چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۸:۵۵Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 19 مهر 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 31 فروردین 1394 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 1 مهر 1394 پارسینه 2 مهر 1394 پارسینه 3 مهر 1394 پارسینه 4 مهر 1394 پارسینه 5 مهر 1394 پارسینه 6 مهر 1394 پارسینه 7 مهر 1394 پارسینه 8 مهر 1394 پارسینه 9 مهر 1394 پارسینه 10 مهر 1394 پارسینه 11 مهر 1394 پارسینه 12 مهر 1394 پارسینه 13 مهر 1394 پارسینه 14 مهر 1394 پارسینه 15 مهر 1394 پارسینه 16 مهر 1394 پارسینه 17 مهر 1394 پارسینه 18 مهر 1394 پارسینه 19 مهر 1394 پارسینه 20 مهر 1394 پارسینه 21 مهر 1394 پارسینه 22 مهر 1394 پارسینه 23 مهر 1394 پارسینه 24 مهر 1394 پارسینه 25 مهر 1394 پارسینه 26 مهر 1394 پارسینه 27 مهر 1394 پارسینه 28 مهر 1394 پارسینه 29 مهر 1394 پارسینه 30 مهر 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۱    
اشک تمساح غربی ها و عرب ها برای آوارگان و پناهجویان سوری که خود با ارائه همه گونه کمک ها به تروریست های تکفیری به ویژه پول و سلاح مسبب اصلی آن هستند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۲۲:۳۱    
گردشگری سیاسی از جمله بخش های گردشگری است که برای تمامی افراد خوشایند نیست و بیشتر افرادی که دنبال جاذبه های سیاسی می گردند به سراغ این نوع گردشگری می روند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۲    
پایگاه اینترنتی عصر ایران در یادداشت روز یکشنبه 'تهدید اعضای دولت' به قتل از نوع داعشی را تقبیح کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۲    
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران به تروریست های تکفیری هشدار داد که طی روزهای آینده منتظر اقدام تلافی جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۳    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ضمن تاکید بر آنکه اعتیاد یک بیماری مزمن عودکننده است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۲۰:۳۳    
امروز برخی دوستان با قسم جلاله به من گفتند که روی تو سیمان می ریزیم و تو را دفن می کنیم . این جمله را "علی اکبر صالحی" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۳    
برج میلاد تهران به مناسبت هفتادمین سالگرد تأسیس سازمان ملل متحد فردا شب با رنگ آبی که نماد صلح ملل متحد است، نورپردازی می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۹:۴۸    
به نظر نمی رسد کسانی باشند که بدانند چه کسی ریاست مجلس نمایندگان را کسب کند، یا اینکه کدام بخش از حزب جمهوری خواه می تواند کنترل آن را کسب کند و یا اینکه اکثریت جمهوری خواه مجلس نمایندگان می تواند به ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۱    
صالحی با کلماتی نگران در دفاع از برجام در مجلس از نماینده ای سخن میگوید که او را به مرگ تهدید کرده است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۹:۱۶    
معاون بین الملل اتحادیه فوتبال که پیگیری شکایت تعدادی از بازیکنان استقلال به فیفا را بر عهده دارد، آخرین وضعیت شکایت شش بازیکن خارجی این باشگاه را تشریح کرد و گفت: طبق حکم فیفا ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۹:۰۷    
بانک مرکزی اخیرا در اطلاعیه ای عجیب دستوری صادر کرد که بر اساس آن مردم ازین پس به وسیله موبایل نمی توانند بسیاری از کارهای روزمره بانکی و بیمه ای خود را به راحتی سابق انجام دهند .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۸:۵۳    
سید عباس عراقچی گفت: شاید از دوشنبه هفته آینده وارد فاز جدید اجرای برجام شویم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۸:۵۳    
رییس تیم کارشناسی مذاکره کننده هسته ای ایران با 1+5 با اشاره به اینکه امروز پس از فرآیندی طولانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح اجازه به دولت برای اجرای برجام رای مثبت دادند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۸:۵۰    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: گفتیم بحرانی که در دولت قبل ایجاد شده را می خواهند حل نمایند؛ اکنون می خواهند تمام مشکلات ایجادشده توسط آن دولت را به دوش این دولت بیاندازند!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۸:۴۱    
اشکان دژاگه گفت: تیم ملی ایران مقابل ژاپن محک جدی خواهد خورد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۸:۴۱    
وزیر خارجه کشورمان در دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق : جمهوری اسلامی ایران به حمایت موثر خود از دولت عراق در مبارزه علیه تروریسم ادامه خواهد داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۸:۴۱    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سه میلیون نفر از افراد بالای 18 سال کشور تا کنون هیچگونه اسناد هویتی از سازمان ثبت احوال کشور دریافت نکرد ه اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۰    
جنگنده های ارتش عراق کاروان سرکرده گروه تروریستی داعش را هدف قرار دادند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۰    
سایت بلومبرگ در گزارشی از شیوع ساخت مراکز خرید در ایران نوشته است. همچنین مرکز خرید جدید اصفهان را بزرگ ترین مرکز خرید در خاورمیانه پس از دوبی مال نامیده.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۷    
منصور حقیقت پور عملکرد صداوسیما در موضوع برجام را یکسویه خواند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۷:۴۲    
مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه در مصاحبه با شبکه خبری العربیه گفت: فرانسه شراکت با مصر را استراتژیک می داند و برای ارتقای توافقنامه های اقتصادی دیگری در ریاض نیز تلاش خواهد کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۳    
در صورت برداشته شدن تحریم ها از ایران، منافع آن در سال آینده میلادی متوجه جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به صدور مجوز ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی در کشور توسط سازمان صدا و سیما واکنش نشان داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۶    
نخست وزیر فرانسه بر نقش مهم ایران برای حل سیاسی بحران سوریه و مبارزه با گروه تکفیری صهیونیستی داعش تاکید کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۰    
روزگار فعلی ما، روزگار فراموش کردن هاست. روزگاری که حتی برای به یاد آوردن برنامه روزانه مان هم نیاز به کاغذ یادداشت داریم. با این حساب کمتر کسی پیدا می شود که دوست نداشته باشد حافظه اش را تقویت کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۱    
علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در صحبت هایی با اشاره به نقش ویژه ایران در حل بحران سوریه تاکید کرد، راه حل سیاسی بحران سوریه بدون حضور ایران قابل دستیابی نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۲    
عمانی ها که امید زیادی داشتند در بازی رفت مقابل ایران به پیروزی برسند و خود را به عنوان صدرنشین معرفی کنند، بعد از تساوی در مقابل ایران، قصددارند در بازی برگشت مقابل ایران، سه امتیاز بگیرند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۶    
بنا بر گزارش ها هر روز تاخیر در تصویب برجام خسارتی400 میلیارد تومانی بر کشور وارد کرده و توسعه ایران را 4 سال و نیم به عقب می برد،400 میلیارد تومانی که می تواند یکی از چاله های پیش روی دولت را پر کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۳    
یک عضو فراکسیون رهروان ولایت در تشریح حاشیه جلسه علنی امروز در هنگام صحبت های علی اکبر صالحی گفت: روح الله حسینیان، آقای صالحی را تهدید کرد که اگر برجام به فرجام برسد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا از حزب جمهوری خواه این کشور به دلیل شکست در انتخاب یک رئیس جدید برای مجلس نمایندگان کنگره شدیدا انتقاد کرد و گفت که آنها کنترل خودشان را از دست داده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: به دنبال جایگزینی برای افشارزاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال هستیم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۷    
ایمن الظواهری سال 2005 در نامه ای به رهبر شاخه عراقی القاعده که سلف داعش محسوب می شود، نسبت به اقدامات آنها هشدار داده و گفته بود که اگر رویه خود را تغییر ندهند، در سایه نابود می شوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۲    
دو تن از مقامات ارشد امنیتی ترکیه اعلام کردند که بررسی شواهد اولیه نشان می دهد که داعش مسئول حملات تروریستی آنکارا است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۹    
این روزها علیرضا زاکانی به یکی از چهره های محبوب صداوسیما تبدیل شده که تقریبا در تمامی شبکه های اصلی تلویزیونی حضوری پررنگ دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۷    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که در طول روزهای اخیر یک سری از پیامک هایی به نمایندگان با محتوای رای ندادن به برجام فرستاده شده است که مشخص است این پیامک ها هدایت شده بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۷    
سبک زندگی تجملی ممفیس دپای، باعث نگرانی مربی منچستر یونایتد شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۴    
سخنگوی قوه قضاییه درباره سخنانش در خصوص دست دادن با مقامات آمریکایی توضیح داد و رسما اعلام کرد منظورش از جاسوس، وزیر امور خارجه نبوده است ولی چنین جاسوسانی در کشور حضور دارند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۴    
مهم ترین اتفاق سیاسی مملکت در جریان است. تریبون ها اغلب چندان به اغراض سیاسی آلوده اند که برای در جریان گرفتن اخبار و مطلع شدن از واقعیت- و نه حقیقت که اغلب پوشیده می ماند- باید چند خبرگزاری را ببینی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۱    
هر اتفاقی بیفتد پرونده خندوانه 21 مهرماه بسته خواهد شد و طبق قرار قبلی این برنامه باید خنداننده برتر را معرفی کند، هرچند با فشردگی زمان مواجه باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۸    
شبکه تلویزیونی سی.ان.ان آمریکا روز یکشنبه گزارشی از مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی در تهران پخش کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۱    
امروز مجلس روز پر تنش و پر خبری داشت. موضوع اصلی مجلس هم بررسی کلیات طرح اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۸    
پوران درخشنده یکی از کارگردان های مطرح نسل اول فیلمسازان زن در ایران است. او که هیچ ترسی از بازگو کردن دغدغه های اجتماعی خود نداشته و همیشه به دنبال شکستن تابوهای رایج رفته است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۳    
معاون طب سنتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ایجاد رشته جدید ماساژ ایرانی خبر داد و گفت: هیچ فردی در کشور مجوز ماساژدرمانی و انرژی درمانی ندارد و هر گونه ادعایی در این زمینه کذب است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۸    
تمامی کلینیک های جراحی پستان که در کمپین سرطان صورتی اعلام آمادگی کرده اند، در روزهای پنج شنبه 23 مهر و پنج شنبه 7 آبان 94 آماده معاینه رایگان پستان توسط اساتید جراح هستند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۷    
قانون گذرنامه زنان متأهل را موظف به کسب اجازه از شوهر برای خروج از کشور می داند. واقعیت این است که این قانون سبب شده زنان بسیاری به عناوین مختلف متحمل ضررهای جبران ناپذیری شوند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۲    
وزیر رفاه، کار و امور اجتماعی از شناسایی 200 هزار مادر باردار مبتلا به سوء تغذیه در اوایل سال 93 در کشور خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۱    
یک عضو هیات علمی گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: گردن درد در کودکان و نوزادان به صورت کجی گردن و در بزرگسالان به صورت اسپاسم عضلانی مشاهده می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۶    
پزشکان یک ترکیب آزمایشی را شناسایی کرده اند که می تواند توانایی تکثیر ویروس ابولا در بدن میمون ها را از بین ببرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۶    
مطالعات جدید پژوهشگران نشان می دهد اعتیاد به استفاده از اینترنت و صرف مدت زمانی طولانی از روز در شبکه های مجازی توسط نوجوانان می تواند خطر افزایش فشار خون در این گروه سنی را بالا برد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۱    
می گوید این تکه مقوای سفید همه سرمایه زندگی من است. همان تکه مقوایی که در طول روز هزاران بار بالا و پایین می برد، همان که تنها ابزار کار اوست.همان که این روزها شده همه دار و ندارش: ویلا، ویلا.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۲    
یک متخصص جراحی و لاپاروسکوپی گفت: افرادی که قصد کاهش وزن دارند باید بدانند که کاهش وزن با خوردن آب میوه سخت می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۶    
یک متخصص تغذیه با اشاره به خواص درمانی عصاره پای مرغ گفت: این ماده غذایی جایگزینی مناسب برای قرص غضروف ساز است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۸    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه استقبال مسلمانان برای حضور در مناسک حج روز افزون است، گفت: مراجع تقلید باید در این خصوص رهنمودهای لازم را ارائه دهند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی در صحن علنی مجلس گفت: یکی از نمایندگان مرا تهدید کرده و گفته: تو را در قلب اراک دفن کرده و رویت سیمان می ریزیم!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۶    
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز در نشست مجلس برای بررسی طرح برجام گفت: آنچه ادعا می کنیم براساس مفاهیم علمی و بررسی هایی است که انجام داده ایم ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۷    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: من به همراه 4 نفر از برادران فراکسیون اصولگرایان و 3 نفر از اعضای فراکسیون رهروان ولایت در مورد طرح اجرای برجام سه جلسه گفت وگو کردیم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۷    
نماینده رباط کریم از پیامک هایی به نمایندگان مجلس خبر داد که آنها را متهم می کنند متن برجام را نخوانده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۶    
"توافق هسته ای باعث شعله ور شدن جنگ عظیمی در خاورمیانه خواهد شد و اکنون نیز انتفاضه سوم را آغاز کرده است."
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۷    
مالباختگان با مراجعه به دستگاه خودپرداز، میزان پول حساب خود را به سارقین اعلام می کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۷    
دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: به افرادی نیاز داریم که وقتی به مجلس راه می یابند به فکر خودشان نباشند و به دنبال این نباشند که مجلس را مرکز قدرتی برای تجارت و معاملات خود قرار دهند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۱    
در مراسم روز جهانی پست، از تمبر طلا و نقره منقش به تصویر حافظ توسط شرکت پست رونمایی شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۵    
حزب دمکراتیک خلق ها که همزمان با انفجارهای آنکارا خود را آماده راهپیمایی در آنکارا می کرد، دولت را مسبب این انفجارها می داند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۹    
مثل ماشین حمل مرغ، آن ها را توی سمند می چینند. قصه تلخ مهاجرات غیرقانونی تنها قصه آیلان و قصه سوری ها نیست؛ آیلان شاید نماد همه آدم هایی هست که بیکاری، فشارهای سیاسی، شرایط بد زندگی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۰    
روح الله حسینیان در ادامه جلسه امروز مجلس چند تذکر قانون اساسی را مطرح کرد که با واکنش لاریجانی مواجه شده و گفت: این ها از جنس مخالفت است و نه تذکر.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده ای با توهین از اصطلاح کاسبان تحریم بر علیه من استفاده کرده اند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۵    
حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی با بیان اینکه حادثه منا، خطای محض نبود، گفت: اگر قتل عمد نبود، قتل شبه عمد است و حُکم فقهی آن، حکم فقهی شبه عمد را دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۶    
نایب رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور گفت: بیش از 75 درصد بیکاران را قشر تحصیلکرده تشکیل می دهند که امیدی به یافتن شغل مناسب ندارند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۳    
معاون دادستان تهران به منظور اجرای طرح برخورد با عرضه قلیان و ارزیابی وضعیت بهداشتی رستوران های فرحزاد از قهوه خانه ها و باغ رستوران های این منطقه به صورت سرزده بازدید کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استراتژی دشمن در منطقه در جهت تخریب اهداف آزادی بخش اسلامی است، گفت: بر همین اساس رهبری معظم مذاکره با آمریکا را بی فایده و غلط توصیف کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۴    
شماری از نمایندگان باتوجه به هزینه سنگین مکالمات رومینگ ایام فاجعه خواستار بخشودگی بدهی حجاج شده اند
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۵    
مهرداد بذرپاش در جریان بررسی طرح یک فوریتی برجام در مجلس به عنوان مخالف این طرح گفت: کمیسیون امنیت ملی 200 پیشنهاد را در عرض دو ساعت بررسی کرده و همه را یکجا رد کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۵    
دلواپسان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان عضو جریان پایداری در مقابل تریبون هیات رئیسه تجمع کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۲    
پرونده قضایی رسیدگی به دانشگاه ایرانیان مفتوح است، ضرورت دارد مرجع قضایی بررسی کند که چگونه طی کمتر از دو هفته پایانی کار دولت مجوز این دانشگاه صادر و شروع به کار می کند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۹    
سخنگوی سابق سورای نگهبان گفت: بر اساس عرف بین الملل و اسناد متعدد حقوقی که در این زمینه در دست است جمهوری اسلامی می تواند درخواست نبش قبر جان باخته گان به خاک سپرده شده در عربستان را داشته باشد ودولت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۶    
18 مهر، سالروز تولد بزرگ مرددفاع مقدس، فاتح خیبر، سردار محبوب و مهربان، فرمانده لشکر 17علی ابن ابی طالب ع، سرلشکر شهید حاج مهدی زین الدین گرامی باد
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۷    
وب گردی کاربران این روزها همراه با یک معضل اساسی است و آن مدیریت تب های فراوانی که معمولا در یک صفحه مرورگر باز میشوند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۱    
محصولات تراریخته با دستکاری ژنتیک شان می توانند تا 10 برابر افزایش محصول از زمین های کشاورزی بدست آورند، اما سالم بودن یا نبودن این محصولات همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۵    
سریع ترین مرد ایران با ابراز گلایه از وجود برخی مشکلات که سد راه او می شود، از مسئولان خواست که انتظار حداقلی او را برآورده کنند تا بتواند راه موفقیتش را ادامه بدهد و به اولین آسیایی تباری تبدیل شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۶    
با 133 رای موافق، و پس از حاشیه هایی طرح یک فوریتی اقدام متناظر جمهوری اسلامی ایران در مورد اجرای برنامه جامع اقدام مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و 1+5 در اولویت کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۳    
ابتدا حیاط بنای تاریخی که مدتی هم به عنوان مکانی آموزشی مورد استفاده بود را ستون های قرمز رنگ زدند و رویش سقفی سفید کشیده و آن را شبیه یک قوس بالا آوردند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۰    
در متن کیفرخواست قرائت شده ب. ز چند بار به فعالیت های او در مالزی اشاره شده است اما نامی از شخص خاصی به میان نیامده است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۷    
برنامه حفاظت از حیات وحش در ارتفاعات کیاسر مازندران همه ساله همزمان با آغاز فصل گاوبانگی با همکاری گروه چکاد و محیط بانان منطقه اجرا می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۲    
بی.بی.سی اعلام کرد که گروه تروریستی داعش، تبلیغات سیاسی خود را از شبکه اجتماعی توئیتر به نرم افزار پیام رسان تلگرام منتقل کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برخی مسئولان به نام دیپلماسی به دنبال برقراری ارتباط با آمریکا هستند؛ این مساله قابل قبول نیست و اجازه نمی دهیم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۳    
نشریه نیوزویک اروپا گزارشی درباره نخستین افکارسنجی از مهاجران سوری که با آلمان رسیده اند منتشره کرد. نظرسنجی حاوی سه سوال اصلی بوده است با امکان پاسخ به چند گزینه همزمان ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان خواست از خرید قطعات بی کیفیت از قطعه سازان خودداری و از توزیع این قطعات در شبکه خدمات پس از فروش خود جلوگیری کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۷    
تولید انواع اتوبوس در کشور 53.1 درصد کاهش یافت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۸    
این مراسم ساعت 9 صبح مقابل حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمدرسول الله (ص) با حضور مقامات لشکری و کشوری و قشرهای مختلف مردم برگزار می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۳:۵۵    
ما یک شهادت داریم و یک اعتراف ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۳:۳۵    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که برنامه خود را در پشتیبانی از مخالفان میانه روی حکومت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و آموزش جنگجویان آن ها، اصلاح می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۳:۲۹    
پلاکارد خاص در یک تجمع ضد عربستان سعودی/تهران
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۳:۲۳    
آنا کنیشنکو خبرنگار RT در فرودگاه لاذقیه سوریه
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۳:۲۰    
عملیات ایذایی به منظور فریب دشمن اجرا می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۳:۰۳    
مهدی همت و داوود کریمی قهرودی، فرزندان شهیدان همت و کریمی در کنار سردار همدانی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۱:۴۸    
ارتش بشار اسد سعی می کند فرودگاه نظامی کویرس در شرق حلب را از محاصره خارج کند
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۱:۳۰    
سلاح ضد موشک تاو موثرترین سلاحی است که کلیه مخالفین مسلح در سوریه در دست دارند و از زمان ورودشان به در جبهه ها تاثیرگذار بودند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۱:۱۵    
جنگ ایران و عراق نقاط تاریک بسیاری دارد .بعد از 26 سال از پایان این طولانی ترین جنگ دنیا ،پس از جنگ جهانی دوم ، هر روز با بازکردن صفحه ای و سخن گفتن مسئولی ،ناگفته های جدیدی از آن رو می شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۰:۵۵    
. تاکنون پنج جایزه صلح، یک جایزه ادبیات و سه جایزه علمی به شخصیت های عربی تعلق گرفته است.
  • ۱