند، به دادسر رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۵    
جمهوری اسلامی ایران در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که قرار است به میزبانی عربستان در مکه برگزار شود، در سطح مدیر کل وزارت امور خارجه شرکت می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۵    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش نسبی غلظت ذرات معلق و آلاینده ازن در هوای تهران طی برخی ساعات امروز (8 خرداد) از بارش باران و وزش باد نسبتا شدید در ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۵    
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی اظهار کرد: درخواست جدیدی برای افزایش قیمت لوازم خانگی از سوی تولیدکنندگان داده نشده اما با توجه به افزایش هزینه منابع انسانی قیمت این محصولات در ماه دوم سال ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۵    
مشاور معاون درمان وزارت بهداشت در واکنش به خبر کمبود پانسمان میپلکس برای بیماران ای بی، گفت: طبق پیش بینی که از سال گذشته برای تامین پانسمان میپلکس داشتیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۵    
مادر میترا گفت: میترا لیسانس حسابداری داشت و قبل از ازدواج با نجفی به عنوان بازیگر فعالیت می کرد. حتی در فیلمی به نام باران هم بازی کرده بود و جایزه هم گرفته بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۵    
وزارت کشور عراق با اشاره به اطفای حریق در کارخانه کاله در شهر کربلا اعلام کرد که 25 درصد از بخش های مهم کارخانه به طور کامل طعمه حریق شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: خدای سبب ساز 40 سال انقلاب ما را حفظ کرده و ما با این پشتوانه است که امید داریم و امیدمان هم بجاست ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۵    
امام جمعه کازرون به ضرب چاقوی یک مهاجم، سحرگاه امروز کشته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۵    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تاکید بر لزوم اخذ مالیات از منابع جدید مغفول مانده در سطح استان تهران گفت ...