شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۳:۲۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 27 مرداد 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 2 مرداد 1397 کودک پرس 3 مرداد 1397 کودک پرس 4 مرداد 1397 کودک پرس 5 مرداد 1397 کودک پرس 6 مرداد 1397 کودک پرس 7 مرداد 1397 کودک پرس 8 مرداد 1397 کودک پرس 9 مرداد 1397 کودک پرس 10 مرداد 1397 کودک پرس 11 مرداد 1397 کودک پرس 12 مرداد 1397 کودک پرس 13 مرداد 1397 کودک پرس 14 مرداد 1397 کودک پرس 15 مرداد 1397 کودک پرس 17 مرداد 1397 کودک پرس 18 مرداد 1397 کودک پرس 19 مرداد 1397 کودک پرس 20 مرداد 1397 کودک پرس 21 مرداد 1397 کودک پرس 22 مرداد 1397 کودک پرس 23 مرداد 1397 کودک پرس 24 مرداد 1397 کودک پرس 25 مرداد 1397 کودک پرس 26 مرداد 1397 کودک پرس 27 مرداد 1397 کودک پرس 28 مرداد 1397 کودک پرس 29 مرداد 1397 کودک پرس 30 مرداد 1397 کودک پرس 31 مرداد 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۴    
نوجوان یاسوجی موفق به کسب مدال طلای ووشوی قهرمانی کشور شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۱    
هیأت داوران جشنواره دوسالانه فیلم کودک برای کودک (قاصدک) پس از بازبینی و بررسی بیش از 620 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره 50 فیلم را نامزد دریافت این جایزه معرفی کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۲۱    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: خبر مفقودی 6 کودک پاکستانی صحت ندارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۶    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان گفت: 600 کودک کار در شهرستان خرم آباد، بروجرد و دورود شناسایی شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۶    
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از مشخص شدن نتیجه بررسی پزشکی قانونی از کودک پنج ساله مرندی خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۱    
سیدهادی سجادی معاون امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران از اجرای طرح کوا در 1000 مدرسه کشور خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۵۶    
50 ناظر مهدهای کودک فارس با هدف ارتقا سطح علمی خود و سطح کیفی مهدهای کودک فارس در دوره آموزشی شرکت کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۵۶    
تا حرف کودک کار می شود، لباس های از سکه افتاده گل وگشادشان به خاطرمان می آید. ذهنمان می دود دنبال برگه های فال و دسته های گلی که از پشت شیشه های دودگرفته خودروها تعارفمان می کنند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۰    
دور جدید تمرینات تیم ملی نوجوانان از بعدازظهر جمعه در مجموعه ورزشی یزدان آغاز شد و ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۵    
ملی پوشان نوجوان در یک دیدار درون اردویی روز دوشنبه به مصاف تیم بزرگسالان بادران می روند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۰    
سلسله جلسات تربیتی محفل ماهیانه زیارت امین الله با موضوع راه های نفوذ در قلب جوان و نوجوان در قم برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۰    
معاون سیاسی انتظامی فرماندار قرچک گفت: از ظرفیت هکرهای نوجوان قرچکی در کنترل فضای مجازی استفاده می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۵    
دو نوجوان بوکانی در دو حادثه جداگانه در دو رودخانه ساریقامیش و کانی کوزله جان باختند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۵    
هوشنگ مرادی کرمانی و کتابخانه های سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بار دیگر از سوی کانون به عنوان نامزدهای جایزه آسترید لیندگرن معرفی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس هیات جودو، جوجیستووکوراش خراسان رضوی از درخشش دختران نوجوان استان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 4 برنز در رقابتهای قهرمانی کشور کردستان خبرداد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: تیم هیات هندبال نوجوانان دختر شهر شبانکاره به مقام قهرمانی استان بوشهر که دراین شهرستان جریان داشت، رسیدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۰    
نفرات برتر و دانش آموزان نخبه کشور در چهارمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی معرفی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۰    
اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال دختران نوجوانِ زیر 16 سال در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود و 6 فوتبالیست خراسانی هم درکنار دیگر بازیکنان به تمرین می پردازند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فیلم های منتخب سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان به صورت همزمان در گیلان اکران خواهند شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۳۴    
اعضای بدن نوجوان مرحومه فاطمه قضاوتی فرزند علی اصغر یکی از نوجوانان مقیم سرکلاته خرابشهر به چند بیمار جانی دوباره بخشید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۹    
نهمین دوره از طرح آموزشی-تربیتی قاریان ممتاز نوجوان و جوان قرآن کریم (اُسوه) با حضور 55 قاری آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۴    
در اثر انفجار مواد محترقه دست ساز ساختمان یک گاوداری در اسلام آباد درچه تخریب و دو نوجوان دچار سوختگی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۴    
“فرشاد حسن نژاد” نوجوان 19 ساله روز جمعه بر اثر شنا در سد حسنلو غرق شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۹    
لاک پشت پرنده فهرست جدیدی از بهترین کتاب های ادبیات کودک و نوجوان در 6 سال اخیر را منتشر کرده است که در بین آن 4 عنوان از رمان های کانون پرورش فکری هم دیده می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۴    
کارگاه آموزشی تصویرگری کتاب کودک و نوجوان با حضور نرگس محمدی برنده سیب طلایی بیست و ششمین جایزه تصویرگری براتیسلاوا در کرمان برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۹    
دومین دوره کارگاه آموزشی مربیان جام باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان استان قم با عنوان ترویج رویدادهای کتابخوانی در تالار گنجینه مجتمع فرهنگی دنیای کتاب قم، روز شنبه آغاز به کار کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۴    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح ‘ایران مهارت’ با هدف افزایش مهارت دانش آموزان متوسطه در تمام استانها اجرا می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۵۴    
یادداشتی با موضوع ‘شنل قرمزی در اهواز’ به قلم ابراهیم مکوندی، کارشناس روابط عمومی الکترونیک و روانشناس کودک و نوجوان منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۹    
پرستو باقری از سمنان قهرمان مسابقات تکواندو بانوان ناشنوای کشور شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۳۹    
طاهری با نشان طلا بر سکوی قهرمانی سیزدهمین دوره مسابقات جودوی بانوان نوجوان کشور ایستاد و دلاکه به نخستین دوره اردوی تیم ملی ورزش زورخانه ای ایران دعوت شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۹    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از سقوط یک دختر نوجوان در چاه خبر داد و گفت: با حضور به موقع تکنسین های اورژانس این دختر از مرگ حتمی نجات یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۴    
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری چمگردان گفت: نوجوان حدودا 14 ساله نجف آبادی به دلیل بی احتیاطی و ورود به آب های دریاچه مصنوعی مجموعه تفریحی قایقرانی ذوب آهن اصفهان دچار حادثه شد و جان خود را از دست ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۸    
گاهی خستگی و سختی و گرفتاری از در و دیوار روحمان بالا می رود. گاهی فکر می کنیم چه قدر بدبختیم. گاهی فکر می کنیم خوش بختی خیلی خیلی خیلی از ما دور است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۳    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان گفت: نوجوانی که با استفاده از خط تلفن همراه یکی از بستگان خود اقدام به مزاحمت تلگرامی و توهین کرده بود دستگیر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۷    
مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: تاکنون 735 پرونده سلامت برای کودکان کار در تهران تشکیل شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۷    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: دهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی از 29 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۰۰    
اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوان کشور چند روزی به میزبانی اصفهان در حال برگزاریست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۶:۵۰    
مدیر آموزش و پرورش دشتی گفت: در جشنواره نوجوان خوارزمی دو دانش آموز دشتی حایز مقام اول کشوری شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۷    
رییس دادگستری شهرستان مرند گفت: پیرو انتشار خبر کودک آزاری در فضای مجازی در شهرستان مرند دستورات قضایی در خصوص دستگیری مرتکب صادر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۷    
سی ان ان در گزارشی اعلام کرد که بمبی که جان 40 کودک یمنی را در صعده یمن گرفت، ساخت آمریکا بود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۷    
مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی از کودک آزاری در روستای مرند توسط پدری معتاد خبر داد و گفت: این پدر هم متواری شده و کودک به بهزیستی منتقل شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۷    
ایالات متحده همچنان صدها کودک مهاجر را در مراکز نگهداری، زندانی کرده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۲    
سودان از سال 1394 شمسی به طمع دریافت کمک های مالی، شماری از نیروهای نظامی خود را برای کمک به عربستان در تجاوز به یمن اعزام کرد اما از همان روزهای نخست ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۲    
رییس نهاد کتابخانه های عمومی خوی با اشاره به برگزاری سلسله نشست های کتابخوان ویژه کودکان و نوجوانان با اهداف ایجاد فضای مفرح و به منظور انس بیشتر با کتاب و مطالعه گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۷    
مسئول دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان گفت:برنامه های جنبی جشنواره سی و یکم فیلم های کودکان و نوجوانان با محوریت چهارباغ برگزار می شود و تلاش می کنیم آیین افتتاحیه جشنواره نیز ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۷    
رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: تصادف خودروی تریلی کشنده با سواری ماتیز 2 کشته برجای گذاشت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۷    
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: مسائل مربوط به اختلافات خانوادگی و کودک آزاری بیشترین مراجعات اورژانس اجتماعی بهزیستی این استان است که از سوی کارشناسان این اورژانس خدمات لازم به آنها داده می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۷    
روز پنجشنبه ارجاع یک بیمار بدحال به بیمارستان خصوصی در شهر پردیس بهانه ضرب وشتم تکنسین های اورژانس و توقیف 2 ساعته آمبولانس 115 شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۷    
رئیس مرکز ملی فرش ایران با یادآوری اهمیت و جایگاه فرش دستباف ایران در داخل و خارج کشور، از برنامه آموزش هنر-صنعت فرش در مهدهای کودک خبر داد و گفت: در صورت تامین بودجه ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۷    
برای نظم پذیر کردن نوجوان، روشی موفق است که با وجود دادن آزادی عمل به او برایش محدودیت های منطقی ایجاد کند. اگر می خواهید فرزندتان را عادت دهید که ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۲    
اوضاع نوجوانان در هر کشوری و سرزمینی طبق فرهنگ و رسومشان متفاوت است و هر کدام به طریقی اوقات فراغت خود را سپری می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۷    
رئیس کمیته پایه و استعدادیابی هیات فوتبال یزد می گوید: چهار هزار نفر از نونهالان و نوجوانان این استان در 21 مدرسه فوتبال و فوتسال جذب و ساماندهی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۲    
مدیر طرح اسوه از برگزاری نهمین دوره طرح آموزشی – تربیتی قاریان ممتاز نوجوان و جوان قرآن کریم از تاریخ 26 مرداد تا 7 شهریورماه در تهران خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۷    
آرش تقوی، روانشناس اجتماعی به لزوم انسجام ساختاری در فیلم نامه های کودک و نوجوان اشاره کرد و مشاوره های روانشناسی را نیاز مهم تولید فیلم ها در این حوزه دانست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۲    
جشنواره فیلم کودک و نوجوان هر سال بهانه ای می شود برای پرداخت دوباره به این موضوع فراموش شده تا شاید دوباره شاهد رونق سینمای کودک در کشور باشیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۷    
مدیر اجرایی سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با بیان اینکه جشنواره باید به صورت هوشمندانه شبکه سازی و جریان سازی کند، گفت: انتظار می رود پس از برگزاری سی و یک دوره این جشنواره ...