یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۶:۴۰Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 29 مرداد 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 2 مرداد 1397 کودک پرس 3 مرداد 1397 کودک پرس 4 مرداد 1397 کودک پرس 5 مرداد 1397 کودک پرس 6 مرداد 1397 کودک پرس 7 مرداد 1397 کودک پرس 8 مرداد 1397 کودک پرس 9 مرداد 1397 کودک پرس 10 مرداد 1397 کودک پرس 11 مرداد 1397 کودک پرس 12 مرداد 1397 کودک پرس 13 مرداد 1397 کودک پرس 14 مرداد 1397 کودک پرس 15 مرداد 1397 کودک پرس 17 مرداد 1397 کودک پرس 18 مرداد 1397 کودک پرس 19 مرداد 1397 کودک پرس 20 مرداد 1397 کودک پرس 21 مرداد 1397 کودک پرس 22 مرداد 1397 کودک پرس 23 مرداد 1397 کودک پرس 24 مرداد 1397 کودک پرس 25 مرداد 1397 کودک پرس 26 مرداد 1397 کودک پرس 27 مرداد 1397 کودک پرس 28 مرداد 1397 کودک پرس 29 مرداد 1397 کودک پرس 30 مرداد 1397 کودک پرس 31 مرداد 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۵    
پس از دو سال انتظار عروسک های نمایشی خود را برای جشن شادی روز 31 مرداد ماه آماده می کنند تا سومین شادپیمایی عروسکی برگزار شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۵    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دیوار تحریم ها بسیار کوتاه تر از بلندای همت، خلاقیت و اراده استوار مردم ایران است، گفت: شاید در یک زمان کوتاه بتوانند کالا ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۵    
یک متخصص مغز و اعصاب ضمن تشریح عومل بروز ام اس و چهار فاکتور مستعد کننده بروز این بیماری، گفت: این بیماری در زنان دو تا سه برابر مردان اتفاق می افتد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۰    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: باید رقابت ها را از نظام آموزشی به ویژه ابتدایی حذف کنیم و معلمانی پرورش دهیم که این نگرش را در جامعه توسعه دهند که توفیق امری جمعی است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۵    
فصل سوم از مجموعه محله گل و بلبل از چهارشنبه (31 مرداد ماه) همزمان با عید سعید قربان ساعت 19 روانه آنتن می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۵    
مدیر شبکه دو سیما، در پشت صحنه مجموعه نمایشی دو قلوها که هشت روز است با حضور عموهای فیتیله ای کلید خورده، حاضر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۰    
محسن حموله سرپرست دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی در احکامی مسئول کمیته نمایشگاه تخصصی و مسئول کمیته علمی را منصوب کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۲۵    
باغ زیبا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان نخستین نشست شورای نشست شورای سیاست گذاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال بود که در این نشست بر وجود بخش کودک در این نمایشگاه تاکید شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۲۵    
فرماندار تهران با اشاره به وجود 700 کودک کار تبعه بیگانه گفت: قرار شد اتباع بیگانه تحویل اداره اتباع شوند و آن ها هماهنگی لازم را برای تعیین تکلیف این کودکان با وزارت خارجه انجام دهند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۵    
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خوزستان گفت: پارسال 8 هزار کودک بازمانده از تحصیل در خوزستان از سوی وزارت تعاون ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۰    
مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گمیشان گفت: فیلم ‘ماجرای کتاب ها’ از این شهرستان به عنوان نامزد دریافت جایزه جشنواره دوسالانه فیلم کودک برای کودک (قاصدک) کشور شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۰    
در پی اغتشاشات بر سر افت خدمات در ارائه مواد غذایی و اینترنت در یک مرکز اسکان مهاجران در شمال یونان, پلیس 9 مهاجر نوجوان را بازداشت کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از سقوط نوجوان 16 ساله از ساختمان در حال ساخت که منجر به مرگ وی شد، خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۰    
دهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی شامگاه دوشنبه با حضور بیش از 50 عرضه کننده اسباب بازی و محصولات کودکان در قزوین گشایش یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۴    
مقامات آمریکایی می گویند یک نوجوان در شهر شیکاگو پس از آنکه پلیس او را تعقیب کرد خودش را کشته است ولی خانواده وی معتقدند ماموران پلیس این نوجوان را به ضرب گلوله کشته اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۳۹    
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از هنرمندانی که در زمینه کودک و نوجوان دارای آثار فاخر هستند حمایت می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۳۹    
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از کسب رتبه اول کشوری دانش آموزان استان در محور فعالیت آزمایشگاهی جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۳۴    
رئیس حوزه هنری کردستان گفت: هشتمین دوره جشنواره بین المللی دف نوازی دف نوای رحمت در سه بخش تک نوازی، گروه نوازی و مولودی خوانی برگزار می شود که بیش از 710 هنرمند دف نواز زن و مرد از 30 استان کشور در ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۲۹    
معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با تهران و اصفهان نمایش فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان از نهم تا 14 شهریور در کرمان به نمایش گذاشته خواهد شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۲۴    
شخصیت ها در این رمان، به 2 دسته تقسیم می شوند؛ دسته اول مردم آبادی اند که از میان آنها، چند دختر و یک پسر نوجوان به نمایندگی برجسته شده اند و در دسته دوم، چند سرباز و سرگروهبانی عراقی حاضرند...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۹    
مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه های کشور در رده سنی دختران نوجوان روز دوشنبه با حضور تیم های یزد، لرستان، خوزستان، بوشهر ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۴    
هفتمین هفته از مجموعه کارگاه های آموزشی زندگی بازی ویژه اعضای کودک و نوجوان، در 27 کتابخانه عمومی شهر تهران برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۹    
درحمله جنگنده های متجاوزان سعودی آمریکایی به جزیره السوابع در بندر الحدیده 13 صیاد یمنی ازجمله چند کودک و نوجوان شهید و 4 تن زخمی و 4 تن دیگر مفقود شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۴    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهیندژ از غرق شدن نوجوان 16 ساله در رودخانه “باروق” خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از حضور هزار و 472 نوجوان و جوان گلستانی در طرح نشاط معنوی خبر داد و گفت: بیش از 60 مربی در اجرای این طرح مشارکت داشتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۴    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت: دانش آموزان استان سه رتبه اول کشوری در چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی دوره اول متوسطه کسب کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۴    
اصل تشویق و تنبیه به عنوان امری مسلم در تربیت اسلامی شناخته و پذیرفته شده است. روایات اسلامی که از جانب معصومین(علیهم السلام) آمده است به صراحت بر تأثیر منفی هرگونه برخورد ناروا (از جمله کتک زدن) بر ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۴    
وزیر آموزش و پرورش گفت: یک نفر از مدیران و 2 نفر از مشاوران در آموزش و پرورش مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۹    
پدیده نامطلوب آسیب های اجتماعی از اعتیاد و طلاق گرفته تا کودک آزاری و خشونت خانوادگی سبب شده تا مسئولان حداقل برای متوقف کردن این آسیب ها اقدامات متعددی انجام دهند و یکی از این اقدامات راه اندازی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۴    
دومین جشنواره آموزشی کودک و نوجوان شبه گذشته در کرمان افتتاح شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۹    
مدیر فرهنگی هنری منطقه دو تهران از برگزاری جشنواره تئاتر کودک ایران زمین در فرهنگسرای ابن سینا خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۹    
جشنواره فیلم کودک و نوجوان هر سال بهانه ای می شود برای پرداخت دوباره به این موضوع فراموش شده تا شاید دوباره شاهد رونق سینمای کودک در کشور باشیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۴    
چندی ست که برخی نمایندگان مجلس به دنبال تصویب قوانینی هستند که نه تنها مبتلا به در جامعه نیست بلکه شامل موارد بسیار کمی در جامعه می شود ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۴    
رومانس کمدی موزیکال رویای شب تابستان به کارگردانی مریم کاظمی از 11 شهریور و پس از جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۴    
دو خواهر مسلمان استرالیایی تجارت غذای کودک را راه انداخته اند و از محتویات حلال برای تهیه این غذا استفاده کرده و می گویند که مادران مسلمان در جامعه اسلامی توانایی های زیادی دارند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۴    
وقوع یک آتش سوزی بزرگ در حومه شمال شرقی پاریس دست کم 19 تن زخمی برجای گذاشت که حال 5 تن از آنان وخیم گزارش شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۴    
بازیگر مشهور ایتالیایی که سال گذشته درباره تجاوز جنسی هاروی واینستین افشاگری کرده و به همراه چند نفر دیگر هشتگ Me Too# را به راه انداخته بود اکنون متهم به تعرض جنسی به یک نوجوان 17 ساله شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۹    
بخش مهمی از فعالیت های روزانه هر کودک را خواب تشکیل می دهد، نحوه خوابیدن و زمان خوابیدن کودکان همیشه دغدغه والدین بوده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۹    
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: 60 کودک از سال گذشته تاکنون در راستای اجرای طرح مشک (مراقبت مشارکتی شیرخواران) بصورت موقت به خانواده های متقاضی واسپاری شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۴    
چهارمین دوره لیگ بازی های رایانه ای ایران (IGL 2018)، با حضور هزاران نفر از جمله نوجوانان پسر و دختر از سه شنبه ششم تا جمعه شانزدهم شهریور، در برج میلاد تهران برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با سراسر کشور و برای نخستین بار در این شهرستان، فیلم های جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اکران می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۴    
مدیرکل دفتر آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ایران در رده پایه در اواخر آبان ماه امسال گفت: با برگزاری این المپیاد طی چهار سال ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۴    
فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق استان گلستان از مرگ دختر نوجوان 16 ساله بر اثر سقوط از آپارتمان در شهر گنبدکاووس خبر داد و گفت: به دلیل شدت جراحات، این نوجوان در دم فوت می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۴    
با اینکه عموم مردم و بسیاری از کارشناسان همواره بر این باور بودند که سرورهای اپل غیر قابل هک و نفوذ هستند، اما یک نوجوان استرالیایی با نفوذ و دسترسی به اطلاعات آن نشان داد که این باور ...