شنبه ۱۹ خردادساعت ۲۲:۳۸Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 10 مرداد 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 2 مرداد 1397 کودک پرس 3 مرداد 1397 کودک پرس 4 مرداد 1397 کودک پرس 5 مرداد 1397 کودک پرس 6 مرداد 1397 کودک پرس 7 مرداد 1397 کودک پرس 8 مرداد 1397 کودک پرس 9 مرداد 1397 کودک پرس 10 مرداد 1397 کودک پرس 11 مرداد 1397 کودک پرس 12 مرداد 1397 کودک پرس 13 مرداد 1397 کودک پرس 14 مرداد 1397 کودک پرس 15 مرداد 1397 کودک پرس 17 مرداد 1397 کودک پرس 18 مرداد 1397 کودک پرس 19 مرداد 1397 کودک پرس 20 مرداد 1397 کودک پرس 21 مرداد 1397 کودک پرس 22 مرداد 1397 کودک پرس 23 مرداد 1397 کودک پرس 24 مرداد 1397 کودک پرس 25 مرداد 1397 کودک پرس 26 مرداد 1397 کودک پرس 27 مرداد 1397 کودک پرس 28 مرداد 1397 کودک پرس 29 مرداد 1397 کودک پرس 30 مرداد 1397 کودک پرس 31 مرداد 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۱    
پنجمین نشست تخصصی حقوق کودک و خانواده با موضوع ضرورت تبیین راهکارها در حوزه حقوق کودک بر پایه معارف اهل بیت(علیهم السلام) در وزارت دادگستری برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۷    
معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور با حضور در مرکز رفاه کودک و خانواده باغ طوبی از فرایند تربیتی کودکان زیر 7 سال در این مجموعه بازدید کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۲    
معاون فرهنگی سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح های مختلف فرهنگی از جمله یاوران نماز در مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی این سازمان خبرداد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۱    
طیبه سیاوشی سخنگوی فراکسیون پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی مجلس با ابراز نگرانی از تعداد مهدکودک ها بدون مجوز نسبت به پاسخگویی نهادهای متولی این امر مخصوصا بهزیستی هشدار داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۱    
گاهی اتفاقی ناخوشایند و غم بار زندگی شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد، یکی از این اتفاقات از دست دادن همسر است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۴    
بطور خلاصه علائم بیماری MS در کودکان مشابه علائم در بزرگسالان است و شامل موارد زیر می باشد: مشکلات مثانه یا کنترل روده،ضعف،مشکلات راه رفتن ،تغییرات بینایی، اسپاسم عضلانی،تغییرات حسی، سوزش ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۲۹    
شامگاه‭ ‬سه شنبه‭ ‬نهم‭ ‬مردادماه‭ ‬امسال‭ ‬قاضی‭ ‬منافی آذر، ‭ ‬بازپرس‭ ‬ویژه‭ ‬قتل‭ ‬دادسرای‭ ‬امور‭ ‬جنایی‭ ‬تهران‭ ‬باتماس‭ ‬تلفنی‭ ‬مأموران‭ ‬کلانتری 131‭ ‬سلیمانیه‭ ‬از‭ ‬مرگ‭ ‬مشکوک‭ ‬دختر‭ ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۴    
کتاب داستان زندگی نوجوانانی است که در اسارتگاه های عراق به یک باره بزرگ شدند. داستان روزهای 400 نوجوان است که روزی از اسارتگاه های مختلف عراق منتقل شدند به اردوگاه اطفال .
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۴۳    
ادبیاتی که در خلال شعر، داستان و دیگر انواع برای نوجوانان تولید می شود، در بلاتکلیفی بیشتری نسبت به ادبیات کودکان به سرمی برد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۴    
فاطمه حسینی فر کارشناس ارشد روان شناسی تربیتی از تفاوت های رفتاری بین دختران و پسران نوجوانان با یکدیگر اشاره کرد و از اهمیت شناخت این تفاوت ها توسط والدین سخن گفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۹    
مراسم تقدیر از میلاد اصغر زاده، نوجوان مددجوی خراسان شمالی و دارنده مدال طلای مسابقات کشوری کونگ فو برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۹    
با وجود نگرانی های روزافزون در مورد تاثیر سوء آلودگی هوا بر سلامت کودکان و نوجوانان، تعداد والدین انگلیسی که فرزندان خود را با خودروی شخصی به مدرسه می برند نسبت به کودکانی که با دوچرخه یا پیاده به ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۴    
کتاب “بلوغ پشت خاکریز” نوشته حسن و حسین شیردل دربرگیرنده خاطرات یکی از رزمندگان نوجوان دوران دفاع مقدس به نام ایمان کفایی مهر، به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۴    
همزمان با افزایش فروش فیلم موزیکال خاله قورباغه و رسیدن آن به رتبه دوم جدول فروش هفتگی سینماها، تعداد سانس های نمایش این فیلم در برخی از سینماها افزایش یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۹    
محمدجعفر علائی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه راهکارهای هوشمند امین، از توانایی تبلت های ایرانی ویژه کودکان برای نظارت بر عملکردشان در فضای مجازی خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۹    
نمایش آدم کوچولوی گرسنه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در حال اجرا است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۳    
پینگ پنگ باز نوجوان اهل خمین که در مسابقات جهانی اردن، حائز مدال برنز شده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال جمعی از مسئولان قرار گرفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۸    
امیر مشهدی عباس، کارگردان فیلم دوچ از کانون به عنوان نهادی امن برای ساخت آثاری سالم برای کودکان و نوجوانان یاد کرد و فضای فیلم را به اهداف و سیاست های کانون مانند خواستن، توانستن است نزدیک دانست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۷    
فصلِ گرم کتاب عنوان پویشی است که تابستان امسال ایستگاه های کتاب خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به درون بوستان ها، تفرجگاه ها و فضاهای عمومی برده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این نهاد امسال به تمام مادران باردار و شیرده تحت حمایت ماهانه سبد غذایی می دهد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۶    
این مربی با روشی غیرانسانی به یک نوجوان بوکس آموزش می دهد. شاید چنین تصاویری برای مربیان واقعی بوکس نگران کننده باشد، چون تصویری زننده از یک ورزش است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۱    
پسر نوجوان که در مراسم رقص چوب در یکی از تالارهای عروسی دست به جنایت زده بود دیروز پای میز محاکمه ایستاد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۱    
یونیسف خواهان توقف فوری حملات به سازمان های تامین آب و زیرساخت های شهری در یمن شد و تاکید کرد جنگ آینده کودکان یمنی را تباه می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۱    
مسابقات انتخابی کشتی ساحلی نوجوان، جوانان و بزرگسالان خراسان رضوی روز چهارشنبه در خانه کشتی استاد حمید توکل مشهد برگزار شد و در پایان آن نفرات برتر شناخته شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۲۵    
علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، به اهمیت مطالعه در جامعه پرداخت و آن را از عوامل کاهش دهنده آسیب های اجتماعی دانست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۵:۵۵    
150 نخبه قرآنی نوجوان از 6 استان غرب کشور در اردوی سه روزه میهمان همدانی ها هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۵:۲۵    
مدرسه مهربانی گندم تهران در سال 94 باهدف آموزش به کودکان کار و بازمانده از تحصیل در تهران تاسیس شد و تاکنون 500 دانش آموز علاوه بر آموزش از اقدامات مددکاری و حمایتی این موسسه بهره مند شده اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۵:۲۰    
وزیر آموزش و پرورش از تشکیل کارگروه مشترکی برای ایجاد مدارس الگو خبر داد و گفت: اگر بتوانیم در مناطق آزاد، مدارسی در سطح استانداردهای بین المللی بسازیم ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۳    
تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان با پیروزی برابر سوریه در جایگاه نایب قهرمانی رقابت های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا از آن خود کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۳    
4 داور زن کشتی ایران که به تازگی درجه 3 بین المللی را از اتحادیه جهانی دریافت کرده اند در مسابقات کشتی نونهالان قهرمانی آسیا قضاوت می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۳    
کوروش صمد پور متخصص تغذیه و رژیم درمانی از تاثیرات مثبت شیرمادر به سیستم ایمنی بدنی کودک و مقابله با بیماری ها در بزرگسالی اشاره کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۸    
گروهی از شهرک نشینان غیرقانونی صهیونیستی در بخش قدیمی شهر الخلیل، به یک کودک فلسطینی درنزدیکی منزلش حمله کرده و او را به شدت مجروح کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۳    
متأسفانه امروزه برخی مادران شاغل بوده و نگران هستند که شیر دادن به نوزادشان مانعی برای فعالیت های اجتماعی و مانع از حضور آن ها در موقعیت شغلی شان شود ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۸    
رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه گفت: این نهاد روزانه بین 2 هزار کودک درحال آموزش در مهدکودک های شهری و روستایی این شهرستان غذای گرم توزیع می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۸    
هم زمان با اولین روز هفته جهانی شیر مادر نشست چند جانبه متخصصین، ماماها، مشاورین و اعضاء کمیته بیمارستان های دوست دار کودک در یزد برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۳    
این دومین اشتباه بزرگ پزشکی چین در کمتر از یک ماه است. پیش از این، صدها هزار کودک در این کشور با داروی اشتباه واکسینه شده بودند و این خطای عظیم ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۸    
رئیس انجمن صنفی مهد های کودک از فعالیت 800 مرکز مهدکودک دارای مجوز در استان تهران خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۳    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: دومین کتاب گردشگری کودک با رویکرد معرفی جاذبه های همدان به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان آماده توزیع شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۳    
کارشناس شیر مادر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: متاسفانه فقط 40 درصد از شیرخوارانی که به دنیا می آیند تغذیه انحصاری 6 ماهه تولد دارند و تنها 45 درصد مادران تا 2 سالگی به فرزندان خود شیر ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۸    
بهروز غریب پور نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما از رویکرد ضعیف و غیرقابل دفاع مسئولان در حوزه سینمای کودک و نو جوان انتقاد کرد و گفت: من با صراحت در یک جمله حرفم را بیان می کنم ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۸    
متخصص روانشناسی کودک و نوجوان در کردستان، اظهار کرد: این باور که سخت گیری والدین مساوی است با دروغگویی کودک کاملا اشتباه، بدون اعتبار علمی و پشتوانه پژوهشی است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۳    
مقدم آریایی گفت: یکی از اهداف ما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی است نزدیک و هم سو کردن نسل کودک و نوجوان با حال و هوای جنگ، جبهه و فضای معنوی آن دوران طلایی است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۸    
انفجار خمپاره در هرات یک کشته و سه زخمی بر جای گذاشت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۴    
مهدی باقربیگی بازیگر نوجوان فیلم قصه های مجید که اکنون سنین جوانی را سپری می کند از عدم حمایت فعالان سینمایی از نوجوانان گله کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۴    
نایب رئیس دوم کمیسیون قضایی و حقوقی گفت: لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان تفاوت زیادی با لایحه ای که 9 سال پیش تدوین شد، دارد و به نظر می رسد اگر در اجرا موفق باشد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۹    
نویسنده رمان باغ های همیشه بهار درباره نوشتن پیرامون ائمه معصومین (علیهم السلام) می گوید: قرار نیست همیشه از شرور و شرارت بگوییم، این سوی میدان هم معرکه ای است.