چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۲:۵۶Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 15 مهر 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 31 فروردین 1394 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 1 مهر 1394 پارسینه 2 مهر 1394 پارسینه 3 مهر 1394 پارسینه 4 مهر 1394 پارسینه 5 مهر 1394 پارسینه 6 مهر 1394 پارسینه 7 مهر 1394 پارسینه 8 مهر 1394 پارسینه 9 مهر 1394 پارسینه 10 مهر 1394 پارسینه 11 مهر 1394 پارسینه 12 مهر 1394 پارسینه 13 مهر 1394 پارسینه 14 مهر 1394 پارسینه 15 مهر 1394 پارسینه 16 مهر 1394 پارسینه 17 مهر 1394 پارسینه 18 مهر 1394 پارسینه 19 مهر 1394 پارسینه 20 مهر 1394 پارسینه 21 مهر 1394 پارسینه 22 مهر 1394 پارسینه 23 مهر 1394 پارسینه 24 مهر 1394 پارسینه 25 مهر 1394 پارسینه 26 مهر 1394 پارسینه 27 مهر 1394 پارسینه 28 مهر 1394 پارسینه 29 مهر 1394 پارسینه 30 مهر 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۲۳:۵۰    
پلیس مونیخ اعلام کرد که یک فروند بمب آمریکایی250 کیلوگرمی سه شنبه در یک محل ساخت و ساز نزدیک 'موزه آلمان' در مونیخ پیدا و بدون دردسر خنثی شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۲۳:۳۲    
هواشناسی استان تهران با صدور اخطاریه ای نسبت به طغیان مسیل ها و رودخانه ها و آب گرفتگی معابر هشدار داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۲۳:۰۳    
کارشناسان با اشاره به کندی روند تصویب یک قانون بین المللی در خصوص ممنوعیت تسلیحات هوشمند، هشدار دادند: اگر سازمان ملل مذاکرات مرتبط به این موضوع را به تاخیر اندازد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۲۲:۳۱    
فرماندار شهرستان تکاب اعلام کرد: ماهیت و علت سقوط شیء پرنده ناشناس در نزدیکی روستای قزقاپان تکاب که گفته می شود یک فروند پهپاد بوده ، هنوز معلوم نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۰    
وزیر خارجه که برای حضور در مراسم یکی از جان باختگان حادثه منا در دانشگاه امام صادق حضور یافته بود، با فریادهای چندین تن از دلواپسان مواجه شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۲    
رییس اداره پیش بینی و پیش آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش هشت درجه ای دمای این استان طی 48 ساعت آینده خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۲    
بیان کیفرخواست پرونده دیگری از فساد با نام فساد نفتی که بر اساس گزارش دادگاه پرونده هزاران صفحه ای است، در جلسه سوم دادگاه نفتی به پایان رسید تا در نهم آبان ماه آینده ادامه یابد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۲۱:۰۰    
یکی از کارویژه هایی که تندرو ها در دولت قبلی و مجلس کنونی برای خود تعریف کرده اند این است که به اشکال گوناگون مخالفت خود را مطرح کنند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۲۰:۴۲    
1. خیلی ساده و خودمانی اش می شود اینکه اگر مردم به جایی مثل پارکینگ که ماشینهایشان را نگه داشته پول بدهند، بی اخلاقی است، اما اگر به مخابرات و طبق دانسته های رسول مجیدی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۲۰:۳۳    
کمتر تحلیل گری پیش بینی می کرد که بعدازظهر چهاردهم مهر 94 در خبرهای رسانه ها، عنوان وزیر سابق به نام عباس آخوندی الصاق شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۲    
امروزه سرمایه ها ی فکر ی و انسانی بیش از هر زمان دیگر به عنوان یکی از عوامل توسعه و پیشرفت محسوب می شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۹:۵۰    
بابک زنجانی همزمان با شروع دادگاه مدتیست به رسانه های رسمی برگشته و اخبار مرتبط با او منتشر می شود؛ اما قابل توجه اینکه فعالیت فیسبوکی این متهم شدت گرفته و پا به پای جلسات دادگاه ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۴    
به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرر، نمایش ضعیف چلسی در این فصل باعث شده زمزمه های زیادی درباره آینده مورینیو شنیده شود و حتی صحبت از اخراج این مربی نیز شنیده شد. ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۲    
خبرگزاری میزان-هاشمی وزیر بهداشت که درپی فاجعه منا و جان باختن بیش از 4هزار حاجی و 464 زائر ایرانی به عربستان رفته بود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۲    
مخالفت اکثریت نمایندگان مجلس با طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در بیشتر روزنامه های امروز به شکست تندروها تعبیر شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۹:۱۷    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با کامیون خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و 16 زخمی برجا گذاشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۵    
حادثه تلخ و فراموش نشدنی منا باعث شده است تا این روزها فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبدیل به زمین بازی ایران و اعراب شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۸:۵۱    
تصمیم گیری در مورد آینده کواچ و تیم ملی دغدغه اصلی این روزهای رییس فدراسیون و اطرافیانش است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۸:۵۱    
رضا شکاری قزلقیه با 10 دقیقه حضور در تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ امسال، از سوی روزنامه گاردین انگلستان جزو 50 بازیکن برتر دنیا که متولد 1998 به بعد هستند معرفی شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۸    
ورزش ایران امسال به راهکار جدیدی برای درآمدزایی رسیده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۳    
معترضان در ایست بازرسی قلندیه در شهر اشغال شده ی رام الله در کرانه باختری با ارتش اسرائیل در جنگ هستند. یکی از معترضین پرچم فلسطین را در دست دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۰    
ریاض حداد با اشاره به دخالت نظامی روسیه در سوریه تصریح کرد: حملات هوایی روسیه به داعش، لرزه به اندام اعضای این گروه تروریستی انداخت زیرا آنها به خوبی می دانند که روسیه در حملات خود کاملا جدی است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۷    
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی گفت: ماده مخدری به نام کروکودیل در ایران نداریم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۴    
اسیدپاش فراری وقتی پلیس را در یک قدمی اش دید، خود را با بنزین به آتش کشید. مرد جوان به خاطر سوختگی در بیمارستان بستری شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۴    
در یک زندان برزیل، زندانیان دست به شورش زده و چند نفر را گروگان گرفته اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار بونکر حامل بتن با موتور سیکلت خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۱    
رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان از برنامه های وزارت خارجه برای عبور قدرتمند از شرایط حاکم بر فاجعه منا خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۷    
رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: 308 پیکر جان باخته حادثه منا به ایران انتقال یافته، اما متاسفانه وضعیت 71 نفر از جان باختگان ایرانی این حادثه تلخ نامعلوم است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۸    
روغن نارگیل از آن دسته موادی است که می تواند نهایت زیبایی و سلامتی را برایتان به ارمغان بیاورد. تحقیقات علمی ثابت کرده است که فواید چشمگیر این روغن بر تمام بدن شما اثر می گذارد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۸    
علت اصلی مشکلات گوارشی که بر اثر مصرف حبوبات به وجود می آیند را باید در قندهای غیر قابل هضم موجود در آنها جستجو کرد که می توانند علت ایجاد گاز و انقباضات گوارشی باشند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۸    
محرومیت از خواب در میان سالمندان، ممکن است یک یا چند عامل داشته باشد، اما بعضی از این عوامل نقش مهم تری دارند. یکی از عامل های اصلی، عامل زیستی است، که با ریتم شبانه روزی انسان ها مرتبط می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۵    
به نظر می رسد مقدار زیادی مواد شیمیایی در حال حاضر به عنوان علت ایجاد مسمومیت شناخته شده اند که ازجمله آنها می توان به فلزات، آفت کش ها، حلال ها، قطعات پلاستیک، آلودگی هوا و ... اشاره کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۵    
آسیب های ایجاد شده در ناحیه ی کلیه ها اغلب سال ها دور از چشم می مانند؛ چون کلیه های ما قادر هستند که صرفاً با کمک 20 درصد قدرت خود کار کنند بدون این که علائم بالینی خاصی نشان دهند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۹    
فعال مشهور عربستانی از وجود 3 بحران بزرگ خبر داد که در نهایت باعث فروپاشی نظام آل سعود خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۹    
بعد از این که ریشه مشکلاتی که با افسردگی تان مرتبط می شوند را پیدا کردید، به افکار منفی ای فکر کنید که از آن ها استفاده می کنید تا افکار مثبت تان را خنثی کنید ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۹    
خبرگزاری رویترز ضمن بازتاب بیانات امروز حضرت آیت الله خامنه ای گزارش داد: رهبری ایران هرگونه مذاکره بیشتر با آمریکا را ممنوع دانست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۶    
اختلالات حافظه ممکن است در نتیجه مصرف برخی داروها نیز بروز کند.در اینجا داروهایی را که باعث ایجاد فراموشی و اختلالات حافظه می شود معرفی می کنیم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۶    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم کمک به مردم سوریه تنها در داخل این کشور و به دست مردم سوریه انجام شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۳    
به گفته غفاری میانگین تجربه جنسی نیز در حال حاضر در کشور کاهش یافته به طوری که در دختران به 5/12 سال و در پسران به 7/13 سال رسیده است که این مساله در انتقال بیماری های خطرناک اعم از ایدز، هپاتیت و.. ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۳    
کروش می گوید تیم ملی باید با قدرت به دور دوم بازی های مقدماتی جام جهانی برسد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۳    
سازمان عفو بین الملل با تأکید بر ارتکاب جنایات جنگی در یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی خواستار تعلیق فروش تسلیحات به اعضای این ائتلاف شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۴    
"ولید بن طلال" شاهزاده سعودی با خرید و افزایش سهام خود، به سهامدارِ دومِ شرکت تویتر تبدیل شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۴    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش داده است که آمریکا و پاکستان در حال انجام مذاکراتی هستند که ممکن است به امضای یک توافقنامه میان دو کشور در زمینه همکاری هسته ای در حوزه غیرنظامی منجر شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۴    
بی بی سی در گزارشی با اشاره به دست دادن رییس جمهور آمریکا با وزیر خارجه ایران در نیویورک که برای اولین بار در 36 سال گذشته اتفاق افتاد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۱    
بازیکن پرسپولیس به علت حضور در برنامه دست پخت های خودمانی و پخش آن یک هفته بعد از درگذشت هادی نوروزی عذر خواهی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۸    
با به جریان افتادن پرونده بابک زنجانی سوالات زیادی مبنی بر میزان بدهی او به دولت و دارایی های وی در خارج از کشور مطرح شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قابل تبدیل شدن به جمهوری اسلامی نیست، گفت: باید مراقب نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن باشیم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۵    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که 4 کشتی جنگی روسیه عملیات علیه داعش را از دریای خزر آغاز کرده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که اسنادی داریم که روشن می کند غربی ها غنی سازی ایران را قبول کردند گفت: در مورد تحریم ها، تحریم های اتحادیه اروپا ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۵    
دو ماه است که از سر شرمندگی نتوانسته ام تنها فرزندم را ببینم.نتوانسته ام برایش وسایل مقدماتی مدرسه رفتن را فراهم کنم.دلم برایش تنگ شده است.فشار مشکلات مالی من را با بیماری روحی مواجه کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۷    
مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات 160 میلیارد تومان منابع پیش بینی شده است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۶    
دانشمندان استرالیایی در یک عمل جراحی معجزه آسا، توانستند سر پسر بچه 16 ماهه ای را که بر اثر تصادف از داخل قطع شده بود، مجددا به گردنش پیوند بزنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۳    
علی کریمی این روزها در خود فرو رفته و با همه روزهای گذشته اش فرق می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۳    
در حالی که روز جمعه قرار است برنده جایزه صلح نوبل در نروژ معرفی شود، گمانه زنی ها پیرامون برنده احتمالی این جایزه جدی تر شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۷    
ستاره پرسپولیس می خواهد کاری کند که یاد و خاطره هادی نوروزی تا پایان فصل زنده باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۹    
بازگشت حجاج ایرانی مصدوم از دو حادثه سقوط جرثقیل و فاجعه منا نگرانی از شیوع بیماری مرس را در کشور دامن زد چرا که پس از این دو حادثه ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۶    
غیر از تخم مرغ، تخم سایر پرنده ها مانند بلدرچین، کبک، شترمرغ، غاز یا اردک هم خوراکی است و مصرف هر کدام از آنها می تواند فوایدی برای بدن داشته باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۳    
یک فوق تخصص کلیه با اشاره به اینکه چاقی خطر ابتلا به بیماری های قلبی و مغزی را افزایش می دهد، گفت: شهرنشینی منجر به افزایش استرس در افراد و کاهش فعالیت بدنی روزانه شده است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۳    
آنچه که در مورد بسته بندی تمام مواد غذایی وجود دارد، در مورد تخم مرغ از اهمیت بالاتری برخوردار است. پوسته تخم مرغ، حداقل 11 هزار منفذ دارد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۳    
یک متخصص بیماری های چشم ضمن پاسخ به سوالی درباره تاثیر استفاده زیاد از تبلت و رایانه در ابتلا به آب مروارید، گفت: آب مروارید ممکن است در هر سنی فرد را مبتلا کند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۰    
یک متخصص جراحی و لاپاروسکوپی گفت: همیشه یک سری عقاید و باورهای نادرست درباره بیماری ها و مسائل مربوط به سلامتی بین افراد وجود دارد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۱    
در حالی که به زودی طرح محدوده کم انتشار آلاینده جایگزین محدوده زوج و فرد می شود، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از اعمال تغییرات در سیستم دریافت آرم طرح ترافیک سال 95 خبر داد .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۱    
شیشه شوی ها از طناب و تجهیزات کار در ارتفاع استفاده می کنند تا شیشه های این آسمان خراش پکن را تمیز کنند. آلودگی هوا در روز سه شنبه در چین در وضعیت بسیار خطرناکی بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۵    
پیازها در نمایش سلطنتی جامعه تاریخی در لندن عکس: بن پروچنی منبع: گتی ایمجز
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۵    
کودکان مسلمان هندی مشغول بازی در حیاط مسجد جامع بانگالور هستند این کودکان در مسجد جامع مشغول تحصیل دروس اسلامی هستند. منبع: آسوشیتدپرس عکس ایجاز راهی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۰    
ایران به احتمال زیاد میزبان مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی 2015 خواهد شد. مسئولان فدراسیون والیبال در حالی چندی پیش پیشنهاد خود را برای گرفتن میزبانی این رقابت ها به فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۱    
طی هفته های اخیر در موارد متعدد مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه نسبت به پایان زودهنگام بسته های اینترنت خود گلایه و سوالات متعددی داشته اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۸    
وزیر خارجه کشورمان گفت: به این علت دیدار روحانی و اوباما برای ما اولویت نداشت که در حال حاضر برنامه دولت ایران و اولویت نخست ما اجرای توافق است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۵    
در سال های اوج دوران اصلاحات، یکی از نشریات نزدیک به انصار حزب الله به طور متناوب در بخش طنز خود، جمله ای را درباره حزبی از گروه های 18گانه جبهه دوم خرداد تکرار می کرد: راهنمای راست می زند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۹    
مراسم ترحیم هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس، دیروز در حضور هزاران نفر در مسجد امیرالمؤمنین مرزداران تهران برگزار شد. در این مراسم بسیاری از اهالی ورزش، رسانه و هزاران نفر از مردم حضور پیدا کردند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۶    
با رای اعتماد مجلس به وزیر راه و شهرسازی که افزایش 11.1 درصدی اعتماد نمایندگان به آخوندی نسبت به گذشته را نشان داد، قطعا وزیر با اعتماد به نفس بیشتر و در مسیری هموارتر به کار خود ادامه می دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۶    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری که در تاریخ 1394/7/13 برگزار شده بود، صبح امروز در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد منتشر شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۳    
دبیرکل حزب الله تصریح کرد: اگر ایران فریاد نزده بود، سعودی ها بر فاجعه منا سرپوش می گذاشتند، کشته ها را بی سروصدا دفن می کردند و هرکسی را که می خواستند به زندان می انداختند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۹    
اصول گرایان که در سال های گذشته با میدان دادن به جریان های تندرو، نیروهای میانه روی خود را به حاشیه رانده بودند حالا با مرور شکست های اخیر خود در عرصه رقابت سیاسی به فکر جذب دوباره عقلای خود افتاده ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۸    
سال هاست محرومیت و کمبود امکانات بر پیشانی روستاهای خراسان مهر فراموشی زده و آن مهاجرت روستاییان را به دنبال داشته و در این میان آداب و رسوم مردم بومی روستاها و واژگان محلی که هر یک در نوع خود ثروتی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۶    
رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام، ناگفته های خود از جریان تشکیل کمیسیون برجام، انتخابات هیئت رئیسه و جمع بندی این کمیسیون را تشریح کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۳    
حاشیه های برجام پابرجاست. در حالی که جلسه علنی روز گذشته می رفت به پایان برسد، در دقایق پایانی آن مواجهه اتفاقی علیرضا زاکانی و مسعود پزشکیان در راهروی مجلس به یک مناظره ایستاده درباره کمیسیون برجام ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۳    
بازهم احمد ی نژاد ی ها به یک خبر نگار توهین کرد ند .احمد ی نژاد ی ها د ر این امر سابقه د ارند و محمد علی رامین که مشاور احمد ی نژاد د ر یک برنامه زند ه راد یویی به یک خبرنگار توهین کرد .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۰    
توسعه مقوله ای است که ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، صنعتی، تکنولوژیکی و زیست محیطی دارد. میزان توسعه یافتگی جوامع علاوه بر رشد اقتصادی به فرهنگ عمومی، کیفیت تاریخی آرمان ملت ها ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به نامه 4 وزیر به رییس جمهور گفت: در دولت قبل هیچ وزیری توان انتقاد آن هم به صورت علنی و با نوشتن نامه را نداشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۵    
ناصر نظر: تعداد شاعرانی که در زمینه شعر کودک فعالیت می کنند کم نیست، در واقع ما در این حوزه کمبود شعر نداریم خصوصاً شعرهایی که بعد از انقلاب سروده شده از جنبه ادبی و هنری بسیار غنی است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری گفتند: سست کردن اعتقادات دینی و سیاسی و تلاش برای جذب جوانان فعال و اثرگذار در سطوح مختلف از جمله برنامه های لشکر ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۵    
آشپزخانه های خانگی حالا توی شبکه های اجتماعی هم فعال شده اند. عکس های قشنگ قشنگ می گیرند و توی تلگرام می گذارند. سایت و شبکه دارند، مدیر گروه دارند و از این حرف ها ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۰    
بر اساس آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سالانه بیش از ده ها هزار گردشگر خارجی برای انجام امور دندانپزشکی و ایمپلنت وارد کشور می شوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۸    
پرسش و پاسخی درباره فراگیری شبکه های مجازی در ایران و تبعات آن
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۵    
تخلفات آرایشگاه ها ظرف شش ماه دوبرابر شده است
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۲    
پیروزی اسد با توجه به حمایت روسیه و ایران محتمل تر شده است
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۶    
خرید کارتی بنزین جایزه ای می شود
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۳    
نامه وزرا به رییس جمهور. چهار وزیر در حالی دست به قلم بردند و نامه ای را خطاب به رییس جمهور نوشتند که نه فقط مقامات دولتی که فعالان بخش خصوصی و کارشناسان ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۲    
'هرچه بیشتر جریمه کنند، حقوقشان بیشتر می شود'؛ این را راننده بداخلاقی می گوید که به خاطر صحبت با تلفن همراه جریمه شده است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۷    
مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن اشاره به اینکه پیمانکار باغ پرندگان این استان در بهره برداری از این باغ دو تخلف عمده داشته است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۱    
رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که با شیوه ای خاص و دستکاری دستگاه کارتخوان اقدام به سرقت 700 میلیون تومانی از دارندگان عابربانک کرده بودند، خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۵    
در زمان قانون مجازات اسلامی سابق، قضات این اجازه و اختیار را داشتند که در صورت احراز تقصیر پزشک، مجازات وی را به استناد ماده 22 قانون مجازات اسلامی به جزای نقدی تبدیل کنند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۹    
اولاف لیس، وزیر اقتصاد، حمل ونقل و کار ایالت نیدرزاکسن آلمان که در رأس یک هیأت بلند پایه 100 نفره متشکل از تجار و سیاستمداران آلمانی برای یک دیدار چهار روزه به ایران سفر کرده بود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۳    
کشاورزی ارگانیک و استفاده از مواد غذایی سالم و طبیعی از جمله اهدافی است که در برنامه پنجم توسعه پیش بینی شده بود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۲:۱۴    
درازای کل ناخن های مرد هندی 909,6 سانتیمتر است
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۲:۰۲    
ممکن است در طی زمستان چند کیلو وزنتان اضافه شده باشد، بدون اینکه دلیل آن را بدانید. در واقع، لازم است کمی هم به عادات غذاییتان توجه کنید.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۱:۵۶    
حرکات کلیشه ای بدن نیاز به حفظ یکنواختی ، محدود بودن علائق و مشغولیت ذهنی با اعضاء بدن نیز شایع اند . بیمار کناره گیر بوده و اغلب ساعات طولانی را به بازی و تنهایی می گذارد .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۱:۵۳    
شما باید شرایط را به نفع خود کنید! باید تصمیم قطعی خود را برای ترک بگیرید و اجازه ندهید که هیچ عذر و بهانه ای شما را از تصمیم خود منصرف کند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۱:۴۷    
سربازان روسیه در پایگاه حمیمیم در سوریه
  • ۱