یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۴:۱۸Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 6 مرداد 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 2 مرداد 1397 کودک پرس 3 مرداد 1397 کودک پرس 4 مرداد 1397 کودک پرس 5 مرداد 1397 کودک پرس 6 مرداد 1397 کودک پرس 7 مرداد 1397 کودک پرس 8 مرداد 1397 کودک پرس 9 مرداد 1397 کودک پرس 10 مرداد 1397 کودک پرس 11 مرداد 1397 کودک پرس 12 مرداد 1397 کودک پرس 13 مرداد 1397 کودک پرس 14 مرداد 1397 کودک پرس 15 مرداد 1397 کودک پرس 17 مرداد 1397 کودک پرس 18 مرداد 1397 کودک پرس 19 مرداد 1397 کودک پرس 20 مرداد 1397 کودک پرس 21 مرداد 1397 کودک پرس 22 مرداد 1397 کودک پرس 23 مرداد 1397 کودک پرس 24 مرداد 1397 کودک پرس 25 مرداد 1397 کودک پرس 26 مرداد 1397 کودک پرس 27 مرداد 1397 کودک پرس 28 مرداد 1397 کودک پرس 29 مرداد 1397 کودک پرس 30 مرداد 1397 کودک پرس 31 مرداد 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۱۸    
رئیس نظارت بر اجرای استاندارد کردستان گفت: تمام تجهیزات تفریحی مشمول مقررات استاندارد اجباری باید در تمامی شهربازی های روباز و سرپوشیده، زمین های بازی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۶    
متخصص تغذیه گفت: بعضی از آب های معدنی ممکن است دارای سدیم، نیترات و نیتریت بیش از حد مجاز باشند که لازم است برای انتخاب نوع آب معدنی عرضه شده، به لیست آنالیز مندرج در روی شیشه توجه کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۱    
نخستین مسابقات بازی های رایانه ای ایرانی اسلامی ویژه پسران کودک و نوجوان، شهریورماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سمنان برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۶    
منافقین برای جبران شکست خود در عملیات مرصاد رزمندگان ایرانی را به بدترین شکل ممکن به شهادت می رسانند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۶    
نماینده ولی فقیه در گیلان نقدهای سازنده را موجب بهبود روند اداره کشور دانست و گفت: امید آفرینی در نسل جوان و نوجوان از نکات مهم و حیاتی رسالت رسانه است زیرا دشمن برای این قشر از جامعه سرمایه گذاری می ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۱    
نخستین وبگاه آموزش آنلاین تربیت مربی کودک و نوجوان با محوریت مبانی و اندیشه دینی از سوی گروه تبلیغی شهید علمدار راه اندازی شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۱    
مدیرعامل مرکز نفس پاک گفت: فعالیت این مرکز از سال 1388 آغاز شده و تاکنون به حدود 20 هزار کودک آموزش های لازم در خصوص پیشگیری از مصرف دخانیات ارائه شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۶    
مهلت ارسال طرح و ایده اجرایی برای حضور در بخش های تئاتر خردسالان و تئاتر خیابانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 مرداد ماه جاری اعلام شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۶    
مجدی السطری کودک فلسطینی که چند هفته پیش با دوستانش نقش را شهیدبازی می کرد، روز گذشته این کودک 12 ساله به آرزوش رسید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۱    
نجاتگران آتش نشان پس از 3 ساعت تلاش توانستند جسد مادر و کودک 4 ماهه اش را از درون چاه قناتی قدیمی در اراضی روستای سه گنبد و حسینی بخش میان جلگه شهرستان نیشابور خارج نمایند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۱    
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه عدالت محوری از مهم ترین سیاست های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۶    
اعضای کودک مرگ مغزی در اصفهان به بیمار نیازمند عضو اهدا شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۱    
کردستان طی هفته گذشته میزبان برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب دوسالانه براتیسلاوا بود که در سنندج بر پا شد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: با کمک ناجیان غریق و امدادگران این جمعیت یک کودک چهار ساله اهل استان قم از غرق شدگی در بندرانزلی نجات یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۴    
ریشه اصلی فرهنگ کشیدن قلیان برای دختران و زنان بیشتر از روی تفریح وگذراندن اوقات فراغت است، طبق پژوهش هایی که در حوزه پزشکی انجام داده شده قلیان 7 برابر سیگار بر روی فرد تاثیر دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۴    
مدیر کل توسعه کارآفرینی وزارت کار از راه اندازی باشگاه کارآفرینان نوجوان منطبق بر الگوی موسسه توسعه کارآفرینی هند خبر داد و گفت: این طرح تاپایان سال در 15استان دیگر به صورت پایلوت اجرا می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۹    
جای خالی رفتارهای محبت آمیز و عاطفی، بیشتر در گذشته و تا حدودی در زمان حاضر با پسرها آنهم بیشتر در گروه سنی نوجوان و جوان محسوس است، اتفاقی که تاثیرات ناشی از آن ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۹    
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، از برگزاری مسابقات ملی تنیس نوجوانان در سمنان خبر داد و گفت: 100 تنیسور نوجوان از سراسر کشور در این رقابت ها حضور داشتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۰    
آفتاب که باشی بی توقع می تابی! به هرکس و هرجا! نه رنگ، نه محل زندگی و نه هیچ چیز دیگر، برایت فرقی نمی کند و این مصداق یکتا بانوی نیکوکاری است که سایه مهرورزی اش بر سر چندین خانواده مستمند گسترانده ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۵    
دو کودک 3 و 5 ساله که در داخل یک خودرو گرفتار شده بودند در اثر گرمای شدید جان خود را از دست دادند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۰    
والدین نوجوانان امروز، معمولاً برای تشویق فرزندانشان کلی دردسر دارند؛ چون بچه های صاحب گوشی تلفن همراه و ایکس باکس و دیگر وسایل پرزرق و برق، دیگر با هر جایزه ای به این راحتی ها راضی نمی شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۵    
حسین شکیب راد سردبیر برنامه تلویزیونی پرانتز باز که از شبکه امید پخش می شود در مورد اهداف این برنامه و نوجوانانی که مخاطب این برنامه هستند سخن گفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۰    
رسانه انگلیسی به تناقض گویی های رئیس جمهوری آمریکا بابت قضیه کودکان مهاجر و حضور نزدیک به 771 کودک و نوجوان در بازداشتگاه های ویژه این کشور اشاره کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۳    
به گفته یک مقام بین المللی، سازمان ملل متحد تایید کرده است که بیش از 7000 کودک در جریان درگیری های سوریه از سال 2013 کشته یا مجروج شدند و با اشاره به گزارش های تایید نشده اعلام کرد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۸    
انیمیشن ماجراهای تی تی از جمعه پنجم مرداد ماه هر روز هفته شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9صبح و تکرار آن روز بعد ساعت 12 از شبکه کودک پخش می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۳    
فیلم سینمایی خاله قورباغه که در ژانر کودک و نوجوان است، در مدت اکران خود توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۸    
پس از 10 سال، سرانجام طلسم انتظار برای تصویب لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در بهارستان شکست و وکلای مردم روند تصویب این لایحه را سرعت بخشیدند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۸    
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: 10 هزار و 356 فرزند دارای سرپرست ناتوان در اصفهان بدون حامی هستند و امیدواریم تا پایان سال، حداقل یک حامی برای هر کدام از آنها پیدا شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۸    
کاروان زیر سایه خورشید همه ساله به استان چهارمحال و بختیاری سفر می کنند و پرچم متبرک امام رضا(علیه السلام) را به این استان می آورند که همواره با استقبال پر شکوه مردم مواجه می شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۸    
نخستین تبلت ویژه کودک و نوجوان ایرانی توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی طراحی و تولید شد و از طریق آن کنترل مسالمت آمیز فرزندان در دنیای مجازی امکان پذیر است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۳    
در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که در آن مادری بیان می کند که چشم کودکش بخاطر فقر مالی و نداشتن پول برای پرداخت هزینه 2 هزار تومانی یک قطره چشم نابینا شده است که این خبر توسط روابط عمومی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۸    
نویسنده ادبیات کودک و نوجوان کشور گفت: فبک یک جامعه مجازی آرمانی است و همین که توانسته افراد متقاضی را از هر صنف و با هر سطح سواد در خود جای دهد یعنی اندیشه ای دموکراتیک در آن جاری است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۸    
رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با عابر چهار ساله در روستای بهادربیگ شهرستان بهار موجب مرگ این پسر خردسال شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۸    
سال ها قبل از این که شل سیلور استاین در ایران تا این اندازه معروف شود و یک کتاب او با هشت ترجمه ی گوناگون به چاپ برسد، دوست یک مترجم جوان ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۸    
دوره آموزشی تربیت مربی نماز کودک، نوجوان و خانواده (ویژه مربیان بومی) در محل سالن اجتماعات شهید آوینی اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار گردید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۳    
پروین ناظمی روانشناس و درمانگر اعتیاد استرس و فشارهای عصبی بر نوجوانان از عوامل گرایش به اعتیاد عنوان کرد که نوجوان برای فرار از محیط استرس زا ممکن است به این امر مبادرت ورزد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۸    
نمایشگاه نقاشی گروهی هنرجویان کودک و نوجوان به سرپرستی میلاد عموزاده جمعه پنجم مرداد در نگارخانه پردیسان افتتاح شد و تا 10 مرداد برپاست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۸    
چاپ چهاردهم آداب و آفات تربیت کودک و نوجوان اثرحجت الاسلام هادی قطبی را انتشارات بهاردلها چاپ کرده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۳    
مسابقات تنیس رده های سنی با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۳    
کارگردان نمایش کودک و نوجوان،گفت: امکانات مورد نیاز برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهر همدان فراهم نیست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۸    
نجاتگران پایگاه دریایی شهید محمد جمادی دلوار در حال جستجوی نوجوان غرق شده روستای بندری گاهی می باشد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۳    
به کودک بیاموزیم که وقتی کسی را می رنجانیم، می توانیم به او پیشنهاد بدهیم که ما را ببخشد، اما چون یک پیشنهاد است، باید آمادگی شنیدن پاسخ منفی را هم داشته باشیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۳    
تیم والیبال استان هرمزگان درمرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی کشور بر حریفان پیروز شد و به مرحله پایانی این رقابت ها صعود کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۳    
ستاره تیم فوتبال زیر 16 سال بارسلونا به باشگاه یوونتوس پیوست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۸    
دور جدید تمرینات ملی پوشان نوجوان وزنه برداری برای حضور در بازی های المپیک 2018 آرژانتین آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۸    
نوجوان 15 ساله بابلی با اهدای اعضای بدن خود به چهار نفر بیمار در آستانه مرگ، زندگی دوباره بخشید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۳    
مهشاد عوض زاده دارت انداز گرمساری به مسابقات آسیایی اعزام می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۳    
رئیس هیأت تنیس روز میز استان البرز گفت: نوجوان البرزی 16 ساله موفق به حضور در مسابقات رده بندی بزرگ سالان شده و توانست مقام سوم را کسب کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۸    
دبیر کارگروه مد و لباس، مسئولیت اجرای دومین جشنواره مد و لباس کودک و نوجوان را به انجمن طراحان پارچه و لباس کشور واگذار کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۳    
فرزاد سبزه نوقابی تکواندو کار نوجوان گنابادی با یک کیسه مدال و افتخارهای فراوان خود از موفقیت هایش می گوید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۳    
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: سومین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی از مجموعه برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) در بخش داستان ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۸    
مسئول کانون پرورش فکری جزیره قشم با بیان اینکه 900 نفر عضو کانون پرورش فکری قشم هستند، گفت: با توجه به وسعت جزیره قشم و پراکندگی روستاها حضور در مدارس روستایی با نبود وسیله نقلیه سخت است ولی اشتیاق ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۸    
نوجوان 13 ساله با احیاء موفق تیم اورژانس نوشهر نجات یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۳    
مجری 16 ساله عملیات استشهادی در شمال رام الله قبل از اجرای عملیات، آخرین وصیت خود را در صفحه شخصی منتشر کرده بود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۸    
نخستین باشگاه کارآفرینی، کارآفرینان نوجوان خراسان رضوی با همکاری مشترک وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش روز شنبه طی مراسمی در مشهد آغاز به کار کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۸    
در ایام دهه کرامت 500 کودک و نوجوان دختر در گروه های سنی 11 تا 16 سال از ویژه برنامه روزانه رواق کودک و نوجوان با عنوان طعم مهربانی بهره مند شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۲    
در انیمیشن باب اسفنجی چیزی به نام خانواده وجود ندارد و واحد اجتماعی آن فرد است که این موضوع منجر به آسیب بنیان خانواده می شود ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۱    
یک روانشناس و مشاوره کودک و نوجوان گفت: تنبیه و بی توجهی به کودکان لجباز، زمینه ساز ایجاد تصویری نامطلوب از والدین در ناخودآگاه کودک است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۶    
نویسنده کودک و نوجوان گفت: ما به ده تا دوازده هزار فروشگاه کتاب کودک در کشور نیاز داریم که این مسئله از اهمیت بسزایی برخوردار است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۱    
مدیر خانه نقالان و پیشکسوت عرصه تعزیه گفت: شک نکنید در هر خانواده ایرانی در دور یا نزدیک یک نفر تعزیه خوان یا علاقمند به تعزیه وجود دارد و همه این هنر را دوست دارند اما این را فراموش نکنیم اگر می ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۶    
سکوت اضطرابی می تواند همراه با دیگر اختلالات مربوط به اضطراب و یا همراه با اوتیسم بروز کند.درمان این نوع از سکوت با تغییر در محیط زندگی کودک است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۶    
رهبر قنبری عضو تشکل مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ، از وضعیت کنونی سینمای کودک و نوجوان انتقاد کرد و پرداختن به مساله آموزش در تولید برنامه ها را از نیازهای مهم در این حوزه عنوان کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۶    
رئیس انجمن ناشران کودک و نوجوان استان قم بر لزوم حمایت از طلاب نویسنده در عرصه کودک و نوجوان تاکید کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۶    
برخی والدین به دنبال ایجاد تصویر محبت آمیزی نسبت به خدا در کودک هستند اما به دلیل ندانستن راه و روش درست، تصویر ترسناکی از خدا در ذهن کودکان می سازند ...