شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۹:۰۴Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 20 مرداد 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 2 مرداد 1397 کودک پرس 3 مرداد 1397 کودک پرس 4 مرداد 1397 کودک پرس 5 مرداد 1397 کودک پرس 6 مرداد 1397 کودک پرس 7 مرداد 1397 کودک پرس 8 مرداد 1397 کودک پرس 9 مرداد 1397 کودک پرس 10 مرداد 1397 کودک پرس 11 مرداد 1397 کودک پرس 12 مرداد 1397 کودک پرس 13 مرداد 1397 کودک پرس 14 مرداد 1397 کودک پرس 15 مرداد 1397 کودک پرس 17 مرداد 1397 کودک پرس 18 مرداد 1397 کودک پرس 19 مرداد 1397 کودک پرس 20 مرداد 1397 کودک پرس 21 مرداد 1397 کودک پرس 22 مرداد 1397 کودک پرس 23 مرداد 1397 کودک پرس 24 مرداد 1397 کودک پرس 25 مرداد 1397 کودک پرس 26 مرداد 1397 کودک پرس 27 مرداد 1397 کودک پرس 28 مرداد 1397 کودک پرس 29 مرداد 1397 کودک پرس 30 مرداد 1397 کودک پرس 31 مرداد 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۳    
جشنواره پرواز بادبادکها، با حضور بیش از دو هزار کودک نهاوندی و خانواده هایشان در این شهر برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۸    
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص تعطیلات زمستانی گفت: قطعاً تعطیلات زمستانی اتفاق خوبی برای کشور خواهد بود ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۸    
شهردار و دبیر نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان نتایج بازبینی آثار متقاضی حضور در بخش مسابقه و بخش کودک و نوجوان این جشنواره را اعلام کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۸    
سعید حسینی مدیرعامل مجمع نوشت افزار ایرانی – اسلامی از ورود کاراکترهای انیمیشن های ایرانی به لوازم التحریرهای دانش آموزان خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۸    
معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری جشنواره گردشگری کودک و جشنواره شهر شاد شکلاتی در پاییز سال جاری خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۸    
همزمان با برگزاری سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور، مسابقات بازی های رایانه ای دانش آموزی در مرکز ملی انستیتو بازی های رایانه ای آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: 2 هزار کودک در استان از خدمات طرح تغذیه کودکان زیر پنج سال این نهاد حمایتی بهره مند شده اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۱    
بانوی خیر دامغانی پس از آشنایی با طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) تصمیم گرفت تا از صد کودک یتیم دامغانی حمایت مالی کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۱    
موسس امیراکتاب شیراز از خانواده ها خواست به جای اینکه فرزندان خود را با شبکه های مجازی آشنا کنند، کتاب را در سبد علاقمندی های کودک قرار دهند و گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۶    
انتشار گسترده تصاویر یک کودک ربایی، کودک ربا را مجبور کرد پس از 48 ساعت خود را به پلیس معرفی کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۱    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مطرح کرد: غیر از این است که استانداردهای بین المللی همان استانداردهای سند آموزش 2030 است؟ حقیقتاً چه اصراری برای اجرایی کردن سند آموزش 2030 در آموزش و ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۱۶    
اطلاعات تازه نشان می دهد، اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی که ائتلاف سعودی آنان را بمباران کرد، در حال بازگشت از دوره تابستانی حفظ قرآن بوده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۱۶    
رئیس سازمان امور عشایر وزارت جهاد کشاورزی گفت: سهمیه کنکور برای دانش آموزان عشایری قبلاً وجود داشته که حدود 10 سال پیش حذف و به جامعه عشایری ظلم شد که امیدواریم امکان برای برگشت سهمیه عشایر فراهم شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۰    
قصه زندگی مردم ایران و جهان، غم ها و شادی هایشان موضوع محوری بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که اواخر آذر در تهران برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۵    
فرزند شاداب و بازیگوش شما ناگهان دچار درد شکم و حالت تهوع یا اسهال می شود این شرایط شما را به گمانه زنی های مختلف در مورد این اوضاع سوق می دهد دکتر مینا اصدقی متخصص اطفال در مورد این علائم و بیماری ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۱    
بازدید عموم از نمایشگاه آثار هنرهای دستی و تجسمی دانش آموزان برگزیده کشور در فرهنگستان هنر از روز گذشته آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۱    
جنایت هولناک ائتلاف سعودی در شمال یمن و قتل عام ده ها کودک دانش آموز هم نتوانست وجدان مقامات همیشه مدعی غربی را بیدار کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۶    
زن‭ ‬سالخورده‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬بر‬خورد‭ ‬با‭ ‬کودک‭ ‬دوچرخه سوار‭ ‬در‭ ‬یکی‭ ‬از‭ ‬خیابان های‭ ‬تهران‭ ‬به‭ ‬کام‭ ‬مرگ‭ ‬رفت‭.‬
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان گفت: آموزش و پرورش برای تهیه لباس فرم دانش آموزان هیچ اجباری ندارد بلکه این کار به انجمن اولیا و مربیان واگذار شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۱۶    
مشاور وزیر آموزش و پرورش از امکان فروش نوشت افزار ایرانی اسلامی در بوفه مدارس از مهر ماه خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۱۱    
قائم مقام اجرایی نمایشگاه ایران نوشت از عرضه بیش از 1000 محصول ایرانی در نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس بیمارستان البرز، گفت: اورژانس امداد هوایی، نوجوان 12 ساله ای را از بیمارستانی در استان قزوین به بیمارستان البرز در شهر کرج، انتقال داد که به محض ورود به دلیل خونریزی وسیع ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۶    
آناهیتا غنی زاده، منصور خلج و افسانه زمانی بازخوانی و انتخاب طرح ها و متون بخش خردسال بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را بر عهده گرفتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۱    
اهدای اعضای نوجوان آباده ای به 6 بیمار حیاتی دوباره بخشید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۱    
مدیر عامل آتش نشانی بجنورد گفت: 2 نوجوان بجنوردی 15 ساله در احمدآباد این شهر خراسان شمالی در چاه آب دچار خفگی شده و جان باختند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۱    
تصادف خودروی وانت با مینی بوس در کمربندی پیشوا ورامین دو کشته و سه زخمی برجای گذاشت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۶    
رمان روزی که یاد گرفتم عنکبوت ها را اهلی کنم برنده جایزه ادبیات کودک و نوجوان آلمان اثر یوتا ریشتر با ترجمه کتایون سلطانی از سوی نشر افق منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۱    
فهرست پرفروش های کتاب های کودک و نوجوان در دو بخش تالیف و ترجمه اعلام شد که بر این اساس در بخش تالیف دو کتاب جام جهانی در جوادیه و ماهی سیاه کوچولو و در بخش ترجمه دو کتاب تام گیتس و خانه درختی در صدر ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۶    
در حالی فیلمبرداری سیمین در اصفهان به پایان رسید که دست اندرکاران آن امیدوار هستند تا این فیلم را به جشنواره ی کودک و نوجوان اصفهان که کمتر از یک ماه دیگر برگزار می شود، برسانند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۱    
جشنواره فیلم کودک و نوجوان هر سال بهانه ای می شود برای پرداخت دوباره به این موضوع فراموش شده تا شاید دوباره شاهد رونق سینمای کودک در کشور باشیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۱    
موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جشنواره داستان نویسی با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزار می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۱    
در نشستی که با حضور اعضای شورای رسانه کودک و نوجوان و فعالان رسانه ای برگزار شد بر غنابخشی در آثار کودک و ارائه محتوای مناسب با سنین کودکان تاکید شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۱    
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: نظر به مشکوک بودن مرگ دو نوجوان در یک چاه در اطراف شهر بجنورد، دستور قضایی لازم به منظور بررسی سایر جهات و احتمالات پرونده از سوی بازپرس صادر و به افسران پلیس آگاهی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۴۴    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حمله جنگنده های سعودی به اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی اعلام کرد: امیدوارم جنایت علیه کودکان پایان یابد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۹    
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش از ساخت 120 مدرسه توپی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۰    
کودک 3 تا 5 ساله یک سازنده قهار است و می تواند از هر چه به دستش می دهید یک شاهکار خلق کند. رنگ ها، اشکال و اعداد را می شناسد، قوانین را درک کرده و مسئولیت پذیری بیشتری دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۰    
جایی نزدیک میدان عبدالعظیم حسنی کوچه ای است که مأمن 11 هزار کودک یتیم است؛ امید کودکانی که جای خالی پدر در قلب شان پر نمی شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۴    
حمله جنگنده های سعودی به یک اتوبوس حامل دانش آموزان و همچنین یک بازار محلی در صعده یمن باعث شهادت دستکم 40 کودک شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۰۹    
زرنشان گفت: مهارت های زندگی باید از مهدهای کودک در قالب نمایش خلاق، داستان و کاردستی به بچه ها آموزش داده شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۰۹    
مقامات ایالت تگزاس آمریکا درباره مرگ کودکی که در پی اجرای قوانین ضدمهاجرتی جانش را از دست داد، تحقیق می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۵۴    
صبر از مفاهیمی است که نقشی بسیار مثبتی در زندگی انسان و حفظ سلامت روانی او دارد. صبر به معنی مقاومت در برابر سختی ها و از دست ندادن تاب و قرار است، که اگر در وجود انسان نباشد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۹    
دوره آموزشی جام باشگاه های کودک و نوجوان شهرستان اردبیل به همت کانون فرهنگی هنری شهید علایی تخصصی کتابخانه ای در سالن اجتماع شهدای هنرمند فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۹    
معاون اجتماعی وزیر کشور بر پیگیری اورژانسی وضعیت کودکان زباله گرد و یافتن راه حلی برای حل این مشکل تاکید کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۴    
فروشنده ای با دیدن دو کودک خردسال تنها در داخل یک خودرو که از گرما نیمه جان شده بودند آنها را نجات داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۳    
حضور مستمر و طولانی مدت کودکان در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی باعث نگرانی فعالان حقوق کودک شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۳    
آناهیتا غنی زاده، منصور خلج و افسانه زمانی خوانش و انتخاب طرح ها و متون بخش خردسال بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را بر عهده گرفتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۱۳    
فرمانده انتظامی مشهد گفت: سه کودک که با فریب زن همسایه خود اقدام به کش روزنی در این شهر می کردند شناسایی و دستگیر شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۸    
رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق کودکان ضمن تاکید بر وجود نگاه حمایتی در قانون حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۸    
حال مادر و فرزند آسیب دیده در انفجار شهرضا وخیم است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۸    
تصویربرداری و تدوین همزمان فیلم سینمایی سیمین با موضوع کودک و محوریت خشکی زاینده رود در اصفهان پایان یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۳    
تعداد 14 فیلم کوتاه از بیش از 10 کشور در بخش رقابتی بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شرکت می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۳    
سرپرست سازمان اورژانس کشور از فوت سه نوجوان بر اثر سقوط در چاه فوت کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۸    
مختار ویسانی متخصص کودک و نوجوان درباره آشنایی و آموزش کودکان نسبت به کتاب و کتابخوانی توضیحاتی را بیان کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۸    
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: واژگونی خودروی وانت پیکان به مرگ سرنشین 12 ساله اش منتهی شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۸    
سومین کارگاه آشنایی با شیوه های سبک شناسی هنرجویان نقاشی کودک و نوجوان به سرپرستی لیلا کعبی با بازدید از نمایشگاه مجموعه نقاشی های شکوه سادگی هادی شعبانی 17 مرداد در نگار خانه فرهنگسرای شفق برگزار شد.