شنبه ۱۹ خردادساعت ۲۳:۵۴Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 8 مرداد 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 2 مرداد 1397 کودک پرس 3 مرداد 1397 کودک پرس 4 مرداد 1397 کودک پرس 5 مرداد 1397 کودک پرس 6 مرداد 1397 کودک پرس 7 مرداد 1397 کودک پرس 8 مرداد 1397 کودک پرس 9 مرداد 1397 کودک پرس 10 مرداد 1397 کودک پرس 11 مرداد 1397 کودک پرس 12 مرداد 1397 کودک پرس 13 مرداد 1397 کودک پرس 14 مرداد 1397 کودک پرس 15 مرداد 1397 کودک پرس 17 مرداد 1397 کودک پرس 18 مرداد 1397 کودک پرس 19 مرداد 1397 کودک پرس 20 مرداد 1397 کودک پرس 21 مرداد 1397 کودک پرس 22 مرداد 1397 کودک پرس 23 مرداد 1397 کودک پرس 24 مرداد 1397 کودک پرس 25 مرداد 1397 کودک پرس 26 مرداد 1397 کودک پرس 27 مرداد 1397 کودک پرس 28 مرداد 1397 کودک پرس 29 مرداد 1397 کودک پرس 30 مرداد 1397 کودک پرس 31 مرداد 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۶    
نمایش ماهیخوار به نویسندگی و کارگردانی نیلوفر رفیعی از روز 9 مرداد در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان قم اجرا می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۳    
داستان سه مسافر عجیب روایت گر بخشی از تاریخ صدر اسلام است که در قالب کتابی برای کودکان و با قلم طاهره ایبد منتشر شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۲    
برکاتی با اشاره به تاثیر مثبت تغذیه با شیر مادر در سلامت کودک گفت: با این وجود 40 درصد شیرخوران از شیر مادر تغذیه می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۷    
تروریست های داعش در حمله روز چهارشنبه خود به استان سویداء در جنوب سوریه، 36 زن و کودک سوری را ربودند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۷    
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: بیش از 20 هزار کودک بازمانده از تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی در استان وجود دارد که به دنبال بازگشت بخشی از آنان به تحصیل هستیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فعالیت 558 بیمارستان دوستدار کودک در کشور خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۷    
طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی 19 هزار و 500 نوآموز و کودک از امروز در استان زنجان آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۷    
دو کودک از سه مفقودی در کوه های منوجان پیدا شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۲    
فرماندار تبریز، گفت: به خاطر دعوای دو کودک دو خانواده با یکدیگر درگیر شده اند که منجر به نزاع دسته جمعی و مجروح شدن چند نفر شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۶    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در راستای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با بهره گیری از ظرفیت مدارس و مساجد اجرا می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۱    
فرماندار سرپل ذهاب گفت: خبر انتشار یافته در برخی رسانه های محلی و شبکه های اجتماعی مبنی بر خودکشی 2 دختر نوجوان در این شهرستان صحت ندارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۶    
نوجوان عربستانی پس از کسب مدال نقره المپیاد شیمی در جمهوری چک حاضر به ایستادن در کنار دانش آموز رژیم صهیونیستی نشد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۰    
شمشیرباز نوجوان اردبیلی با برتری برابر تمام حریفان خود مدال طلای رقابتهای قهرمانی نوجوانان کشور را برگردن آویخت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۵    
دو هنرمند ایتالیایی که بخاطر کشیدن نقاشی بزرگ دیواری در حمایت از نوجوان فلسطینی زندانی در اسراییل، دستگیر شده بودند، پس از آزادی، فلسطین اشغالی را ترک کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۵    
رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اکران 12 فیلم همزمان با جشنواره فیلم کودک و نوجوان در خراسان جنوبی خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۰    
یک دختر نوجوان فیلیپینی تمام زندگی اش را با قل دومی که به شکلی عجیب بر روی شکمش رشد کرده گذرانده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۵    
پرستش روشندل در رقابت های اسکیت کشوری مدال نقره را کسب کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۰    
تیم ملی نوجوانان ایران برابر اردن نیز به برتری رسید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۰    
تیم دانش آموزان ایران که متشکل از هفت نفر بود در چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی ریاضیات در سنگاپور دست به افتخارآفرینی زدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۰    
معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان گفت: حال عمومی دختر بچه شادگانی که مورد کودک آزاری عمویش قرار گرفته بود، رو به بهبودی است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۵    
مدرسه قصه های مجید به دلیل فرسودگی تعطیل شده است و بازسازی و مقاوم سازی آن 2 سال طول خواهد کشید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۱    
به نظر می رسد الجزایر با تاسیس و راه اندازی نخستین مدرسه برنامه نویسی قصد دارد به پرورش نسلی بپردازد که در حوزه فناوری و علم دیجیتالی سرآمد باشند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۶    
معاون امور اجتماعی بهزیستی کردستان گفت: براساس ابلاغ سازمان بهزیستی کشور، امسال شهریه مهدهای کودک این استان مطابق با امکانات این مراکز حدود 13 درصد بیشتر از نرخ سال گذشته خواهد بود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۶    
شیر مادر بهترین غذای نوزادان است که حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد غذایی مورد نیاز نوزادان تا 6 ماه ابتدای تولد است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۱    
یک کودک پس از اینکه بر اثر پاره شدن رحم مادرش در یک تصادف وحشتناک، در میان علف ها پرت شد، به طرز معجزه آسایی جان سالم به در برد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۶    
اعضا و جوانان زرندی کاروان پیاده روی محبان الرضا(علیه السلام) پس از پیاده روی مسیر 880 کیلومتری شهرستان زرند تا مشهد مقدس، امروز وارد حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۱    
سینا یغمایی با اشاره به نبود برخی زیرساخت های موجود برای تولید کتاب کودک در یزد گفت: برای اینکه کتاب هایی با کیفیت بالا چاپ کنیم مجبور هستیم که سفارش های خود را به استان های دیگر بسپاریم و برخی از ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۶    
زندگی انسان ها از دوره های مختلفی تشکیل شده است. در این بین کودکی و دوره میانسالی دوره های بسیار حساسی هستند و به مراقبت و توجه بیشتری نیاز دارند. زیرا در این دو دوره افراد به دیگران بسیار وابسته اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۱    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به نگهداری فرزندان برخی از زندانیان در مهدکودک های زندان ها، گفت: دولت باید ساز و کار دیگری را برای نگهداری فرزندان زندانیان در نظر بگیرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۶    
خبر کوتاه بود: خشم و نزاع خانوادگی دختربچه سه ساله خوزستانی را کُشت .
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۱    
محسنی بندپی گفت: مباحث پیشگیری از اعتیاد باید از دوران کودکی در مهد های کودک و پیش دبستانی ها ارائه شود تا از بالارفت هزینه های درمان در آینده جلوگیری شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۶    
فرهنگ سراهای فردوس، ابن سینا، ملل و مجتمع فرهنگی هنری نور با 8 نمایش میزبان کودکان هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۱    
کاربران شبکه های اجتماعی، رسانه های خارجی و سازمان های حقوق بشری طی چند روز گذشته اعتراضات زیادی نسبت به ممانعت دولت تاجیکستان از خروج کودک 4 ساله تاجیک به خارج از کشور برای درمان ابراز کرده اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۱    
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: کانون مردمی سلامت مادر و کودک آبادان و روستای سادات افتتاح شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۱    
باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان راهکاری نوین جهت ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه محسوب می شود و با مشارکت دادن اقشار مختلف مردمی در گروه های 12 نفری به دنبال پرورش نسل پژوهشگر و خلاق است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۶    
سالار فرامرزی رییس سازمان مشاوره و نظام روانشناسی استان اصفهان نسبت به خطرات و تبعات استفاده بیش از حد کودکان از تبلیت و تلویزیون هشدار داد و گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، از بهره مندی 1103 کودک دارای سوءتغذیه از سبد غذایی طی سه ماه اول امسال خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۱    
رئیس مرکز نیکوکاری سید الشهدا(علیه السلام) بندرعباس با بیان اینکه هر روز اثر کار خیر را در زندگی ام حس میکنم ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۶    
اهمیت بازی پازل به خاطر تاثیری است که بر ابعاد مختلف هوش و توانایی های ذهنی کودک و همچنین سایر گروه های سنی دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۶    
دختر نوجوان و مبارز فلسطینی که روز یکشنبه پس از گذراندن 8 ماه حبس در زندان رژیم صهیونیستی آزاد شد، اعلام کرد که به مقاومت خود تا آزادی کرانه باختری ادامه خواهد داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۱    
فرحناز مینایی پور مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح سواد زندگی برای دختران پایه یازدهم و دوازدهم خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۶    
نوجوان یا دوره نوجوانی حد فاصل بین کودک و بزرگسالی است که نمی توان حدود و سن دقیقی برای آن تعیین کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۱    
جشنواره فیلم کودک و نوجوان هر سال بهانه ای می شود برای پرداخت دوباره به این موضوع فراموش شده تا شاید دوباره شاهد رونق سینمای کودک در کشور باشیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۶    
تیم شاهرود در مسابقات شنای قهرمانی پسران زیر 14 سال کشور عنوان سوم را از آن خود کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۱    
سردار مهری گفت: تحقیقات نشان می دهد که 18 درصد از عوامل کاهش تصادفات به علت بهره مندی از ظرفیت پلیس یاران نوجوان بوده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۱    
حیدرعلی کامیاب گفت: مربی متجاوز به نوجوان شیرازی هیچگونه کارت مربیگری نداشته است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۶    
با صلاحدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد پروانه های صادره خدمات اپراتور مجازی تلفن همراه در کشور رشد کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۶    
حجت الاسلام انصاری در نماز جمعه هامبورگ از تاثیر مهم خانواده در تربیت انسان ها سخن گفت و شیوه های تربیتی را مستلزم درنظر گرفتن نیازهای روز جامعه دانست.