سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۸:۳۰Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 1 مهر 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 31 فروردین 1394 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 1 مهر 1394 پارسینه 2 مهر 1394 پارسینه 3 مهر 1394 پارسینه 4 مهر 1394 پارسینه 5 مهر 1394 پارسینه 6 مهر 1394 پارسینه 7 مهر 1394 پارسینه 8 مهر 1394 پارسینه 9 مهر 1394 پارسینه 10 مهر 1394 پارسینه 11 مهر 1394 پارسینه 12 مهر 1394 پارسینه 13 مهر 1394 پارسینه 14 مهر 1394 پارسینه 15 مهر 1394 پارسینه 16 مهر 1394 پارسینه 17 مهر 1394 پارسینه 18 مهر 1394 پارسینه 19 مهر 1394 پارسینه 20 مهر 1394 پارسینه 21 مهر 1394 پارسینه 22 مهر 1394 پارسینه 23 مهر 1394 پارسینه 24 مهر 1394 پارسینه 25 مهر 1394 پارسینه 26 مهر 1394 پارسینه 27 مهر 1394 پارسینه 28 مهر 1394 پارسینه 29 مهر 1394 پارسینه 30 مهر 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۹    
تیر ماه سال جاری مرد سیاهپوشی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران خواستار رسیدگی به اشتباه بیمارستان برای تحویل جسد پسر درگذشته اش شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۷    
رئیس پلیس فتای سیستان و بلوچستان گفت: دو دانشجوی زاهدانی که اقدام به ایجاد پروفایلی به نام استاد خود برای نشر اکاذیب در فضای مجازی تشکیل داده بودند، دستگیر شدند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۴    
فرهاد ظریف طی صحبتی به انتقاد از سرمربی تیم ملی والیبال پرداخت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۴    
بازیکن سابق تیم ملی برزیل هر روز دعا می کند تا بلاتر به دلیل رسوایی دستگیر شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۶    
خبرگزاری خبرآنلاین در یادداشت روز چهارشنبه، رفت و آمد هیاتهای اقتصادی از کشورهای مختلف را نشانه قوی برای پایان یافتن تحریم دانست و تاکید کرد که باید به فکر تقویت زیرساختها بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری خبرآنلاین در یادداشت خود به مناسبت هفته دفاع مقدس، با مرور خاطرات یکی از نویسندگان که به اتفاق خانواده اش از نزدیک درگیر جنگ بود، تاکید کرد که آمادگی برای دفاع اصلی لازم است اما نباید ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۰    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: طبق رای مرجع قضایی یک متصرف اراضی منابع طبیعی به ممنوعیت اقامت به مدت دو سال در این استان محکوم شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۱    
فردی در مدت سه روز از یکی از خطوط تلفن همراه در کرمان 741 بار مزاحمت تلفنی برای خطوط 115 ایجاد کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۲    
معاون مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه کارت هوشمند سوخت به هیچ عنوان از رده خارج نمی شود گفت: مرحله نخست طرح ملی عرضه نفت و گاز براساس پیمایش با موفقیت انجام شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۳    
مصرف بنزین شهر تهران در هفته منتهی به 27 شهریورماه امسال به حدود 101 میلیون لیتر رسید.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۴    
کیک تولد 75 سالگی "محمدرضا شجریان"
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۷    
روزنامه آرمان در شماره چهارشنبه یکم مهر در تشریح تیتر یک نوشت: نیویورک تعظیم می کند به مجتهد ایرانی که فقیه است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۹    
چندی پیش 150 شیء تاریخی از موزه ی بهبهان سرقت شد. هر چند این آثار به موزه بازگردانده شد اما شرح ماجرا روشن می کند که آثار موزه ها در چه شرایطی نگهداری می شوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۶    
موزه مطبوعات ایران، گنجینه ای گران بها که قرار بود تاریخ دیرینه نشریات کشور را به نمایش بگذارد کمتر از5 ماه عمر نکرد و درهای بسته آن سوژه ای بلند مدت برای اصحاب رسانه شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۰    
در پی اعلام هشدار بمب گذاری در ساختمان پارلمان فدرال بلژیک، این ساختمان صبح چهارشنبه تخلیه شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۴    
موسوی مدافع تیم ملی والیبال ایران به همراه سپاستین سول آرژانتینی عنوان یکی از بهترین مدافعان مسابقات را کسب کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۰    
چگونه باید در خانه از فردی که به پارکینسون مبتلا شده مراقبت و پرستاری کرد تا وضعیت او دیرتر رو به وخامت بگذارد و خود او نیز دچار مشکلات کمتری شود؟ در ادامه این نوشتار توضیحات بیشتر در این باره را ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۰    
عادل فردوسی پور در حال تدریس
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۲    
فرماندار مهران گفت: در این خصوص منتظر اعلام نظر طرف عراقی هستیم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۹    
در مراسم افتتاحیه این مسجد که بزرگ ترین مسجد اروپا است رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز حضور داشتند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۱    
بازار کار ایران سرزمینی عجایب...، ...، اگر تا چندی دیگر به چنین آگهی استخدامی برخورد کردید، اصلا تعجب نکنید چون هم اکنون انبوهی از تحصیل کرده های دانشگاه های معتبر کشور پس از سال ها درس خواندن به جمع ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۴    
طواف کعبه در مسجد الاحرام
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۸    
پژوهشگران در تحقیقات اخیر خود با تصویربرداری از مغز دریافتند که ساختار مغزی افراد پرخاشگر و خشن با ساختار مغزی افراد معمولی متفاوت است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۴    
آخرین باری که تمرکزتان آنقدر بالا بود که زمان از حرکت ایستاد، کی بود؟ ورزشکاران به این مرحله ذهنی تجربه شیفتگی می گویند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۴    
در حالی که پناهجویان در سرپناه موقت، شب را سپری می کنند، کودک سوری مشغول بازی با بادکنک اش است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۴    
اگر گودی چشم، کبودی، چروک دور چشم و... دارید، در این مقاله با 12 ترفند 100 درصد طبیعی و فوق العاده مؤثر برای جوان و جذاب کردن چشمان تان آشنا می شوید:
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۰    
یکی از درمان های غیرعلمی در MS، زنبوردرمانی است که به گفته متخصصان مغز و اعصاب نه تنها موجب بهبودی نمی شود بلکه افزایش فعالیت بیماری را نیز در پی دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۰    
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن هشدار در خصوص مضرات فراوان قلیان از آسیبی جدید خبر داد که برخی افراد سودجو هنگام سرو قلیان به آن مواد روان گردان همچون شیشه اضافه می کنند .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۷    
در پی موفقیت یک پروتئین جلبکی برای درمان نابینایی در موش ها، دانشمندان دانشگاه ایالتی وین اکنون توانسته اند مجوز کارآزمایی بالینی این رویکرد انقلابی را بر روی انسان ها دریافت کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۴    
حملۀ جنگنده های ائتلاف موسوم به ضد داعش به یک کارگاه تولید گاز کلر گروه تروریستی داعش منجر به انتشار این گاز سمی در شهر موصل و آسیب دیدگی ده ها شهروند عراقی شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۴    
فصل پاییز با تغییرات بسیاری در جلوه های طبیعت و الگوی زندگی مردم همراه است. تا به حال توجه کردیده اید که با تغییر رنگ برگ سبز درختان به زرد ، نارنجی و قرمز ، رنگ میوه و سبزی ها نیز پاییزی می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۴    
از حدود 6 ماهگی که کودک آغاز به ادای سخنانی نامفهوم می کند، شما می توانید او را یاری کنید که مخاطب خوبی باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۱    
یک متخصص طب سنتی گفت: مشکلات پوستی در پاییز بیشتر می شود به دلیل اینکه مزاج فصل سرد و خشک است و این خشکی فصل عامل بروز بیماری های پوست مانند خارش است که چرب کردن بدن با روغن بنفشه با پایه بادام شیرین ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۸    
گروهی از محققان با انتشار جدیدترین مطالعات شان در Journal of the American College of Cardiology اعلام کردند که بعید است فعالیت جنسی باعث افزایش خطر حمله های قلبی برای افراد مبتلا به بیماری قلبی شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۸    
بر اساس گزارش های محققان دانشگاه کالفرنیا، رضایت خانم ها از رابطه جنسی شان از 40 سالگی به بعد بیشتر می شود. متخصصان معتقدتد این اتفاق دلایل خاصی دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۸    
امروزه خیلی از پدران و مادران، و معلمان و مربیان می گویند که اولین پایه تحصیلی کودک، مهد کودک است. تا 30 سال پیش، مهد کودک مساوی بود با نقاشی کردن و خمیربازی و کارهایی شبیه به آن ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۱    
پختن و حرارت دهی مناسب به برخی از سبزی ها باعث افزایش ارزش تغذیه ای مواد موجود در آن ها می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۱    
مرد هندی بساط تنباکوی جویدنی اش را می پوشاند. ماموران شهرداری در حال گندزدایی اطراف با دود هستند. به این وسیله از تولیدمثل حشرات جلوگیری می کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۵    
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در آیین گشایش مسجد جامع مسکو با تاکید بر اهمیت نقش مسلمانان در جامعه چند مذهبی این کشور، گفت: فرموده قرآن برای سبقت گرفتن در کار نیک آموزه ای برای همه ما است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۲    
یک مهاجر ایرانی پس از اینکه وارد ایستگاه پلیس در شهر منچستر انگلستان شد و ادعا کرد چون از منچستر سیر شده است می خواهد به ایران برگردد دستگیر شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۶    
روسیه به آمریکا برای طرح ارسال 20 بمب اتمی تاکتیکی در آلمان برای نگهداری در یک پایگاه نظامی واکنش نشان داد و اعلام کرد: مسکو اقدام لازم را برای پاسخ به واشنگتن با هدف احیای توازن قوا انجام خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۲    
منتظر ماندن مردم مقابل فروشگاههای اپل برای رسیدن به اولین آیفون جدید قابل عرضه در این فروشگاه موضوع تازه ای نیست و اپل قصد دارد به این مسئله خاتمه دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۹    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری به عراق خودداری کرده و در غیراینصورت جداً از سفرهای غیرکاروانی و شخصی اجتناب کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۹    
تیم های آمریکا و لهستان با کسب مدال های طلا و نقره جواز حضور در المپیک 2016 برزیل را بدست آوردند و تیم ملی والیبال ایران نیز در این مسابقات هشتم شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۰    
جانشین معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح از تولید تسلیحات نقطه زن در نیروی هوایی ارتش و بهینه سازی جنگنده های اف14 و اف 4 در این نیرو خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۳    
با وجود صدور حکم قضایی، خریدار آلومینیوم المهدی و هرمزال با استفاده از قرارداد، درصدد تصرف کرسی مدیریت بود و با ورود به شرکت، برای تکمیل فرآیند تصاحب ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۷    
کمال خرازی با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک پس از برجام تاکید کرد که مسلما با توجه به تغییری که در فضای بین المللی نسبت به ایران صورت گرفته است استقبال خیلی خوبی را از این سفر شاهد خواهیم بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۷    
رئیس کمیته فوتسال گفت: صانعی به عنوان مشاور فنی همراه تیم ملی فوتسال بانوان به مالزی سفر کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: با وجود اینکه هر ساله برای افزایش پذیرش دانشجویان تلاش می شود اما منابع لازم برای خوابگاه، امکانات رفاهی و حتی تغذیه دانشجویان تخصیص داده نشده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۲    
آیت الله سیداحمد علم الهدی درباره احمدی نژاد می گوید: احمدی نژاد در دولت دهم زاویه ای با ولایت پیدا کرد و برنامه قدرت محوری به وی دست داد، یک مرتبه همه مسائل را در شعاع قدرت خود دید ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۵    
قسمت های جدید از مجموعه کلاه قرمزی در عیدهای قربان و غدیر به روی آنتن می رود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۶    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر برخورد با متخلفان زمین خواری، گفت: استان تهران بیشترین آمار زمین خواری را به خود اختصاص داده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۷    
کسب و کارهای امریکائی به دلیل اشتباهاتی که در جلسات کاری شان مرتکب می شوند، سالیانه چیزی نزدیک به 37 میلیارد دلار ضرر می کنند. اما استیو جابز خوب مراقب بود تا اپل جزو این کمپانی ها نباشد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۱    
نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور رییس جمهور
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۳    
برای پیگیری جدیدترین اخبار و عکس های "سریال شهرزاد" اینجا را کلیک کنید.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۰    
مجوز پخش چهار قسمت از سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی توسط وزرات ارشاد صادر شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار سفیر آلمان در تهران با بیان این که ایران از حضور سرمایه گذاران آلمانی در این کشور استقبال می کند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۲    
مدیر اجرایی برج آزادی بابیان اینکه برج آزادی تهران ترک نخورده گفت: این خبر صحت ندارد و دروغ است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۰    
در این بسته، موقعیت، امکانات، اعتبار و شرایط این پروژه ها مشخص شده است از چندین هتل 5 ، 4 ، 3 ستاره تا برخی مناطق نمونه گردشگری که توجیه اقتصادی دارند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۰    
مصرف میوه و سبزیجات غیرنشاسته ای موجب می شود فرد افزایش وزن کمتری داشته باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۷    
این زبان شناس می گوید شرکت های انرژی، شرکت های بازرگانی و سرمایه گذاران امریکایی مایلند وارد بازار ایران شوند اما قدرت دولتی مانع حضور آن ها در این بازار است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۷    
اتوبوس مذکور برابر اطلاعات اولیه متعلق به تعاونی 6 تهران و حامل 40 مسافر از مبدا تهران به سمت قم در حال حرکت بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۱    
همزمانی هفته دفاع مقدس با عید سعید قربان، عمده فیلم های روزهای پایانی هفته را در دو ژانر جنگی و کمدی قرار داده است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۸    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، از اجرای قانون دریافت مالیات برخانه های خالی از سکنه از ابتدای سال 95 خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۴    
شیخ علی تهرانی در سال 1374 به ایران بازگشت
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۲    
لاک زدن مداوم و استفاده همیشگی از لاک پاک کن ها موجب ورقه ورقه شدن و شکنندگی صفحه ناخن می شود و برای سلامت ناخن ها مضر خواهد بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۲    
سیدتقی نوربخش در حاشیه دوازدهمین کنگره یبن المللی بیهوشی، مراقبت های ویژه و درد درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات تامین اجتماعی به نظام سلامت اظهار کرد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۲    
غلامرضا تاجگردون عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در تازه ترین پست اینستاگرامی اش به منتقدان برجام اشاره کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۹    
یک روزنامه آمریکایی با استناد به یک نظرسنجی انجام شده در پایگاه اینترنتی نیویورک تایمز مدعی شد توافق هسته ای آمریکا با ایران به محبوبیت اوباما لطمه زده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۹    
رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران با تشریح مرگ مادر باردار جاسکی گفت: به دلیل تمام شدن ماموریت متخصص بیهوشی و عدم حضور وی در آن مرکز مربوطه مادر بارداری جان خود را از دست داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۶    
روابط عمومی همراه اول باز هم درباره پرسشهای مخاطبان سرویس مشکلات پاسخ داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۶    
اندیشمند معروف آمریکایی، ایران به علت تسلیم نشدن درمقابل آمریکا، هدف خصومت قرار گرفته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۰    
هنوز چشمان دخترک معصوم در انتظار یافتن پدر و مادر واقعی اش اشک بار است؛ دختر کوچکی که دو سال قبل تصویرش در قاب دوربین خبرنگار خراسان نقش بست تا شاید او نیز آغوش گرم پدر و مهر مادر را حس کند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۷    
کتاب "آیا ظهور نزدیک است؟" تألیف محمدعلی کریمی مدیر عامل فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) است که در انتشارات سیمای خورشید وابسته به این مجموعه به چاپ رسیده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۴    
زن و شوهر جوان که دختر چهارساله شان برای جراحی دندان بیهوش و به اتاق عمل منتقل شده بود، فکر نمی کردند این جراحی ساده به قیمت جان دختر شان تمام شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۹    
سارا شاهی زن زیبای ایرانی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۹    
کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با برج آزادی، سمبل پایتخت عکس یادگاری نگرفته باشد. سمبلی که این روزها به دلیل مدیریت های چندگانه و سلیقه ای حال و روز خوشی ندارد و درحال پیوستن به خاطره هاست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، سیاست های شرارت آمیز استکبار در ایجاد گرفتاری های بزرگ برای امت اسلامی در منطقه و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی و اهانت مکرر به حریم مسجد الاقصی را مساله اول همه مسلمانان ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۰    
ناسا قصد دارد به منظور بررسی آثار حیات باستانی کشف شده در مریخ طی یک پروژه، نمونه سنگ هایی که مریخ نورد 2020 جمع آوری کرده را اوایل سال 2022 به زمین منتقل کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۴    
فصل گذشته محسن بنگر به خاطر یک کارت زرد سختگیرانه در بازی با گل گهر سیرجان از مسابقه با ذوب آهن در جام حذفی محروم شد و امسال همین اتفاق برای مهدی طارمی رخ داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰    
تتلو تصویری از پدرش را منتشر کرد و نوشت : خدایی مرد بود
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۵    
پدر همسر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، ساعتی پیش در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۲    
به نظر می رسد ایران خودرو از طریق باقی ماندن پول مردم در حسابهای خود سود کلانی را به جیب می زند و بدون شک برنده این معامله این گروه خودروسازی است که با آزار و اذیت مشتریان خود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۸    
آیت الله شربیانی از نزدیکترین شاگردان علامه طباطبایی دار فانی را وداع گفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۵    
دکتر قاسمی گفت: کم تحرکی ،تغذیه نامناسب ،ماشینی شدن ، دخانیات ،افزایش فشار خون ،چربی خون و بیماری دیابت از جمله علل افزایش بیماریهای قلبی و در صورت تشخیص و درمان دیرهنگام علت مرگ و میر جوامع امروزی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۲    
مراسم رژه نیروهای مسلح در روز اول هفته دفاع مقدس صبح امروز سه شنبه با حضور یگانهای نظامی در جزیره قشم برگزار شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۵    
بختیار رحمانی متولد 1 مهر 68 است که وارد بیست و هفتمین سال زندگی اش شد.سروش رفیعی و شجاع خلیل زاده در جشن تولد بختیار رحمانی شرکت کردند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۶    
عکس اکبرعبدی در نقش جدید در محله گل و بلبل منتشر می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۳    
رویترز با اشاره به سرمایه گذاری میلیون ها دلاری شرکت بزرگ داروسازی نووو نوردیسک در ایران نوشت: این غول داروسازی به گروه کوچک شرکت های اروپایی که قراردادهای قطعی خود با ایران را اعلام کرده اند، پیوست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۸    
وعده خروج از رکود در نیمه دوم سال
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امسال زایران اربعین از مرز بین المللی مهران بدون ویزا به عتبات عالیات مشرف می شوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۵    
تذکر روز دوشنبه 12 نماینده نزدیک به جبهه پایداری به وزرای ارشاد و اطلاعات درباره نفوذ صدهانفر از افراد مرتبط با دستگاه های جاسوسی هلند، نروژ و انگلیس در رسانه هایی که زنجیره ای می نامیدند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۹    
د اشتیم با اسحاق قد م می زد یم. د رد د ل می کرد و مد ام غر می زد . می گفت: د کتر همه اش تقصیر شما بود . از روز اول به من نامه زد ین گفتین برو با این د انه د رشت ها برخورد کن، از همون موقع شروع شد .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۳    
مردم سراسر ایران در بامداد روز دوشنبه ششم مهرماه می توانند به تماشای یک ماه گرفتگی کلی بنشینند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۵    
یاسر احمد این شانس را داشت که در 30می 2015 وارود کعبه شود و تعدادی عکس از داخل کعبه بگیرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۸    
سرعت بالای راننده کم سن و سال در همدان جان دو زن را گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۲    
رئیس جمهور پرسش مهر امسال را درباره ی فرصت های تازه پیش روی کشور پس از توافق هسته ای مطرح کرد
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۳    
قیمت بنزین در این کشورها با محاسبه دلار3400تومان به شرح زیر است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۰    
سال تحصیلی 9594 صبح امروز اول مهر سال 94 در تمام مدارس کشور آغاز شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۷:۳۳    
متاسفانه این روزنامه در قالب پرسشهای خود که حاوی اطلاعات وفرضیات کذبی است سعی در تحریک مصاحبه شونده برای توهین وتخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی داشته است ودر این راه از تطهیر سازمان جنایتکار وتروریست ...
  • ۱