چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۰:۵۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 22 مهر 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 31 فروردین 1394 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 1 مهر 1394 پارسینه 2 مهر 1394 پارسینه 3 مهر 1394 پارسینه 4 مهر 1394 پارسینه 5 مهر 1394 پارسینه 6 مهر 1394 پارسینه 7 مهر 1394 پارسینه 8 مهر 1394 پارسینه 9 مهر 1394 پارسینه 10 مهر 1394 پارسینه 11 مهر 1394 پارسینه 12 مهر 1394 پارسینه 13 مهر 1394 پارسینه 14 مهر 1394 پارسینه 15 مهر 1394 پارسینه 16 مهر 1394 پارسینه 17 مهر 1394 پارسینه 18 مهر 1394 پارسینه 19 مهر 1394 پارسینه 20 مهر 1394 پارسینه 21 مهر 1394 پارسینه 22 مهر 1394 پارسینه 23 مهر 1394 پارسینه 24 مهر 1394 پارسینه 25 مهر 1394 پارسینه 26 مهر 1394 پارسینه 27 مهر 1394 پارسینه 28 مهر 1394 پارسینه 29 مهر 1394 پارسینه 30 مهر 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۳    
اگرچه سازمان تنظیم مقررات به عنوان نهاد ناظر بر کار اپراتورهای موبایل به شمار می رود، اما به نظر می رسد در رسیدگی به مشکلات اپراتورها از سوی این نهاد انعطاف بیش ازحدی زیادی صورت می گیرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۵    
حدودا یک هفته قبل بود که سینماژورنال برمبنای یک ویدیوی کوتاه که در صفحه اجتماعی هنرمندی محیطی به نام “متیو سیلور” منتشر شده بود، پیش بینی این را کرد که وی با گلشیفته فراهانی ازدواج کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۲    
عصر امروز در جلسه هئیت دولت دکتر روحانی از علی اکبر صالحی به دلیل اتفاقات پیش آمده در مجلس دلجویی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۲    
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیأت رئیسه مجلس در نطقش گفت: دیروز روز خوبی برای مجلس شورای اسلامی نبود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۱    
وزیر خارجه آمریکا می گوید در زمان تصدی ریاست کمیته روابط خارجی سنا بدین نتیجه رسیده بود که رهبران ایران آماده مذاکره درباره برنامه هسته ای هستند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۲۱:۳۱    
علیرضا حقیقی از آنالیز فنی برنامه نود درباره گل های مشابهی که تیم ملی می خورد، ناراحت شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۲    
مهدی ترابی موفق شد در بازی ژاپن هم گل بزند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۲۰:۴۱    
پریوش نظریه در جلسه ای با برخی از مسئولان شهری تهران پاسخ سوالاتی را گرفت که درباره ی عملکرد شهرداری در خندوانه مطرح کرده بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۱    
یکی از علل عصبانیت ، عوامل ارثی و مسائل فیزیولوژیکی است .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۱    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از جریمه اپراتورهای موبایل در صورت تمدید بسته های اینترنتی مشترکان، بدون اطلاع رسانی قبلی، خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۵    
به گزارش پارسینه، "امید کردستانی" مدیر اجرایی توئیتر شد. امید کردستانی پیش از این از مدیران ارشد اجرایی گوگل بود. کردستانی که ایرانی الاصل می باشد از جمله مدیران موفق آی تی در سطح جهان است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۷    
ابرستاره پرتغالی فوتبال جهان اعلام کرد رویایش بازنشستگی در رئال مادرید است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۶    
رییس سازمان بهزیستی با اشاره به زنانه شدن آسیب های اجتماعی گفت: جمعیت زنان سالمند بیشتر از مردان سالمند بوده و باید این مسئله به عنوان معضل در نظام برنامه ریزی مطرح شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۷    
رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: هر چند اکنون تعداد سالمندان کشور کمتر از کشورهای توسعه یافته است، اما سرعت پیر شدن در ایران فوق العاده بالا است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۶    
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران از فعالیت 160 واحد توزیع کننده و فروشنده غیرمجاز سموم کشاورزی خبرداد و گفت: در راستای ساماندهی مصرف سموم کشاورزی درکشور ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۱    
تاریخ کهن این سرزمین گواهی می دهد ایرانیان از دوره باستان به استخراج طلا مبادرت می ورزیدند و وجود نامهای قدیمی نظیر زرکوه، زرمهر ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۳    
سالانه چند خودرو در آلمان به سرقت می روند؟ کدام خودروها بیشتر مورد علاقه سارقان هستند؟ در کدام ایالت ها سرقت خودرو افزایش یا کاهش داشته است؟ گزارش تصویری به همراه جدید ترین آمار از سرقت خودرو در ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۶    
دلواپسان، ایستگاه به ایستگاه در تعقیب 'برجام' هستند تا بلکه بتوانند در جایی آن را شکار کنند و از پا بیندازد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۱    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه ماکسیما با موتورسیکلت در خیابان شریعتی خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۶    
فرمانده ی انتظامی استان البرز از دستگیری یک روانشناس قلابی در شهرستان فردیس خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۷    
کمک ظریف به وزیر خارجه اندونزی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۷    
سازمان هدفمندی یارانه ها زمان واریز یارانه مهرماه را اعلام کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۹    
شورای نگهبان در جلسه روز چهارشنبه خود طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام را تایید کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۹    
نمایی از کلاس درس شلوغ محمدرضا شفیعی کدکنی در دانشگاه تهران، به تاریخ 94.7.21
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۶    
در پی نقل مطالب غلط و خلاف واقع مبنی بر نقش مستقل برخی مسئولین دفتر مقام معظم رهبری در روند رسیدگی قانونی طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۶    
رستوران چینی در شیخ نشین دوبی اقدام به عرضه خاویار همراه با تزیین طلا کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما تکفیری ها را در عراق و سوریه دفن خواهیم کرد و به جهان ثابت خواهیم کرد که اسلام جای فریب و توطئه نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۲    
نمایی از کلاس درس شلوغ محمدرضا شفیعی کدکنی در دانشگاه تهران، به تاریخ 94.7.21
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۶    
بعد از وجود تبلیغاتی برای فروش کلیه، این بار شاهد انتشار تبلیغاتی مبنی بر فروش قرنیه چشم هستیم؛ اقدامی که اگرچه از سوی وزارت بهداشت غیرقانونی اعلام شده و تکذیب می شود اما همچنان روی دیوار بیمارستان ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۶    
دبیر انجمن قطعه سازان خودرو با بیان اینکه رکود اقتصادی در این صنعت هم تاثیرگذاشته است ، گفت : البته بعید است قیمت خودرو کاهش یابد و اگر عده ای می خواهند قیمتها کاهش یابد باید برای کاهش هزینه تمام شده ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۳    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک روز پس از تصویب جزئیات برجام در مجلس، ویدئویی از یک پایگاه موشکی در دل کوه را در تلویزیون منتشر کرد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۲    
به صورت خیالی مرا کارمند صداوسیما فرض کرده و به صوروت خیالی هم اقدام به اخراج کرده اند در حالیکه من هرگز کارمند یا کارشناس صداوسیما نبوده ام این خبر کذب را انتشار داده اند!!!!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۱    
هنگام خستگی و خواب آلودگی چای بهتر شما را سرحال می آورد یا قهوه؟ اگر جزء طرفداران چای هستید، یک نوید برایتان داریم؛ ما به شما استخوان های سالم و مستحکم را مژده می دهیم!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۱    
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای از هواداران دعوت کرد، روز جمعه برای همراهی با سرخپوشان و گرامیداشت یاد کاپیتان فقید پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور به هم رسانند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۱    
نامزد پیش روی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، رئیس جمهوری روسیه را دشمن زیرکی خواند که از خلاء رهبری آمریکا در سوریه و نقاط دیگر جهان سوءاستفاده می کند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۸    
سیستم هماهنگی از مشهد و اهواز ارسال این پیامک ها به نمایندگان را مدیریت می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۸    
سردار حمید مختاربند معروف به "ابوزهرا" مسئول سابق ستاد تیپ یکم حضرت حجت اهواز در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۲    
عدس برای خیلی از ما یادآور غذاهای خوشمزه ای مانند عدس پلو و البته عدسی مقوی صبحانه است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۹    
خیلی از والدین از این مساله گله مندند که کودکشان خیلی می ترسد و حاضر نیست شب ها در اتاقش بخوابد یا اگر اتاق تاریک باشد، به هیچ وجه زیر بار نمی رود که در اتاق بماند یا همین که شب می شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۹    
نایب رئیس مجلس تاکید کرد: تصمیم مخالفان وموافقان در مورد برجام در چارچوب منافع ملی و حفظ و حراست از دستاوردهای نظام اسلامی بوده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۹    
رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید: رئیس مجلس نشان داد که در جریان تصویب طرح برجام جز به منافع ملی به چیز دیگری نمی اندیشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۹    
استرس دلیل اصلی نگرانی در سال های اخیر به شمار می رود؛ بنابراین مقابله با آن به ویژه برای مدیران کسب وکارها لازم و ضروری است. در ادامه نقش تمرکز در مبارزه با استرس توضیح داده شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۹    
پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در صفحه اینستاگرام خود روایتی از جلسه امروز هیات دولت و دلجویی رییس جمهور از علی اکبر صالحی نوشته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۶    
سیب ها برای فصل پاییز فوق العاده هستند چون کمک می کنند تا در این فصل پُر فراز و نشیب سالم بمانید. سیب ها در مقایسه با میوه های دیگر پاییز، سرشار از آنتی اکسیدان ها هستند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۶    
سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس مطبوعاتی بازی ژاپن، رفتار جالبی داشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۳    
پلیس امارات از کشف و ضبط بیش از 100 کپسول مواد مخدر از شکم مسافری در فرودگاه ابوظبی خبرداد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۳    
تلسکوپ هابل خدمات بسیاری به بشر کرده است اما حالا دانشمندان با تصاویر این تلسکوپ فضایی در تلاش برای کشف راز لکه ای سرخ و مرموز بر روی سیاره مشتری هستند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۰    
محققان موفق شدند یک پروتئین انگل مالاریا را با قابلیت از بین بردن 90 درصد انواع سرطان ها، در محیط آزمایشگاه تولید کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۷    
آبلیموهای موجود در بازار استاندارد هستند یا نه؟ گوگرد دارند یا میشود آنها را مصرف کرد؟ سازمان استاندارد می گوید مشکل آبلیموهای تقلبی و آب معدنی های آلوده حل شده و سازمان غذا و دارو هم می گوید آنها ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۷    
فاضلی جامعه شناس معتقد است برای حل مشکلات منطقه 12 باید زندگی به این منطقه باز گردد و خانه ها تخلیه نشوند تا محلی برای سکوت معتادان و انبار باز شود چون این منطقه به خاطر بازار بسیار تحت فشار است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۷    
از میان نوشیدنی هایی که در امریکا به فروش می رسند,آب های بطری شده جایگاه خاصی دارند به ویژه که در سال های اخیر در زمره پر فروشترین نوشابه ها بوده اند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۷    
شرکت کنندگان در نهمین همایش ملی نخبگان فردا با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۱    
معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، حد مطلوب مصرف شکر برای افراد سالم را کمتر از 10 درصد انرژی روزانه معادل حدود 50 گرم دانست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۱    
یک شرکت زیست فناوری چینی قصد دارد یک واکسن مقابله با ویروس ابولا را در سطح انبوه تولید کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۷    
باور این که یک سوم کودکان جهان به دلیل سوء تغذیه از دنیا می روند، شاید کمی سخت باشد، آن هم برای ما ساکنان کلانشهرها که به انواع و اقسام خوراکی ها دسترسی داریم ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۱    
به تازگی دانشمندان در پروژه ویژه ای به ساختار منحصر به فردی ارتباطی در مغز انسان ها پی شده اند که می توان به کمک آن میزان هوش فرد را به صورت بسیار دقیق تخمین زد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۲    
معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با انتقاد از کارشکنی های امارات، اظهار کرد: علی رغم تلاش های آموزش و پرورش ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار جمعی از دانشجویان و استعدادهای برتر علمی کشور ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۲    
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج تکمیل ظرفیت این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد ساعت 14 امروز اعلام می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۹    
مظنه آپارتمان در منطقه اکباتان
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۰    
رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه سرطان های گوارش منبعث از رفتارهای اجتماعی و تصمیم های سیاست گزاران ملی است، گفت: سرطان های دستگاه گوارش به عنوان شایع ترین ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۲    
156مین برنامه رفتگران طبیعت تهران با شرکت دانش آموزان و آموزگاران مدرسه ژاپنی های مقیم تهران در پارک چیتگر برگزار شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۹    
"او وندی" هنرمند مجسمه ساز با استفاده از بقایای سلاح های به دست آمده از شورشیان کامبجوم توسط نیروهای سازمان ملل متحد اقدام به ساخت مجمسه بچه فیل کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۴    
سردار حاجی زاده گفت: پایگاه های زیرزمینی موشک های دوربرد جمهوری اسلامی ایران در همه استان ها و شهرهای این مرز و بوم مستقر و آماده، در عمق 500 متر زیر کوه های بلند قرار دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۴    
فاجعه منا آن قدر تلخ و غم انگیز بود که دل هر انسان با وجدانی را به درد می آورد و دیدن تصاویرش همچنان آدمی را در بهت و حیرت فرومی برد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پر سپولیس می گوید حضور محمد نوری در پر سپولیس یک شایعه است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۷    
مدیر تیم های ملی والیبال از جدایی اسلوبودان کواچ خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۴    
زنی که بزرگترین گوش دنیا را دارد
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۱    
هیوندای i20 مدل 2014 به قیمت 40 میلیون تومان به فروش می رسد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۰    
دو مسوول برجسته سوری اعلام کردند که ارتش سوریه و نیروهایی از حزب الله با حمایت حملات هوایی روسیه آماده حمله زمینی علیه مخالفان در حلب می شوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۴    
در میان انواع متنوع ارتباط انسانها با یکدیگر که امروزه در صحنه معاشرت انسان ها دیده می شود امّا رابطه گفتاری هنوز هم جای خود را داشته و چیزی جایگزین آن نشده ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۶    
خبرهای داغ پارسینه را هر روز در موبایل خود مشاهده کنید ارسال 7912 به 8494 مخصوص ایرانسلی ها
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۲    
تشییع پیکر شهید حسینی خبرنگار شبکه خبر
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۹    
تشییع پیکر شهید حسینی خبرنگار شبکه خبر
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۶    
مدیر طرح های شرکت ملی پتروشیمی گفت: همکاری های خوبی درباره آزاد شدن تجهیزات بلوکه شده پتروشیمی های ایران انجام شده و زیمنس همه تجهیزات پتروشیمی های ایرانی را آزاد کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۰    
یک مرد استرالیایی که به مدت 6 روز در بیابان های این کشور گرفتار شده بود، با خوردن مورچه از مرگ نجات یافت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۷    
بنز خاص با پلاک علی جون در کالیفرنیا
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۱    
وزیر نفت از ارسال پرونده دومین دکل نفتی مفقود شده به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۹    
جشن خداحافظی خندوانه
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۶    
سردار محمدجواد زاده کمند درباره به کارگیری پلیس زن در نیروی انتظامی اظهار کرد: ناجا توجه ویژه ای به حضور زنان در مجموعه خود دارد و در حال حاضر قریب به 7200 نفر از کارکنان نیروی انتظامی را زنان شامل ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ابلاغ دستور جمع آوری سیگار مارلبرو و 19 برند دیگر از سطح بازار به نیروی انتظامی و سایر دستگاه های کاشف خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۵    
در راستای تکریم طلاب جانباز، شهید و متوفّی و لزوم حفظ منزلت خانواده های آنان، شورای عالی حوزه های علمیه در تاریخ هفتم آبان 1389 موارد ذیل را به منظور سهولت در اعطای گواهینامه استخدامی به این دسته از ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۶    
وزنامه المنار به نقل از "منابع آگاه خود" مدعی شد که ابوبکر بغدادی، رهبر داعش در جریان حمله هوایی ارتش عراق زخمی شده و با هماهنگی دستگاه های اطلاعاتی آمریکا برای معالجه به ترکیه منتقل شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۱    
مالزی پس از انتشار گزارش هلند در مورد دلیل سرنگونی پرواز ام.اچ17 با 298 سرنشین در شرق اوکراین، وعده داد عاملان این حادثه را تحت پیگرد قانونی قرار می دهد تا بهای اعمالشان را بپردازند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۸    
دلواپسان، حتی از تشییع پیکر سردار شهید حسین همدانی هم نگذشتند و درحالی که این مراسم می توانست وحدت آفرین و عامل همبستگی ملی در جامعه باشد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۲    
حمید رسایی، نماینده اصولگرایان مجلس در صحن علنی امروز بیانیه ای را برای اعتراض به رفتار روز گذشته علی لاریجانی، تهیه و از نمایندگان امضاء جمع می کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۶    
واحدهای مسکونی دارای قیمت هر متر مربع 2.5 الی 3 میلیون تومان بیشترین سهام معاملات شهریورماه در شهر تهران را به خود اختصاص داده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی گروه تروریستی داعش از کشته شدن نفر دوم این گروه خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۳    
همه چیز در بیست دقیقه تمام شد. دوزاده سال طول کشید تا این بیست دقیقه اتفاق بیفتد؛ تنها 20 دقیقه برای تایید اجرای برجام ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، انتظار می رود تأخیر در پرداخت یارانه حداقل تا پایان سال جاری ادامه داشته باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۹    
مدیر کل استاندارد تهران گفت: این سازمان پارسال 15 برند و طی دو روز گذشته نیز 16 برند آبلیموی غیر استاندارد را به سازمان غذا و دارو گزارش کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۴    
آزمون وکالت از سال 1372 تا 1379 بصورت جستار گریخته و کاملا" مبتنی بر متن قوانین برگزار می شد و صرف حواندن متن قوانین متضمن موفقیت بود .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۱    
عدم حضور غلامعلی حدادعادل در جلسات بررسی کلیات و جزییات طرح برجام در صحن علنی مجلس تبدیل به سوالی شده بود که بالاخره روز گذشته مهرداد بذرپاش به آن پاسخ داد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۹:۲۹    
نماینده دادستانی در شهر دریسدن آلمان گفت که تحقیق جنایی درباره افراد ناشناسی که این دار اعدام نمادین را داشتند آغاز شد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۸    
یکی از پیشنهادهای داده شده معرفی زنان دچار آسیب های اجتماعی برای عقیم سازی است، اما تا مجوز شرعی نداشته باشیم این کار را انجام نخواهیم داد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۵    
اسامی تاخیرکنندگان آغاز جلسه علنی امروز مجلس از سوی هیات رئیسه اعلام شد که بر این اساس 6 نفر از نمایندگان با تاخیر در جلسه امروز حاضر شدند و تعدادی از نمایندگان هم به صورت تلفنی از مجلس مرخصی گرفتند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۲    
هبر معظم انقلاب در 3 خرداد سال 90 در دیدار جمعی از شاعران و ذاکرین اهل بیت(ع) بیان کردند: هبر معظم انقلاب در 3 خرداد سال 90 در دیدار جمعی از شاعران و ذاکرین اهل بیت(ع) بیان کردند:
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۸:۴۶    
مهران مدیری با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود از سری دوم در حاشیه رونمایی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۸:۴۰    
اعلیحضرت از آقای مکارم شیرازی سؤال فرمودند که شما از کجا به این فکر افتادید؟
  • ۱