شنبه ۱۹ خردادساعت ۲۲:۵۹Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 28 مرداد 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 2 مرداد 1397 کودک پرس 3 مرداد 1397 کودک پرس 4 مرداد 1397 کودک پرس 5 مرداد 1397 کودک پرس 6 مرداد 1397 کودک پرس 7 مرداد 1397 کودک پرس 8 مرداد 1397 کودک پرس 9 مرداد 1397 کودک پرس 10 مرداد 1397 کودک پرس 11 مرداد 1397 کودک پرس 12 مرداد 1397 کودک پرس 13 مرداد 1397 کودک پرس 14 مرداد 1397 کودک پرس 15 مرداد 1397 کودک پرس 17 مرداد 1397 کودک پرس 18 مرداد 1397 کودک پرس 19 مرداد 1397 کودک پرس 20 مرداد 1397 کودک پرس 21 مرداد 1397 کودک پرس 22 مرداد 1397 کودک پرس 23 مرداد 1397 کودک پرس 24 مرداد 1397 کودک پرس 25 مرداد 1397 کودک پرس 26 مرداد 1397 کودک پرس 27 مرداد 1397 کودک پرس 28 مرداد 1397 کودک پرس 29 مرداد 1397 کودک پرس 30 مرداد 1397 کودک پرس 31 مرداد 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۹    
فعالیت سامانه پایش ناوگان دانش آموزی(سپند) با حضور مسؤولان وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور به طور رسمی آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد با اشاره به جزئیات خدمات بیمه ای حوادث به مددجویان این نهاد، گفت: هر ساله 50 هزار بسته لواز م التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم توضیح می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۹    
مؤسسه حاملان کلام وحی شهرستان ایلام، ثبت نام دوره مهدکودک و پیش دبستانی را برای علاقه مندان آغاز کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۴    
سه رمان کودک با عنوان های سرزمین به هم ریخته ، نقلی خان و دارو دسته اش و نجار شهر هیولاها به قلم فریبا کلهر از سوی انتشارات قدیانی منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۹    
قراردادن نوزاد در کالسکه به راحتی والدین کمک می کند، اما خطرات جدی برای سلامت کودک در مناطق شهرنشین به دنبال دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۹    
چهره های مشهور ایرانی که برخی از آنها برای کوچک ترین حادثه ای در غرب به سوگواری می پردازند، هیچ واکنشی به قتل عام کودکان در یمن نشان ندادند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۹    
مرد کودک ربایی که قصد داشت یک دختر خردسال را در مقابل چشمان مادرش برباید با هوشیاری مادر دختر، ناکام ماند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۴    
دانش آموزان استان قم در چهارمین جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی رتبه اول را کسب کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۹    
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی گفت: دختران نوجوان و جوان استان در رقابت های جودو قهرمانی کشور دو مدال برنز به دست آوردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۹    
خودروی پلیس آمریکا با کوبیدن عمدی به بدن نوجوان در حال فرار، وی را به گوشه ای پرتاب می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۹    
دختر 11 ساله هندی با تغییر عجیب و غریب جنس اشک چشمانش موجب شگفتی و تعجب پزشکان شده است، بر اساس گزارشات این دختر نوجوان بیش از 2 هفته است که روزی 35 الی 40 تکه پنبه ریز از گوشه چشمانش بیرون ریخته می ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه خوشبختانه تنیس کرمان، استعدادهای نوجوان و جوان خوبی در اختیار دارد، گفت: این استعدادها گزینه های مناسبی برای تیم ملی هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۹    
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بافت از کسب رتبه دوم کشوری مسابقات آزمایشگاه متوسطه اول به همت دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی این شهرستان در چهارمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی خبرداد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۹    
دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: زاهدان عنوان قهرمانی رقابت های بوکس نونهالان و نوجوانان این استان را کسب کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۹    
رمان سنگ اندازان غار کبود نوشته ی داوود غفارزادگان به گروه سنی نوجوان معرفی می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۴    
دکتر سمیه سادات لوح موسوی، نویسنده و روانشناس، با اشاره به فواید پوشش زنان در محیط اجتماعی از نتایج یک پژوهش در کالیفرنیای آمریکا سخن گفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۹    
نسل جدیدی از راویان در گروه سنی نوجوان و جوان در حال آموزش هستند که بزودی فعالیت خود را بصورت افتخاری آغاز خواهند کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۹    
اعضای نوجوان 15 ساله مرگ مغزی اهل تربت حیدریه به 6 بیمار نیازمند عضو حیاتی دوباره بخشید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۴    
ثمین نبی پور، معتقد است درهم تنیده شدن قصه ها و اسطوره ها، خیال و خرافات در بستر روایتی که هم برای نوجوان ها جذاب است و هم برای بزرگ ترها از ویژگی های قصه پر از ارواح باغبان شب است که به تازگی با ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۹    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد معاونت فرهنگی و حوزه هنری هر زمانی احساس کنند خلاء قانونی داریم ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جام باشگاه های کتاب خوانی ویژه کودکان و نوجوانان در استان برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۹    
در چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی که در مشهد مقدس برگزار شد 9 دانش آموز کرمانی و یک معلم حائز رتبه ی برتر شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۹    
نائب رئیس هیئت جودو بانوان خراسان جنوبی گفت: سپیده طاهری، ورزشکار نوجوان استان در مسابقات کشوری جودو که در 2 رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد با کسب مدال طلا به مقام نخست این مسابقات دست یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۴    
افسانه کرباسی فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان از تاخیر کلامی در کودکان و مشکوک بودن این نشانه به بیماری اوتیسم سخن گفت و بیان داشت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه آموزشی جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان در جزیره قشم خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۴    
نهمین دوره طرح آموزشی – تربیتی اسوه با حضور تعداد 55 نفر از قاریان ممتاز نوجوان و جوان سراسر کشور در تهران آغاز به کار کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۴    
در نهمین دوره طرح ملی اسوه، چهار گروه تحت آموزش هستند که براساس سال ورود به طرح تقسیم بندی شده اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۹    
رئیس حوزه هنری استان اصفهان در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: خبرنگار باید کوشش کند اخباری که در اختیار مردم قرار می دهد درست و کامل باشد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: از غرق شدن نو جوان بوکانی در رودخانه زرینه رود از توابع روستای روستای کانی کوزله خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۴    
سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: دانش آموزان این استان در چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی حائز 6 رتبه برتر کشوری شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۹    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: مرحله کشوری چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی با درخشش دانش آموزان استان و کسب 6 رتبه در مشهد مقدس همراه شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۴    
فرماندهی ستاد مشترک ارتش یمن و نهادهای امنیتی یمن 31 کودک کم سن را که ارتش یمن و کمیته های مردمی در شماری از جبهه ها و مراکز امنیتی نگه داشته بودند برای بازگرداندن به خانواده هایشان به نمایندگان ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۹    
هافبک منچستر سیتی با فرزندش در مستطیل سبز اتحاد حضور یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۲۱    
عضو شورای شهر تهران گفت: بازیافت زباله و منابع سرشار اقتصادی ناشی از این طلای کثیف، سبب شده تا ما شاهد شکل گیری مافیای منفعت گرای کثیفی باشیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۰۱    
انجمن نویسندگان و منتقدان سینمایی ایران به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، بهترین آثار چهل سال اخیر در حوزه سینمای کودک و نوجوان را انتخاب و معرفی می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۶    
لیلا میرهادی، داور هشتمین جشنواره ی فیلم کودک برای کودک به اهمیت برگزاری این رویداد فرهنگی پرداخت و گفت: رشد سینمای کشور نیازمند حمایت و پرورش هنرمندان کودک ونوجوان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۶    
فرمانده انتظامی سرخس گفت: سارق به عنف طلاجات کودک 4 ساله در سرخس کمتر از 48 ساعت دستگیر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۱    
طرح محسنین یکی از طرح های کمیته امداد است که برای حمایت از چندین هزار کودک و نوجوان بدسرپرست درحال اجراست و هم اکنون 6 هزار کودک و نوجوان لرستانی چشم انتظار حمایت حامیان هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۱    
66 کودک افغانستانی که دچار سوختگی شدید شده اند، برای تداوی به آلمان فرستاده می شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۱    
سرپرست امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان با ترویج کتابخوانی در بین این قشر به رشد سرانه مطالعه در این استان کمک می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۶    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خاتم با اشاره به فعالیت های پیشگیرانه این اداره، از معاینه 1352 کودک خاتمی در طرح سنجش تنبلی چشم خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۴۱    
بمب 227 کیلویی که 10 روز قبل ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان سعودی بر سر دانش آموزان یمنی ریخت و 40 کودک 10 تا 13 ساله را روانه گورستان و ده ها کودک دیگر را راهی بیمارستان ها کرد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۶    
فرماندار ابهربا بیان اینکه جسد دو نفر از غرق شدگان این حادثه از آب بیرون کشیده شده است، گفت: جسدهای بیرون آمده مربوط به کودک و مادر خانواده است و هنوز جسد پدر خانواده پیدا نشده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۲۶    
مادر مهربان کودک 4 ساله مرگ مغزی می گوید: هر مادری به جای من باشد و در بیمارستان مادران گرفتار و محتاج به دریافت عضو برای فرزندان دلبندشان را ببیند قطعا تمام اعضای فرزندش را اهدا خواهد کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۰    
علی رستمی مدیر کانون اصلاح و تربیت تهران در گفت وگویی به خدمات ارائه شده برای کودکان مرکز کانون اصلاح و تربیت سخن گفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۱۵    
جامعه ما در حدود 5 دهه گذشته و از زمان برگزاری اولین کنکور، در تعریف مفهوم و یافتن مصداق نخبه به بیراهه رفته و استعدادهای میلیون ها جوان و نوجوان را به هدر داده است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۱۰    
فریبا دلیری، کارگردان نمایش چارلی و کارخانه شکلات سازی عنوان کرد: خلق تفکر و خلاقیت مهمترین هدفی است که یک کارگردان برای کار کودک و نوجوان باید دنبال کند و اولین گام آن نیز ارائه یک تصویر جذاب به ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۵۰    
برگزاری کلاس آموزش آناتومی بدن حیوانات با استفاده از حیوانات واقعی در فرهنگسرای خاوران تهران به دانش آموزان واکنش فعالان محیط زیستی را برانگیخت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۵۹    
اولین نشست تخصصی فعالان حوزه کودک و نوجوان با هدف تعامل و هم افزایی میان مجموعه های مختلف برگزار گردید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۸    
یک حرکتی ناگهانی تر اتفاق می افتد و فرد در مقابل کنترل آن ها ناتوان است. این تیک ها در صورت، پا، شانه و... بروز پیدا می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۲    
سبزیجات را در غذای او پنهان کنید و در طول غذا خوردن او را بازی قایم باشک سرگرم نگه دارید. این روش برای بچه های بهانه گیری که فقط به غذاهای انگشتی علاقه نشان می دهند کارساز است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۲۶    
به گزارش خبرگزاری کودک و نوجوان ، انسان در زندگی به دنبال آرامش روحی خویش است. آرامشی که به زندگی انسان معنا دهد و آن را لذت بخش سازد ...