سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۸:۰۰Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 5 مهر 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 31 فروردین 1394 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 1 مهر 1394 پارسینه 2 مهر 1394 پارسینه 3 مهر 1394 پارسینه 4 مهر 1394 پارسینه 5 مهر 1394 پارسینه 6 مهر 1394 پارسینه 7 مهر 1394 پارسینه 8 مهر 1394 پارسینه 9 مهر 1394 پارسینه 10 مهر 1394 پارسینه 11 مهر 1394 پارسینه 12 مهر 1394 پارسینه 13 مهر 1394 پارسینه 14 مهر 1394 پارسینه 15 مهر 1394 پارسینه 16 مهر 1394 پارسینه 17 مهر 1394 پارسینه 18 مهر 1394 پارسینه 19 مهر 1394 پارسینه 20 مهر 1394 پارسینه 21 مهر 1394 پارسینه 22 مهر 1394 پارسینه 23 مهر 1394 پارسینه 24 مهر 1394 پارسینه 25 مهر 1394 پارسینه 26 مهر 1394 پارسینه 27 مهر 1394 پارسینه 28 مهر 1394 پارسینه 29 مهر 1394 پارسینه 30 مهر 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۲۳:۰۱    
پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت اعلام کرد که تعداد جان باختگان حادثه منا به 167 تن رسید که از این تعداد همچنان 10 تن مجهول الهویه هستند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۲۲:۰۵    
گروهی از کارشناسان صنعت حمل ونقل در نامه خطاب به روحانی نوشتند: انتظار از دولت این بود که در دام افتتاح های نمایشی نیفتد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۲۰:۱۱    
با آغاز به کار دولت یازدهم، پروژه تشکیل قطب سوم در حالی از سوی مشاور ارشد رئیس جمهور مطرح شد که وی همان زمان از نیسان ژاپن به عنوان بخت اول این پروژه نام برد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۲    
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی یک مورد وبا در قم و از آماده باش این وزارتخانه برای پیشگیری و کنترل وبا و مرس خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۱    
روزنامه همشهری در شماره روز یکشنبه پنجم مهر نوشت: 325 حاجی ایرانی گم شده اند. یعنی هنوز خبری از آنها نیست. روز اول حادثه وزیر بهداشت عربستان این حادثه را قضا و قدر دانسته بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۸    
در شرایطی که جمهوری خواهان کنگره آمریکا، این اواخر به شدت درگیر بحث درباره توافق هسته ای ایران بوده اند، اعلام ناگهانی تصمیم رئیس مجلس نمایندگان این کشور برای کناره گیری از سمت خود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۱    
روزنامه ابتکار در سرمقاله خود نوشت: فاجعه ای در منا به وقوع پیوست که در تاریخ این سفر معنوی کم سابقه است. در روز عید قربان حاجیان به جای قربانی کردن گوسفند خود قربانی شدند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۸:۴۰    
نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات روحی و اختلاف سلیقه یک سرباز با برخی سربازان مستقر در زندان آباده ، باعث کشته شدن 5 سرباز و زخمی شدن یکی دیگر از سربازان شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۸:۱۷    
وزارت کشور عراق اعلام کرد که مدیر مرکز مبارزه با جرایم جنایی نیز در فاجعه منا، جان خود را از دست داده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۷:۵۶    
سرمربی اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد از رایان گیگز دستیار فان خال برای هدایت این تیم حمایت کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۷:۵۳    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ترافیک تهران در دومین روز هفته جاری به اوج خود رسید، از همشهریان تهرانی خواست با مدیریت زمان ترددهای خود، در ترافیک معابر پایتخت گرفتار نشوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۷:۴۱    
مسوول انجمن مقابله با سوء رفتار با کودکان گفت: بررسی آمارها نشان می دهد که اغلب موارد سوءرفتار با کودکان، متاسفانه توسط خانواده یا افراد آشنا، صورت می گیرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۳    
روزنامه ایران در صفحه جامعه نوشت: یک دفتردار ازدواج و طلاق که بیش از 30 سال است در محدوده خیابان انقلاب طلاق ها و ازدواج های هزاران زوج را به ثبت رسانده و به قول خودش این روزها کارشان شده ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۰    
اوایل مهر که فصل بازگشایی مدارس است و تماس کودکان در محیط مدرسه بیشتر می شود، کودکان در مواردی که به این بیماری مبتلا می شوند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۰    
ریزش مو یک اتفاق تلخ در زندگی آقایان است، بخصوص اگر این ریزش مو ناشی از عوامل ژنتیکی باشد و کاری از دست فرد برای درمان آن برنیاید ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۰    
بیشتر انسان ها افزایش یا کاهش وزن را تجربه کرده اند؛داشتن وزن ایده آل و مناسب یکی از اهدافی است که بسیاری به دنبال رسیدن به آن هستند که البته گاهی موفق و گاهی ناکام می مانند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۷:۲۷    
رئیس دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران، از خودکفایی کشورمان در زمینه دانش و درمان های اختلالات مربوط به زنان خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۷:۲۷    
افرادی که از کمبود ویتامین B9 رنج می برند بیشتر با علائم سندرم پاهای بی قرار مواجه می شوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۷:۲۴    
گریه کردن موقع تماشای فیلم می تواند در عمل باعث شادتر شدن شما شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۷:۲۴    
کارلوس کی روش برای تمام پست های تیم ملی برنامه ریزی کرده و بازیکنان را در سیدهای یک، دو و سه قرار داده. نمونه اش دفاع چپ ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۷:۱۲    
رییس کل دادگستری استان فارس گفت: پرونده حادثه تیراندازی در زندان شهرستان آباده، در دادسرای نظامی بررسی و در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۱    
پیکان استیشن گوجه ای می تواند میلیون ها تومان تمام شود اگر پای علی کریمی در میان باشد و آسایشگاه معلولینی که او حامی آنهاست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۸    
عسل را با هاله ای از خلوص و طبیعی بودن همراه است، اما شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) که به عنوان شیرین کننده به کار می رود، با چنین هاله ای همراه نیست ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۸    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تخلیه 21 تریلی مملو از اجساد را عربستان تازه از امروز صبح آغاز کرده است و در سردخانه عکس 1200 کشته شده را نصب کرده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۸    
یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه فردا تمامی افراد می توانند از دیدن ماه گرفتگی لذت ببرند، گفت: از گذشته باور بر این بود که اگر خانم باردار به ماه گرفتگی نگاه کند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۲    
گاهی اوقات کودکان بیمار می شوند و والدین به جای آنکه کودک را نزد پزشک ببرند دارویی را که برای آنها تجویز شده با دوز پایین تر به کودک می دهند. آیا این کار درست است؟
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۲    
جنگنده های عربستان روستای العوارض در استان حجة واقع در غرب یمن را کاملا نابود کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۹    
یک متخصص طب سنتی شنا را به جای والیبال و فوتبال به 30 تا 40 ساله ها توصیه کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۹    
شاید برای خیلی از شما هم این سوال مطرح باشد که چه کارهایی باعث زیرپوستی شدن مو می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۰    
معاون وزیر بهداشت در تشریح بیماری "کرونا ویروس" که باعث برکناری 4 وزیر بهداشت عربستان شده است، توصیه ها و تمهیدات برای بیماری "مِرس" و "وبا" را نیز عنوان کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۶:۰۰    
دختر خاله طمعکار برای تصاحب ثروت پسرخاله اش باند سرقت تشکیل داد و با همدستی همسر و پسر دایی اش سناریوی هولناکی را به اجرا گذاشت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۷    
یک عضو هیات علمی دانشگاه با ابراز تاسف از بی توجهی به مقوله اخلاق حرفه یی در صنعت ساختمان به پدیده مهندسان صوری در اجرا و نظارت بر پروژه های ساختمانی اشاره کرد و گفت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۷    
چهار سال پس از مرگ معمر قذافی، سرهنگ دیکتاتوری که همیشه به خاطر زنان محافظش جنجال ساز بود امروز این محافظان با سرنوشت های متفاوتی روبه رو شده اند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۴    
والدین نوزاد آمریکایی که هنگام تولد فاقد نیمی از جمجمه بود، تولد یک سالگی او را جشن گرفتند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۱    
در پی انتشار اخباری از تصمیم جان کری برای ارائه طرحی جدید درباره حل سیاسی بحران سوریه در آینده نزدیک، منابع دیپلمات آگاه مدعی شدند که طرح واشنگتن شامل پیشنهاد خروج امن بشار اسد از سوریه است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۱    
بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت وضعیت دو تن دیگر از حجاج مفقود شده در حادثه منا مشخص شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۴۸    
حضرت آیت الله خامنه ای با درخواست نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای دفن جان باختگان فاجعه منا در گلزارهای شهدا، موافقت کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۸    
سورنتو فول در بازار به قیمت 218 میلیون تومان به فروش می رسد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۶    
مهدی طارمی کمی دلخور است.دلخور به خاطر یک سری سوء تفاهم ها.او خودش را تا پایان دربی پایتخت ممنوع المصاحبه کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۳    
شنیده می شود که برخی از فروشندگان خودرو، تصمیم به تغییر شغل خود گرفته اند؛ این موضوع به خصوص بیشتر در رابطه با فروشندگان خودروهای صفر مصداق پیدا می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری روسی اسپوتنیک نوشت: هیچ توجیهی برای حوادث حج نمی تواند بار مسئولیت را از روی دوش مدعیان خدمت به حرمین شریفین بردارد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۷    
مربیان راه آهن در نیمه اول بازی استقلال نسبت به تصمیمات داوری شدیدا معترض بودند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۷    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از نامگذاری میدان فاقد نامی به نام قربانیان حادثه منا خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۴    
قتل یک جوان 22 ساله ایرانی - آمریکایی در لاگونا نیگل یک منطقه مرفه نشین ساحلی در جنوب کالیفرنیا، موجی از اعتراض به رفتارهای نژادپرستانه را در آمریکا برانگیخته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۹    
وزیر بهداشت درباره ادعایی که مطرح شده است که حجاج به دلیل گاز سمی دچار حادثه و مسمومیت شوند، گفت: در چنین مواقعی شایعات زیاد مطرح می شود ولی مسلماً این ادعا نیز می تواند بررسی شود کما اینکه معتقدیم ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۹    
در پایان نیمه اول بازی استقلال و راه آهن وقتی دوربین روی چهره زرگر رفت، داور بازی در حال چشمک زدن بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۲    
صبح امروز پس از اذان سحرگاهی حادثه ای مرگباری در زندان مرکزی شهرستان آباده استان فارس به وقوع پیوست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۸    
برادر زنده یاد محسن حاجی حسنی کارگر با اشاره به تماس رئیس شورای عالی قرآن و عرض تسلیت وی گفت: آقای مقدم خبر درگذشت محسن را به رهبر معظم انقلاب رسانده و معظم له متأثر شده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۲    
پادشاه عربستان دستور داد تا کلیه فیلم های دوربین های نصب شده در منا ، جمع آوری و در مکان امنی نگهداری شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۴:۲۹    
رئیس شورای تامین شهرستان آباده گفت: یکی از سربازان یگان حفاظت زندان با شلیک به عوامل یگان، پنج نفر را کشت و یک نفر را مجروح کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۴:۲۹    
یک عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به جلسه امروز این فراکسیون، گفت: تصمیم ورود برجام به مجلس در روز چهارشنبه طی طرحی دو فوریتی قاطعانه اتخاذ شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۴:۱۴    
معاون حج عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: آخرین آمار مربوط به حادثه دیدگان ایرانی منا 144 کشته، 323 مفقود و 85 مجروح است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۷    
Propaganda photo depicting Japanese women mocking Winston Churchill
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۷    
یک متخصص طب سنتی گفت: مصرف سیب به صورت رنده یا کمپوت خانگی به دفع بسیاری از سموم کمک می کند. همچنین افرادی که دچار یبوست هستند بهتر است که سیب را بعد از غذا مصرف کنند که موجب لینت مزاجشان می شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۴    
یک شخص عادی روزانه بین 2500 تا 5000 گام پیاده روی می کند. گرچه این مسافت ممکن است زیاد به نظر برسد، شاید بخواهید با ترتیب دادن یک برنامه ورزشی پیاده روی، به میزان آن بیفزایید.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۴۸    
یک بررسی جدید نشان داده که نه تنها سیگاری ها بیشتر از دیگران به دیابت نوع 2 مبتلا می شوند بلکه افرادی هم که سیگاری نیستند و در معرض دود سیگار اطرافیان قرار می گیرند احتمال بروز دیابت نوع 2 بیشتر است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۴۸    
هما روستا بازیگر سینما، تاتر و تلویزیون
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۹    
از هر 9 مرد، یک نفر مبتلا به انحراف آلت است. کجی آلت تناسلی می تواند بطرف بالا، پائین، سمت راست، چپ و یا مجموعه ای از آنها باشد، مثلا بطرف پائین و چپ ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۹    
وجود آستر شیر بر روی زبان اغلب نوزادان باعث می شود والدین آن را با برفک اشتباه بگیرند، اما آستر شیر برخلاف برفک بر روی سطوح داخلی گونه ها و لب ها و سطح کام دیده نمی شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۶    
کروکودیل "ماده مخدر زامبی" است. کروکودیل، بدن مصرف کننده را آهسته آهسته از درون متلاشی می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۶    
در جدیدترین شماره Journal of Clinical Sleep Medicine مقاله ای به چاپ رسیده است، که یافته های جدیدی درباره رابطه بین آپنه خواب و افسردگی مطرح می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۳    
سنگ کلیه رسوب ماده معدنی و نمک هاست که درکلیه ته نشین می شود. اغلب به علت مواد شیمیایی موجود در ادرار مانند اسید اوریک، فسفر ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۷    
اهدای دو باب مغازه به قیمت 508 میلیون تومان بابت خرید پیکان استیشن علی کریمی به موسسه فیاض بخش مشهد در مزایده خیرخواهانه انجام شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۴    
روان شناسان کجا هستند؟ در کلینیک هایشان نشسته اند تا اگر یکی از این بازماندگان نتوانست به طور طبیعی با ماجرای ازدست دادن ناگهانی عزیزش در مراسم حج امسال کنار بیاید و پولش را داشت و حوصله ای برای ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۱۸    
در گذر از پارک ها و خیابان ها با بسیاری از سالمندان زن و مردی مواجه می شویم که یا درگیر این هستند که زمانی را بگذارنند یا تکیده در گوشه ای افتاده اند و تکدی گری یا دستفروشی کار روزمره شان شده است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۱۵    
مسئول تحقیقات صنایع غذایی کشور، گفت: بیش از 40 درصد بیماری ها در کشور بدلیل عدم تغدیه مناسب و سوء مصرف مواد غذایی است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۲    
هجوم مگس سفید در شهر بیداد می کند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود و این شهروندان هستند که باید احساس ناخوشایند حضور این حشرات و ورود آن ها به داخل دهان و بینی و چشم خود را تحمل کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۲    
کرونا ویروس خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۶    
نمایش هرج و مرج منظم به کارگردانی وحید آقاپور از 5 تا 24 مهرماه در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می رود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۶    
سایت دولت بهار منتسب به هواداران دولت سابق به صورت تلویحی از کاندیداتوری غلامحسین الهام خبر داده و او را در صف گزینه های ریاست مجلس قرار داده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۲    
ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی، روز شنبه در حکمی بندر بن حجار وزیر حج و 5 مسؤول این وزارت را پس از حادثه منا که به جان باختن صدها نفر از حاجیان منجر شد، برکنار کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت سعودی نسبت به صدور ویزای مقامات ایرانی اقدام نمی کند گفت: احتمالا تنها با سفر وزیر بهداشت و درمان کشور به مکه موافقت شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۱    
منابع رسمی عربستان امروز شنبه اعلام کردند تحقیقات درباره علت ایجاد ازدحام در مراسم حج که به کشته شدن 717 زائر و زخمی شدن بیش از 800 نفر دیگر منجر شد، همچنان ادامه دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۷    
بعضی از ماها وقتی رمان می خوانیم، تاریخ را ورق می زنیم و با نظریات کلاسیک و مدرن کلنجار می رویم، مساله مان فقط آن کتاب که در دستانمان است ،نیست. تازه وقتی کتاب تمام می شود ، کتاب برایمان آغاز می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سعودی مقصر اصلی حادثه منا بوده است گفت: دولت سعودی دراین ماجرا مقصر واقعی است و در کار خود برای یک عمل عبادی مهم در عالم اسلام دچار غفلت و سوء مدیریت بوده ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۳    
ناصرالدین میرزا معروف به قبله عالم، سلطان صاحبقران و بعد شاه شهید، چهارمین شاه از دودمان قاجار ایران بود. وی طولانی ترین دوره پادشاهی را در میان دودمان قاجار داراست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۰:۲۵    
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، با اشاره به طرح اتهامات تخلفات اقتصادی و اختلاس هزاران میلیاردی در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۶    
در اوضاع نابه سامان اشتغال، حضور پر رنگ شرکت های اینترنتی با نصب آگهی های تبلیغاتی بر روی دیوارهای شهر به چشم می خورد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۱    
محمدجواد ظریف و جان کری وزرای امورخارجه ایران و آمریکا پیش از ظهر شنبه به وقت محلی، در نیویورک دیدار وگفت و گو کردند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۲    
خراسان نوشت:جوان 30 ساله به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سناباد مشهد گفت: مادرم زن باایمانی است و معتمد محل ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۹    
یک رسانه عراقی از دستور شاه سعودی برای جمع آوری دوربین های منا برای از بین بردن هر سندی که خاندان حاکم را محکوم کند پرده برداشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، با اشاره به حادثه منا تأکید کردند: دنیای اسلام سؤالات زیادی در این خصوص دارد و حکام عربستان بجای فرافکنی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۰    
تصویری از حج امسال که در میان تصاویر دلخراش و ناراحت کننده از حادثه های پیش آمده در حج امسال، کمتر دیده شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۹    
لئو مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، در دقیقه 9 دیدار مقابل لاس پالماس، به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی پای چپ، نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خود را به مونیر الحدادی داد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۶    
پیکان قرمز رنگ علی کریمی ملی پوش سابق فوتبال ایران در مشهد به قیمت 508 میلیون تومان فروخته شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۵    
اخیراً فیلمی در شبکه های مجازی چین منتشر شده که نشان می دهد یک کودک 4 ساله چینی در یکی از بزرگراه های این کشور رانندگی می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری رسمی عربستان سعودی روز شنبه به نقل از مفتی اعظم این کشور مدعی شد حادثه منا که منجر به مرگ 717 زائر شد از کنترل انسانی خارج بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۸:۴۴    
یک پناهجو در مرز کرواسی به اسلونی، کودکی را در مقابل پلیس اسلونی نگه داشته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۸:۳۵    
روز تا برگزاری دادگاه بزرگترین فساد مالی چند دهه اخیر باقی مانده است. بر اساس اعلام مسئولان قضایی، 11 مهر تاریخ برگزاری دادگاه بابک زنجانی است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۸:۳۵    
عکس منتخب اوباما و پاپ فرانسیس
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۸:۲۹    
این روزها آمار فروشنده هایی که در مترو کالاهای خود را می فروشند بسیار شده است. روزنامه گاردین نیز گزارشی در رابطه با این موضوع و جنبه های خوب و بد فروشندگی در مترو به گفته مسافران را بررسی کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۸:۲۶    
باطری سازی "یکی هست" با تصویر مرتضی پاشایی، خواننده فقید پاپ ایرانی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۸:۲۶    
داروخانه غربی متعلق به نصرالله خان غربی که به گفته خانواده، در خیابان چراغ برق واقع بود. نصرالله خان پسر عصمت خانم و میرزا آقا خان و همسر بتول شرقی بود. تاریخ اوایل قرن 14 ق ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۸:۲۳    
بنت جانستون سناتور آمریکایی و دیپلمات با سابقه این کشور دکتر روحانی را مردی با چهره ای آرام، مهربان و نیرومند توصیف کرد و گفت که وی درسایه همین ویژگی ها توانسته است یکی از معضلات بزرگ جهان را از میان ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۷    
تا کنون اخبار و تصاویر زیادی از حوادث تلخ و دردناک مناسک حج امسال و قربانیان حج دیده و شنیده شده است.اما بعضی از این تصاویر بغض را در گلوی هر فردی می فشارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۸:۰۸    
هنگام حضور شکیرا که سفیر حسن نیت یونیسف (صندوق کودکان ملل متحد) و از جمله حامیان پرشور حقوق کودکان در جهان به شمار می رود، هیئت جمهوری اسلامی سالن سازمان ملل را بعنوان اعتراض ترک کرد. ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۷:۴۵    
هما روستا بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، چهارم مهرماه همزمان با سالروز تولدش دار فانی را وداع گفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۳:۴۷    
وی چندی قبل با وخیم شدن وضع جسمانی به بیمارستان منتقل شده بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۳:۲۶    
روانکاوان روان نژندی های خاص خود را دارند. آلوده ی تمامی انتقال هایی (Transference)* می شوند که از بیمارانشان دریافت می کنند و این به مغزشان فشار می آورد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۱:۰۹    
اگر تصمیم دارید یک کسب و کار بزرگ و درجه یک راه بیندارید، باید در انتخاب افرادی که در آن کار می کنند، وسواس خاصی داشته باشید ...
  • ۱