شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۷:۳۸Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 14 مرداد 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 2 مرداد 1397 کودک پرس 3 مرداد 1397 کودک پرس 4 مرداد 1397 کودک پرس 5 مرداد 1397 کودک پرس 6 مرداد 1397 کودک پرس 7 مرداد 1397 کودک پرس 8 مرداد 1397 کودک پرس 9 مرداد 1397 کودک پرس 10 مرداد 1397 کودک پرس 11 مرداد 1397 کودک پرس 12 مرداد 1397 کودک پرس 13 مرداد 1397 کودک پرس 14 مرداد 1397 کودک پرس 15 مرداد 1397 کودک پرس 17 مرداد 1397 کودک پرس 18 مرداد 1397 کودک پرس 19 مرداد 1397 کودک پرس 20 مرداد 1397 کودک پرس 21 مرداد 1397 کودک پرس 22 مرداد 1397 کودک پرس 23 مرداد 1397 کودک پرس 24 مرداد 1397 کودک پرس 25 مرداد 1397 کودک پرس 26 مرداد 1397 کودک پرس 27 مرداد 1397 کودک پرس 28 مرداد 1397 کودک پرس 29 مرداد 1397 کودک پرس 30 مرداد 1397 کودک پرس 31 مرداد 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۰    
سنندج میزبان رقابت های جودوی نوجوانان و جوانان دختر کشور شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۶    
آموزش و پرورش قصد داشت دانش آموزان نخبه به طور درستی شناسایی و وارد مدارس استعدادهای درخشان شوند اما در برگزاری آزمون پایه هفتم مدارس سمپاد بی گدار به آب زد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۶    
تهیه کننده بچه مهندس از پیوستن بازیگران جدید به فاز دوم این سریال خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۷    
رسانه های محلی در بنگلادش گزارش دادند که دولت اینترنت تلفن های همراه در سراسر کشور را قطع کرده تا با اعتراضات انبوه دانش آموزان که به سمت خشونت پیش می رفت، مقابله کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۲    
یازدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا به عنوان بزرگ ترین لیگ علمی جهان اسلام از 20 مرداد ماه در تهران آغاز می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۷    
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: درحالی که 60 درصد جمعیت دانش آموری کشور در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند، اما این مقطع با کمبود 119 هزار معلم مواجه است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۷    
عظیم عراقی معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از نحوه پرداختن به سنجش کلاس اولی ها خبر داد و گفت: اطلاعاتی که نوآموز باید برای رفتن به مدرسه بلد باشد، از او پرسیده می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۴۳    
پیشکسوت و قاری بین المللی قرآن کریم گفت: برخی با آغاز شدن جشنواره قرآنی گل های محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم) و فاطمی(سلام الله علیها) فکر نمی کردند این مسابقات از نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۴    
مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: واژگونی سماور آب جوش بر روی کودک 6 ساله منجر به مرگ او شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۴    
شاید با اینکه بخواهیم خود را مقابل شبکه های ماهواره ای قرار دهیم، موافق نباشم، چرا که روحیه و سرشت پاک نوجوانان در جهت حیات طیبه کمک کننده است و اگر برنامه ای با ذائقه نوجوانی تعریف کنیم ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۴    
سری جدید برنامه رسانش به تهیه کنندگی محمودرضا منتظری و با اجرای سینا هوشمندی نژاد به معرفی 40 فیلم برتر ایرانی بعد از انقلاب در حوزه نوجوان می پردازد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۴    
رئیس هیئت وزنه برداری استان البرز از درخشش بانوی نوجوان البرزی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور خبرداد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۴    
سرمربی گلستانی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان برای آغاز اردوی آماده سازی این تیم از 2 فوتبالیست استان دعوت کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۴    
اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان از اواخر هفته جاری در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۹    
دو نوجوان به بهانه برگزاری اردو فوتبال در گرجستان، در آب غرق شده و جان خود را از دست دادند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۹    
بخشدار معمولان از غرق شدن نوجوان 17 ساله کوهدشتی در آبشار افرینه خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۴    
برنامه زمانبندی دیدارهای تیم ملی فوتبال زیر 16 سال بانوان ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۴    
عبدالرضا رئیس هیئت فوتبال استان یزد از سفر بدون مجوز تعدادی از نوجوان فوتبالیست و اتفاق افتادن حادثه تلخی در این سفر خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۴    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارق زورگیر این بار به اتهام آزار و اذیت نوجوان 13 ساله خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۴    
کارشناس مسئول دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کرمانشاه بابیان این مطلب که بهزیستی در وهله اول مدافع حقوق کودک، حقوق والدین و بعد حقوق مهدکودک ها است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۹    
قاتل زینب کودک 8 ساله پاکستانی که اقدام غیرانسانی او جنجال آفرین شده بود به 12 بار اعدام و پرداخت 3میلیون روپیه محکوم شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۹    
داروهای مورد استفاده در زمان بارداری برای پیشگیری از حملات صرع می تواند موجب افزایش ریسک تاخیر در به حرف آمدن کودک شود اما تحقیق جدید نشان می دهد مکمل های اسیدفولیک این خطر را کاهش می دهند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۴    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: بسیاری از آموزه هایی که هر فردی نیاز دارد باید در بازه سنی سه تا چهار سالگی به کودک آموزش داده شود و پلیس نیز می تواند برای آموزش نظم و انضباط اجتماعی در این دوره سنی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۹    
سینمای کودک و نوجوان ایران زمانی به قدری ارج و قرب داشت که بسیاری از چهره های عرصه فیلمسازی دست کم یک بار در این زمینه ذوق آزمایی می کردند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۹    
امید نیاز کارگردان فیلم های کودک و نوجوان از فضای شعارزده و بی عمل مسئولان در این حوزه گله کرد و گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۴    
خودش کودک کار است؛ از 9 سالگی در یک کارگاه کفاشی کار کرده و حالا هم که25 ساله شده، هنوز اهل بازار کفاش هاست ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۹    
فاطمه توکلی سرپرست بهزیستی استان لرستان با مسئولین و مقیمان مرکز خیریه مهر کوثر در شهرستان الیگودرز دیدار و گفتگو کرد و از فعالیتهای این مرکز بازدید نمود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۴    
معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: 77 هزار مدرسه زیر 50 دانش آموز در کشور وجود دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۹    
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری از شهادت چند زن و کودک یمنی خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۴    
یک کودک سه ساله در شهر مشکان از توابع خوشاب به علت خفگی با خربزه جان سپرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۹    
مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: بعد از جنگ به طرف الگوسازی نرفتیم و در بحث آموزش کودک و نوجوانان به طور موثر کار نکردیم ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۴    
بهترین تغذیه برای نوزاد در 6 ماهه اول زندگی شیر مادر است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۳    
در حال حاضر 16 درصد از نوزادان زیر یک سال در استان قزوین خودسرانه شیرخشک مصرف می کنند که 60 درصد از آن به توصیه پزشکان متخصص اطفال است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۳    
رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند از ارائه خدمات رایگان مادر و کودک در مراکز و خانه های بهداشت این شهرستان خبر داد و گفت: روزانه میانگین 5 هزار خدمت در مراکز بهداشتی و درمانی دماوند ارائه می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۸    
حسین زاده گفت: با اینکه مهدویت شعار و اعتقاد ماست اما کار هنری ارزشمند با این مفهوم کمتر دیده می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۳    
یک روانشناس گفت: والدین هلیکوپتری به دلیل اضطراب شدید و نشخوارهای منفی روانی که دارند معمولا تمایل دارند همانند زندگی درون رحمی 9 ماهه ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۳    
دبیر طرح یار تابستانی از اجرای این طرح در 930 مسجد و پایگاه مقاومت خبر داد و گفت: در این طرح به 11 هزار مادر نحوه بازی با کودک آموزش داده می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۸    
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان قزوین با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین گفت: برنامه های کاروان سفیر آفتاب با محوریت تربیت کودک ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۸    
دکتر دولت آبادی با بیان اینکه با توجه به نیاز به نمایشنامه های جدید بر روی استعدادها سرمایه گذاری می کنیم ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۳    
در دوره مدیریت پیشین حوزه هنری کودک و نوجوان طی صحبت هایی قرار بر این شد تا با ذهنیت نگاه جهانی به مذهب تشیع و انقلاب اسلامی طرح هایی از سوی برخی نمایشنامه نویسان در حوزه ادبیات نمایشی دینی و ارزشی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۳    
رمان کودک تمساح غول پیکر از مجموعه داستان های رولد دال در برنامه کتابخوانی با من بخوان کتابخانه فرهنگ سرای فردوس خوانده می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۵۳    
عرشیا نجفی نیا نوجوان زنجانی نخستین سوارکار ایرانی است که موفق شده به رقابت های المپیک راه یابد، سوارکاری که این روزها با تمرینات سخت خود را برای این رقابت ها آماده می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۷    
اولین دوره رقابت های وزنه برداری دختران نوجوان و جوان سراسر کشور با کسب 7 مدال طلا و 2 نقره بانوان کامیارانی در مشهد پایان یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۲    
مجری و بازیگر مجموعه محله گل و بلبل معتقد است سینمای کودک اگر رویا هم می سازد، نباید از حقیقت فاصله بگیرد و جنبه سرگرم کننده آن باید به گونه ای باشد که ذهن را فعال و قدرت ایده پردازی کودک را تقویت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۷    
جشنواره فیلم کودک و نوجوان هر سال بهانه ای می شود برای پرداخت دوباره به این موضوع فراموش شده تا شاید دوباره شاهد رونق سینمای کودک در کشور باشیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۲    
آیین نامه جلوه گاه امید از بخش های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان منتشر شد.