شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۹:۵۲Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 24 مرداد 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 2 مرداد 1397 کودک پرس 3 مرداد 1397 کودک پرس 4 مرداد 1397 کودک پرس 5 مرداد 1397 کودک پرس 6 مرداد 1397 کودک پرس 7 مرداد 1397 کودک پرس 8 مرداد 1397 کودک پرس 9 مرداد 1397 کودک پرس 10 مرداد 1397 کودک پرس 11 مرداد 1397 کودک پرس 12 مرداد 1397 کودک پرس 13 مرداد 1397 کودک پرس 14 مرداد 1397 کودک پرس 15 مرداد 1397 کودک پرس 17 مرداد 1397 کودک پرس 18 مرداد 1397 کودک پرس 19 مرداد 1397 کودک پرس 20 مرداد 1397 کودک پرس 21 مرداد 1397 کودک پرس 22 مرداد 1397 کودک پرس 23 مرداد 1397 کودک پرس 24 مرداد 1397 کودک پرس 25 مرداد 1397 کودک پرس 26 مرداد 1397 کودک پرس 27 مرداد 1397 کودک پرس 28 مرداد 1397 کودک پرس 29 مرداد 1397 کودک پرس 30 مرداد 1397 کودک پرس 31 مرداد 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۲    
لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان با وجود کاستی ها و نقاط قوت آن، پس از حدود 7 سال به تصویب مجلس رسید و حالا برای اجرایی شدن منتظر تایید شورای نگهبان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۲    
جعفر ابراهیمی(شاهد) و سراینده شعر معروف خوشا به حالت ای روستایی عنوان کرد: من لذت کتابخوانی را در دهه 40 و در دوران کودکی کشف کردم وهرگز نمی توانم آن را با سایر لذت های زندگی ام مقایسه کنم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۷    
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: در قالب طرح کودک همسری حداقل سن ازدواج برای دختران به 16 سال افزایش می یابد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۷    
تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی تورنادو با اشاره به کامل شدن لیست بازیگران این پروژه بیان کرد فیلمبرداری از 10 روز پیش آغاز شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۲    
مراسم اختتامیه نخستین دوره از جشنواره بخوانیم، بفهمیم، بگوییم با سخنرانی نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب که از سیستم آموزشی کشور انتقاد کرد پایان یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۷    
بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخش جدیدی را برای مخاطبان خود قرار داده است که در آن قصه های 90 ثانیه ای بخش جدیدی در و روایتی مستندگونه از غم ها ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۲    
حامد رهنمایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به جایگاه قابل توجه تصویرگران ایرانی در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۲    
نمایشگاه آثار نقاشی و سفالگری 50 تن از هنرجویان نوجوان شهرستان تکاب با حضور جمعی از مسوولان محلی و اصحاب فرهنگ و هنر گشایش یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۷    
در میان 26 بازیکین دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور، نام پنج بازیکن خوزستانی دیده می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از راه یابی 20 اثر در بخش آزاد، چهار اثر بخش آیینی سنتی و چهار اثر در بخش کودک و نوجوان به مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۲    
کارگاه آموزشی سومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در استان یزد برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۷    
رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت شناسایی عامل اصلی مرگ دو دانش آموزی یزدی در گرجستان، گفت: استاندار یزد باید گروه حقیقت یابی برای شناسایی علل مرگ دانش آموزان یزدی راه اندازی کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۲    
نوجوان مصدومی که از یک سانحه رانندگی جان سالم به در برده بود از متولیان سلامت بیمارستان شفا تاکستان به خاطر نجات جانش قدردانی کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۷    
به همت موسسه مبین قائم خرم آباد، کارگاه مهارت افزایی مربیان کودک و نوجوان در دو دوره مقدماتی و تکمیلی، شهریورماه امسال، در شهر خرم آباد برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۲    
در مراسمی از 23 نوجوان حافظ قرآن که در اردوی ده روزه تفت موفق به حفظ یک جزء قرآن کریم شدند، تجلیل شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۷    
فراخوان دوازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی با حضور مسئولان برگزاری این رویداد هنری در دفتر مدیر کل هنرهای نمایشی رونمایی شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از راه یابی 20 اثر در بخش آزاد، چهار اثر بخش آیینی سنتی و چهار اثر در بخش کودک و نوجوان به مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۲    
نخستین اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی 2019 جهان، از 28 مردادماه در کمپ تیم های ملی آغاز می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۴۷    
نوجوان تایلندی که به خاطر اضافه وزن خود مورد تمسخر همکلاسی هایش قرار می گرفت دست به اقدامی هولناک در مدرسه زد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۴۲    
نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب از گسترش آثار ترجمه ای در بخش ادبیات کودک و نوجوان خبر داد و گفت: از 16 هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان چاپ شده در سال 96 ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۳۲    
رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: برنامه تنیس قم توسعه نیروی انسانی و جذب نیرو از بازیکنان علاقمند نونهال و نوجوان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۲    
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به فعالیت پایگاه های اوقات فراغت و حضور نسل جوان و نوجوان در پایگاه های اوقات فراغت اشاره کرد و گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۵    
صندوق کودکان ملل متحد اعلام کرد که سالانه 66 هزار کودک یمنی با بیماری هایی که امکان پیشگیری آن ها وجود دارد، جان می دهند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۵    
سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: حدود 7 هزار نفر در سال 95 وارد دانشگاه فرهنگیان شدند و از آنها تعهد گرفتیم که الزاماً فرایند کار شما با آزمون اصلح و آزمون جامع پایان ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۵    
حسین تاریخی طی حکمی از سوی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان دبیرکل این اتحادیه منصوب شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۰    
آزاده حق شناس روان درمانگر کودک و نوجوان از غفلت برخی والدین در تشخیص افسردگی در کودکان شان سخن گفت و اشاره کرد که گاهی افسردگی را با حواس پرتی کودک خود اشتباه می گیرند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۰    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان از رسانه ها خواست تا در راستای فرهنگسازی به کانون کمک کنند تا نگاه مدیران ارشد استانی به حوزه کودک تغییر کند و گفت: حوزه کودک مظلوم مانده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۰    
عضو هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق کودکان با اشاره به دلایل رسیدگی و مختوم شدن سریع برخی از پرونده های خشونت علیه کودکان گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۰    
بی احتیاطی دو راننده جان کودک 7 ساله را در سانحه رانندگی گرفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۰    
به گفته دانشمندان والدین بایستی با کودکان خود از همان سال های اول زندگی گفتگو کلامی داشته باشند. ارتباط کلامی دائم باعث می شود که در مغز کودک نواحی که در یادگیری زبان موثر هستند عملکرد بهتری از خود ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۵    
دوره تربیت مربی قرآن کودک با رویکرد نماز از سوی مؤسسه قرآن و عترت شیفتگان حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف علیه السلام) کازرون استان فارس برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۵    
قصه کتاب کودک در سیستان و بلوچستان گویا قرار نیست به سرانجام برسد و راه زیادی را تا رسیدن به بلوغ پیش رو دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۵    
محمد صدرای هشت ساله به عنوان کوچکترین کوهنورد به قله 5هزار و 671متری دماوند صعود کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۰    
فعالان حقوق کودک می گویند کمبود فضای آموزشی برای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل، دریافت شهریه های سنگین از خانواده هایی که دارای کمترین تمکن مالی نیستند و موکول شدن ثبت نام به ارائه کارت هویت و ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۵    
فیلمی تکان دهنده در مالزی که دوربین های مدار بسته از بدرفتاری دو معلم مهدکودک با دانش آموزان گرفته است در فضای مجازی منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۰    
دیوان عالی ایالت پنسیلوانیای آمریکا اسامی 300 کشیش کاتولیک که متهم هستند در ظرف چند دهه گذشته کودکان را مورد آزار و اذیت قرار داده اند منتشر کرده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: 160 کودک در سه ماه نخست امسال با تخصیص 169 میلیون و 750 هزار ریال از سوی 90 خیر استان، تحت پوشش طرح حامی قرار گرفتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۵    
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی از وجود 500 کودک تحت سرپرستی شبه خانوار در استان خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۵    
سرپرست کانون پرورش فکری خراسان رضوی می گوید: این کانون از کمبود کتاب در حوزه کودک و نوجوان رنج می برد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۰    
طبق یافته های جدید پژوهشگران بین افسردگی در دختران نوجوان و مصرف تنقلات در آنها ارتباط وجود دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهر گفت: ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان به عنوان امری مهم تلقی می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۵    
طرز تفکر و اعتقاد فرزندان همیشه دغدغه والدین بوده است، یکی از مسائل مهم در سنین حساس نوجوانی موضوع اعتقادات دینی فرزندان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۰    
سرپرست هیات بسکتبال گیلان گفت: 11 تیم از این استان آماده حضور در مسابقات کشوری هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوزستان گفت: طرح هر کودک یک میراث دار با توجه به ظرفیت های میراثی با مشارکت سازمان های مردم نهاد در خوزستان اجرا می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۰    
انتشار ویدئوی مربی فوتبال در قزاقستان که پسر نوجوانی را هنگام ادای نماز هل می دهد در شبکه های اجتماعی منتشر شده و خشم مسلمانان را برانگیخته است. مقامات تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۰    
استاندار آذربایجان شرقی بر استفاده از زبان هنر در انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان تأکید کرد و گفت: با گذشت زمان و شکاف بین نسل ها ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۵    
دو اثر از تازه های تولید امور سینمایی کانون به بخش مسابقه ایران فیلم های کوتاه پویانمایی سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۰    
جشنواره فیلم کودک و نوجوان هر سال بهانه ای می شود برای پرداخت دوباره به این موضوع فراموش شده تا شاید دوباره شاهد رونق سینمای کودک در کشور باشیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۵    
با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محمود پیروزه سرپرستی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۵    
با اعلام اسامی فیلم های بلند سینمایی ایرانی سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، تعداد 11 فیلم در این رویداد بین المللی، با یکدیگر رقابت می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۰    
معاون امور امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: عملیات جستجو دختر بچه 14 ساله در عمق پنج متری سد نساء توسط نجاتگران بمی پایان یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۰    
برای اینکه مطمئن شوید غذای کودک شما به خوبی یخ زدایی و آماده مصرف می شود، یکی از روش های زیر را به کار ببرید. توصیه می شود که غذای یخ زدایی شده را حداکثر تا 48 ساعت بعد از یخ زدایی مصرف کنید ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۵    
اولین و مهمترین گام در برقراری روابط صمیمانه با فرزندان، پذیرفتن شخصیت آن ها بدون مقایسه با همسالان شان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۵    
یکی از بزرگترین دلایل رفتارهای بد کودکان، احساس ناتوانی و ناامیدی آنهاست. زمانی که کودکان ابزارهای مورد نیاز برای کشف خودشان را داشته باشند ...