دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۰:۲۴Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 23 مرداد 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 2 مرداد 1397 کودک پرس 3 مرداد 1397 کودک پرس 4 مرداد 1397 کودک پرس 5 مرداد 1397 کودک پرس 6 مرداد 1397 کودک پرس 7 مرداد 1397 کودک پرس 8 مرداد 1397 کودک پرس 9 مرداد 1397 کودک پرس 10 مرداد 1397 کودک پرس 11 مرداد 1397 کودک پرس 12 مرداد 1397 کودک پرس 13 مرداد 1397 کودک پرس 14 مرداد 1397 کودک پرس 15 مرداد 1397 کودک پرس 17 مرداد 1397 کودک پرس 18 مرداد 1397 کودک پرس 19 مرداد 1397 کودک پرس 20 مرداد 1397 کودک پرس 21 مرداد 1397 کودک پرس 22 مرداد 1397 کودک پرس 23 مرداد 1397 کودک پرس 24 مرداد 1397 کودک پرس 25 مرداد 1397 کودک پرس 26 مرداد 1397 کودک پرس 27 مرداد 1397 کودک پرس 28 مرداد 1397 کودک پرس 29 مرداد 1397 کودک پرس 30 مرداد 1397 کودک پرس 31 مرداد 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۲    
مدیر اجرایی موسسه علمی آموزشی عصر طلایی رشد کودک شهرستان شیروان گفت: دو کودک شیروانی رتبه های برتر مسابقات جهانی آی مت 2018 در مالزی را به خود اختصاص دادند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۷    
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ضمن تقدیر از مدرسان دومین مدرسه جهادی خواندن در منطقه بشاگرد، بر ضرورت ادامه و گسترش این حرکت جهادی در سایر مناطق محروم کشور، تأکید کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۵    
متخصص کودکان گفت: از مهمترین علایم کم خونی در کودکان خستگی، کاهش توانایی فکری و بدنی است که با طراحی رژیم غذایی غنی از آهن برطرف می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۰    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه نوشت افزار غیرایرانی با کیفیت و تصاویر زیبا تولید می شوند و برخی آثار خارجی به لحاظ فرهنگی و تربیتی بار منفی دارد اما جذاب است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۵    
روانشناس بالینی درباره اهمیت بازی های مناسب کودک و هم بازی شدن والدین با فرزند و تاثیر آن در رشد و تربیت توضیح داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۵    
وزارت بهداشت یمن از شهادت و زخمی شدن دهها زن و کودک در یورش ائتلاف سعودی-آمریکایی به الدریهمی در جنوب الحدیده خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۵    
همه والدین به فرزندان خود در هر مرحله ای از زندگی شان چه کودکی، چه نوجوانی و چه جوانی عشق می ورزند اما بیشتر ما با این موضوع موافق هستیم که برخورد و رفتار با فرزندان در دوران بلوغ ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۵    
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: ابوالفضل عیسی زایی، جودوکار نوجوان وزن منهای 55 کیلوگرم در مسابقات کشوری به مقام قهرمانی دست یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۵    
جودوکاران نوجوان استان آذربایجان شرقی، موفق به کسب 2 مدال از مسابقات قهرمانی کشور شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۰    
تحمل 9 ماه انتظار برای به دنیا آمدن کودک نه تنها آسان نیست بلکه بسیار سخت و گاهی هم طاقت فرسا است، اما اشتیاق به دنیا آمدن کودکی که قرار است ثمره زندگی ات باشد تحمل این همه سختی را ممکن و گاهی لذت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۵    
کودکان کار که ایام خوش کودکی خود را به کارهای اجتماعی می پردازند درگیر مسائلی می شوند که روحیات کودکانه آنها را تحت الشعاع خود قرار می دهد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۰    
مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان با بیان اینکه آموزش باید در سایه سار سیره اهل بیت(علیهم السلام) و در جهت سیر صعودی مکارم اخلاقی و تزکیه نفسانی صورت گیرد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۵    
این گزارش روایتی کوتاه از تاجر جوان فرش است که از سال 84 با کمیته امداد خراسان شمالی همکاری مداوم دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۰    
آثار رسیده به دبیرخانه هشتمین دوسالانه ی فیلم کودک برای کودک (قاصدک) در اداره کل آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال داوری است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۰    
کمیته بین المللی صلیب سرخ روز گذشته آمار جدیدی از حمله روز پنجشنبه به اتوبوس حامل دانش آموزان در استان صعده در شمال یمن، اعلام کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۰    
یک کودک کار 6 ساله به علت تصادف جاده ای فوت کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۵    
بسیار دیده ایم که مادران به کرات از شربت دیفن هیدرامین برای آرام کردن کودک و خواباندن وی استفاده می کند. اما واقعا از عوارض شربت دیفن هیدرامین برای کودکان خبر دارید؟
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۵    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان گفت: اصفهان ظرفیت ساخت فیلم در حوزه کودک را دارد چراکه این شهر به نام شهر دوستدار کودک معروف است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۵    
یک هفته مانده به آغاز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری به همراه وزنه برداران کشورمان به محک رفتند تا با کودکان مبتلا به سرطان، قهرمانی را تمرین کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۰    
دانش آموزان مشهدی با بر دوش داشتن کیف هایی شبیه کیف های کودکان شهید یمنی خواستند بار غمی که این واقعه بر دوش شان گذاشته به نمایش بگذارند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۵    
انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، نامزدهای خود را برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن به عنوان نوبل ادبیات کودک انتخاب و معرفی کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۳    
مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور گفت: 7 درصد کودکانی که به فرزندخواندگی می روند، به دلایلی مانند بیماری به بهزیستی بازگردانده می شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۳    
عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده تبریز در مجلس از عزم مجلس برای حمایت از اقشار در معرض آسیب چون زنان بی سرپرست، کودکان خشونت دیده، معلولان و سالمندان خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۸    
رئیس هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان گفت: امسال سعی کردیم برای جایزه آسترید لیندگرن نامزد هایی را انتخاب کنیم که همه ملاک های لازم را داشته باشند و شانس برنده شدن شان بیشتر باشد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۸    
ناظم متخلف مدرسه پسرانه غرب تهران با رأی قاضی شعبه 1091 دادگاه ارشاد به 10 سال حبس و 80 ضربه شلاق محکوم شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۳    
شماره های جدید مجلات شاهد جوان، شاهد نوجوان و شاهد کودک ویژه مردادماه 1397 منتشر شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۳    
رییس هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان گفت: ادبیات کودک و نوجوان نیاز به حمایت ملی و همراهی، بویژه در بخش ترجمه آثار نویسندگان به زبان های مختلف دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۸    
بازیگر فیلم اتوبوس شب گفت: من نمی دانم چرا سرمایه و گیشه باید همه چیز سینما را نابود کند، چرا باید ژانر کودک به بهانه نداشتن گیشه ضعیف باشد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۳    
کتاب مثل همیشه ای کاش نوشته عزت الله الوندی درباره به تعالی رسیدن و رشد شخصیت کودکان در قالب داستان است که به عزیزان کودک و نوجوان معرفی می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۸    
آزار کودکان به شکل جسمی، عاطفی، لفظی، جنسی و یا حتی نادیده انگاشتن و توجه نکردن به کودکان به نوعی کودک آزاری بوده و حتی کم توجهی به کودک که از آن به عنوان آزار عاطفی یاد می شود ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۸    
کتابخانه شهدای حصارک در چهارمین چهارشنبه کتاب منطقه 5، میزبان مصطفی رحماندوست نویسنده مطرح کودک و نوجوان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۸    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه گفت: 137 کودک زیر پنج سال این شهرستان تحت پوشش اجرای طرح حمایتی کمک به برطرفی سوءتغذیه این نهاد قرار گرفتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۳    
جمعی از مسئولان و مدیران سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در حاشیه بازدید روز گذشته خود از اصفهان با اهالی رسانه و خبرنگاران این شهر دیدار و همفکری کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۳    
نوجوان مسلمان سوری تبار، که همراه پدرش با اتومبیل به محل حادثه رسیدند، برای نجات نوزادی که روی پشت بام سرگردان شده بود، شیشه پنجره طبقه اول را شکست و خودش را به او رساند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۳    
سهیل موفق کارگردان فیلم سینمایی شکلاتی شرایط فعلی سینمای کودک را محصول شعارزدگی این فضا دانست و گفت: این شعارها به تنهایی فایده ای ندارند و تنها در صورتی می توانند توجیه پذیر باشند که تبدیل به عمل ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۸    
جشنواره فیلم کودک و نوجوان در کشورمان، سال هاست اتفاقات مثبت و رو به جلویی به خود ندیده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۳    
ادیت نسبیت، نویسنده و شاعر انگلیسی کودک و نوجوان متولد 15 آگوست سال 1858 است. این نویسنده که با خلق اشیای جادویی در آثارش فانتزی نوشتن را تجربه کرده ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۸    
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای حضور در المپیک جوانان از روز 28 مرداد در خانه کشتی محمد بنا آغاز می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۳    
در رقابت های قهرمانی جودو پسران نوجوان کشور استان قم برای اولین بار صاحب نشان خوشرنگ طلا شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۳    
رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با صعود تیم های نوجوانان پسر و دختر ایران به جمع هشت تیم برتر آسیا در حال برگزاری ست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۳    
مدتی قبل خبر فوت دو فوتبالیست نوجوان یزدی در اردویی که به عنوان اردوی ورزشی در گرجستان انجام شده بود اعلام شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۸    
اردوی آماده سازی ملی پوشان نوجوان از 26 مردادماه در مجموعه ورزشی یزدان آغاز می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۳    
4 فیلم از آثار فیمسازان نوجوان نیشابوری به المپیاد فیلمسازی ایران راه یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۸    
بنیاد فرهنگی امام مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف علیه السلام) لرستان از علاقمندان برای شرکت در طرح تربیت مربی کودک و نوجوان مهدی نام نویسی می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۳    
اسامی تیم های ایران در چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) اعلام شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۳    
نامزدهای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برای جایزه آسترید لیندگرن معرفی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۳    
علی اصغر سید آبادی و جمشید خانیان به عنوان نامزد دریافت جایزه استرید لینگرن در مراسم نامزدهای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان معرفی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۸    
برنامه تلویزیونی رنگین کمان به تهیه کنندگی سید محسن مناجاتی در ایام برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان به پوشش این رویداد سینمایی کودک و نوجوان می پردازد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۳    
نویسنده کتاب اردوگاه اطفال در مراسم رونمایی و معرفی کتابش گفت: در اردوگاه اطفال با دو لبه قیچی دشمن عراقی و جاسوسان ایرانی جنگیدیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۵۸    
کتاب یاران صادق ، جدیدترین اثر شاگردان فردین احمدی طی مراسم تجلیل از نویسندگان نوجوان و پژوهشگران آینده، امروز، 23 مرداد رونمایی می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۸    
با وجود خواص متعدد شیرگاو و وجود سالم ترین نوع کلسیم در آن، این نوشیدنی مغذی برای کودکان زیر یک سال توصیه نمی شود.