شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۹:۵۹Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 22 مرداد 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 2 مرداد 1397 کودک پرس 3 مرداد 1397 کودک پرس 4 مرداد 1397 کودک پرس 5 مرداد 1397 کودک پرس 6 مرداد 1397 کودک پرس 7 مرداد 1397 کودک پرس 8 مرداد 1397 کودک پرس 9 مرداد 1397 کودک پرس 10 مرداد 1397 کودک پرس 11 مرداد 1397 کودک پرس 12 مرداد 1397 کودک پرس 13 مرداد 1397 کودک پرس 14 مرداد 1397 کودک پرس 15 مرداد 1397 کودک پرس 17 مرداد 1397 کودک پرس 18 مرداد 1397 کودک پرس 19 مرداد 1397 کودک پرس 20 مرداد 1397 کودک پرس 21 مرداد 1397 کودک پرس 22 مرداد 1397 کودک پرس 23 مرداد 1397 کودک پرس 24 مرداد 1397 کودک پرس 25 مرداد 1397 کودک پرس 26 مرداد 1397 کودک پرس 27 مرداد 1397 کودک پرس 28 مرداد 1397 کودک پرس 29 مرداد 1397 کودک پرس 30 مرداد 1397 کودک پرس 31 مرداد 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۷    
یکی از مهمترین وظایف پدر و مادر بودن این است که به فرزندان اعتماد به نفس بدهید. برای این منظور از تلاش هایشان تعریف کنید، درباره احساسات شان آزادانه صحبت کنید و اجازه دهید اشتباه کنند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۰    
بررسی ها نشان می دهد در کشورهای در حال توسعه برای موضوع “سلامتِ نوجوانان” کمک های جهانیِ کافی در نظر گرفته نشده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۵    
میانگین سنی کودکان زباله گرد 12 سال است و به طور متوسط این کودکان تا 10 و نیم ساعت در روز کار می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۰    
چپ یا راست دست بودن کودک از سال های اولیه تولد مشخص می شود و بر توانایی و استعداد های فردی او اثرگذار است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۸    
وقتی سینمای ایران تولید قابل دفاع و باکیفیتی در حوزه کودک و نوجوان ندارد، چرا باید عده ای چنین ارقام کلانی بگیرند و جشنواره ای سرکاری برپا کنند؟!
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۳    
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به تعلیق مدرسه فوتبال مرتبط با حادثه مرگ دو نوجوان یزدی در گرجستان، اظهار کرد: این سفر مگر این که در قالب نام مدرسه فوتبال انجام شده ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۳    
مسوول اجرای طرح 40 روزه حفظ قرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی بافق گفت: 45 نوجوان این شهرستان، اوقات فراغت خود را با قرآن سپری می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۸    
مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان گفت: در راستای توسعه و ترویج آموزش صنایع دستی و گسترش فرهنگ خلاقیت و نوآوری در بین نوجوانان ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۳    
رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: تیم دوچرخه سواری نوجوانان این استان در مسابقات قهرمانی کشور که در کرمان برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۳    
دوچرخه سوار نوجوان استان آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور در کرمان مدال های طلای دوچرخه سواری تعقیبی و استقامت را کسب کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۸    
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی قزوین گفت: اختلالات کودک و نوجوان جزو پنج اولویت مهم طرح شده با مشاوران سامانه تلفنی 1480 و یا مشاوره های حضوری بهزیستی استان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۳    
خداوند متعال در آیه 6 سوره تحریم به مومنان فرموده اند، ای کسانی که ایمان آورده اید، خود و خانواده خودتان را با تربیت قرآنی از آتشی که هیزم آن انسان های بدکار است نگه دارید و حفظ کنید ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۳    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان گفت: اصفهان بعنوان شهر دوستدار کودک و پایتخت سینمای کودک و نوجوان کشور شناخته می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۳    
انیمیشن منو ببین! !watch me به کارگردانی رضا مهرانفر در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان اصفهان به نمایش در می آید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۳    
جشنواره فیلم کودک و نوجوان هر سال بهانه ای می شود برای پرداخت دوباره به این موضوع فراموش شده تا شاید دوباره شاهد رونق سینمای کودک در کشور باشیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۳۸    
سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ازطرح آئین نامه غربالگری ژنتیک ازدواج در دولت خبر داد و گفت: در سال گذشته 1428 سقط قانونی داشته ایم که از تولد کودک معلول و بارداری با معلولیت جلوگیری کرده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۵۳    
حسن علیمردانی تهیه کننده سینما با انتقاد از کمبود کار فرهنگی در سینما عنوان کرد که: سینمای کودک نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه های سینمای کشور بالطبع دچار غربت و غفلت شده است!
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۳    
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه اعتبار تغذیه کودکان زیر 5 سال و مادران باردار و شیرده در بودجه امسال افزایش داشته است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۳    
فیلم های پویانمایی رقابتی بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۳    
رامین ناصر نصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از غفلت و بی توجهی مسئولین نسبت به سینمای کودک گله کرد و این مسئله را نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین فرهنگی دانست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۲۸    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: نزدیک بینی و اختلال در شرایط حرکتی چشم دو مشکلی است که کودکان و نوجوانان را تهدید می کند و با بررسی این دو مسئله توسط اپتومتریست می توان درمان به موقع را ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۸    
سازمان ملل متحد اعلام کرد که تنها در سال گذشته یک هزار و 316 کودک یمنی بر اثر تجاوز نیروی های ائتلاف در این کشور کشته و یا نقص عضو شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۸    
قضات کلمبیایی برای 16 تن از فرماندهان چریک های چپ گرای ELN حکم بازداشت صادر و آنها را به استفاده از کودک سرباز متهم کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۸    
جشنواره آب و سیمرغ با محوریت صرفه جویی در مصرف آب از سوی خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۳    
نویسنده کتاب مثل شیشه مثل سفال معتقد است که پرداختن به موضوعات دینی در ادبیات داستانی حساسیت برانگیز و همانند حرکت روی لبه تیغ است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۸    
مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به این که پروژه پارک کودک و محوطه سازی ساحل نوکنده به منظور رفاه حال گردشگران و توسعه گردشگری این شهرستان در حال ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی گفت: بیش از هفت هزار کودک، نوجوان و بزرگسال از این استان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و سبک زندگی اهل بیت(علیهم السلام) و امام رضا(علیه السلام) در هشتمین جشنواره ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۳    
حمید شاه آبادی، معاون صدای رسانه ملی تولید برنامه ها را در حوزه کودک را با رویکرد و راهبردی جدید عنوان کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۸    
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: 20 کودک زیر پنج سال در این استان برای انجام عمل جراحی کاشت حلزون گوش متقاضی هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۲    
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۵۲    
حضور طولانی دانش آموزان در فضای مدرسه نیازمند مراعات و نظارت دقیق مسئولان مدرسه می باشد، غیر از مسائل آموزشی و تربیتی موضوع دانش آموزان با بیماری های خاص نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۲    
کتاب زال و سیمرغ اثر مصطفی رحماندوست با تصویرگری مانلی منوچهری به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۷    
لعیا احسانی روان شناس و مشاور کودک و نوجوان راهکارهایی برای برقراری ارتباط والدین با فرزندان نوجوان شان بیان کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۷    
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اتفاق ناگوار درگذشته دو نوجوان یزد در گرجستان گفت: اعزام نوجوانان به گرجستان بدون هیچ گونه مجوز ورزشی بوده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۲    
61 کشور جهان با 446 فیلم برای شرکت در یازدهمین جشنواره دوسالانه بین المللی تهران ثبت نام کرده اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۲    
اسامی تیم های ایران برای حضور در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) اعلام شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۷    
علی اکبر زین العابدین، نویسنده و کارشناس کتاب های کودکان و مدرّس مدارس تهران، معتقد است مخاطبان زیر 18 سال محتاج کتاب هایی با درونمایه فلسفی، مهارت های اجتماعی و زندگی و اساساً علوم انسانی هستند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۷    
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: پنج فیلم نامه از نوجوانان قمی به بخش مسابقه دومین المپیاد فیلم سازی نوجوان کشور راه پیدا کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۲    
یک مشاور تخصصی کودک و نوجوان در خراسان جنوبی با بیان اینکه تنبیه برای تخلیه عصبانیت های والدین نیست، گفت: وقتی از دست روزگار و همسر دلخور هستیم، تلافی آن را سر فرزندمان درمی آوریم .
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۲    
وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوزستان شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۷    
هندبالیست های نوجوان ایران به نصف جهان آمدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۷    
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته از محاسبه امتیازات کسب شده مدال آوران نوجوان و جوان در رنکینگ کاراته وان ایران خبر داد.