دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۸:۱۳Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 6 خرداد 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 خرداد 1398 ایران خبر 2 خرداد 1398 ایران خبر 3 خرداد 1398 ایران خبر 4 خرداد 1398 ایران خبر 5 خرداد 1398 ایران خبر 6 خرداد 1398 ایران خبر 7 خرداد 1398 ایران خبر 8 خرداد 1398 ایران خبر 9 خرداد 1398 ایران خبر 10 خرداد 1398 ایران خبر 11 خرداد 1398 ایران خبر 12 خرداد 1398 ایران خبر 13 خرداد 1398 ایران خبر 14 خرداد 1398 ایران خبر 15 خرداد 1398 ایران خبر 16 خرداد 1398 ایران خبر 17 خرداد 1398 ایران خبر 18 خرداد 1398 ایران خبر 19 خرداد 1398 ایران خبر 20 خرداد 1398 ایران خبر 21 خرداد 1398 ایران خبر 22 خرداد 1398 ایران خبر 23 خرداد 1398 ایران خبر 24 خرداد 1398 ایران خبر 25 خرداد 1398 ایران خبر 26 خرداد 1398 ایران خبر 27 خرداد 1398 ایران خبر 28 خرداد 1398 ایران خبر 29 خرداد 1398 ایران خبر 30 خرداد 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۵    
منابع مطلع اعلام کردند که گویا علائم حیات "شاهزاده خوابیده" سعودی پس از گذشت 14 سال بازگشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۵    
مراسم احیای شب بیست وسوم ماه رمضان،به همراه آیین معنوی و روحانی دعاهای افتتاح، جوشن کبیر، ذکر استغفار و قرآن به سر، در مناطق مختلف تهران برگزار شد
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۲۴    
همزمان با ایام شهادت امیرالمؤمنین (ع) مراسم عزاداری در بیت آیت الله وحید خراسانی برگزار شد. در ادامۀ مراسم ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۲۴    
شهردار تهران گفت: در صورتی که تخلف شهروند در مورد عرضه یک نوع برنج قطعی شود، برخورد خواهیم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۴    
کارشناسان حیات وحش در چین اولین تصویر از یک پاندای آلبینو (زال) را منتشر کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: در شرایط کنونی هرکس در هر موقعیتی به وحدت ملی ضربه بزند حتما در مسیر آمریکایی هاست.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۲:۲۵    
با تداوم تنش های خاورمیانه و کاهش تولیدات اوپک پلاس، نفت دوباره به 70 دلار نزدیک شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۱:۳۵    
عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به نحوه ورود این فراکسیون به انتخابات هیات رییسه مجلس، معرفی کاندیدای ریاست مجلس از سوی فراکسیون امید را موجب توافق دو فراکسیون سیاسی دیگر بر سر ریاست مجلس و کرسی نایب ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۱:۳۵    
وقتی روشن شد هادی رضوی از کجا پول سریال شهرزاد را تهیه کرده است، همه نگاه ها متوجه عوامل سریال می شود و منتقدی بحث بازگرداندن دستمزدهای سریال شهرزاد را مطرح می کند. اما این خواسته چقدر منطقی است؟
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۱:۲۵    
معاون اول رییس جمهوری از موافقت رهبری با برداشت یک میلیارد دلار اعتبار از صندوق توسعه ارزی برای تثبیت اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۰:۲۵    
شینزو آبه با هدف میانجی گری میان ایران و امریکا و نیز امنیت منطقه به ایران سفر می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۰:۲۵    
معاون رئیس هیأت دیپلماتیک سوئیس با بیان اینکه ما فکر می کنیم برجام یکی از عناصر مهم معماری منع اشاعه هسته ای است، از آمادگی برای میزبانی گفت وگوها در راستای برنامه هسته ای ایران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۹:۳۵    
رئیس تجارت خارجی اتحادیه اتاق های بازرگانی و صنعت آلمان از کاهش 50 درصدی صادرات این کشور به ایران در سه ماه نخست امسال و همچنین کاهش حدود 42 درصدی صادرات ایران به آلمان در همین مدت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۹:۲۵    
میزان مصرف گوشت قرمز ایرانی ها در یک سال گذشته مورد ارزیابی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران قرار گرفته است. نتایج آن را در ادامه بخوانید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۵    
یک دیپلمات پیشین کشورمان با اشاره به خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران (برجام) گفت: اگر ترامپ واقعاً قصد مذاکره با ایران را داشته باشد لازم است پیش از آماده سازی صحنه برای گفت وگو میان ایران و ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توضیحاتی در خصوص حادثه سقوط پسربچه ای 10 ساله در درز انقطاع ساختمانی پنج طبقه ارائه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۵    
به دنبال مرگ چندین کوهنورد در فصل کوهنوردی در قله اورست، مقامات گردشگری نپال اتهامی مبنی بر اینکه این مرگ و میرها صرفا به دلیل ازدحام بالا در این مناطق رخ داده است را رد کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۵    
محمدجواد ظریف دقایقی پیش با بدرقه تعدادی از مقامات وزارت خارجه عراق ، ایرج مسجدی سفیر ایران در بغداد و تعدادی دیگر از مسئولان سفارت کشورمان در این کشور همسایه ، عراق را به مقصد تهران ترک کرد .
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۵    
متخصصان دانشگاه "اتاگو" (Otago) دریافته اند که ورزش شدید می تواند کاهش عملکرد قلب در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 را بهبود بخشد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی ریاست جمهوری عراق اعلام کرد که بغداد هیچ میانجی گری بین آمریکا و ایران انجام نداده است اما به منظور کاهش تنش با هر دو طرف در تماس است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۶:۲۵    
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین بررسی خود قیمت ها در بازار سکه، دلار، مسکن و کالاهای مصرفی مردم را در فروردین 1398 با فروردین 1397 مقایسه کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۶:۲۵    
تبریز- مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به پیگیری کودک آزاری در مرند توسط این اداره کل گفت: شدت کودک آزاری به اندازه ای بود که دختربچه به کما رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۶:۲۵    
در این حادثه سروان حاجی مرادی رئیس پلیس آگاهی اسلام آباد غرب به شهادت رسیدند و یک نفر از عزیزان ناجا هم به صورت سطحی مجروح شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۶:۲۵    
دماوند- رییس پلیس راه شرق استان تهران از تعویق در یک طرفه شدن محور هراز خبر داد و گفت: احتمال لغو این محدودیت نیز وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۵    
استفان والت نظریه پرداز برجسته روابط بین الملل با انتشار یادداشتی در فارین پالیسی نوشت: پنج بحران جهانی که در حال وخیم تر شدن هستند / از مسئله ترامپ و ایران تا پایان اتحادیه اروپا
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی سازمان حفظ نباتات کشور گفت: وزیر جهاد در نامه ای به رحمانی فضلی، رئیس ستاد مدیریت بحران کشور خواستار اختصاص 20 میلیارد دیگر اعتبار برای مبارزه برای ملخ صحرایی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۵    
نخست وزیر ژاپن در کنفرانس خبری مشترک خود با دونالد ترامپ، درخواست کرد که تنش های ایران و آمریکا به سوی درگیری نظامی کشانده نشود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۵    
برای تغییر حکومت در ایران تلاش نمی کنیم / حصول توافق جدید ممکن است / به دنبال صدمه زدن به ایران نیستم؛ فقط می خواهم بشنوم که به سلاح اتمی نه بگویند / ایران پتانسیل اقتصادی عظیمی دارد؛
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۵    
سرکنسول ایران در اربیل، تهدیدات آمریکا به خاطر شناخت کامل ایران و اقلیم کردستان از یک دیگر میسر واقع نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۵    
کسب انرژی و مواد مغذی لازم برای ورزش کردن به همان اندازه ای که خودِ ورزش مهم است، اهمیت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۵    
طی دو روز گذشته در پایتخت شاهد وزش تندبادهای لحظه ای،همراه با بارش های پراکنده و رعد و برق بودیم. در برخی از موارد رعد و برق ها همراه با طوفان اتفاق می افتد و در ادامه با بارش باران همراه می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۵    
یک تحلیلگر غربی با بیان این که قیمت طلا دچار حبس بازه ای شده است، پیش بینی کرد شکسته شدن قیمت طلا به سطح بالاتر به این بستگی خواهد داشت که جنگ تجاری آمریکا و چین چقدر طولانی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به عبور متناوب سامانه های جوی طی پنج روز آینده از بارش باران ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۵    
رییس بیمارستان قلب تهران درباره چهار بیماری که از 25 اردیبهشت مورد عمل جراحی قلب باز قرار گرفته و هنوز به هوش نیامده اند، توضیحاتی بیان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۵    
تحریم ها برای وادار کردن تغییر در رفتار دیپلماتیک به ندرت مؤثر واقع می شوند و تنها انگیزه قابل توجهی را برای دور زدن محدودیت ها از طریق تغییر شیوه های تجارت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۵    
در آشفته بازار خودرو و در حالی که جریان تعیین قیمت و عرضه آن ظاهراً از سوی مسئولان مربوطه روی زمین مانده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۵    
فرمانده عملیات ویژه اورژانس تهران از فعالیت تیم هایی ویژه اورژانس در پایتخت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۵    
رئیس اتحادیه بنگاه های مسافربری با انتقاد از کیفیت و قیمت لوازم یدکی گفت: علی رغم رشد هزینه ها و صدور مجوز افزایش تعرفه ها، هنوز نرخ ها را افزایش نداده ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۵    
درحالی که حدود 62.1 درصد از زنان کشور خانه دار هستند، تعداد قابل توجهی از زنان، خانه داری را شغلی پرزحمت، یک نواخت و بی ارزش تلقی می کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۵    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که تهران از مذاکره با کشورهای خلیج فارس استقبال می کند.